תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
היי, ערב טוב. אני ישמח מאוד אם משהו יוכל לעזור לי פה לפתרון הבעיה המציקה הזאת. רקע: בכל פעם המחשב קורס לי, פעם חשבתי שזה בגלל הפעלת מס' יישומים היום הבנתי שזה לא כל-כך קשור והוא מתכבה סתם ככה ועושה רסטרט לעצמו. שאלתי היא יחידה, פתרון. - מה הסיבות שיכולות להיות למצב כזה - מה הגורמים שיכולים להביא לקריסת מחשב תודה רבה לכל חבריי הפורום היקרים והעוזרים אוהב, אמיל .
-
- 4 תגובות
- 833 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך radeon x1600 pro אם יציאת DVI, קניתי טלוויזית full HD וכבל DVI to HDMI לטלויזיה יש גם יציאת VGA שכרגע אני עובד איתה, אך אני רוצה לעבור לDVI המחשב מצליח לזהות שמחוברת עליו הטלויזיה ושהצורת חיבור היא HDMI, אבל בטלויזיה זה לא מראה שנקלט איזה שהוא אות עדכנתי את הדרייברים ואת הקטליסט ועכשיו אני מחפש עצה כי אני לא מצליח למצוא לזה פתרון. בתודה מראש. טלויזיה של fujicom
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
חברים יקרים.. קיבלתי לוח של Totem אשר מגיע עם http://ertsims.netfirms.com/tm-s630lm.htm VGA LAN MODEM SOUND -------------------- OnBoard חיפשתי ברשת דריברים אבל לא מצאתי , גם האתר לא נמצא, וכנראה החברה לא קיימת עוד. מי שיש לו מידע כלשהו היכן ניתן למצוא את הדריברים ללוח הנ"ל יבורך ;D thx PolyRon
-
- 4 תגובות
- 964 צפיות
-
-
יש לי בעיה שכשאני מעלה את הווינדווס והוא מגיע לקטע לפני שבוחרים משתמש להיכנס אליו אז המחשב פשוט עושה לי ריסט... נראה לי שזה המגעים בלוח אם או בכרטיס מסך או שזה בעיה באחד מהם ולא במגעים.. מישהו יכול לתת לי כיוון חשיבה? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה במחשב, כאשר מתבצעת העברת קבצים , התקנת תוכנה, הורדת קובץ - בקיצור כל פעולה הקשורה להעברת קבצים, נשמע רעש סטטי מהרמקולים\אוזניות. הרעש נפסק מייד עם סיום ההעברה\הורדה. האם מישהו נתקל פעם בבעיה כזו? הדרייברים של הכרטיס קול מותקנים והוא עובד כראוי, אבל גם באמצע השמעת שיר הרעש קיים אם יש העברת קבצים ברקע.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המחשב לא היה בשימוש בערך כחודש מחשב במצב טוב, נקנה לפני שנתיים בערך... הוא לא היה בשימוש כחודש כי חיבורי ה-IDE (ה-CDROM מחובר ב IDE) נדפקו והיה צריך לפרמט אותו לכן לקח לי זמן לסדר אותו. היום פירמטתי אותו הכל עבד חלק השארתי אותו דלוק והלכתי לישון, אחרי שקמתי אני קולט שהמחשב מכבה את עצמו ומדליק את עצמו ככה כל כמה שניות, לא עולה אפילו שום דבר לא, פשוט מכבה ומדליק את עצמו כל כמה שניות.. מה הבעיה כאן?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מצורפת למטה ההודעה המקורית, למרות ששיניתי את הנושא כי נתקלתי בבעיה בשלב יותר מוקדם וכל השאר לא חשוב... כאשר אני עושה auto detect בביוס לאחד משני המקומות של הSATA הביוס פשוט קופא... הדבר לא מאפשר לי להתקין את ההארד דיסק החדש שלי... עידכון ביוס לא עזר, הלוח אם דפוק? כמו כן יש לי כרטיס PCI SATA, השימוש בו יפגע קשות בביצועים, נכון? עריכה - אהה, עדכנתי לביוס העדכני ביותר והבעיה לא נפטרה...
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
שלום. לחבר שלי נמחק כל המידע במחשב, והוא חייב לשחזר הכל. הוא יודע שזה יעלה לו לא מעט ומוכן לשלם. יש חברה שמומלץ ללכת אליה? עדיפות לירושלים. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
איך אפשר לבדוק אם הכרטיס מסך שלך תקין ונותן את מה שהוא צריך לתת? (המשחקים לא עובדים לי טוב על 9800 פרו) מישהו מכיר תוכנה שבודקת חומרה מבחינת תפקוד תזמון מתחים ומייעצת איך לשפר?(אולי אני אופטימי מידי...סליחה)
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשהווינדס עולה,המסך נתקע על שולחן העבודה 2 שניות והמחשב עושה ריסט מעצמו וחוזר חלילה(המחשב לא קורס פשוט כל הזמן אותו דבר) מה זה יכול להיות?
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
היי לפני יומיים היה לי קצר בבית (הפלתי בטעות את התנור החשמלי, והוא כיבה את עצמו... ואת הבית ביחד X_X) לאחר שהרמתי את הפקק, הפעלתי את המחשב והוא התחיל לאתחל את עצמו ומיד נכבה לאחר מכן הוא ניסה לאתחל את עצמו שוב ופעל כרגיל עכשיו יומיים לאחר מכן, שבהם הכל היה בסדר, משחקים כבדים וכו'. קיבלתי בשעה וחצי האחרונות כבר 3 מסכים כחולים, באופן אקראי, וכשהמחשב לא היה במאמץ (גלישה באינטרנט אפילו) הטמפ' במחשב הן רגילות, החלק הכי חם זה הכרטיס מסך (4870) שהוא ב 48-49 לא במאמץ. אז אנילא יודע אם יש קשר לקצר אבל גם לא שיניתי שום דבר במחשב ביומיים האחרונים יש לכם ניתוח לזה? או שפשוט אני אקח לתיקון אם זה ממשיך? =/
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
לפני שהווינדוס עולה(XP) יש הודעה על בשם NTLDR is missing ואז שנלחץ ctrl+alt+del לעשות ריסט... או שיש הודעה שבה הוא רושם detecting array.... ושום דבר לא עולה!! למישהו יש מושג????
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב לפני כמה זמן (לא כלכך הרבה זמן) ויש לי בעיה בה המחשב קורס לאחר בערך 20-30 דקות של משחק, תלוי עד כמה כבד המשחק. עכשיו, הנה המפרט - Windows XP Pro SP3 GA-P35-DS3L Intel Core 2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz 2046MB RAM Albatron NVIDIA GeForce 8800 GT ספק 550W חדש, החלפתי בעבור 400W ג'נרי. מסך - LG 22WTQ - 22 אינצ' הבעיה - כאשר אני נכנס לדוגמא למשחק Assassin's Creed, או Battlefield Heroes - המשחק פועל חלק בצורה מדהימה, 50-60 FPS קבוע (בBFH המשחק פועל על 60 קבוע). לאחר כ10 דקות אני שומע צפצוף אזהרה מהאל-פסק שלי, שמזהיר כי המחשב עומד לקרוס (אין לבעיה שום קשר לאל-פסק, ניסיתי עם ובלי האל-פסק והבעיה עדיין ממשיכה...) - אם האל-פסק ממשיך לצפצף בערך כ15 שניות המחשב קורס (ה…
-
- 4 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אז ככה.. המחשב אחרי כמה זמן מחליט להפעיל את עצמו מחדש..... זה מעצבן!!!!!!!!!!!! קודם כל לפני שאני ממשיך אני ממש מצטער אם אני לא בפורום המתאים... אני פשוט לא יודע מה הבעיה.. יש לי ספק של 350 וואט ויש לי 4 מאווררים במארז (זה קשור לדעתכם?!) או שסתם הוינדוס דפוק אבל ממש לא נראה לי אולי זה תוכנה כלשהיא?! תעזרו לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה
-
- 4 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום אני מתקן מחשב של חבר ואני רוצה להעלות את המערכת הפעלה דרך USB או הכונן האופטי. (ולא דרך ה-HD) שיניתי את ההגדרות המתאימות בביוס - ולא הצלחתי. יש עוד דרך להעלות מערכת הפעלה ללא שימוש ב-HD? תודה
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום, אממ אני לא יודע בדיוק מה הבעיה של המחשב, פתאום הוא לא מזהה כוננים,כאשר אני מחשב צורב המחשב לא עולה וכאשר אני מוציא אותו המחדב עולה (רצוי לציין שהתורב לא פועל בכלל והנורה לא נדלקת!!!) אממ הכוננן הזה טוב ונוסה על מחשב אחר כך שהכונן תקין וגם הבורד תקין! מישהו יודע מה הבעיה שלו? תודה רבה רבה!!!
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא NOOB במחשבים ולמעשה גם עבדתי כטכנאי הרכבות כמה זמן והרכבתי מערכות גיימינג בחיי. אף פעם לא נתקלתי בתקלה כמו שיש לי כרגע, הסיפור הוא כזה (בקצרה) יש לי את המחשב הזה כבר שנתיים וקצת והלוח שהותקן בו היה לוח זול ומחורבן של MSI לתושבת 1156. הלוח הראשון הפסיק לעבוד בשלב מסוים ופשוט היה נכנס ללופ אין סופי של כיבוי והדלקה (NO POST) וכך גם השניים הבאים אחריו שהוחלפו באחריות על ידי החנות שבה נרכש. בפעם הרביעית (עכשיו) החליטו להחליף ללוח של Gigabyte מכיוון שלטענתם יותר אמין ולא תחזור על עצמה אותה הבעיה, כמובן שכבר פגה האחריות והנה התרחשה לה אותה בעיה שוב. אני אבנה מערכת חדשה מאפס, יותר טובה, אבל השאלה שלי היא האם לדעתכם ז…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כל תוכנה שמנסה ליצור לי כונן דיסקים במחשב גורמת למחשב לקרוס. אם זה ALCOHOL, DEAMON או עוד איזה אחת... תמיד מופיע ה PAGE FALUT הזה... זיכרון נבדק - MEMTEST 1.6 = תקין. אני צריך ניתוח לDUMP שיש פה... תודה מראש... [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
לפני יומיים, המחשב נכבה ע"י הוצאת הכבל מהחשמל אחרי זה הדלקתי אותו והוא נדלק לכמה שניות ונכבה, נדלק ונכבה, נדלק ונכבה.. החלפתי ספק כח והוא עדיין עושה את הבעיות האלה (של TT) למישו יש רעיונות?
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעביר נתונים בין המחשב בבית למחשב הנייד בעזרת כבל מקבילי. עד לא מזמן העברתי רק קבצים קטנים, כך שלא היה אכפת לי כל כך קצב העברה. אבל, לאחרונה יצא לי להעביר קבצים ממש גדולים וזה לוקח המון זמן (קובץ של 100MB לוקח להעביר קצת יותר משעה (שעה ו-7 דקות לקובץ של 104MB ליתר דיוק))! קצב ההעברה דרך הכבל המקבילי נע בין 20 ל-30 קילו בייט לשניה. החיבור בין המחשבים אומר שהוא ב-4.0Mbit, שזה בערך 500 קילו בייט לשניה, אז למה אצלי ההעברה כל כך איטית?!? בנוסף, קראתי בהסבר על חיבור שני מחשבים בכבל מקבילי Direct-Parallel, שקצב ההעברה האפקטיבי אמור להיות בין 250 ל-300 קילו בייט לשניה, אז מה צריך לעשות כדי להגיע לכזה קצב?!? בהמון תודה מראש! נתונים: מחשב שולחני: P-III 550Mhz עם Win…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זו מערכת AWIA ישנה ואין לי את המחבר הנכון אני לא יודע מה השם של החיבור הזה זה בעצם 4 פינים יש לי תמונה של החיבור במערכת אני מחפש מלא זמן ולא מוצא את השם של החיבור או אותו לקנייה .. אם תוכלו לעזור לי איפה אני יכול לקנות כזה או איפה להשיג תודה רבה ושבת שלום
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה ופשוט היא מדהימה אבל זה יותר מדיי טוב בכדי להיות אמיתי אפשר בעזרתה להוריד את הסיבובים של המאורר של המעבד הוא מסתובב אצלי על 5400 ומרעיש מאוד בקיץ אז ניסיתי והורדתי למשל ל 75 אחוז והמחשב נהיה שקט כי המאורר של המעבד מסתובב על 3400 סיבובים ועדיין הטמפרטורה נשארה 49 מעלות כמו בקודם אז שאלתי היא האם לא ייגרם נזק למחשב? אולי הטמפרטורה עלתה במעלה אחת [ 49-50 והמחשב ממש שקט האם התוכנה בסדר?ולא יידרם נזק למעבד או למחשב? כי זה נראה לי טוב מדיי כדי להיות אמיתי אודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אחרי הפרמוט המחשב מסרב להתקין לי את המערכת הפעלה.... מחיצה שונה אולי משהו? תודה מראש לכולם .. (סליחה על הגודל של התמונה..) כל עזרה תעזור אני די נואש... הבעיה מופיע לקראת סוף ההתקנה...
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי המחשב סתם היה דלוק ללא שימוש ואחשלי סיפר לי שהוא פתאום שמע אותו עובד כזה כאילו דלוק בו איזה משחק כבד (כלומר התאמץ קצת סתם) ואחר כך הוא פשוט כיבה את המחשב ולמחרת כשבאתי להדליק אותו אז הוא פשוט נתקע בעמוד הזה : http://www.siz.co.il/my.php?i=ykw3dmndmjo4.png אגב זה מחשב ישן ככה שרוב הרכיבים שלו ישנים מאד מה לדעתכם הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 2.7k צפיות
-


