משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
טוב אאז אחי הקטן משחק ברימן 3 והוא נטקע איפה שהוא עכשיו גם אני לא מצליח לעבור אתזה פעם הצלחתי עכשיו לא :lol: אז בקשה תעשרו לי: צריך לתת יריה על הסמל של היד הזה וצריך איכשהו לבוא בסיבוב|(והחץ שבתמונה הוא מהמשחק לא ממני)! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
משחק עתיק , למי שמכיר אין לי כוח לפרט .. אני מחפש בנרות - שנים רבות ;D איפה אני משיג אותו ,יש מישהו שיכול לעזור לי תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
-
-
מה עושים? הוא אומר לי שהCDKEY בשימוש.. יש לי מקורי הכל בסדר אפשר לנעול.
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
-
-
-
מי יכול לעזור לי !!!! הורדתי את הטלאי החופשי התקנתי והכול טוב ושאני מתחיל לשחק הכול עובד אבל בדיוק שאני מסיים תמשחק זה יוצא ועושה לי שגיאה מי יכול לעזור לי??? :nixweiss:
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
איך אפשר להיכנס לבסיס הצבאי בלי לעורר את כל העולם וגם בלי קודים
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
אני יכול להציע הצעה? שנעשה שרת ישראלי למשחק COD 2 בבקשה,דני
-
- 9 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום שאני בא להפעיל את המשחק אז קופץ לי חלון שאני לא מצליח להבין מה הוא אומר ובגלל זה אני לא יכו ללנסות לתקן תבעיה . תוכלו לעזור . תודה צירפתי תמונה לבעיה:
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! זה פשוט לא יאומן.... עבדתי קשה המון זמן, חסכתי כמה לירות ורצתי לקנות מחשב חדש! אבל הפלא ופלא, אני לא מוצא שום משחק שמרגש אותי. :'( אנא עזרו לי למצוא משחק תפקידים טוב שיחמם לי את הלב המשחקים שאהבתי: (חביב)gothic1+2, divine divinity+behond divinity, diablo 1+2, dungeon siege1+2 משחקים שלא אהבתי: neverwinter nights, icewind dale. תודה לכל העוזרים
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
כשאני משחק במשחקים כמו COD2 FEAR או אפילו רימן3 אז המשחקים נתקעים לי אחרי 30שנית+- הוא ממשיכים ולפעמים הם לא ממשכים ואני חייב לחבות את המחשב מהכפתור..... מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני מחפש שחקנים לשחק נגדם אונליין בפרו אבוללושן סוקר 4. יש פה עדיין אנשים שמשחקים בו? דברו איתי. http://pes4online.acsv.net/downloads.html
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
יש לי XIAH וGUNZ ובהתחלה הם עבדו טוב אבל אחרי כמה זמן זה התחיל להיתנתק בקביעות בXIAH זה כותב שזה התנתק מהשרת ויוצא ובGUNZ זה כותב איזשהוא EROR אבל לא בחלון במשחק וזה יוצא ניסיתי לעשות SCAN עם האנטי וירוס והAD WARE והANTI SPYWARE וזה מחקתי את כל הזבל אבל זה עדיין יוצא תעזרוו לי בבקשה
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
חברים כשאני נכנס למשחק, השעון רץץץץץץץץץץץץץץ יש לי ספיד האק אני רץ בטיל נתקע רץ בטיל נתקע וזה לא צ'יטים אני לא ידוע מה לעשות ואם נגיד אני פותח שרת שאני עושה .. השעון רץ פי 3 יותר מהר מה לעזאזל הולך פה ? עזרה !
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תמונה אחת שווה אלף מילים.... (שלושת אלפים מתאים שמוני ותשע )כפול 200 חחח שנון שכמותי [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
המפרט של המחשב שלי הוא כזה 6600 gt מעבד 3.0 ו1024 DDR2 (זיכרון) אז ככה אני משחק call of duty ברשת ולאחרונה התקנתי את הדרייבר החדש של נוידה וה FPS שלי במשחק ירד יש מצב זה בגלל הדרייבר אם כן יש אולי דרייבר שיתאים יותר למשחק וזה call of duty הראשון ! ואם הנתונים של המחשב שלי מי שמבין קצת בקול אוף דיוטי יש מצב ל 333 FPS עומד ??
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-
-
הטלאי כולל: הרכבי קבוצות מדויקים וריאלים לקבוצות ליגת העל. מעודכנים ליום יציאת הטלאי. נבחרת ישראל, על שלל האלמנטים הנלווים. 4 קבוצות מהליגה הלאומית {עירוני קרית-שמונה, הפועל עכו, הפועל חיפה והפועל באר-שבע} לראשונה בטלאי ליגה בעולם ל-FIFA06: בסיום העונה 2 קבוצות תרדנה מליגת העל ו-2 תעלנה מהליגה הלאומית תלבושות בית, חוץ ושוער איכותיות לכל 17 הקבוצות תלבושת שלישית למכבי חיפה [93/94], מכבי ת'א [תלבושת המשבצות], הפועל ת'א [התלבושת מעונת גביע אופ'א] ובית'ר י-ם [96/97] מיניקיטס בית וחוץ לכל 17 הקבוצות ספונסרים חדשים במצב קריירה ארבע תלבושות שופטים ישראליות דגלים אותנטים לכל 17 הקבוצות סמל הליגה וסמלי הקבוצות במסכי המשחק והבחירה שישה כדורים: דיאדורה, פומה, רוטיירו , קאפה [2 סוגי…
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום רב, ראשית כל, אתר נהדר, לא פעם נעזרתי בחומר הכתוב כאן. יש לי בעיה מסוימת, כאשר אני לוחץ דאבל קליק על כמה משחקים, הם פשוט לא נכנסים. משחקים כמו GTA SAN ANDREAS ו-Battlefield 2 ברשותי פנטיום 4 2.0 (512) כ. מסך G-force 5 fx 5200. התקנתי דיירקט 9 סי, עדיין לא הולך לי. תוכלו לעזור לי בבקשה?
-
- 12 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לאח שלי איזה שניים שלושה משחקים ליום הולדת... הוא בן 14 ואוהב מרוצים ופעולה אבל כבר יש לו את NFSMW אז מה לקנות לו?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום ניסיתי לגלוש באינטרנט דרך רשת ה-WIFI אני פשוט לא יודע איך. אני ישמח עם מישהו יעזור לי
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
לפרטים שלחו מייל עם הכתובת דואר אלקטרוני שלכם או מספר פלאפון ל dekelh@ti.com לרציניים.
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה במולטי פלייר של call of duty 2. אני מנסה להיכנס לאחד השרתים הישראלים דרך the all seeing eye, וזה כותב AWAITING CONNECTION ורצים מספרים.... ואז כלום לא קורה.... * הסינגל עבד לי וסיימתי אותו. תודה רבה לעוזרים! אם זה לא הפורום המתאים תעבירו...
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
-
הצלחתי להריץ את המשחק עם הדרייברים החדשים, שאני מזיז את העכבר המצלמה זזה אבל בקפיצות
-
- 9 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אז ככה לפני שבוע קניתי מחשב לפי המפרט שאתם רואים בפרופיל שלי, התקנתי את כל הדרייברים הכי עדכניים שיש ואז עברתי לשלב של להתקין משחק בחרתי ב-call of duty 2 כדי לבדוק מה המחשב שווה ואיך זז ואז נתקלתי בבעיה כאשר אני משחק במשחק הסאונד נתקע על מצב מסוים למשל כאשר השחקן פגוע הוא מתנשף בכבדות וזה אמור להעלם כאשר תופסים מחסה או נחים לרגע הבעיה שזה לא עובר הוא ממשיך להתנשם ולהתנשף ואני נפסל גם במהירות ..... השערות:או בגלל שהוספתי כרטיס קול creative audigy 2 חוץ מזה שיש לי על הלוח אם המובנה כמובן שניטרלטי את המובנה ולא התקנתי את הדרייבר שלו , או שאולי זה בגלל הdual core או שאני כבר לא יודע כי לפי דעתי זה לא מהמשחק כי התקנתי אותו כמה פעמים ואצל חבר הוא עובד פצצה..... בבקשה עזרה מי שי…
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-


