משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אמרו לי שיש איזהשהו פיקס... שמוריד את הקוניפגורציה ל Nvidia או משהו כזה.. אפשר לקבל יותר FPS ככה על כרטיסי ATI.. אמרו לי לשאול פה (אנשים עצלנים) אז אני שואל (אני לא עצלן ^^) זה נכון? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
טוב אז ככה. (XOD תכין את עצמך ... ) לפני שבוע בערך XOD פתח תרד על המשחק RICHARD BURNS RALLY. אחרי שקראתי תגובות כמו "למי שאין הגה המשחק הזה לא מומלץ , מפני שהוא גורם לתיסכול וזעם רב בשימוש במקלדת. בכל מקרה יש לי רק תלונה אחת לגבי המשחק וזה המספר הדל יחסית של המכוניות בהן ניתן להתחרות." החלטתי לרשום את זה "איזה שטויות אתם מדברים! אני אוכל את כולכם עם מקלדת! פשוט צריך למתן קצת את המהירות ולשלוט בטכניקות שמלמדים באימונים וזהו! משחק ענק מכל הבחינות. חבל רק שאין הרבה מסלולים כמו CMR" לא התכוונתי להתנשא ב "אני אוכל את כולכם עם מקלדת! " זה יצא ככה... פשוט רציתי להבהיר שגם עם מקלדת אפשר להנות מאוד ממשחק איכותי כזה. אחרי זה XOD רשם לי "מעניין, ניסית את הadvance…
-
- 5 תגובות
- 741 צפיות
-
-
מאיפו אני יכול להוריד את הדמו של סימס 2?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מצליח לבנות או למחוק קירות במשחק הסימס 2... ממש מוזר.. משהו יכול לעזור פה?
-
- 9 תגובות
- 932 צפיות
-
-
Does anyone knows what are the official requirements ? Thanks!
-
- 11 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי סרבר ב-AA אין לי ממש מושג איך לנצל את כל הפונקציות שלי כאדמין. מישהו פה יודע איך אפשר לתת נשקים לכל הקבוצה, לכתוב הודעות, לשנות מפה, וכל השאר...? אם יש אתר או משהו שמסביר את זה אני אשמח לקבל. תודה, Damage
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
לי שהסרט בכלל לא קשור למשחק אלה סתם סרט שהחליטו לקרוא לו doom... http://www.imdb.com/title/tt0419706/
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום שלום! יש לי את המשחק PES 3 וזה עושה לי בעיה. כשאני זז במגרש (או בתפריט) זה זז כאילו מעצמו לפעמים. אני זז ימינה וזה קולט כאילו אני זז למקום אחר במגרש, ובעצם אני לא נוגע במקלדת!! למישהו יש מושג מה הבעיה? או מישהו יודע איך לפתור אותה? תודה!!!
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56770
-
- 7 תגובות
- 692 צפיות
-
-
לרכבים במשחק יש נטייה ימינה או שמאלה- הרכב נמשך ימינה בעצמו. יש אפשרות לפתור את הבעייה המטרידה הזאת???????
-
- 5 תגובות
- 934 צפיות
-
-
היי באתר הזה תוכלו לראות את הערים החדשות (והענקיות) ללמוד אל המאפיות וללמוד איפה כל אחד ממוקם, וכמובן להוריד את שני הטריילרים. אני ממליץ להוריד פשוט השינוי שהם עשו במשחקת מדהים!!! והינה עוד כמה תמונות: מקווה שתהנו (לפחות כמוני) Install
-
- 8 תגובות
- 989 צפיות
-
-
זה ככל הנראה הנגרם כתוצאה מהעדכון האחרון שהשתחרר לבטא... האם מישו נתקל בתופעה זהה (במקום סמלים, מוצגות אותיות)? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
זה מגיע.... http://www.hl2world.com/bbs/viewtopic.php?t=9734&postdays=0&postorder=asc&start=0 שבוע הבא כבר יהיה אפשר לשחק ב- Counter Strike:Source המלא דרך Steam
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק לא עבר שום שידרוג גירסה. אני צריך רק צ'יטים למשחק.
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
http://www.eidosinteractive.com/gss/legacy/shellshock/main.html הוא שווה משהו? כדי לי לקנות אותו ב-199 ש"ח בבאג? הוא נראה טוב או שזה נראה גרוע אם רקע דהוי סטייל שנות ה-60 כאילו שזה מצלומם כאילו ממצלמה של איזה כתב שם...
-
- 3 תגובות
- 627 צפיות
-
-
לינק בבקשה... פיתרונות=walkthru ולא cheats
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
לא יודע אם ידעתם, אבל יש לHL2 אתר רשמי וגם טריילר... אם אתם יודעים זאת, המנהלים רשאים למחוק הודעה זו.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
לידיעה - http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=35729
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום כולם משגע אותי vuvla איך שלא קוראים להם קיצר פעם כול חודש היתה יוצאת גרסה חדשה 1.4 1.5 1.2 וככה עכשיו הם כול חודש מוצאים משחק ושנה שצריך לקנות את ה1.6 קיבל חינם כול מי שהיה לו סידיקי להלף לייף את הקונדישון זירו צריך לקנות ועכשיו יוצא הלף לייף 2 שאיתו יקבלו קונטאר סטרייק סורס וגם כן עכשיו התחילו לדבר על קונטאר סטרייק 2 ??????? מה לאזאל? הם רוצים לשגע את כולנו שיחליטו כבר! מה אתם אומרים מה ישאר ?? לאיזה משחק בסוף יעברו כולם??? סורס ? זירו? בסוף כולם יחזרו ל 1.3 הטוב? מה אתם חושבים! אני חושב שהקונדישון זירו לא יעברו אליו כי לא נראה לי ש 3 וחצי מליון שחקנים מהעולם יקנו תמשחק , סורס אולי כול ה 3 וחצי מליון כמעט כולם הולכים לקנות אותו ויקבלו תסורס וגם ישחקו אותו ה1.6 אול…
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
STARWARS BATTELFIELD לא מצליח להתחבר לסרבר. יש לי את הגירסא העודכנת... הבעיה....אפילו עם PATCH אני כל הזמן מקבל BUSY לכל הסרברים.
-
מתי יצאו מישחקים המבוססים על המנוע אנריל 3?
-
- 10 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אז ככה אני חדש פה ויש לי חשבון של סטים יותר נכון של קונדישן זירו זאת אומרת יש בו את המשחקים cs 1.6 cs source hl2 ועוד כל מיני ... חשבון שוהו ביותר שווה 200 שקל אני מוכר אותו או תמורת מספר חשבונות רגילים שיש בהם רק את קאונטר 1.6 לא צריך את הסורס ואלה... או משהו טוב מאוד שאתם תציעו אבל שיהיה שווה אז זהו
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
כרגע יש 3 חבילות קנייה בSTEAM לHL2 אני תרגמתי והנה זה חבילת ברונזה: HL2 וCS SOURCE חבילת כסף: HL2, CS SOURCE, HL1 SOURCE, DAY OF DEFEAT SOURCE חבילת זהב!!!: HL2, CS SOURCE, HL1 SOURCE, DAY OF DEFEAT SOURCE , מדריך אסטרטגיה, 3 פוסטרים של HL2 . כובע, גלויה, מדבקות, דיסק השירים מהמשחק, וסיכוי לזכות לטיול לVALVE . לרשימה הרשמית http://www.hlfallout.net/ כתוב שם גם על חבילות ה"ממשיות" שאתה קונה בחנות
-
- 110 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
כאן כתוב : http://www.easports.com/articles/04a/upcoming.jsp שזה יותא ב- 28 לכל הפלטפורמות ! אפשר להאמין לזה ? כי חלק אומרים שזה יוצא ב- 11 חלק ב 21 מישו יודע
-
- 1 תגובה
- 727 צפיות
-


