עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by shuy,

    http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/568/385.html

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by shay12,

    כמו פעם שעשיתי אני אומר שם של משחק אתם מישהו אחרי אומר שם של משחק שהאות הראשונה שלו היא האות האחרונה של השם שאמרתי וככה זה ימשך אני יתחיל RAYMAN

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  3. חברה אני מחפש תמונות מהמפגש מי שיכול שיעביר לי אותם

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by chmmr,

    לפני פרסום ה Thread הזה היו לי שתי התלבטיות : 1. האם לפתוח את Thread ב Off Topic או בפורום משחקים. 2. האם לצחוק או לבכות. הנה הקישור : http://www.gamerevolution.com/manifesto/view.php?id=246

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. Started by Born2Kill,

    http://www.metacafe.co.il/watch/23573/navy_helicopter_crash/ סירטון יישן ואולי מוכר אבל איך שהוא טס זה מזכיר לי את השחקנים האלה מבאטלפילד שפעם ראשונה לוקחים מסוק או מנסים להנחיתו ואז עושים היפוך :lol: :lol:

    • 6 תגובות
    • 794 צפיות
  6. Started by X-It,

    Newegg שולחים לארץ? ואם כן כמה דולר הם דורשים?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  7. אני מחפש אתר של מלא משחקי סודוקו מישהו מכיר?

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. Started by sevenX,

    ראיתם תסרט? מה דעתכם עליו ראיתי אותו היום ואהבתי

    • 45 תגובות
    • 4.1k צפיות
  9. מותר להוריד סדרות כמו לוסט מהאינטרנט? כי לא כתוב בהתחלה זכויות יוצרים כמו בסרטים רגילים.. וגם כבר שידרו את זה מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  10. Started by אמיר יצחקי,

    שלום יש שיר יפה של פעם וזה ככה: אהוב אותי בכפות ידיך..... משהו כזה ....עשיתי חיפוש ולא מצאתי על זה נאדה

  11. אני אישית הכי אוהב את בית הבובות. אם יש לכם להקה שאתם הכי אוהבים מאותו הסגנון והיא לא מופיעה פה תגידו לי אני אוסיף כי אני בטוח ששחכתי כמה...

    • 35 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Started by VL,

    יש לי מכשיר מהדגם הזה: http://www.atsisrael.com/imgs/uploads/Cell...al/TelitX60.jpg (כן אני יודע סתם פלאפון מעפן אין לי כוח ללכת להחליף) ואמא שליי נעלה בטעות את הפלאפון (לא עם ההקשה של 123) ועכשיו לא יודעים את הסיסמה איך אפשר לפתוח את הפלאפון ? יש איזה תוכנה/קוד טכנאי? תודה.

    • 7 תגובות
    • 858 צפיות
  13. Started by Kidney_stonE,

    אז ככה, בשורת הכתובת פשוט להדביק את זה : (עריכה : זהירות, כנראה שזה דופק בחלק מהמקרים משהו, לקרוא למטה, על אחריותכם בלבד... שלא תגידו שלא אמרתי...) chrome://browser/content/browser.xul וקיבלתם דפדפן בתוך דפדפן... למי שתמיד עם המון טאבים פתוחים, עכשיו יכול לרכז אותם בסוג של "על טאבים" עם "תת טאבים"... אבל תכלס זה לא פתרון הכי חכם/יעיל/ריאלי, אז אם למישהו יש פתרון יותר טוב להרבה טאבים פתוחים, אני אשמח לדעת, תמיד יש לי מינימום 10) אגב, נלקח מכאן שמצאתי כאן. תהנו...

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  14. מחר אני עושה המתכונת ראשונה שלי, ולמזלי זה באנגלית (מודול E), וזה גם הכי קל לי. המבחנים שעשינו הם כמו בחינת בגרות בדיוק, מבחינת הזמן והשאלונים עצמם, והמתכונת היא אותו דבר עד כמה שידוע לי, ככה שאני לא ממש חושש. זה גם המבחן ה"באמת חשוב" (עד כמה זה באמת חשוב?) הראשון שלי, אז אני אשמח לקצת הרגעות מכאלה שעברו את זה... נקווה שילך טוב!

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by oorlevi,

    אני יודע שזה זיון שני לפחות שנפתח על זה אבל אני רוצה להיות בטוח.. הבוקר היה רושם שאין שיבתה מחר (יום שישי) וחוזרים ללימודים כרגיל! ואמרו לי שהודיעו בחדשות על שביתה מחר אז יש או אין?

    • 13 תגובות
    • 931 צפיות
  16. Started by Meir787,

    אז ככה, יש כל מיני חנויות שמציעות חולצות של להקות (ע"ע מונסטר דיסק) במחירים גבוהים למדי (100 שקל לחולצה ארוכה, 70 לקצרה). אז חשבתי, אם יש בד שניתן לגהץ אותו על חולצה (נמכר כזה באופיס דיפו, למיטב ידיעתי), אני אוכל לקנות חבילה של כאלה, להדפיס עליהים תמונות ברזולוציה נחמדה, אני אוכל להדפיס אותם על חולצות ? אם כן, שחורות או לבנות ? תודה לעוזרים...

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  17. Started by NOSTREDAMUS,

    הסרט הישראלי המצליח בופור שוחרר השבוע בגרסאת DVDrip באתרי הווארז. כמובן שתוכן ההודעה לא באה לעודד הורדה בלתי חוקית, אלא ההסקה המתבקשת שהסרט יצא בגרסאת DVD ברחבי אירופה וכנראה בקרוב גם אצלנו.

    • 42 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by IG,

    הפרק החדש בהשראת 300... לוקח את פרק הסנוק

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by TheReaper,

    האם יש לפני מבחן מתכונת יום חופש כמו לבגרויות? ואם המתכונת ביום ראשון אז אני מקבל חופש על יום שישי?

    • 4 תגובות
    • 651 צפיות
  20. שלום כולם, אני צריך תוכנה תלת מימדית (אם אין ברירה אז דו מימדית...) שדרכה אפשר לבנות בית וירטואלי שידמה את המציאות (אנחנו עוברים דירה, וההורים שלי שעות יושבים על לארגן את הבית אז אם זה יהיה להם מול הפנים ולא בשרטוט על נייר זה יהיה יותר נוח...). תודה על ההצעות!

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by the red dragon,

    יש שביתה מחר הוא לא ??? אני מבולבל!?

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  22. תם עידן בכדורסל האירופי. מכבי ת"א הובסה כצפוי במוסקבה על ידי צסק"א 92:71 ולראשונה אחרי שלוש שנים, לא תגיע לפיינל פור היורוליג.. פשוט בושה איך שהם שיחקו היום, באמת אם אנחנו רוצים לחזור להיות כמו שהיינו פעם חייבים לעשות כמה שינויים! תגידו מה אתם חושבים!!

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by approx,

    ^^^^^^ אני צריך לדעת בתוח

    • 4 תגובות
    • 807 צפיות
  24. הגיע המחשב החדש שהזמנתי, מה שאתם המלצתם לי הוא הגיע בערך ליפני חצי שעה, בקרוב תמונות. סוף סוף אחרי אין ספור עיקובים.. תגובות..

  25. Started by yigael_o,

    תגידו, כמה לדעתכם שווה השכלה? התנאים לשאלה הם כאלה: - כמובן שהכוונה בשקלים ולארץ שלנו. - ההנחה היא שחברה פרטית עושה הכל. לא המדינה, ובהתאם הרמה הלימודית יותר טובה (תחשבו בסגנון אוניברסיטות פרטיות בארה"ב ששם משלמים פי כמה מאוניברסיטות ממשלתיות אבל משהו יותר כללי, לכל הגילאים). - המחיר הוא רק לחינוך, לא להכניס רכיבים כמו הסעות וארוחות ככה שלאנשים יהיה קל לחשב. אני אתחיל: גילאי גן עד כיתה ו' - כלום (לחברה פרטית) לומד במדינה כיתה ז' עד ט'- 250 שקל בחודש כיתה י' עד י"ב- 300 שקל בחודש י"ג - י"ד- 450 שקל בחודש אוניברסיטה מדעים מדוייקים והנדסות- 700 לחודש אוניברסיטה מדעי החברה- 550 לחודש ומסקרן אותי אם באמת נגיע לזה (תזכרו שאנשים לא האמינו שמיים מינרלים ייתפוס, אמרו "יש את זה כמ…

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים