עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by DreadBoy,

    בכללי.... הייתי רוצה לדעת אם אתם מרוצים או נהנים או בכללי חורשים על WOW WORLD OF WARCRAFT למה כי אני די נהנתי... גם אין לי כל כך מחשב טוב וכל ההגדרות שלי הם מינימליות.. אז אני יודע שאני מפספס ממש הרבה מין המשחק... אבל באמת! אני חושב שהוא משחק טוב מאוד והייתי רוצה לדעת מה אתם חושבים והייתי רוצה לדעת אם אתם בעד PRIVTE SERVERS לWOW כי ראיתי שיצאו כמה ונמאס לי מהסרבר המקורי.... (לאגים.,הרבה אנשים והכסף כמובן) אז מה אתם אומרים?

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by Walter Samuel,

    שלום לכולם, יש ברשותי את המשחק BF2 והוא לא עובד לי. בכל פעם שאני מפעיל את המשחק הוא מראה מסך שחור שכאילו הוא בדרך לטעון ואז ישר זורק אותי מהמשחק.. (עוד לפני הסירטוני פרסומות שבהתחלה והכל). ניסיתי לעדכן לגרסא האחרונה ועדיין המשחק לא עולה. A64 3200+ DFI NF4 Ultra-D 2X512MB GF7800 GT 256MB תודה רבה לעוזרים.

    • 33 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. מחפש איזה משחק טוב.... אחד המשחקים ששיחקתי (וגמרתי ) הוא COD2 ככה שאני מחפש משחק יעמוד בסטנדרתים של ^^^ מה שכן אני עם 52FX אז משחקים לא עם גפיקה כבדה מידי (גריפקה ברמה של COD) ואל תציעו לי HL2

    • 37 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. התמונות נראות מענינות מישהו ניסה את הדמו? http://www.gamespot.com/pc/action/ubersoldier/downloads.html

    • 6 תגובות
    • 769 צפיות
  5. Started by payback,

    איזה משחק פיייי... היום התקנתי אותו...פיי איזה כיף לשחק נגד מישהו במשחק הזה.. קיצר... ממליץ גם לכם לחזור אליו!! אחלה משחק שבעולם!!!

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  6. Started by J0HNiE,

    אמור להיות משחק מצויין! יש פה פרסומות על המשחק ונכנסתי עכשיו לאתר נראה מצויין! והיה כתוב available now הנה האתר http://www.2kgames.com/24/site.html שמתי לב רק עכשיו שזה רק לPS2 אני מקווה שיצא גם המלא

    • 7 תגובות
    • 956 צפיות
  7. מה דעתכם על המשחק הזה שהולך לצאת בעוד כשבועיים .. ? שווה הורדה .. נראה דווקא סבבה .. הנשק נראה חבל על הזמן בסרטונים .. אבל מצד שני זה נראה מאוד עתידי..

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  8. Started by AVI.S.T,

    סיימתי דום 3 היום ולא הבנתי תעלילה כל כך אז מי שיש לו תמשחק והבין שיסביר לי בבקשה אה וראיתי שיש חבילת הרחבה אז למי שיש שיסביר לי גם את העלילה שלה כי אני לא אולך ליקנות אותה תודה

    • 7 תגובות
    • 724 צפיות
  9. Started by RonTwins,

    מישהו משחק בCrashDay? כי לא ממש הבנתי את המטרה במשחק...

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  10. איזה משחקים ברמת איכות טובה ואותו סגנון כמו CALL OF DUTY 2 שווים הורדה

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  11. Started by shefi,

    patch 1.21 for BF2 יום שישי הזה מרץ 10 http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?p=748834#post748834

    • 12 תגובות
    • 930 צפיות
  12. Started by dimashk,

    סרט נחמד שצולם עם משחק Americas Army. קטעים ממשחק, כמה flybys נחמדים, ו2 קטעים מבויימים במפות SF_PCR ו-SF_Extraction (עם קטעי קול מBlack Hawk Down). מוזיקה מותאמת טוב מאוד. 51 דקות, 761מגה.

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  13. שלום, לאחרונה יש לי פרץ של נוסטלגיה ואני מרבה לשחק במשחקי אסטרטגיה משנות ה90, רציתי לדעת אם AoE הראשון ניתן להורדה חוקית או לא. מכיוון שמדובר במשחק ישן למדי (1997 אם אני לא טועה) ישנו סיכוי סביר לדמי שניתן להוריד אותו, לא? נ.ב. במקרה שהוא לא זמין להורדה לשלוח הודעה פרטית שמנחה אותי לאתרים שבהם ניתן "לקנות" את המשחק, תודה.

    • 2 תגובות
    • 864 צפיות
  14. Started by yotam360,

    האם שווה לי היום לקנות battlefiled 2 או שעומד לצאת איזה משחק חדש שדומה לו??

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  15. עם מספר? ולא קופסא, חוץ מזה אפשר להשיג דמו?

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  16. Started by Spootnik,

    טוב חברה נעלמה לי האופציה להתשתמש ב רזולוציות 800X600 1024X768 שאני בדר"כ משחק עליהם מה אני אמור לעשות ? ??? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  17. Started by slimshady21,

    יש לי את המשחק Dawn Of War והתקנתי אותו, וכשבאתי לשחק ברשת הוא רושם לי שהוא מתקין את הפאטץ', ובסוף ההתקנה (שהייתה איזה חמש דקות בלי להגזים) הוא רושם לי שהפאטץ' לא טוב, כאילו מקולקל או משהו.... ניסתי לאתחל ולהתקין שוב ולא הלך.... מישהו יודע למה זה לעזאזל?? אהה, וחשוב לציין- המשחק מקורי תודה

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  18. שלום אני וחבר שלי התערבנו מי יכול לאמן 3 חודשים פוקמונים ואז לעשות קרב ולראות מי ינצח והוא יכול לשכפל פוקמונים אז אז איך אפשר לשכפל תודה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. מה זה הגירסה הזאת ? או שזה Skin ?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. התחרפנתי מהחיפושים לא מוצא בשום מקום וכל שרת שאני מנסה להכנס אומרים לי שאני צריך להפעיל את התוכנה הזאת...איפה יש אותה בכלל לא מצאתי בגוגל כלום

    • 7 תגובות
    • 847 צפיות
  21. Started by -Del Piero-,

    כאן זה דיון שכל אחד עם קבוצה בהאטריק יוכל לכתוב באיזה ליגה הוא ונוכל לדבר על המשחק.. נראה כמה מפה משחקים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Scorpion17,

    ...

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. לקח לשלב הראשון לטעון אולי דקה.. נ.ב. איזה משחק מוזר...מה הקטע צריך לרסס גרפיטי ולהלחם בכנופיות מתחרות?

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  24. Started by kinggil,

    שלום, אני צריך איזה שמירה של סוף המשחק סתם בשביל להעביר את הזמן. אז מי שיתן גבר >

    • 8 תגובות
    • 761 צפיות
  25. נמעס מפרו אוולושיון סוקר כל היום, אני מחפש משחק טוב שהוא לא כדורגל ולא מרוצים לשחק עם החבר'ה בפוסי2. יש הצעות מענינות? ואיך קראים למשחק של הכדור עף חופים עם הבנות סיניות ה...נחמדות ? ואני לא בטוח מה עדיף Fight Night Round 3 או WWE SmackDown! vs. RAW 2006 מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות

דיונים חדשים בפורומים