אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אהלן! אני וחבר שלי רוצים להזמין מאמזון את האוזניות סנהייזר MX500 אבל שאני רוצה לדעת כמה משלוח לארץ יש בדף עם הסברים על המשלוחים רק על ספירים ודיסקים מה לעשות? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 994 צפיות
-
-
חבל שלי קנה רמקולים של קריאטיב, אינספייר 2.1 2400 ויש לו כרטיס קול הרקולס GTXP 6.1 מצאנו זוג רמקולים (יחסית ישן), סטריאו, ותהינו אפשר אפשר לחבר את הכל ביחד וליצור מערכת 4.1. מה דעתכם? אפשר? אם כן, אז איך?
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-
-
-
קניתי אוזניות כאלה: http://www.jays.se/products/a-jays-one-plus בחוכמתי הרבה לא בדקתי תאימות לSGS1 שלי ומסתבר שהאוזניות האלה לא תומכות במכשיר עקב מגבלה כלשהי בחיבור, ויש צורך במתאם מהסוג הזה: http://www.meelec.com/MEElectronic_TRRS_Adapter_for_P_Version_Headphones_p/adptr-trrs-35.htm רציתי לדעת אם יש משהו בסגנון בארץ?
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
-
-
מישו יודע מה זה עושה? ישלי את זה..עדדין לא הבנתי מה זה עושה..אני יודע שזה משדר לטוויטרים אבל צד שני יש לו woofer והוא לא מוציא באסים אלא בידיוק מה שנכנס אליו.. זה הקופסה הזאת באמצע..יש שם שני סלילים ו6 יציאות שמחולקות ל2 2-טוויטר 2-input 2-woofer שאני מחבר את היציאה מהמגבר לינפוט ומחבר טוויטר למקום זה עובד.. אבל שאני מחבר סאב לוופר זה משמיע מוזיקה כאילו זה לא עובר דרך הדבר הזה.. אז מזה עושה בכלל?
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
אני שומע קול...זבל מה שאומרים במחשב שלי...נגיד, אני פותח רדיו באילת כדי לשמוע את התחנה במטולה...ככה זה נשמע, שומעים בצורה כזאת ששומעים שאומרים משהו, אבל לא מובן... הכל מעוות...גם במוזיקה...הכל בקיצור... אני מאוד ישמח אם תעזרו לי תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 994 צפיות
-
-
היי, קרה לי הדבר הכי מרגיז בעולם נשבר לי החיבור הפנימי של כרטיס הקול על לוח האם. ומדובר ביציאה הראשית של הרמקולים. ברשותי כרטיס קול Realtek HD שישה ערוצים + 2 יציאות קדמיות לאוזניות ולמיק. שאר החיבורים תקינים ועובדים. המצב שהיה עד כה שהצלחתי להגדיר אותו כך שאוכל לשמוע הן מהאוזניות והן מהחיבור הראשי של הרמקולים במקביל. כרגע אני יכול לשמוע רק מהחיבור של האוזניות! שיחקתי קצת עם הגדרות כרטיס הקול וwindows והצלחתי להגיע לשמע מקביל משאר החיבורים (סאב, רמקול צדדי אחורי וכו') בחיבור הבננה לשאר החיבורים בכרטיס הקול. הקטע הוא שברגע שאני שומע במקביל(גם חיבור אוזניות וגם חיבור אחורי) עולה לי חלון שמודיע לי על חיבור שקע בכרטיס הקול וברגע שאני מאשר אותו הקול ברמקולים משתתק. כרגע הגעתי …
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
אתמול התקנתי ווינדוס XP. יש לי מחשב יחסית ישן מבוסס מעבד P3 ולפי אוורסט הכרטיס קול שלי זה VIA AC 97 הורדתי דרייברים של הכרטיס קול והתקנתי,הורדתי את כל ההיתקונים של הווינדוס(אם צריך לציין את זה בכלל) הרמקולים מחוברים טוב למחשב. ואין פשוט אין קול אני פשוט נואש מה לעשות.?? מי שעוזר אני מאוד(בחזקת מליארד) יודה לו!
-
- 13 תגובות
- 994 צפיות
-
-
היי, קניתי את מכשיר ה-DVD המקליט של TOSHIBA. הצלחתי לצרוב על דיסקים, גם למחוק מהם, ואפשר להגיד שהכל עובד מצוין. הקלטתי סרט, לדיסק CD-R רגיל, וכשבאתי לראות אותו ב-DVD אחר (לא מקליט), לא הצלחתי. זה נותן הודעת שגיאה. הבנתי שבשביל להצליח לראות סרטים ב-DVDים אחרים מה-DVD המקליט, אני צריך לעשות "FINALIZE" לדיסק אחרי ההקלטה, וכך עשיתי. אבל עדיין זה לא מאפשר לי לצפות בדיסקים האלה. מישהו מכיר פתרון לבעיה? יש איזשהו תהליך שלא ביצעתי לפני הכנסת הדיסק ל-DVD רגיל?
-
- 3 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש לי את המגבר sansui 6060 אני צריך רמקולים בשבילו עד 1000 שקל ועוד 2 שאלות אפשר לחבר למגבר הזה סאב וופר? ומה הדרך הכי איכותית לחבר אותו למחשב?
-
- 7 תגובות
- 994 צפיות
-
-
היי יש לי 2 רמקולים של קיראטיב ללא סאב והם מחוברים לחיבור הירוק. יש לי גם סאב וסנטר שמחוברים לחיבור הכתום. משום מה- רק כשאני משחק במשחק אני שומע את הסאב, בכל השאר לא מצליח. גם בבדיקה של הוינדוס כשאני לוחץ על צלמית הסאב- יש סאונד מהסאב אבל מוזיקה וזרטים זה לא עובד. הבעיה התחילה כשעברתי ללוח אם חדש Asus Stiker extreme והכרטיס המובנה שלו (לא מובנה, חיצוני אבל מגיע איתו ביחד) אשמח לעזרתכם
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
שלום, הכל בכותרת. מחפש כרטיס קול איכותי למחשב נייד, שיהיה נוח לעריכה קטנה במוזיקה או בניגון עיקרי למוזיקה. אני יודע שהתקציב שהבאתי הוא לא מי יודע מה. אבל אם לא אמצא משהו איכותי ששווה את זה, לבסוף אני אקח את ה INDIGO, כן זה קפיצה בעוד אלפייה... תודה
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני צריך המלצה לרמקולים מדפיים למערכת בתקציב הנ"ל. עכשיו פחות חשוב לי האיכות קול של הרמקול(יש לי פירלס עכשיו והם מצוינים לי). אני צריך שיהיה חזק כמה שאפשר למה אני שומע חזק. פחות חשוב הצלילים הנמוכים כי יש לי סאב 12' שעושה את העבודה הקשה. הרמקולים הולכים להתחבר לרסיבר ימאהה RX-V 430
-
- 8 תגובות
- 994 צפיות
-
-
אני מחפש כבר כמה ימים את המדריך למגבר vsx 516 של פיוניר, אך אני מוצא מדריכים רק באנגלית! אני צריך מדריך בעברית כמו שקיבלתי עם המכשיר, אך לצערי איבדתי אותו. האם מישהו יכול לעזור לי ? או אולי לשלוח לי מדריך בעברית ? תודה מראש לעוזרים !
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
מישהו מכיר את האוזניות ZAGGsmartbuds ויכול לתת חוות דעת עליהם? במיוחד אם מדובר על עלות של 30$ כולל משלוח.
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש פה במקרה מישהו שקנה מכשיר של IRIVER מחו"ל ויודע האם האחריות שלהם היא אחריות בנלאומית? ואם כן אתם יכולים להגיד לי איפה זה רשום כי אני חיפשתי שעות ולא מצאתי... תודה מראש, דור לוי
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
כולכם יודעים בדיוק מהו המבחר בסכום הזה (בדיוק כמו שאני יודע...) על מה אתם אומרים ללכת ? ד"א מה ההבדל בין Creative AUDIGY X-GAMER Retail Sound Card ל- Creative AUDIGY SE Retail Sound Card וגם- Creative AUDIGY Digital Entertainment Retail Sound Card או שהשני והשלישי הם אותו כרטיס חוץ מהאריזה ? בכל אופן חשבתי לכיוון האודיג'י 2 שניתן להשיג אותו ב-400 ומשהו שקל... עריכה- עוד עניין קטן שמציק לי... מישהו יודע למה המחירים של הכרטיסים של הרקולס כל הזמן עולים במקום לרדת :
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
שלום, ותודה רבה לכל העוזרים. אני מחפש אוזניות לרציה קליפס או כפתור, העיקר שלא יפלו מהאוזן בזמן ריצה (כולל קפיצות). מה אתם אומרים על הדגמים הללו ? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=401055 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=418069 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=418509 הצעות יתקבלו בברכה.
-
- 0 תגובות
- 994 צפיות
-
-
הנה השיפורים : DESCRIPTION : Improvements: Unified driver structure (Game Theater XP/ Gamesurround Fortissimo III 7.1/ Digifire 7.1) This allows for a better engineering response time to any known bugs. Simplified End-user installation process: Cleaner install / uninstall involving less registry manipulation. Improved performance & stability (notably with Win XP) Memory management, stream-lined registry handling DSP resource usage improved 8 channel WAVEFORMATEXTENSIBLE implemented. Compatible with Power DVD PRO EX in 6.1 and 7.1 DD EX modes.(if available in your hardware) 8 channel analog output using the headphone jack. (if available in your hardware) Mini…
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש המלצה למיקרופון לקריוקי, שיהיה איכותי - סביר שיעשה קול יפה. התקציב זה עד 300 ואם יש משהו איכותי שזול ויש 2 אז צריך 2 מקרופונים.. הממ עכשיו לשאלה יש לי מיקסר קטן 2 ערוצים יש לו ECHO וTONE קוראים לו PARTY TIME KAROKE DVD MIC ADAPTER KM-42 עכשיו השאלה אם זה טוב, אם זה תורם - אני צריך את זה? ואם מיקסר הוא חיוני אם המיק היה עד 150ש"ח בערך אם אפשר להביא בעוד איזה 250 מיקסר.. ושאלה אחרונה הינה תמונה של הסאבאוופר שלי: http://ufu.co.il/files/2ku3pwnrw8niwx4ecd1a.jpg אם תוכלו להגיד לי איזה סוג הוא, אני יודע ש Pioneer Champion Series אבל איזה מהסדרה הזאת אין לי מושג לא רשום עליו. אשמח לתשובות!
-
- 1 תגובה
- 993 צפיות
-
-
אני יודע שנפתחים על זה עשרות ת'רדים, אבל אף פעם אין בדיוק אחד שהוא לפי הדרישות שאני רוצה, אז חשבתי שאני אפתח דיון כזה משל עצמי ונסגור את העסק... בכל מקרה, אני מעוניין בנגן mp3 עם 1gb חוץ מזה אין לי עוד דרישות, אפילו שדברים כמו זמן סוללה ארוך זה נחמד, סוללות נטענות, וכן תמיכה בעברית (שזה הייתי מאוד מעוניין) התקציב הוא נגיד עד 1000ש"ח, כאשר הייתי מעוניין להוציא כמה שפחות תודה רבה לכל מי שיעזור לי
-
- 10 תגובות
- 993 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הנגן (לא בארץ) אבל אני רוצה לוודא אם אפשר לקנות לו עוד סוללה נטענת ומטען נפרד רק לסוללה?
-
- 14 תגובות
- 993 צפיות
-
-
יש לי בבית מחשב מאוד קטן אך מעט ישן שכולל E2140 וכרטיס מסך מובנה X3100 של אינטל בלי שום סלוט PCI-E להרחבה או אפשרות לאוברקלוק..(לוח מוגבל .. המעבד דווקא מגיע לאיזור ה3.2GHZ בלי תוספת מתח בכלל) בכל מקרה.. כרגע בהרצת 1080P בקטעים מאוד עמוסים יש הרגשה כאילו המעבד לא עומד בעומס.. מה עלי לעשות על מנת לפתור בעיה זו? האם יש דרך לגרום לכרטיס מסך לעזור כאן איכשהוא? זאת אומרת הסרט רץ סבבה וגם אין חוסר סנכרון בסאונד.. אבל למשל בהרצה של 1080P של הסרט הנבואה בקטע של המטוס שמתרסק פתאום מרגישים כאילו משהו שם זז לא כמו שצריך.. זה לא הכי מפריע וגם אם זה לא ייפתר זה לא יהיה כזה נורא.. אבל האם יש דרך לתקן את זה?
-
- 8 תגובות
- 993 צפיות
-
-
חשבתי על המגבר של פיוניר: VSX420 ועל רמקולים של פיור אקוסטיק דגם spark. מה אתם אומרים?
-
- 6 תגובות
- 993 צפיות
-
-


