כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/568/385.html
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כמו פעם שעשיתי אני אומר שם של משחק אתם מישהו אחרי אומר שם של משחק שהאות הראשונה שלו היא האות האחרונה של השם שאמרתי וככה זה ימשך אני יתחיל RAYMAN
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
חברה אני מחפש תמונות מהמפגש מי שיכול שיעביר לי אותם
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני פרסום ה Thread הזה היו לי שתי התלבטיות : 1. האם לפתוח את Thread ב Off Topic או בפורום משחקים. 2. האם לצחוק או לבכות. הנה הקישור : http://www.gamerevolution.com/manifesto/view.php?id=246
-
- 29 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/23573/navy_helicopter_crash/ סירטון יישן ואולי מוכר אבל איך שהוא טס זה מזכיר לי את השחקנים האלה מבאטלפילד שפעם ראשונה לוקחים מסוק או מנסים להנחיתו ואז עושים היפוך :lol: :lol:
-
- 6 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
אני מחפש אתר של מלא משחקי סודוקו מישהו מכיר?
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
מותר להוריד סדרות כמו לוסט מהאינטרנט? כי לא כתוב בהתחלה זכויות יוצרים כמו בסרטים רגילים.. וגם כבר שידרו את זה מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום יש שיר יפה של פעם וזה ככה: אהוב אותי בכפות ידיך..... משהו כזה ....עשיתי חיפוש ולא מצאתי על זה נאדה
-
- 2 תגובות
- 482 צפיות
-
-
-
יש לי מכשיר מהדגם הזה: http://www.atsisrael.com/imgs/uploads/Cell...al/TelitX60.jpg (כן אני יודע סתם פלאפון מעפן אין לי כוח ללכת להחליף) ואמא שליי נעלה בטעות את הפלאפון (לא עם ההקשה של 123) ועכשיו לא יודעים את הסיסמה איך אפשר לפתוח את הפלאפון ? יש איזה תוכנה/קוד טכנאי? תודה.
-
- 7 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אז ככה, בשורת הכתובת פשוט להדביק את זה : (עריכה : זהירות, כנראה שזה דופק בחלק מהמקרים משהו, לקרוא למטה, על אחריותכם בלבד... שלא תגידו שלא אמרתי...) chrome://browser/content/browser.xul וקיבלתם דפדפן בתוך דפדפן... למי שתמיד עם המון טאבים פתוחים, עכשיו יכול לרכז אותם בסוג של "על טאבים" עם "תת טאבים"... אבל תכלס זה לא פתרון הכי חכם/יעיל/ריאלי, אז אם למישהו יש פתרון יותר טוב להרבה טאבים פתוחים, אני אשמח לדעת, תמיד יש לי מינימום 10) אגב, נלקח מכאן שמצאתי כאן. תהנו...
-
- 8 תגובות
- 892 צפיות
-
-
מחר אני עושה המתכונת ראשונה שלי, ולמזלי זה באנגלית (מודול E), וזה גם הכי קל לי. המבחנים שעשינו הם כמו בחינת בגרות בדיוק, מבחינת הזמן והשאלונים עצמם, והמתכונת היא אותו דבר עד כמה שידוע לי, ככה שאני לא ממש חושש. זה גם המבחן ה"באמת חשוב" (עד כמה זה באמת חשוב?) הראשון שלי, אז אני אשמח לקצת הרגעות מכאלה שעברו את זה... נקווה שילך טוב!
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני יודע שזה זיון שני לפחות שנפתח על זה אבל אני רוצה להיות בטוח.. הבוקר היה רושם שאין שיבתה מחר (יום שישי) וחוזרים ללימודים כרגיל! ואמרו לי שהודיעו בחדשות על שביתה מחר אז יש או אין?
-
- 13 תגובות
- 931 צפיות
-
-
אז ככה, יש כל מיני חנויות שמציעות חולצות של להקות (ע"ע מונסטר דיסק) במחירים גבוהים למדי (100 שקל לחולצה ארוכה, 70 לקצרה). אז חשבתי, אם יש בד שניתן לגהץ אותו על חולצה (נמכר כזה באופיס דיפו, למיטב ידיעתי), אני אוכל לקנות חבילה של כאלה, להדפיס עליהים תמונות ברזולוציה נחמדה, אני אוכל להדפיס אותם על חולצות ? אם כן, שחורות או לבנות ? תודה לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 735 צפיות
-
-
-
-
האם יש לפני מבחן מתכונת יום חופש כמו לבגרויות? ואם המתכונת ביום ראשון אז אני מקבל חופש על יום שישי?
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום כולם, אני צריך תוכנה תלת מימדית (אם אין ברירה אז דו מימדית...) שדרכה אפשר לבנות בית וירטואלי שידמה את המציאות (אנחנו עוברים דירה, וההורים שלי שעות יושבים על לארגן את הבית אז אם זה יהיה להם מול הפנים ולא בשרטוט על נייר זה יהיה יותר נוח...). תודה על ההצעות!
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
תם עידן בכדורסל האירופי. מכבי ת"א הובסה כצפוי במוסקבה על ידי צסק"א 92:71 ולראשונה אחרי שלוש שנים, לא תגיע לפיינל פור היורוליג.. פשוט בושה איך שהם שיחקו היום, באמת אם אנחנו רוצים לחזור להיות כמו שהיינו פעם חייבים לעשות כמה שינויים! תגידו מה אתם חושבים!!
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
הגיע המחשב החדש שהזמנתי, מה שאתם המלצתם לי הוא הגיע בערך ליפני חצי שעה, בקרוב תמונות. סוף סוף אחרי אין ספור עיקובים.. תגובות..
-
- 87 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
תגידו, כמה לדעתכם שווה השכלה? התנאים לשאלה הם כאלה: - כמובן שהכוונה בשקלים ולארץ שלנו. - ההנחה היא שחברה פרטית עושה הכל. לא המדינה, ובהתאם הרמה הלימודית יותר טובה (תחשבו בסגנון אוניברסיטות פרטיות בארה"ב ששם משלמים פי כמה מאוניברסיטות ממשלתיות אבל משהו יותר כללי, לכל הגילאים). - המחיר הוא רק לחינוך, לא להכניס רכיבים כמו הסעות וארוחות ככה שלאנשים יהיה קל לחשב. אני אתחיל: גילאי גן עד כיתה ו' - כלום (לחברה פרטית) לומד במדינה כיתה ז' עד ט'- 250 שקל בחודש כיתה י' עד י"ב- 300 שקל בחודש י"ג - י"ד- 450 שקל בחודש אוניברסיטה מדעים מדוייקים והנדסות- 700 לחודש אוניברסיטה מדעי החברה- 550 לחודש ומסקרן אותי אם באמת נגיע לזה (תזכרו שאנשים לא האמינו שמיים מינרלים ייתפוס, אמרו "יש את זה כמ…
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-


