תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
קיבלתי לוח GIGABYTE K8N PRO-SLI התקנתי את כל המערכת ויש לי כמה בעייות 1. אחרי כל ריסט אני צריך להגדיר מחדש את הדרייברים של המקלדת (PS./2) 2. יש לי כונן יחיד על המחשב וזה צורב של NEC ה 3550A אחרי שהתקנתי בעזרתו את הווינדוס ועשיתי ריסט הוא מסרב לקרא דיסקים... בהתחלה חשבתי שהבעייה בווינדוס אבל אחר כך פירמטטתי והתקנתי מחדש עם אותו כונן שלא עבד לפני ושוב חזרה הבעייה, אז החלפתי אותו לכונן CD ישן שהיה לי בבית והוא כן עובד. אולי משהו מכיר את הבעייה או יש לו רעייון??
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
I just wanna say i'm sorry for not writing in hebrew but that is probably caused by the problams my computer is having... Your answers can be written in hebrew since I have no problams readind it... I just finished putting my new rig together yesterday. stuff included: - AMD Dual Core X2 4200+ w/TT Sonic Tower - DFI LanParty NF4 Ultra-D - G.Skill LA 2*512MB - eVGA GeForce 7800GTX KO ACS3 - TT PurePower 480W At first, I just set everything as it should be and started installing the windows. At some point, it just stopped suddenly and gave this blue error screen. I was thinking maybe it was the memory or the dimms of the mobo but when I pulled out the 2 fans of my sonic tow…
-
- 4 תגובות
- 773 צפיות
-
-
זו ההודעה שאני מקבל כל פעם שאני מעלה את המחשב. היא מופיעה בתחילת הביוס המחשב... מישהו יודע איך ניתן להעיף אותה??
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שךום חברים, יש לי צורב DVD מחובר עם מתאם USB - וכשאני מנסה לצרוב שDVD הוא נתקע על 1% ולבסוף זורק שגיאה , אם אני מנסה לצרוב דיסק רגיל הוא נתקע ב- 95% וזורק שגיאה , הקטע הוא שאם אני מעביר אותו לתקע 1.1 הוא צורב את הדיסקים אבל רגיל לוקח לו איזה 30 דקות ו DVD קרוב לשעה ורבע -מישהו אולי מכיר את הבעיה הזאת? נ.ב: עידכנתי לו קושחה, דרייבירים של לוח האם מעודכנים - ניסיתי לבודד את הצורב שיהיה היחיד בUSB ולא עובד בקיצור די אובד עצות :s05:
-
- 4 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב קצת ישן עם כרטיס מסך 6600GT שהיה מריץ לי משחקים כמו NFS וכו לאחרונה החלפתי לו מסך מ SRT ל LCD ועכשיו כשאני נכנס למשחקים אני רואה את הסרטונים המקדימים אבל כשהמשחק עולה המסך נכבה (הנורית מהבהבת ) והמחשב ממשיך לפעול פרמטתי כבר פעמיים החלפתי דרייברים לישנים חדשים הכל ושום דבר לא עובד תודה בכל אופן
-
- 4 תגובות
- 711 צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול הפעלתי בדיקת זכרונות למחשב ( דרך הווינדוס ) מכיוון שהמחשב קופא לפעמים וחשבתי שזו בעיית זכרונות. בבוקר שמתי לב שהמחשב נשאר כאילו על מצב שינה ( המסך לא נדלק אך המחשב עובד ). הפעלתי מחדש, והתחילו הצפצופים. חשבתי לנתק את הזכרונות אך הייתי חייב קודם לפרק את כרטיס המסך ( 4790 ). לאחר פירוק הכרטיס מסך ופירוק הזכרונות, אחרי אין ספור נסיונות להפעלת המחשב ( הייתי בטוח שהזכרונות הם הבעיה ) חיברתי כרטיס מסך אחר והמחשב עלה. הכרטיס מסך שלי אמנם בן 5, אך לא הציג שום בעיות לאחרונה ( שיחקתי גם ממש מעט לאחרונה בלי שום בעיה, הטמפ' תמיד בהשגחה ותקינה - רכשתי אותו יחד עם TWIN TURBO ). לפני שחיברתי את כרטיס המסך בפעם הראשונה, ניקיתי את כל האבק עם שואב ופן, קשה לי להאמין שמכך …
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לעיתים (קרובות) המחשב מתחיל לקרטע בזמן שאני רואה סרטונים. אני מתחיל לצפות בסרט, המחשב נתקע לשניה שתיים, המסך משחיר חוזר ואז אין תמונה, יש רק קול ודפי האינטרנט מתגוללים בצורה איטית ומקרטעת. מה הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 861 צפיות
-
-
תראו מצד אחד אני חושד בספק, מצד שני יש לי מאוורר שמחובר למחשב, שפועל טוב, אבל ברגע שהוא היה מחובר לאחד מכוננים והייתי נוגע בחוט הייתי מקבל את אותו רעש, וכשאני שם אותו לבד, כלומר שהוא לא מחובר לכלום, הרעש נעלם [ז"א עכשיו יש רעש, אבל אני לא יודע אם זה מזה] אז נראה לי זה יותר המאוורר. נעיף אותו, זה מסוכן? מה אתם אומרים? זה הקול: http://members.lycos.co.uk/idanhidan/sound.wav שמירות יעד בשם, תגביהו קצת תרמקול אם לא שומעים. תודה.
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום, בזמן האחרון המחשב שלי עושה המון ריסטים פתאומיים, זה מונע ממני לשחק במשחקים. לשמוע שירים, ועוד כל מני דברים קטנים. עשיתי כמה בדיקות ואני סבור שזאת בעיה בטמפרטורה. בדרך כלל אחרי שהמחשב עושה ריסט ואני בודק בביוס, הטמפרטורה עומדת על 52-56 מעלות, ולפני שהיה ריסט (לפני שהפעלתי בכלל משחק או משהו כזה) היה משהו כמו 40-45. אני רוצה להעלות טיפה את הטמפרטורה שבה יהיה לי ריסט, אך לא מצאתי שום אפשרות. בביוס חיפשתי - ולא מצאתי. האם יש תוכנה שיכולה לעזור ? משהו ?
-
- 4 תגובות
- 952 צפיות
-
-
יש לי לוח amd f2a88x d3h של חברת gigabyte והירכבתי 8 דיסקים של 4 טרה מכוון שאני לא יודע אנגלית אם מישהו בבקשה היה יכול להסביר לי איך לעשות רייד5 פשוט בלוחות אינטל זה בקלות וכאן היסתבכתי תודה
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
יש לי RADEON 9500PRO בזמן האחרון אחרי כמה דקות משחק המסך קופא ואחרי כמה שניות יש הודעת EROR שה- VPU RECOVER פעל בגלל שגיאה קריטית (משהו בסגנון...) לפעמים לפני התקיעה התצוגה מתעוותת (ואז או שהמחשב נתקע או שזה מסתדר בעצמו) ניסית להחליף בין גרסאות שונות של דרייברים - לא עזר בדקתי את הכרטיס במחשב אחר ושם לא היתה שום בעיה (באותם משחקים ועם אותה גרסא של הדרייברים) אם זה לא הכרטיס מסך - מה עוד יכול להיות הגורם? מה אפשר עוד לנסות? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום ניסיתי לפנות 50gb ממחיצה D לטובת C עם תוכנת EaseUS partition master במחיצה C היו 20gb פנויים לפני השינוי, כשהסרתי 50gb מD ולחצתי apply, הכל עבד מצוין כשהוספתי את החלק הזה לC התוכנה מבקשת לבצע אתחול ע״י לבצע את איחוד לC מאותו רגע כשאישרתי אתחול, המחשב לא עולה יותר ותקוע על המסך הראשוני עם הלוגו של אינטל ולוח האם גם לתפריט bios ולשאר התפריטים הוא לא נכנס הוא נתקע במסך הזיהוי חומרה מחוברת (כוננים, USB וכו׳) תודה למי שיכול לעזור
-
- 4 תגובות
- 998 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הבעיה הזו? איך פותרים אותה? תודה,
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב שאני בטוח שזה בקשר לדריברים הינה תמונות: (פתחת פעם נושא מי שרוצה לראות קבצים שמופיעים לי במסכחים שיכנס לפה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=277831.0 ) התמונותהם גדולות אז תכנסו ללינק http://www.2send.us/uploads/359f88ec11.JPG השנייה: (אם למישהו לא ברור) http://www.2send.us/uploads/97e9332d17.JPG בין המסכים מופיעים הקבצים האלו: wanarp.sys win32k.sys , nv4_disp , nv4_disp, avg7rsxp.sys ומופיעים המשפטים האלו: driver_irql_not_less_or_equal BAD_POOL_HEADER page_fault_in_nonpaged_area מי שרוצה עוד חומר שאספתי על זה שיכניס ללינק הראשון ששמתי רשום שמה גם על החומרה, שהלכתי לטכנאי וכל זה ותודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 669 צפיות
-
-
-
נתחיל מזה שהיום התקנתי כרטיס מסך 8600GT שאין עליו עדיין שום קירור , ואני עדיין מחכה למשהו מומלץ . עכשיו המחשב התחיל להתחמם ואלו התוצאות שנבדקו בהפרש של חצי דקה אחת מהשניה תיראו איזה שונות . התוצאה בEverest התוצאה בSpeedFan אם אפשר גם טיפה תסבירו לי מה כל אחד מהדברים אומר יענו מזה הטמפ' של הכרטיס מסך למשל ? וכמובן איזו תוכנה צודקת .. תודה ..
-
- 4 תגובות
- 771 צפיות
-
-
לפעמים הוא מתכבה ונדלק שוב בלי שמופיע כלום על המסך. לפעמים הוא נדלק, מתחיל לעלות ואז עושה לע מסך כחול לשניה, מתכבה וממליץ לי לעשות תיקון איתחול.. מצורפות תמונות של המסך הכחול ושל השגיאה שהוא לא מצליח לתקן בתיקון איתחול.. תודה !
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ועל החלון להיסגר והמחשב נתקע למשך כמה דק' עד שמשתחרר אחים תעזרו
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם קול ערב ראש השנה שמח דבר שני חברה אני חושב המחשב נידפק לחלוטין מאז שקניתי תכרטיס מסך זיכרון וספק אז בהתחלה הכול היה בסדר כמה ימים ואחרי זה היה לי מלא דוחות שגיאה באינטרנט קיצר הלכתי ל SKYPC ורבתי איתם וקיצר הם החליפו לי זיכרון וזה יסתדר=] קיצר ואחרי שבועיים ככה המחשב מבצע ריסטים וזה והטמפרטורה אחלה! והמארז נקוי ובהמצע פורמט זה עושה מסכים כחולים והכול ובהמצע התקנת XP. גם היה לי מסך כחול ועכשיו שהקתנתי XP סוף סוף זה עושה דוחות שגיאה של המערכת והמבצע ריסטים ושמתי לב שמתי שהדריבר לא מותקן זה לא עושה ריסט וגם מתי שאני מתקין דריבר לכרטיס מסך כול פעם שהוא עושה ריסט או שאני עושה ריסט הכול מתחדש וזה כאילו אין דריבר והכרטיס לא נמצא אבל בלוח בקרה יש דריבר! אבל זה מעצבן…
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
קניתי הארד דיסק נוסף של 500 GB של טושיבה חיברתי אותו והוא עובד רק בעייה שהוא עושה מן רעש של זמזום כזה ממש מעצבן ודי חזק, הרעש ממש מפריע לי ואני בדקתי ובוודאות הוא מגיע מההארד דיסק החדש מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, תקיית windows במערכת הפעלה 10 מגיעה ל- 16 ג'יגה. ובתוכה תקיית WINSXS הכי גדולה- קרוב ל 6 ג'גה. ניסיתי כל מיני אפשרויות ותוכנות לנקות ולהקטין את התקייה. כל השיטות מנקות MB בודדים. אשמח לאפשרויות נוספות או תכונות. תודה
-
- 4 תגובות
- 878 צפיות
-
-
היי, ברשותי מחשב HTPC חדש- לוח GA-MA78GM-2SH Gigabyte. המחשב עבד מספר שעות עד אשר החלפתי לו זכרונות ומאז הוא נדלק אך לא מגיע לפוסט (גם לאחר שהחזרתי לו את הזכרונות המקוריים). מיותר לציין שהזכרונות שלו תקינים וגם הזכרונות החדשים ששמתי לו תקינים ועבדים על מחשב אחר. כיוון שהלוח קטן ולא מכיל SPEAKER אין צפצופים שיעזרו לי לדעת היכן הבעיה. כל המאווררים עובדים לאחר ההפעלה. איפוס ביוס ניסיתי- ולא עוזר. ניתקתי גם את ההארד דיסק והסידי וגם זה לא עוזר. אני אשמח לעצה לפני שאני מטרטר את עצמי בחזרה לחנות. תודה...
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם. לגיסי יש מחשב (בן 3) פנטיום 4 1.6GH. אתמול המחשב נתן הודעת שגיאה בסגנון: System I/O Error Press CTRL+ALT+DEL שיחקתי קצת עם כבלי ה-IDE ובדקתי דרך הגדרות ה-BIOS. המחשב מזהה את הדיסק הקשיח ואת כונן ה-DVD אבל לא מצליח לקרוא כלום מההתקנים הללו. מה שנראה לי זה שנדפק בקר ה-IDE. האם אני צודק? אם כן האם ניתן להשתמש במארז הקיים והספק ולהחליף רק את לוח האם והמעבד? תודה מראש, אמיר
-
- 4 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שלום יש לי מסך Mag TFT 17 אינ'ץ חדש.בקרטון לא היה דיסק כלום. אני מחפש תוכנה קטנה שבודקת מיפרט על המסך שלי. כדי לדעת איזה דגם מסך? מה מהירות? כמה MHZ? כמה רוצולוזייה יש במסך, עד כמה מוגבל? אני לא מתכוון לכרטיס מסך AGP או PCI EXPRESS. או לוח אם. אני רוצה לדעת מה התכונות במסך שקיבלתי. איפה אפשר לימצוא תוכנה כזאת לבדיקה? בתודה מראש מייקל
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מפרט מחשב מעבד q8300 קירור רגיל זיכרון 4 ג'יגה קינגסטון לוח אם גיגהבייט ga-ep43 כרטיס מסך gefprce 9800gt קירור רגיל
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


