אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
פשוט מצחיק ועצוב בו זמנית. ראש עירייה מקומי מחנך את ראש הרשימה הערבית היחידה בכנסת. https://vid.me/e/pq4l
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3297766,00.html
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
עוד קו אדום נחצה מה נעשה הפעם? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3042593,00.html http://rotter.net/forum/scoops1/8244.shtml http://news.walla.co.il/?w=//667223 http://www.nrg.co.il/online/1/ART/866/681.html עריכה: ------- כנראה שמי שהיה מטומטם במקרה הזה הוא צה"ל ולא החיזבאללה.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3292203,00.html now, this is funny! סוהא אל טראבולסי... מחליפה גריאטריים כמו גרביים ומי החתן המעושר?
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מכתב לקולין פאוול מפי - אלכס אנסקי .... אתר גלי צה"ל מכתב לקולין פאוול .
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
זה מה שקורה כשלמוסלמים יש חופש להביע את עצמם במעשים: (זהירות, תמונות קשות לצפיה) http://www.barenakedislam.com/2013/08/21/barack-hussein-obama-has-a-problem-with-what-he-calls-egypts-violence-against-the-peaceful-pro-morsi-protesters-and-the-muslim-brotherhood/
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שימו לב פואד רוצה שמצנה יהיה ראש העבודה בבחירות הבאות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3999830,00.html הערכה שלי הם רוצים שהוא ירוץ ייתן להם כמה מנדטים בודדים שיתנו להם לשרוד לבינתיים יזרקו אותו אחרי הבחירות בגלל ה"כישלון" שלו וימשיכו לאכול בורקסים לעוד 4 שנים בכנסת (זה רק ערכה שלי ולא משקף שום עובדה )
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כתבה מרתקת. תהנו. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000660935
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1159802
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אתנחתא קלה מכל החדשות "הרציניות"... http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=0&id=380296 מתוך וואלה! חדשות: אני חושב שהכיתוב שוואלה! שמו מתחת לצילום הולם למדי: "בוא אלינו אווירון, קח אותנו בעירום" ;D
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3433470,00.html מה אתם אומרים על זה? אותי זה מאוד מעצבן די לכפייה הדתית!!!
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הסיפור הזה משעשע באיזשהו אופן מוזר ( אני צריך פסיכיאטר ? ) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3771737,00.html
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כידוע לכולם טראמפ נבחר ואני די שמח על כך. אבל כנראה שייתכן וטראמפ יפסיק את הזרמת הסיוע האמירקאי לישראל. אני לא יודע... עד כמה שידוע לי הסיוע האמירקאי הוא לא בכסף אלא בסוג של קרדיט לקנות ציוד מצבא ארה"ב. אם זה באמת עולה לארה"ב "לחלק לנו ציוד" קיימת האפשרות שטראמפ יפסיק את זה(אבל גם לכל שכנינו). האם ישראל מוכנה לתרחיש הזה? אני דווקא בעד שנהיה יותר עצמאיים...
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
נוכל ממזר ... אני רוצה ללחוץ את ידו של הנוכל הפיננסי הגדול בהיסטורייה. על תרגיל כזה צריך לעשות סרטים ואגדות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3738321,00.html
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בעקבות הכתבה ב-YNET "האם הניצחון ההיסטורי של ישראל בפריז היה מכור?" צמרמורות עוברות לי בגוף. פעם גם סבלנו וגם נהנו מהמשחקים של הנבחרת. מאז נילסן, גרנט וכנראה גם קשטן, רק סבל.
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך איזה סרט טוב, לא משנה לי כל כך מאיזה ג'אנר, שרץ עכשיו בבתי הקולנוע בארץ. בתודה, אורן.
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2881103,00.html עוד סיבה למה צריך להפריד דת מהמדינה, ויפה שעה אחת קודם.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מפלגת העבודה הולכת היום (יום ג') לבחירות פנימיות לראשות המפלגה. אחרי כל התהפוכות הפוליטיות היום יתחילו ליפול הכרעות. מי לדעתכם יוכל להוביל את מפלגת העבודה אל עתיד טוב יותר? מי יוכל להתמודד כשווה אל מול שווה מול מפלגת הליכוד???
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2895944,00.html לאן התדרדר החינוך (בבי"ס או בבית, לא משנה), שבני נוער לא מתביישים היום לגנוב ולהכות וממהרים לשלוף סכינים בכל סכסוך קטן? איך קורה דבר כזה? ולא, לא רק בלוד ובשכונות מצוקה, זה כבר בכל מקום! מתי יהיה לזה סוף או שמה זה רק מתחיל?...
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מחקירת הפיגוע התברר כי מלבד העובדה (שפורסמה כבר) שחומר הנפץ הוחבא בתוך ספר קוראן, את שני המחבלים הסיעה עיתונאית איטלקייה ומלבד זאת גם האנשים ה"נחמדים" של תנועת הסולידריות הבינ"ל עזרו למחבלים להסתנן. זה הרי ידוע שהתנועה הזו באה לארץ רק להפריע ולעורר מהומות. עכשיו יש גם הוכחה לכך שהם לא ממש "חפים מפשע". בקיצור ולעניין - לגרש אותם מהארץ. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2617754,00.html
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אלוף פיקוד הדרום: לא ראינו פעולה כזו מאז ההתנתקות. באירוע נפצעו כ 13 חיילי צה"ל ו 3 מחבלים נהרגו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3533571,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3533647,00.html הפיגוע התרחש באמצעות שיריוניות - נגמשים וירי מסיבי של מרגמות.
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הגיע הזמן, לאחר עימותים נמשכים ונשנים צה"ל הבין מה שהרבה אחרים הבינו לפניו, צריך לפנות את יצהר מהכוחות שהגנו עליה אסור להגן על מי שפוגע בך, אסור להגן על מי שמונע ממך מים המתנחלים מיצהר רק פוגעים בסביבתם, כמו מטרד. גונבים פה כבשים שם עצי זית, פה פוגעים בחיילים, שם קוראים לשוטרים נאצים... פשוט מטומטמים.
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לנו זיכרון ממש קצר.. חבל.. קצת אירוני שאותו קסאם שכמעט הרג הלילה 67 חיילים (עניין של 2-3 מטר) נפל באותו יום שבו נפלו 2 מגדלי התאומים.. מעניין איך ארה"ב היתה מגיבה אם היא היתה במקומנו..
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לאחרונה אני קורא כתבות על הסיכון הדמוגרפי של תושביה היהודים של מדינת ישראל - ועל התסריט הנורא מכל - שנהפוך למיעוט במדינתנו, וחשבתי לעצמי, ממה אנחנו כל כך מפחדים? עכשיו, בואו נשים בצד לרגע את הנושא החרוש והבנאלי שיעלה מיד לראשנו ברגע שאומרים את המילה "דמוגרפיה" - ערבים. כן כן, אני יודע, רוצחים, משת"פים, טרור. יש מספיק סיבות למה לא לחיות איתם באותה מדינה, אבל זהו כבר ויכוח אחר. מה שבאמת מדאיג אותי במדינתנו הוא הגירושים ההמוניים של התושבים הזרים הלא חוקיים במדינתנו. תושבים אלו נחלקים לשתי סוגים - העובדים הזרים, ובני זוג של יהודים, אך מה שמשותף לשתי הסוגים הוא, ששתיהם לא-יהודים. האם זה לא נשמע נורא בעיניכם שמפרידים אשה מבעלה, הורים מילדיהם (!) בגלל שהמועצה הדתית האזורית החליט…
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-


