עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. הי קניתי מחשב חדש של אסוס 14 ושמתי לב שהסוללה נגמרת ממש מהר (3 שעות לכל היותר אחרי טעינה של 100%) בדיעבד ראיתי במדריך למשתמש שהייתי צריך להטעין את הסוללה 3 שעות ראשונות לפני השימוש זה משהו שהוא קריטי?

  2. Started by דןזט,

    יש לי וירוס שמדביק את המחשב שלי כל פעם מחדש. אחרי פירמוטים מלאים והתקנת הווינדוס מחדש (לא ריקבורי אלא התקנה מאפס!) הוירוס מתקין את עצמו מחדש. הסימפטום שחוזר על עצמו כל פעם באותו אופן בדיוק הוא הקפצה של פרסומת כל כמה דקות של איזו חנות באליאקספרס והפעם, אחרי הפירמוט האחרון, גם של איזה כלי להסרת אדוור (איזה כיף זה שאדוור מפנה אותך לכלי להסרת אדוור שהוא גם בטח פיקטיבי). וזה נראה כאילו הותקן איזה תוסף בדפדפן, כי כל כמה דקות הדפדפן "ננעל" באופן שלחיצת עכבר בדפדפן לא גורמת לתגובה אלא משחררת את "הנעילה". תוך הקפצת הפופ אפ. טוב אז אני אומר לעצמי מה יותר הגיוני מזה שאיזו תוכנה חינמית שאני מתקין כל פעם מתקינה לי גם איזה משהו עוין? אז הפעם לא התקנתי שום תוכנה שאולי יכולה להיות בעיית…

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by gal555,

    המחשב לא נידלק הוא מחובר לחשמל וניסתי הכול הוצאתי את הכבל של החשמל וחיברתי ניסתי לחבר למקום אחר וכלום כאלו הוא לא מחובר לחשמל יכול להיות שזה הספק כוח

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  4. אני מנסה לעזור לאחי. לפני כמה ימים הוא הדליק את המחשב ופתאום הופיעה לו הודעה "סייר ווינדוס הפסיק לפעול... מבצע הפעלה מחדש..". ההודעה הופיעה מיד אחרי הכניסה למשתמש בווינדוס. הוא ביצע את כל הדרכים שהיו רשומות באתר של מייקרוסופט אבל כלום לא עזר. עכשיו הוא ניסה לפרמט את המחשב, ולאחר שפירמט את המחיצה, במסך התקנת הווינדוס האחוזים תקועים על 0% ואז הופיעה הודעת שגיאה "windows cannot install required files make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code: 0x8007045d" מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? אולי בעיית חומרה? איפה יותר סביר שתהיה הבעיה, בזיכרון או בהארדיסק? אשמח לשמוע הצעות לטיפול בתקלה, תודה!

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by Netanel16,

    שלום לכולם! יש לי צורב DVD די חדש של LG, דגם HL-DT-ST DVDRAM GSA-4136B (לא יודע אם זה בדיוק הדגם), ולאחרונה הצריבה איתו ממש אבל ממש איטית. אני מדבר על דיסק 700 מגה, במהירות 40x שזה 6 מגה בייט לשניה, בדיסק עד 52X, והצריבה לוקחת 8 דקות... בצורב במחשב הישן שלי, בן משהו כמו 4 וחצי שנים, הצריבה לקחה 3 דקות... ושלא נדבר על צריבת דיוידי - 4 ג'יגה ב 20 דקות! אם יש למישהו פתרון אשמח לשמוע, תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 693 צפיות
  6. Started by morans,

    היי חבר'ה! יש לי סט אלחוטי של מייקרוסופט, דגם wireless multimedia keyboard 1.1 העכבר עובד מצוין אבל המקלדת פתאום לא מגיבה. יש למקלדת משדר מעוגל עם שלוש נורות, 2 נורות דולקות אחת של ה-F והשניה 1. זה מצב שאמור להיות, אבל המקלדת לא מגיבה. ניסיתי הפעלה מחדש למחשב מספר פעמים זה לא פתר, ניסיתי ללחוץ על הכפתור שעל המשדר וזה לא עזר, בדקתי בdevice manager והכל תקין כולל התקני USB וגם החלפתי בטריות וזה גם לא עוזר. בנוסף יש לי סט נוסף דומה עם משדר וגם הוא לא עובד, אבל שאני מחברת מקלדת אחרת (כמו זאת שאני כותבת ממנה - גומי) זה עובד... לא יודעת יותר מה ניתן לעשות. אשמח לעזרה! זה מוציא אותי מדעתי! חחח מורן

    • 5 תגובות
    • 13.4k צפיות
  7. המחשב לא מזהה אותו, לא הביוס, ולא XP מה אני יכול לעשות??? :s05: תודה רבה לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 872 צפיות
  8. Started by yoel11,

    ערב טוב. יציאות ה usb לא פועלות דרך כל כבל שהוא ובעצם לא ניתן לחבר שום התקן כדוגמת מצלמה, מחשב כף יד וכדומה אלא רק חיבור ישיר כדוגמת נגן mp3 או דיסק און קי. לא מבין בזה אבל אני מתפתה לומר שיש בעיה בעוצמת המתח החשמלי שמגיע ליציאות.. לא זוכר מאיזו חברה הלוח אם.. אשמח לעזרה

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  9. התקנתי XP SP3 מחדש אחרי שנימאס לי מהויסטה והכל זוהה והכל בסדר גמור חוץ מדרייבר אחד שאני לא הצלחתי לעדכן/להתקין לא דרך הדיסק של הלוח אם ולא דרך חיפוש בנט ולא דרך הורדות של האתר הרשמי פשוט לא יודע איך לעדכן אותו ומדוע זה ככה , ראו תמונה מצורפת מדובר על רכיב קול: Audio Device on High Definition Audio Bus רק לציין שהויסטה זיהה אותו ולא עשה לי שום בעיות איתו וה XP לא וכל מה שניסתי למצוא ידני כשל. כמו כן מדובר בכרטיס קןל מובנה Realtek HD Audio על לוח GA-73PVM-S2H של Gigabyte חשוב לציין עוד כי יש לי קול והכל בסדר רק משגעת אותי הסיבה למה הוא ככה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 648 צפיות
  10. Started by Ac-Boy,

    שלום, אני שומע במחשב מין טיקים כאלו מעצבנים כל איזה 15 שניות הבעיה היא שזה גם באוזניות וגם ברמקולים אז סימן שהבעיה היא במחשב.. תעזרו לי =(

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Big_Guy7,

    אני בודק במנהל המשימות, והמעבד שלי עומד על 100% כל הזמן. הפיירפוקס לוקח כ 30, ואין לי מושג מאיפה השאר. הוא פשוט לא יורד מ 100, והמחשב לא זז ככה. למה זה, ומה עושים? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 897 צפיות
  12. Started by udi,

    האם יש דרך שאני יכול לדעת באיזו מירות אני יכול להוריד קבצים אינטרנט ולא לפי מה שספק האינטרנט אומר אלא ממש בפועל ?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by שיבומי,

    שלום רב, אני חדש כאן אז תהיו סבלניים. אתמול פתחתי את המחשב כדי להוסיף עוד סטיק זכרון, ועל הדרך החלטתי גם לנקות את המאוורר של המעבד. לקחתי שואב אבק עוצמתי מאוד,קירבי,הנחתי את הפיה שלו על המאוורר והפעלתי אותו. המאוורר החל להסתובב מהר מאוד מהשאיבה והאבק נשאב... אבל המחשב מאז לא עולה . כלומר ההארד דיסק עובד המאוורר האומלל גם עובד אבל אין מסך,אין עכבר(אופטי האור לא נדלק ) שאלתי האם קרה משהו למעבד ? ללוח ? תודה לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Or ei,

    אני די בטוח שה98 אשמה בזה איכשהו ... איך מסדרים ?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by kokoki,

    שלום, אני רוצה לעדכן את ה- directx שלי ואני לא יודע איך, אשמח להסבר בעניין, תודה.

  16. Started by snekos,

    שלום לכם, קיבלתי מחשב חדש לפני כחודש. עבדתי איתו במשך הזמן הזה ללא הכנסת משהו לפורט הקידמי של ה USB. החלטתי סוף סוף שכדאי אולי לסנכרן את האייפון למחשב, חיברתי רק את הכבל USB, והמחשב נכבה ישר, ולא נדלק. אחרי כמה זמן ניסיתי להדליק מחדש והוא הצליח, כנראה הגנה של הספק כח מפני קצר. בהיותי סקרן. החלטתי לבדוק האם, החיבור של ה USB מוארק ובכלל מורכב נכון. הבדיקה הייתה קצרה, כי ע"י התבוננות ישירה בפורט, שמתי לב שהוא שונה מידידו מימין, חסר שם הכיסוי השחור שיש בדר"כ על ה USB, שמכסה את ה 4 פינים.. כל מגע באחד מהפינים כדי לבדוק קצר וכו' ישר מכבה את המחשב. השאלה שלי היא, האם ניתן לקנות כיסוי כזה? או שצריך להחליף את כל הפורט? כמובן שאני אתקשר לחברה שנתנה ובנתה את המחשב,.. רק מנסה לחסוך d…

    • 5 תגובות
    • 796 צפיות
  17. Started by adfx166,

    שלום חברים, לא מזמן, התקנתי שוב את המערכת ההפעלה שברשותי (win xp sp2) משום שהמחשב לא עלה עד הסוף (כלומר: לא להגיע לשלב שולחן העבודה). היום, אותה בעיה קרתה לי שוב וכל דבר שניסתי לעשות לא הציל את המצב. חשוב לציין שמדובר בבעייה כרונית שחוזרת על עצמה בתדירות של פעם ב- 4 חוד'. האם יכול להיות שה- HD מהווה מקור לבעייה זו? תודה.

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות
  18. Started by pC gUy,

    אין לי SOUND ב WINDOWS ואני מדבר על זה שכאשר הWINDOWS מתכבה או עולה אין תמוסיקהוגם ב YOUTUBE וכאלו אין SOUND :-[ אבל במשחקים יש SO WTF? :s05:

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  19. Started by pakariel,

    יש לי מחשב עם WIN XP ואני רוצה לשדרג אותו לWIN 7, כאשר הכנסתי את הCD התקנה של WIN7 המחשב לא הצליח לקרוא אותו (לא שלא פתח אותו אלא בכלל לא קרא אותו) ניסיתי להיכנס למחשב שלי והכונן CD היה ריק. * אין בעיה בכונן כי הוא קורא דיסקים אחרים בלי בעיה (כולל דיסקים צרובים) * אין בעיה בדיסק כי במחשב אחר הכנסתי והוא קרה אותו בלי בעיה ** אותה תופעה הייתה לי עם 2 דיסקים שונים של התקנה של WIN7 למישהו יש רעיון?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by liav123,

    היי, אז ככה. בגלל הברקים והגשם שהיו, כיביתי את המתג של הספק כדי שלא יקרה כלום למחשב. היום, אחרי יומיים, הפעלתי את המתג, הדלקתי את המחשב, אך המסך לא עולה בכלל. המסך עצמו פועל, והמחשב עולה. לא מבין מה הבעיה... ניסיתי לעשות ריסט ולהפעיל מחדש שוב את המחשב, כלום...

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by TaMiRn2,

    כל הכונני ה cd-rom שלי נעלמו (כשפותחים את "המחשב שלי"הם לא מופיעים) כשאני נכנס למנהל ההתקנים הוא אומר שהדרייברים שלהם "הושחתו" הקטע המוזר זה שגם הכוננים הוירטואלים(ליצירת IMAGE) נעלמו גם ובמנהל התקנים כתוב אותו דבר כמו שכתוב על הרגילים... וכשאני מנסה להתקין חדשים הוא לא מצליח.... אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח מאוד תודה...

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  22. Started by robicon,

    בזמן שאני שם סרט,מוסיקה, כל דבר עם סאונד אז אני שומע סאונד ממוגנט כזה וקופץ.... שמתי לב שכל פעם שהמחשב ''חושב'' זה מקפיץ את הסאונד יש לי כרטיס קול חיצוני ומקצועי והוא לא הבעיה כי בדקתי את זה גם בכרטיס הפנימי.... עידכנתי דרייברים בדקתי חיבורים וכלום לא עוזר.... יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות? כי אני כבר משתגע מזה תודה

    • 5 תגובות
    • 749 צפיות
  23. Started by _Gena_,

    שלום לכולם , רכשתי כרטיס 7950GT SUPERCLOCKED ועכשיו אני מתלבט איזה ספק כח לקנות. בדרישות הכרטיס כתוב : Minimum of a 400 Watt power supply. (Minimum recommended power supply with +12 Volt current rating of 20 Amps.) ראיתי ספקים רבים המציעים שני חיבורי 12V כאשר כל אחד מהם 16A. השאלה היא האם זה מספיק ? האם צריך להסתכל על הסכום בשני החיבורים או על כל אחד מהם בנפרד. האם הספק הבא אשר מציאים לי בחנות הוא טוב מספיק : http://www.chieftec.de/?page=products_big&id=236&k_id=4&language=uk אשמח לכל עזרה.

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  24. Started by Coldmetal,

    קניתי לוח אם, מעבד, וזיכרון חדשים Corei5 750 ddr3 2gb ולוח אם שתואם לשניהם. הכל עובד כמו שצריך אבל יש לי בעיה המחשב עושה ריסטארט אחרי זמן מה כשאני משחק בדקתי את החום של המעבד והחום היה 45 מעלות כשאני לא מפעיל כלום ומקסימום 65 מעלות כשאני משחק. האם המעבד הוא הבעיה? ואם כן איך אני יכול לפתור את זה?

    • 5 תגובות
    • 733 צפיות
  25. שלום לכולם קבלתי הרגע את המחשב שלי החדש מTMS { כמו שאפשר לראות בפרטים שלי } אני הוספתי לו SSD של CRUCIAL M4 64 GB SATA3 והוספתי את הדיסק הקשיח שלי של כל ההורדות ,שירים, משחקים וכו' מהמחשב הקודם הדגם שלו הוא SEAGAGE BARACUDA 2TB SATA 2 ניסתי לנתק את ההארד דיסק הקודם מהמחשב הקודם ולא עזר עשיתי ריסטור לדיפולט של ה ביוס לא עזר *חשוב להדגיש שעוד לפני שבאתי להתקין את הוינדוס הוא עשה לי LOADING WINDWS SYSTEM וגם שאני בא להתקין את הוינדוס מחדש אז הוא נותן מספר הודעות כמו בתמונות הבאות: http://imageshack.us/photo/my-images/535/img0233uf.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/16/img0234yn.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/163/img0235yh.jpg/ תודה רבה לעוזרים מראש !

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות

דיונים חדשים בפורומים