אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=8231&blogcode=8219750 סתכלו בגרפ עוד לינק באנגלית http://www.bobkingsley.co.uk/blog/?p=112 מה דעתכם ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסרט הוא על הקונספירציה של הדת או משהו כזה (לא בטוח בנושא שלו, ובגלל זה לא כתבתי בכותרת)... בהתחלה יש סיפור על זה שכל הדתות הם נגזרת של האמונה ב"אל" השמש (או משהו כזה), וסיפור על המשמעויות של המספר 3 (3 השליחים שבישרו על הולדת ישו, לדוגמא...) והמשמעויות של הניסים שישו עשה ודוגמאות לניסים דומים בתרבויות אחרות..... תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי עכשיו חדשות וגיליתי שהרעיון ההזוי לשחרר מהכלא מי שהורשע בטרור על ידי בית משפט בישראל, הולך ומתקדם לביצוע. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3423136,00.html לא משנה מה היתרונות שחושבים האנשים שנוכחותו ה"מתונה" תעשה בשטחים, מדובר באדם שהורשה כבר בבית משפט צדק בישראל ברצח של חמישה אנשים בטרור ונשפט לחמישה מאסרי עולם. שחרורו שם ללעג את החוק ואת ההרתעה שלנו, והעובדה שמדובר במחווה ללא בטחונות לעתיד פעילותו מטילה עלי צל כבד.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא בטוח שעל הסיפור הזה תשמעו בתקשורת, אולי חבל, אולי לא. אבל זה הולך ככה: באחד מבתי הספר בכפר סבא, התחילו בפרוייקט בביולוגיה במבגרת מגמת ביולוגיה. את הפרוייקט התלמידים יסיימו רק בי"ב (כרגע התלמידים בי"א) ומצורף אליהם מרצה בנושא. הכל טוב ויפה, עוד כמה נקודות בתעודת בגרות אבל עוד כמה שעות נוספות ללמוד, אבל התלמידים לא ציפו למה שהגיע בהמשך. המרצה החליט שלא נוח לו ללמד בימות השבוע, בצעד עם ההנהלה הם החליטו שהתלמידים בפרוייקט * חייבים * ללמוד עם המרצה ביום שבת! ההנהלה איימה על התלמידים, אם הם לא יגיעו, יעיפו אותם מהפרוייקט. התלמידים בלית ברירה הגיעו ללמוד בימי שבת, אם היו להם דברים אחרים לעשות (משפחה או מבחן חשוב) הם נאלצו לוותר על הדברים האלה ולהשקיע את יום השבת שלהם בלמי…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3489071,00.html חבל, אבל מישהו היה צריך ללכת הביתה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כולם ! היום ב10 לדצבר בדיוק לפני 27 שנה נחתו בארץ 3 מטוסי האף 15 הראשונים עם נחיתתם מיד קיבלו את שמם העיברי 'בז' הם הגיעו לארץ כחלק ממבצע רכש של 25 מטוסי יירוט חדשים, מקצתם דו-מושביים לאימונים. למרות הזמן שעבר (27 שנים זה לא קצת) הבזים היוו ועדיין מהווים את חוד החנית של ח"א. הם נותנים מענה לכל איום אווירי שיכולה להציג מדינה ערבית באזור הפלתם הראשונה היתה לא מיג סורי, אלא דווקא ממשלת ישראל. -הסבר-הם הגיעו ביום שישי אך הטקס התעקב ונמשך לתוך השבת דבר אשר גרם זעם בקרב הדתיים וזה גרם לפיטורי הכנסת של אותה תקופה בראשותו של יצחק רבין (ז'ל)
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אין לי מילים למשחק היום, חוץ מזה שהנבחרת שיחקה כמו קבוצת ילדים בכיתה ג' פשוט בושה אני מתבייש
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3255680,00.html אני בימקומו היתי רוצה שינתקו אותי מהמכשירים וזהו הבן אדם ספג נזק מוחי כבד הוא מאוד מבוגר וחולה וכל הטיפול הזה ניראה לי מיותר מה הם ישיגו בזה? שהוא יהיה צמח עוד כמה שבועות או חודשים עד המוות ? גם אם הוא יתעורר הוא לא יתעורר כשרון אלה כאדם פגוע מוחית וגופנית בצורה משמעותית אם זה היה תינוק היתי מבין כי סיכוי החלמה של תינוק הרבה יותר גדול אבל הוא בן אדם זקן ולהמשיך אם הטיפולים והניתוחים ניראה לי אידיוטי ותבינו אני אהבתי את שרון -אבל צריך לדעת מתי לעזוב
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סדרה מאוד מצליחה בארה"ב שמבוססת על מן מחזמר של ילדי תיכון בארה"ב ששייכים ל"קלאב" שנקרא "גליי". הסדרה מעלה הרבה בעיות בחיים של ילדי תיכון בארה"ב ומאוד שמחה וכיפיית. ממליץ לכולם לראות בחום. האתר הרשמי: http://www.fox.com/glee/ WiKi http://en.wikipedia.org/wiki/Glee_%28TV_series%29 iMDB http://www.imdb.com/title/tt1327801/ בעלי YES יכולים לצפות בסדרה בטלויזיה..
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי עכשיו פרסום של סקר בבריטניה שפשוט גרם לי להרגיש רע עם העובדה שהידרדרנו כל כך נמוך בעולם, כי זה המצב בכל מקום לא רק בבריטניה http://www.dailymail.co.uk/news/article-1299818/Half-men-steer-clear-children-trouble-fear-branded-paedophiles.html היום לגשת לילדים זה פשוט מסוכן... לך תדע במה יאשימו אותך אחרי זה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4087195,00.html מעניין..
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע להמציא מפה של הקרקעות בישראל שאינן בבעלות המדינה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תקראו ,נסראללה שפן http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=383332
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני אמור להגיש סיקור קצר עליהם אבל אני לא מוצא אותם בשום סיפריית וידאו! באז משפחה חורגת מאדי עץ הדומים תפוס לשון הפרפר תודה מראש עריכה : אני מחפש את הסרטים פיזית, לא להוריד אותם מהרשת...
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ובכן, לאחר שראית שני סרטים מצוינם, :הכוכבים של שלומי" ו"כנפיים שבורות" אני מוכרח לציין שהם הסבו לי נחת גדול יותר מכל סרטי אמריקן פאי+קומדיות נעורים+סרטי אקשן חסרי עלילה/הגיון/ מטרה הוליוודים. במיוחד כנפיים שבורות. דרמה מאוד טובה, לדעתי לפחות. סרט שגורם לך לחשוב אחרי זה ולא מתיר אותך בריקנות מסוימת(כמו רוב הסרטים ההוליוודים, אבל גם שם יש סרטים טובים, רק צריך למצוא) מבחינתי הסרט כזה הוא מצוין ועונה על הגדרה איכותי. אני מאוד נהנתי. מה דעתכם על הקולנוע הישראלי? אתם רואים סרטים כחול-לבן?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2981939,00.html המוסד חזר לפעול כמובן שאין כול הודעה רישמית מהדרג במדיני בארץ אבל זה מה שמסתמן. לדעתי הפעולה הזאת הייתה חשובה יותר בשביל ההרתעה להראות למחבלים שגם בחו"ל באדמה שנראת להם בטוחה הם פגיעים וגם להראות לסורים שישראל יכולה לפעול גם בלב ליבה של דמשק. כול הכבוד למוסד(בהנחה שהוא ביצע את הפעולה).
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מאוד מאוד מוזר לי להבין מדוע התרחשה השואה.. הרי, לפחות מנקודת הראות שמציגים לנו בתיכון: היהודים לא עשו שום דבר רע, חוץ מזה שהם היו מיעוט שעיר לעזאזל בזמן גרוע מאוד של הגרמנים. אבל איך זה הגיוני? זה לא יכול להיות שהגרמנים עשו לנו שואה בלי שאנחנו השפלנו אותם/טבחנו אותם/לא יודע מה.. ה"חטא" של היהודים לא נראה לי מספיק רציני כדי להתחיל לעשות בו רצח עם. לא ככה? אני מניח שאם אני אשאל מורה להיסטוריה, אז היא תגיד לי: כן, אבל אתה צריך להבין שהחברה הגרמנית התאגדה מאחורי השנאה ליהודים, ושהנאצים היו אנשים מטורפים וחסרי היגיון... אבל משומה זה פשוט לא משכנע אותי. מה אנחנו -העם היהודי- עשה, שהוביל לרצח עם? זה חייב להיות יותר מזה שסתם "היינו שם". תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
60GXP מספטמבר 2001 התפגר בזמן התוכנית של אורי גלר. יש קשר?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שזה קשור ספציפית לכרמיאל, אבל כדאי לכולם לשים לב במי לבחור, הרי גם נערים כמוני בני 17 יכולים לבחור. "שלום רב, מצ"ב חומר למחשבה בנושא עיריית כרמיאל לקראת הבחירות הקרבות ובאות: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-815-148-5317226,00.html אנא מכם, הפיצו הודעה זו לכל אדם שאתם מכירים שהוא תושב כרמיאל!" מחכה לתגובות! ***עריכה*** תוקן הקישור.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למי שלא התעדכן, מחירי כביש 6 הולכים לעלות בקרוב, ובאופן ניכר, מסתבר שהזיכיון שלהם מאפשר להם להעלות מחירים באופן שרירותי כל רבעון. בגרמניה רצו להעלות את המחירי הרכבות בסכום זעום וניהלו נגדם שביתת צרכים, במשך כל השביתה אחד לא עלה לרכבת, לי באופן אישי נמאס מהעשיקה הזו שמקבלת לגיטימציה חוקתית מהממשלה, אני באופן אישי לא הולך להתקרב לכביש הזה. השאלה היא איך להעלת את זה לרמה ארצית ולתודעה - פשוט לא להכנס לכביש 6 עד שיבטלו את העלת מחירים?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עברו כבר 20 שנה מאז אותו יום ארור בו רון ארד נפל בשבי המחבלים.20 שנה שבהם חלפו כל-כך הרבה ממשלות ואף אחת לא הצליחה לברר מה נפל בגורלו של רון ארד ומה מצבו כיום.כל-כך הרבה דברים קרו מאז כמו למשל סיום מלחמת לבנון הראשונה והשנייה,גירוש היהודים מרצועת עזה וצפון השומרון,מלחמת עירק הראשונה והשנייה,אינטיפדות,פיגועים רצחניים בתוך המדינה,מותה של אימו משברון לב,גדילת ביתו ושירותה הצבאי,עצרות וטכסים למענו,הצעת מיליוני דולרים למביא מידע עליו,וכ"ו אך לצערי הרב ואני מקווה שגם לצערכם שום דבר לא הביא לשובו של רון או לפחות למתן מידע על אודותיו.דבר זה בין היתר-מראה לנו עד כמה הערבים חסרי מצפון ורגשות כלפינו.נכון שהממשלה שכיהנה בשנת 86 עשתה טעות שלא סגרה עיסקה עם המחבלים ששבו אותו אך אם היה …
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401700,00.html ד"א, המקום השני הולך לאיש הזה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401293,00.html
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/626/896.html "בית משפט השלום בחדרה קבע היום כי המדינה וקצין צה"ל צבי קורצקי ישלמו כחצי מיליון שקל פיצויים למשפחתו של נער פלשתיני שנהרג בפעילות צה"ל לפני כחמש שנים, סמוך לג'נין. קורצקי היה לקצין צה"ל הראשון שהורשע בגרימת מותו ברשלנות של פלשתיני באינתיפאדה השנייה שפרצה בספטמבר 2000, ומשפחתו החליטה להגיש נגד המדינה והקצין תביעת פיצויים." החלטה מאוד בעייתית, ומעלה שאלות רבות. אם החייל עבר על החוקים (אני לא נכנס לזה כי זה דיוון אחר) אז הוא צריך להישפט מול הצבא ולא מול מערכת משפט אזרחית (והצבא כן מול מערכת אזרחית). הכסף הגדול בסיפור הזה רק יעודד עוד ועוד תביעות דבר שירתע אנשים מלשרת בקרבי. משהו מאוד לא תקין בסיפור הזה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פשוט מוציא אותי מדעתי. אם היו משלמים לי מיליונים לא הייתי משתתף בה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


