אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://news.walla.co.il/?w=/1/1527126 אוטוטו, כל חבר כנסת יקים מפלגה וגם יעביר חוקים בעצמו כי לא יצטרכו רוב בשביל כלום. עם ישראל, שמת על עצמך שלטון רקוב ונרדמת בשמירה ?! תאכל קדחת.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3911072,00.html החלטה מטומטמת מאין כמוה. אולי גם אני אלך לשדוד כמה בנקים, כשיתפסו אותי ואשב בכלא אני אתחייב לחזור למוטב ויוותרו לי על המאסר? לצערי האבא שאמר שבג"ץ התקפל צודק לחלוטין. הם בעצם ירקו לבית המשפט בפנים, ויתרו להם, ירקו שוב, ויתרו להם, ירקו שוב, נכנסו לכלא, התחייבו להפסיק ושוחררו ללא ביצוע המשך המאסר כפי שנקבע בגזר הדין וברגע שיצאו מבית המשפט ירקו עליו שוב. כפיים לשלטון החוק במדינת ישראל ששוב הראה לנו שכל עוד אתה אלים ונתמך ע"י עדר פרזיטים וכמה פוליטיקאים מושחתים מותר לך לעשות כרצונך בלי לתת על כך את הדין
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסיפור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3740906,00.html הדיון המקורי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=417973.0 חזרה לדיון. שאני אבין - שהיית בן 13, כל מה שעשית זה ללכת לבית ספר וללמוד בבית? לא שיחקת במחשב? לא היית באינטרנט? בוא נבהיר רק נקודה חשובה - הם אף פעם לא נפגשו, כי אם הם היו נפגשים הילדה הייתה רואה שעובדים עליה.. "מה היא לא יכולה בלה בלה?" - מה אתה חושב, שהיא חשבה לעצמה "המממ, כן, אני ארשה לעצמי ממש להיפגע ממשהו שטותי שמישהו אמר לי באינטרנט ובגלל זה אני אתאבד... כן... זו התוכנית!" ואני אשאל שוב - אם אמא/אבא/אישתך יגידו לך "העולם יהיה מקום יותר טוב בלעדייך", האם באמת תוכל פשוט לומר להם "יאללה, לכו לעזאזל" ו"לגמור את הסיפור"?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3079223,00.html
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://vimeo.com/36915125#t=0 זה המצב בלוס אנג'לס באמריקה רק בגלל המחשבה על אפשרות למצב כזה בארץ אם המסתננים אנשים לא רוצים אותם כן צודקים או לא מה אתם אומרים לפי דעתי זה לא טוב זה פריצה להרבה בעיות רק חסר שנשים גרשות כאלה שלא יכלות לבנות מערכת יחסים נורמלית לאורך זמן והתחיביות ולגמור את החודש כפל משמעות יעשו כאלה דברים זה ניצול
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
"תקרית ירי בתל אביב הערב (שבת): ירי בוצע לעבר מבלים במועדון הומו-לסבי ברחוב נחמני פינת אחד העם במרכז העיר. על פי הדיווחים הראשוניים אדם עם נשק אוטומטי נכנס למקום והחל לירות לכל עבר. מהירי נהרגו שני בני אדם ונפצעו עוד 4 קשה..." http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=654429&sid=126 לנעול בבקשה, ראיתי שכבר פתחו דיון על הנושא
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=-tOdW0qEy4g&feature=player_embedded
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4088858,00.html לא נתייחס לנושא השכר, כי אני חושב שכולנו חושבים אותו דבר על מוצצי הכספים הציבוריים שלנו. אותי מעניין המשפט הבא: מה זה זה?! יום ראשון זה יום חופש? והם גם עושים רבעוש?! מי אישר להם את ההקלת"ש הזה?! מה קרה, אמא ואבא חולים עם סרטן ומרותקים לכיסא גלגלים? אני חשבתי לתומי ששבוע עבודה במדינת ישראל הוא ראשון עד חמישי, כולל... כמובן שאי אפשר שלא לאהוב גם את: אכן, הלב נכמר על הח"כים המסכנים המתגוררים ברחבי מדינת ישראל ונאלצים במשך שלושה ימים בשבוע להגיע לירושלים, בירת ישראל ומקום עבודתם. בכל רחבי המדינה והעולם, אנשים עוברים להתגורר בסמוך למקום עבודתם על מנת לחסוך כסף, נסיעות ועוגמת נפש - אבל לא הח"כים! הם הרי יכולים …
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1105747.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3758168,00.html
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למי שאמר שהאתר בולשיט, יש כתבה ב ynet גם תאכלו חרא. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3785788,00.html עכשיו נעבור לאשכול שלנו : אני מחלק הזמנות לאתר, *יש תמונות וסרטונים, חדשים אמיתיים לחלוטין! * ואיייייייייייין כזה דבר superVIP שלא יחרטטו לכם בשכל! אל תצאו הומואים רצייני שמרו על הכבוד שלכם. שוב, אין כזה דבר. יש רק VIP! ההזמנה שלי היא הזמנת VIP ולכן בהתחלה תקבלו כפול PTZ וכן,ף יש כזה דבר הזמנת VIP אז שלא יזיינו לכם בשכל שלא. מי שאומר שלא פשוט חדש ורק נרשם ולא מכיר את זה ולא מבין מהאתר בשיט. כמה דברים שעלי לציין קודם: אני בדר"כ עמוס בבקשות, אז אם שלחתם פרטית עם המייל - אתם תקבלו ישר הזמנה, גם אם החזרתי פרטית וגם אם לא אני לא תמיד בכלל מחזיר פרטית, ובכל מקרה תקבלו ה…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
צהל מסביר את הבומים שאני מניח כולנו שמענו לפני כמה ימים: הכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3161144,00.html
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חזרתי עכשיו מהלילה הלבן בת"א , היה ממש ממש אדיר! ראשית הלכתי לקונצרט של הפילהרמונית ,היה שם בירה ושתייה חופשי , היה קונצרט של ראוול שהיה מצוין. אחרי הקונצרט היה רחבת ריקודים בקומה העליונה של היכל התרבות אבל לא הלכתי כי רציתי להסתובב ברוטשליד שהיה מפוצץ לגמרי. חזרתי ב2 בלילה הביתה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מיקרוסופט! ;D http://news.walla.co.il/?w=/8/386816 :-X
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה רק אני או שהיום במשחק של בית"ר נגד הפועל (ובכלל), אייל ברקוביץ' לא מפסיק לדבר שטויות???
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3107530,00.html אני מוכן להתערב ש-YNET ניפחו את הסיפור הזה ככל שיכלו בשביל שיהיה להם סיבה לעשות מזה כתבה. אז מה אם אמא שלו חרשת? מה הרלוונטיות של זה למקרה? זה ניצול של YNET במגבלות האישה בשביל הכתבה, חרשותה לא רלוונטית לעניין. גם סיפור "ההשפלה" בכיתה לא כזה מזעזע. המורה לא ידעה בוודאות אם הוא החזיר או לא אז היא השאירה אצלה את התעודה. לדברי האמא: "מה שווים שני ספרים לעומת שמחה ואושר של ילד קטן בכיתה א'?" :. דמגוגיה זולה ביותר ושקופה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת ובנו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו, מציע "תוכנית אלטרנטיבית" להתנתקות מהפלסטינים, שכוללת בעיקר טרנספר, או כפי שהוא מכנה זאת - "טרנספר מרצון". הרב אליהו הסביר ל-ynet את תוכניתו: "צריך לקחת את המיליארדים המושקעים בבניית הגדר ולהשקיע בשכנוע משפחות פלסטיניות להגר מהשטחים. הפלאח הפשוט, בשביל החושה שלו, ניתן לו דירה אמיתית, שטח אדמה ברוסיה המוסלמית, מה אכפת לו? פה הוא עובר מחסומים, השפלות, כדורים טועים, מה יש לו פה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2870784,00.html
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום בתוכנית של נתן זהבי ברדיו הוא נילחם לטובת החולים שלא מקבלים תרופות מצילות חיים ואפילו נתן מיספרים של הגורמים הרלוונטים ומחר הוא אמור לתת מיספרים פרטים ולעודד שביתות ועיצומים עד אשר יתנו תתקציב לתרופות הוא אפילו אמר שזה מרי אזרחי (למרות שכל מה שהוא אמר זה לאיבק בדרכים חוקיות) אני יודע שנתן זהבי הוא לא צדיק ושיש אנשים ששונאים אותו או חושבים שהוא תת רמה אבל מה שהוא עשה בתוכנית היה אמיץ מאוד וראוי לשבח אין לי לינק לתת לכם על כל מה שהוא אמר ועודד אנשים לעשות אבל אתם מוזמנים לחפש לינקים ולשים פה ואם יש איזה עצומה או משהו בסיגנון של העצומה למונדיאל בONE שמישהו יעלה אותה לפה בבקשה אני אישית לא מכיר מישהו חולה שצריך תרופות כאלה אבל יום אחד אני יכיר או יזדקק בעצמי וככה כו…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/879427.html
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.themarker.co.il/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Frrs20041213_01.xml&origin=ibo&layer=hp&layer2=&layer3=technology הלינק כותב הכל רק צריך לעשות תוכנה שמקשרת בין המחשב לשרת.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עכשיו, כשיש דיונים על תקציב 2004 אני שואל את עצמי: איפה עוד אפשר לקצץ??? אני רואה את כל הקבוצות של המפגינים, שמוחים על הקיצוץ במגזרם ואומר שיותר גרוע לא יכול להיות אבל נראה לי שכן. בחדשות רואים קבוצה של גימלאים מסכנים שאין להם כסף לאכול ועוד מקצצים להם בסל הבריאות. איך אפשר לחיות במדינה הזו??? ארץ אוכלת יושביה. מדוע עמיתי - אנשים בעל תואר אקדמאי - לא מוצאים עבודה וצריכים לעבוד בעבודות זמניות ולפעמים בכלל לא. מדוע במדינה הזו ישנו יחס הפוך: ככל שאתה לומד יותר יש לך סיכוי מועט יותר למצוא עבודה. כמה עוד נוכל לסבול??? מתי יגמר כל המצב הזה??? ולמה לעזאזל שר האוצר חושב שיצאנו מהמיתון???
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מצטער, אני לא מסוג האנשים שכותבים דיונים, מביאים לינק לכתבה ב-Ynet וסוגרים עניין. אולי אני לא אעשה 5 דיונים כאלה ביום, אבל אני מבטיח שכאשר אעשה דיונים - הם יהיו איכותיים. אני פרפקציוניסט ובחיים שלי לא אעשה משהו קיצ'י. בכל אופן, הנה דיון איכותי : בשנים האחרונות, עקב התפתחות שוק הטלפונים הסלולרים החלו החברות במאין מירוץ חימוש מטורף - מי ישים יותר אנטנות ביותר מקומות? כאשר פרטנר נכנסו לשוק הפלאפונים הייתה התפתחות אדירה בזמינות של איזורים רחוקים ומרוחקים לרשתות הסלולריות. דעתי האישית היא שהאנטנות הן מחדל סביבתי עצום, אשר מעלה בהרבה מאוד אחוזים את תחלואת הסרטן במדינת ישראל. לצערי אין לי פה סטטיסטיקות מדויקות לגבי תחלואת הסרטן בישראל לפני ואחרי פתיחת השוק הסלולרי לתחרות אבל א…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מרלין הסידרה מישהו מכיר ? מומלץ או לא http://www.sratim.co.il/movies/series/view.aspx?id=815#&&/wEXAQUPVmlzaWJsZVNlYXNvbklEBQExLINA85dC3FkydgK0v7CWPAvAcCk=
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-


