אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה למצוא שם של סדרה ישנה ששודרה בשנות השמונים במהלך חופשת הקיץ עד כמה שזכור לי ממה שאני זוכר מהסדרה, העלילה מדברת על ילדה שמגיעה לאי או לאיזה עולם קסום שמאוכלס על ידי יצורים מוזרים(היצורים עצמם הם בסגנון הבובות של ג'ים הנסון) אני זוכר גם שבמהלך אחד הפרקים היא אמורה להעיר מין ענק שישן שנת חורף או משהו כזה. אם מישהו זוכר או מכיר אשמח לשמוע מה שם הסדרה
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3554003,00.html זה לא מצריך חקיקה, וברגע שהאוצר יחתמו על צו ההעלאה תיכנס לתוקף. מה זה אומר בעצם? על כל דבר שמחירו פחות מ 1200 ש"ח יהיה רק מע"מ, אין יותר מכס. מה זה אומר בשביל הצרכן? דברים כמו טלפונים סלולריים וקונסולות משחק חייבים היום במע"מ16%+מכס 16%. מרגע שיכנס לתוקף- רק מע"מ. חלפי רכב בכלל, חייבים במכס של 36% שעומד להתבטל. אני צופה עליה גדולה בתנועה של חבילות מחו"ל בקרוב ;D
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
זהו. כנראה שהסדרה האדירה, החינוכית ומלאת תוכן תרד מהמסך בקרוב.. זה הזמן להתחיל להוריד פוסטרים מהקיר חברים, ולא לחכות לרגע הכואב. אני מבקש דקה דומה, מכל חבר'ה הפורום לזכר תוכנית נהדרת שכזאת. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2836332,00.html
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היום בבוקר פורסמו 2 כתבות בנושא: http://www.themarker.com/realestate/1.2758537 http://www.haaretz.co.il/news/science/.premium-1.2758843 מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מקווה שזה לא עוד פיגוע של אל-קאידה.
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
טוב למי שלא יודע זה סוג של המשך לברוס הגדול מכולם הפעם אין לא את גים קארי וגם לא נותנים לדמות כוחות על במקום יש תמשעממם מהגירסה האמריקאית של המשרד והוא אופך להיות סוג של נוח מודרני (נוח מהמבול התנכי) בכל מקרה הסרט מומלץ רק למשפחות נוצריות דתיות בגלל: תינוקי לא מצחיק בעליל אין ציצים אין אלימות אין אפילו דרמה אמיתית מה שיש זה סרט ערכי משפחתי שקשור באופן קליל לדעת הנוצרית למרות שנוח במקור נלקח מהיהדות (טוב אולי היהדות גנבה תסיפור מאמונה אחרת או משהו לפני אני לא יודע אבל הוא ידוע כסיפור מהתנך בקיצור תיתרחקו אפילו ... לא שווה חבל על הרוחב פס ;D וראיתי באיכות תמונה וקול טובה
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=-Edv8Onsrgg
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הנה הישועה מהצרות הרבות של מדינתנו... http://mixer.nana.co.il/Article/?ArticleID=86149&sid=49
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אכן עצוב לשמוע!!! :-[ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2804502,00.html
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
היום, השב"כ תפס 20 מחבלים עם מכוניות תופת מוכנות להתפוצץ ומטענים רבי עוצמה, וכל נשק רבים! שהתכוננו לפוצץ בניינים בתל אביב, ככל הנראה עזריאלי.
-
טוב התחלתי לצפות בו אתמול בחצי שעה אחרונה סתם דיפדפתי בערוצים ועל ההתחלה ראיתי שם פדיחות אז נשארתי לצפות בזה חברה זה ניראה כמו הפקה של תיכון של הילדים של קלי באנדי כל כך הרבה פשלות -זה היה מאוד מצחיק אבל עזבו כבר כתבו טוב יותר http://e.walla.co.il/?w=/269/1802512 לפחות סוף סוף משהו שמצדיק את האגרה -מופע קומי מאוד מצחיק ...
-
- 3 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ראשית אני רואה שיש פה כאלה שעדיין לא קלטו כי השטחים שהם קוראים להם "שטחים כבושים" הם בעצם נחלת אבותינו! ראשית תגובה לשמאלן המצויתגובה בהומור אז קחו את זה בקלות) השיר שכול שמאלן שר כשהוא מתעורר בבוקר בוקר טוב עולם, מה שלום כולם? אני יורד מן הפסים, אני כבר פלשתיני אמיתי כמו כל הפלשתינים (אואוייאיי) כמה טוב לחיות ולהיות שהיד שאוהב את העולם והעולם אותו אוהב מכל הלב ........... תגובה רצינית יותר לפתיחת הדיון: יהודה והשומרון זו נחלה עליה התיישבו רוב שבטי ישראל בעת הקדומה. גם כיום השטחים "הכבושים" הללו ריקים ומאוכלסים על ידי יהודים,כאשר רוב הפלשתינים מרוכזים בערים,כאשר קרוב ל60 אחוז מן השטח ביהודה והשומרון כלל לא מיושב. לפי פר…
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אוקיי, זה אולי לא בדיוק סיבה למסיבה (או משהו מצחיק) אבל רק לי זה נראה מוזר (לקוח מוואלה): "כוחות משטרה שהגיעו למקום חושדים כי מדובר ברצח." היא נמצאה מגולגלת בשטיח FFS!!! מה עוד זה יכול להיות חוץ מרצח?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3603974,00.html קצת חדשות טובות ליקראת השנה הקרובה. הישג נוסף הוא, שאין עוד מדינה בעולם שתקבל את המטוס הזה לפנינו, בהחלט ראוי. אני כבר לא יכול לחכות להם !
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בד"כ ביום ראשון פקוק מאוד בדרך לת"א, אך היום היה זוועה באופן מיוחד, הסיבה לכך - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4010946,00.html
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
נו....כולם מרוויחים יותר? או שהגיע הזמן לבטל את החוק הזה המיותר.. מה איתכם ? קונים ספרים או שפחות? או שלא הייתם קוראים בכל מקרה.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אני חושב שעד לפינוי בית הכנסת בנוה דקלים מחאתם של הכתומים היתה לגיטימית ומכובדת. מאז אירועי בית הכנסת אני יותר מתחזק בדעתי שהם פשוט חבורה של זבלים תתי אדם. לשפוך חומצה על שוטר??? לאיפה הגענו? מה הוא דבול המחאה הלגיטימית? אני מקווה שלמשטרה יש צילומים של הזבלים שעשו את זה וכי הם יוענשו בצורה החמורה ביותר. נפרצו כל הגבולות. מעתה אין עדינות. צריך לכסח להם את הצורה.
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.theregister.co.uk/2010/06/16/solar_storms/ http://www.space.com/scienceastronomy/mystery_monday_031027.html
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3321934,00.html בושה למדינה, וזה כל מה שיש לי להגיד על זה מה הדבר הבא? יום השואה? יום הזכרון? יום העצמאות?
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
(ynet) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2612395,00.html
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קודם כל אני רוצה להגיד שאני מאמין שיכול להיות שיש חיזרים ואולי במיקרה שדבר שהוא או חלום מאוד אמיתי או מיפגש שהיה לי היה באמת מיפגש אז חיזר בדק אותי פעם אחת בכל אופן ראיתי חלקים מתוכנית בערוץ 8 על חיזרים וראיתי הרבה "חיזרים" בתוכנית לדוגמה אדם זקן שעושה את עצמו מדבר אם חיזרים כאילו חיזרים מדברים דרך הגוף שלו וזה היה ניראה כאילו ילד קטן עושה הצגה תחשבו על הדמות של החיזר בתפקיד הנטנה במיפגשים מהסוג האישי שראש גדול שולח מסר ותבינו איזה משוגע האיש הזה בקיצור הרבה חולי נפש וסתם אנשי מכירות שמוכרים מוצרים שקשורים בנושא חלקם בטח מאמינים שהוא מבוסס על חיזר אמיתי-
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הסדרה Life או בעברית "חף מפשע" גמרה את העונה הראשונה או לא? ומה קורה איתה בכלל כי אני לא מוצא שום פרטים... אגב מי שלא רואה סדרה מצויינת אני ממליץ...
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
סוף סוף הביזיון הטלוויזיוני שנקרא המופע של סטיב. אני מקווה שאתם ישנים בלילה ולא קורעים ורידים בציפיה לפרק הסיום של השטות הזו. בכל מקרה "ברןך שפטרנו" ומקווה שלא תבוא סדרת המשך מבית היוצר של האיש הכי משועמם בטלויזיה (בניגוד לאחיו שהוא האיש הכי משעמם הטלויזיה).
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//441014 זה פשוט מדהים שכל פעם מוצאים מישהו חדש להאשים ברצח ...
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-


