תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
הגרסה הנוכחית היא P12 הלוח אם של Intel הדגם הוא DB850GB . הגרסה החדשה P18 היא מנובמבר 2001 והיא כוללת שיפורים מגרסה P12 . ככה כתוב בPDF של המסמך . עכשיו האם אפשר לצרוב את זה לתקליטור ,ולהריץ את השידרוג דרך CDROM אתחול של Windows ? במקרה של כשל איך אפשר לשחזר את הביוס הקודם ? יש תוכנה שצורבת את הביוס הנוכחי ? אני רוצה לצרוב את הנוכחי כדי שאם יהיה כשל אני אדע איך להחזיר את הביוס . כמו כן יש לי בעיות בכרטיס הקול VIBRA128 זו הסיבה שאני רוצה לשדרג. לפעמים הוא נתקע בWindows ואח"כ נעלם כליל . כמו כן המחשב מאד ישן משנת 2001 ככה שאין לי הרבה מה להפסיד . אשמח לקבלת תשובה
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אממ הבעיה שלי שנעלם לי מקום בכונן C נעלמו לי איזה 4 גיגה ובכוננים האחרים גם נעלמו לי כמויות זכרוןואין לי מושג ממה זה נובע למישהו יש רעיון???
-
- 4 תגובות
- 718 צפיות
-
-
האלן חברים,יש לי בעיה מאוד מציקה כבר מלא זמן אני יכול לעבוד על המחשב כמה שעות,או סתם 10 דקות נניח,ופתאום משום מקום המחשב מתחיל לצפצף צפצוף שלא מפסיק וחופר מאוד!!! לפעמים הצפצוף נפסק לאחר מספר דק,ולפעמים יכול להמשך גם כמה דק טובות יש ימים שבקושי מצפצף,ויש ימים שהוא לא מפסיק לצפצף שחכתי לציין,יכול להיות שקט מופתי.פתאום אכנס לאיזה משחק/גולש/מפעיל קיובייס וישר הוא מתחיל לצפצף.ברגע שאני סוגר תתכונה/משחק מה שזה לא יהיה זה ישר מפסיק וזה משגע אותי איפה נראלכם הבעיה? אשמח לעלות לכם סרטון קצרצר ברגע שאני אתפוס את זה על חם!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתמול התקנתי מאוור ג'נרי פשוט ואחריו התקנתי עוד אחד אחר כך המסך התחיל לקפוץ ואז הוא נמרח ואז נהיה ריסט...ואחרי הריסט נשמע ציפצוף ארוךךךךךךךךך מהלוח אם אחרי שניתקתי מאוורר אחד הסתדר.. מפרט P-4 2.8 FX 5200 512 זיכרון ו3 מאווררים בלי המעבד
-
- 4 תגובות
- 617 צפיות
-
-
טוב תקשיבו יש לי בעיה יש לי מחשב שקניתי לפני שניים מחשב דיי טוב. עכשיו כל כמה זמן המחשב נעשה איטי או לפעמים כל המחשב ניתקע או שלפעמים כל הצבעים במשחקים שאני משחק נידפקים וכאילו. השאלה שלי. עם לקנות מאוורר חדש או לא? (תמליצו לי עם כן) העם הבעיה בכרטיס מסך שהוא: gforce 8800gt וכמה זמן אחריות של NVIDIA
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום אני שומע את המחשב מתאמץ ישר אחרי שהוא עולה שחוץ מקספרסקי אין שום תוכנה ברקע נכנס למנהל המשימות > ביצועים: שימוש במעבד - 1% שימוש בזיכרון - 1.24GB (ווינדוס 7) זה מאט לי את המחשב מאוד עשיתי סריקה ולא נמצא שום וירוס
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב ישן (P3 500MHZ) שעד לא מזמן מערכת ההפעלה שלו הייתה WIN XP. עקב חולשת המחשב החלטתי לפרמט ולהתקין 98 אלא שמאז שהתקנתי אותו המחשב עובד בצורה מוזרה... קודם כל, מופיע לי רק 2GB במקום 12 (גם במצב דוס) דגם הכונן: W.D 136AA בעיה נוספת היא שהמחשב פעם כן עולה ופעם לא עולה... כאילו, יותר מפעם אחת העלתי את המחשב והוא הפסיק להגיב עוד לפני עליית הBIOS.. זה קורה בדר"כ אחרי שאני נמצא בביוס בשביל לבדוק דברים.. הבעיה הגדולה ביותר היא טמפ' המעבד... לפי הביוס היא 97 מעלות! אבל כשאני נוגע בהיטסינק לא לא חם בכלל.. מישהו יודע מה לעשות עם הבעיות הללו? תודה, עידו
-
- 4 תגובות
- 621 צפיות
-
-
שלום. היו לי לוח P5GD2X של ASUS , ומעבד P4 3.0 המעבד נשרף לי ובמסגרת האחריות הוחלף המעבד בP4 3.2 כעט כשאני מדליק את המחשב הוא נות לי הודעה CPU CODE EROR ולאחר מכן עולה כרגיל. האם זה יכול לפגוע בביצועי המחשב .? והאם הדבר מצריך עדכון BIOS???
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
תיאור מחשב: פנטיום 2.6 נורטווד. זכרון 512 ELIXIR. לוח אסוס P4P800. למחשב שלי יש בעיה של קפיאה ותקיעות מוזרות עם פסים צבעוניים באורך 1 ס"מ במסך למעלה (3-5 פעמים ביום). במיוחד במשחקים ובEMULE. הדבר קורה רק כאשר הFSB של המחשב נמצא על הגדרות הסטנדרטיות כלומר בס 200 ואפילו בס 201. כאשר אני מעלה את הבס ל205 ואפילו 210 המחשב יציב כמו סלע.(המחשב עובד רציף 24 שעות ביום וכבר לפחות חודשיים לא קפא או הוציא מסך כחול). למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה, והאם מישהו נתקל בדבר כזה?
-
- 4 תגובות
- 904 צפיות
-
-
היי כרגע מחובר אצלי המתאם של האינטרנט האלחוטי בחיבור USB מאחורה,הבעיה מתחילה שאני מנסה לחבר התקן USB אחר במקביל להתקן של האינטרנט. הוא מתחיל לרשום לי הודעה ברגע שאני מחבר התקן נוסף שהתקן יכול לעבוד יותר מהר ואז הוא לא עובד בכלל וגם הוא דופק לי את ההתקן הראשון ופתאום הוא לא מזוהה. מה הבעיה ??
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
-
מחשב שולחני של HP מעבד Intel Core I7 CPU -3770 3.4 GHz. אחרי עבודה של פעם שעה פעם 4 שעות אני שומע את המאווררים עובדים במאמץ עם רעש המסך נעלם ואחרי 30 שניות המחשב כבה. אחרי מנוחה המחשב עולה כרגיל עד הפעם הבאה שזה קורה האם מישהו נתקל בתופעה כזו?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היום שבאתי לצרוב משהו זה אמר לי שזה צריך מקום לקבצי טמפ לגבות את הטראק ואין לי מספיק מקום בתקיית טמפ. וזה לא נותן לצרוב. מה זה אומר ? איך מוחקים קבצי טמפ ואיך יודעים אילו קבצים חשובים ואילו ניתן למחוק ? תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב נייד חדש וכל פעם שאני מפעיל את המחשב ניהיה לי מסך כחול וכתוב KENREL_DATA_INPAGE_ERROR וזה עושה restart או שזה מכבה את המחשב יש לי windows 8 GeForce GTX 870m Intel i7 4810MQ 16GB RAM אני חייב פיתרון תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב ביתי חדש עם הארד דיסק SSD שעליו מותקנת מערכת הפעלה וכמה תוכנות של המחשב. ברשותי מחשב מיני PC שנקרא NUC 2820 של INTEL. לצורך בדיקה מסויימת הייתי מעוניין להעביר את הארד דיסק מהמחשב הביתי ל NUC, האם זה אפשרי ? האם יכולה להיגרם בעיה בהחזרה של הארד דיסק שתצריך פירמוט ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב תיראו יש לי את המיפרט הבא e8400 asus p5ql-e 9800gtx+ zotac 4gb ram corsiar 550wtt nzxt tempest טוב תיראו המחשב ליעפמים ניתקע אבל רק במשחקים זה יכול להיות אחרי 10 דקות אחרי 3 שעות וגם אחרי 10 שעות וזה לא בעייתת היתחממות מעבד במנוחה 35 מאמץ מלא 42 שתי הליבות כרטיס מסך 40 במנוחה 61 במאמץ מלא החליפו לי כרטיס מסך ולוח אם וזיכרון ועדיין יש אותה בעייה אז אמרו לי שצריך לעשות עידכון ביוס ללוח אם יש לי את העידכון על המחשב אבל אני לא יודע איך לעדכן אני מפחד ליגרום נזק. אמרו לי לעשות את העידכון משום שהלוח לא מספק מספיק מתח למעבד ושאחרי העידכון הלוח ייתן יותר מתח
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום,יש לי כרטיס מסך 6800 גי טי ל agp/ החלפתי לו משחה טרמית-אך לצערי שמתי משחה על משחה קיימת וכנראה נגרם נזק..יש מלא ריבועים ונקודות על המסך- ולעיתים אפילו הווינדוס לא עולה. מה עושים.?האם יש אפשרות לתקן.??איך אני יודע שהכרטיס נשרף?או שאפשר עדיין לתקן את זה?ןוהאפ מישהו מכיר מקום שיכול לבדוק ולתת לי חוות דעת מקתועית?תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
טוב, אז עשיתי Error Checking לכונן C , לאחר שהError checking הסתיים המחשב עלה כרגיל ואז הפעלתי את התוכנה Ccleaner ולחצתי בה על Run Cleaner לאחר שלחצתי קיבלתי הודעת שגיאה Rundll ואז היה bsod . אחרי שהמחשב עלה עוד פעם בדקתי אם יש קבצים בMinidump ולא היה כלום למרות שהיה bsod. השאלות שלי הן: 1. האם נגרם נזק למחשב שלי כתוצאה מהbsod הזה? 2. איך אני יכול לברר ממה הbsod הזה נגרם? עכשיו אחרי שאני לוחץ בccleaner על run cleaner זה פועל כרגיל ללא שגיאה.
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
קניתי מעבד E4300 וקיבלתי אותו BULK בלי קופסה ובלי מאוורר, עכשיו כשבאתי להרכיב אותו שמתי לב שישנה מדבקה באמצע המעבד (לא בחלק של הפינים). על המדבקה יש ברקוד וכמה מספרים. השאלה שלי היא האם צריך להוריד את המדבקה או להשאיר אותה. חבר שלי אמר שזאת מדבקת אחריות, הגיוני??? שאלה שנייה, אני שם על המעבד מאוורר של COOL MASTER, הלוח אם שלי הוא .4COREDUO VSTA ASROCK וקיבלתי את המאורר עם חלק סמוי X שהיגיע יחד עם המאוורר, אני ממש לא מבין איך לשים אותו למרות שישנה סכמה שלו על הלוח אם.... אם מישהו יודע מה הולך אני אשמח לקבל קצת ייעוץ.
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
לפני חודש וחצי קניתי מחשב עם המפרט הזה: AMD 4800X2 2GB RAM GYGABYTE 9600GT וכו' שיחקתי משחקים כמו COD4 GEARS OF WAR ASSASIN CREED והכל עבד חלק.. היום הפעלתי את COD4 והמחשב הוציא רעש ממושך מהכרטיס מסך.. יצאתי מהמשחק והרעש נפסק.. ניסיתי עם משחקים אחרים וגם עם משחקים שכמעט לא דורשים כלום כמו VIRTUA TENNIS 3 הכרטיס עושה רעש חזק ומוזר.. עד עכשיו (חודש וחצי) לא היה לי שום רעש.. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם, באחד המחשבים אצלנו בבית יש ווינדוס xp כשמדליקים את המחשב הביוס מחכה שאלחץ f1 להמשך, לאחר מכן מגיע עמוד של בחירת מע' הפעלה ואם אני לא לוחץ מהר על אחד החיצים הוא בוחר אוטומטית. ניסיתי להעלות רגיל וניסיתי גם סייף מוד ובגדול את כל האופציות שבתמונה וכלום לא הולך למישהו יש רעיון מה הפתרון? תודה לעוזרים http://www.interload.co.il/upload/7826010.jpg[/IMG IMG]http://www.interload.co.il/upload/1930448.jpg[/IMG
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כפי שאתם רואים בתמונה המצורפת, א"א לשים את הכרטיס מסך בסלוט העליון, כי יש שם מקום לזכרונות, הכרטיס מסך הזה ארוך מאוד ויש אפשרות לשים אותו רק בסלוט התחתון,(תופס מקום של 2 סלוטים) הבעיה היא, שכשמים אותו למטה, אין לאוויר החם, מאיפה לצאת. הבעיה מתחזקת, כי רציתי לשים קירור פסיבי על הצ'יפסט, ולא נראה לי שזה אפשרי בכלל, אם רוצים לשים כרטיס מסך בסלוט העליון. איזה באסה עם ASUS, הם לא ידעו שצריכים לצאת הכרטיסי מסך האלו? הקיצור, מה עושים? תודה על העזרה. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום הלך לי המאוורר של הצאקרה 250mm, איפה ניתן הארץ להשיג מאוורים כאלו גדולים ? תודה
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום לאחר עדכון ביוס לגרסא F4 יש לי באג בקריאת הטמפ הכללית של המעבד לפי מה שאני רואה/ חושב אין בעיה בקריאה של כל ליבה בנפרד אבל מה המאוור של המעבד עובד על המהירות הגבוהה ביותר. כרגע הוא נמצא על PWM אם אני אעביר את השליטה עי voltage זה ישנה ? (בכלל ממולץ?) חשבתי לחזור לגרסא F2 שאיתה הגיע הלוח אבל אני לא מוצא אותה באתר של GB ולא הייתי רוצה להוריד אותה מאתרים אחרים ככן כן כמו דביל שמרתי את את ביוס הישן על dok אבל אחרי שהעדכון הוכתר כעבר בהצלחה מחקתי אותו.. לפני ששמתי לב לבאג.. עדכון: נכנסתי לאתר של GB חיפתי את הלינק לעדכון ביוס F4 העתקתי אות לשורת הכתובת ושיניתי את הסיומת ל F2 כלומר מ> http://asia.giga-byte.com/FileList/BIOS/motherboard_bios_ga-p55a-ud3_f4.exe שיניתי ל &…
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שנה טובה יש לי את המפרט הבא שמרגיש חלש אפילו למשחקים קלים לילדים (רובלוקס, מיינקראפט וכו): Gigabyte GA-H110M-S2PV DDR3-CF (GPU: Intel HD 530 (Desktop Skylake CPU: Intel Core i3-6100 Sandisk PLUS 240 GB 240GB (OS) HDD2: Seagate ST31000333AS 1TB RAM: DDR3 1600 2x4GB האם לשדרג חלקים או להתקדם ולהחליף מעבד ולוח גם ? אם כן מה לשדרג ולמה ? מן הסתם בטח צריך גם כרטיס מסך סביר מוכן להשקיע כ 1200 ש"ח סה"כ
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-


