עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by satlan1,

    שלום מצאתי איזה משחק מחשב שקניתי לפני כמה שנים.. קוראים לו M.A.X. 2 - Mechanised Assault And Exploration אחרי ההתקנה קיבלתי הודעה שהמשחק לא עובד בווינדוס XP. רציתי לדעת אם יש איזהשהי דרך להפעיל את המשחק בכל זאת... תודה

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  2. שלום! טוב, אני תקוע בוואזיר. אני מתחיל להרביץ לו, ואז הוא מפיל עליי את כל האבנים, הן מסתובבות, אני עושה לו כמה ספיד קילים דרך הקורות, ואז אחרי שאני חותך לו את הכנפיים, הוא סתם בורח ממני ואני לא מצליח להשיג אותו. איך אני משיג אותו, ואז מה אני עושה לו?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Scorpion17,

    www.mu4u.myvnc.com מי שעדיין רוצה להמשיך לשק MU שיכנס לסרבר הזה הוא טוב.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. יש לי fx5200 עם 128 זיכרון (כרטיס חדש ליפני שבוע ) אני מנסה להפעיל את המשחק וההקול עובד טוב ורצוף אבל במסך אני רואה כמו שיש שלג בטלויזיה רק בצבעים למה זה לא עובד לי???? :s05:

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  5. Started by Shadowman,

    ראיתי שזה יצא המשחק שווה משהוא? אחרי COD2 נראה לי זה סבבה לא?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום חברים אני טיפה בבעיה: אני פותח שרת DEDICATED זה נותן לי IP רק של LAN .. ואי אפשר להתחבר מ INTERNET .. וכן עשיתי SV_LAN 0 מה עושים ?

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  7. Started by daphne_n,

    שלום אני לא יודעת אם מותר לדסקס כאן על משחקים לא חוקיים כביכול אבל אני אעלה את השאלה אולי תוכלו לעזור לי בכל מקרה .. הורדתי לאחרונה את המשחק קינג קונג לפי הסרט ועשיתי כפי שההוראות אמרו לי עם הפאטצ' והכל וכשאני צורבת את זה דרך האלכוהול זה מפסיק לצרוב לי ב73 אחוז כל הזמן... הוספתי קובצ תמונה שמתאר את המצב בבקשה עזרה מהר!!! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  8. Started by gshhar,

    האם יש שם משימות (כמו COD) או שזה משחק רשת ?

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  9. אין לי מושג מה הבעיה אני ניכנס למשחק והוא יוצא ממנו

    • 11 תגובות
    • 980 צפיות
  10. Started by J.allmighty,

    בעיקרון אנחנו רוצים להתחיל ולהריץ את הענינים, משחק היכרות כולל מקרופונים. ובנוסף: אנחנו צריכים להרגן אתר להמשך הדרך. לידר שיקח אותנו בידיו החמות . (רצוי אחד שהיה כבר בעבר ושיודע מה לעשות) שרת בהמשך הדרך. מי שמוכן להשקיע קצת בקלאן החדש הזה , מבורך. רעיונות מעשים ופיתרונות יתקבלו בברכה. יש לציין ששום דבר לא נעשה בכסף אלא מרצון טוב ובכייף.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Idanp,

    פשוט מדהים הבנאדם סיים את פאר קריי בשעה. http://speeddemosarchive.com/FarCry.html http://speeddemosarchive.com/demo.pl?FarCry_10702

    • 32 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. http://www.gamespot.com/news/6145786.html

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by kinggil,

    שלום רב! ראיתי את המשחק SETTLERS IV משהו פצצה, בקיצור ראיתי היום בקניון את המשחק באופיס דיפו ב 216 שח ובבאג ב 170, היום בדקתי באינטרנט ומה ראיתי בארקדיה מוכרים את המשחק ב 49 שח' בלבד הינא: http://www.arcadia.co.il/search.asp?qsearch=settlers&qmanufact= 1.כדאי להזמין? 2. משהו פה לא מסריח? 3. האם כדאי לתת להם מספר כרטיס אשראי? (כי אני גר ממש רחוק משם) תודה.

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  14. Started by מכבי חיפה,

    אני מתקין את המשחק והכל הולך טוב אבל כשאני מנסה לכנס לשחק אני מקבל שגיאה..(תמונה) נסיתי להתקין את המשחק מחדש אבל זה לא עזר ..וגפ נסיתי לעשות RR למחשב גם לא עזר .. :s05: [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 957 צפיות
  15. שלום! יש לי את המשחק Doom 3 ואת חבילת ההרחבה Resurrection of EViL. השאלה שלי היא, האם הסיפור המקורי של DOOM 3 ישתנה לאחר התקנת חבילת ההרחבה? או שההרחבה היא רק המשך לסיפור? כי קודם כל אני רוצה לשחק במקורי, ואז בהרחבה, כדי לא להפסיד את הסיפור של המקורי. אלא אם זה פשוט תוסף להמשחק העלילה. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 723 צפיות
  16. Started by YinnoN,

    אני די חדש במשחק ואני משחק בפאץ' הכי חדש שלו (לא זוכר איזה מספר). אני צריך ips לסרברים טובים עם פינגים נוחים ושיש בהם שחקנים. ד"א, בbf2 עד איזה פינג המשחק יזרום לי בצורה נורמאלית ? תודה. תיקון טעות ! - הגרסא שלי היא לא זאת שיצאה לפני כמה ימים אלא פאץ' אחד לפני.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  17. Started by sashakrik,

    מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה זה בידיוק הפרמטר Anti Aliasing במשחקים ? תודה !

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  18. http://spazioinwind.libero.it/linoma/ideas.html בדקתי כמה מישחקים והיתקדמות מאוד גדולה אפילו הצלחתי לשחק בבוקר קצת במאריו RPG לDS (לא זוכר שם אמיתי) כרגע אין מוזיקה וזה לא מושלם אבל המהירות טובה והגרפיקה יותר נכונה התמונה מהאתר שלהם לא ממני

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  19. Started by liloli,

    אהלן אנשים. יש לי במחשב כרטיס מסך מסוג ASUS ATI X800XL והיום עשיתי עדכון לדרייבר שלו, ומשום מה באמצע שאני משחק ב-NFSMW הוא יצא מהמשחק ומאז אינו יכול להיכנס שוב. למישהו יש אולי המלצות לפתרון הבעיה? אני מאמין שזה בהגדרות של המשחק או בתוכנה של הכרטיס מסך. אגב העידכון הוא ל-CATALYST® Version 06.3 תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  20. Started by yotam360,

    שם מדינה: matrix

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  21. Started by dani,

    יש לי Gran Turismo 1 לפלייסטיישן 1 ואני רוצה לצרוב אותו ולשחק על ה PS2 שלי המשחק הוא בעיקרון CD-R אפשר לצרוב אותו על דיסק DVD-R? כי אני לא רוצה לאמץ את העינית

    • 4 תגובות
    • 912 צפיות
  22. Started by dark_zero,

    אני מעוניין לדעת

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  23. ענקקקקקקק! חשבתי שהמשחק יהיה ענק,אבל לא ציפיתי לציון כזה מפחיד על המכה הראשונה עכשיו אני בטוח שהמשחק מעולה המגזין OFFICAL XBOX MAGAZINE נתן למשחק [בגירסאת הXBOX360 שלו] ציון של 95 מתוך 100 עכשיו רק צריך למצוא סריקות של המגזין כדי לקרוא ת'כתבה עידכון: המגזין UK PC GAMING נתן ציון 93 מתוך 100 למשחק חשוב לציין שבזמנו,כש-MORROWIND יצא [הכותר הקודם בסדרה],המגזין UK PC GAMING נתן לו ציון של 82...ככה שיש שיפור משמעותי מאוד.

    • 7 תגובות
    • 760 צפיות
  24. Started by Battlefield man,

    מתי יוצא battlefield 2 :euro force

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Battlefield man,

    מתי יצא crysis ? זה נכון שהגרפיקה שם תהיה לא מהעולם הזה?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים