משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
אין אחים שלי לא קולט איך להתקין מה לעשות כלום לא עוזר ......... ניתקתי תדיסקים ידני תוכנות ואפילו ניתקתי אותם מהחוטים זה מה שזה מראה לי תעזרו בבקשה רוצה לראות את המשחק
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת כמה עולה הצ'יפ שנותן לי להפעיל משחקים צרובים ושמעתי שיש מלא סוגים של צ'יפים לגרסה הדקה אני מדגיש לא לרגילה אז מה הכי טוב ומה המחיר שלו אני מחפש משהו גם לא יקר ואיכותי אז תעזרו לי תודה !
-
- 10 תגובות
- 827 צפיות
-
-
בMidnight Club II איך אני מכוון אותו להגה? ואיפה אני מכוון את הזולוציה+פילטרים....?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
קניתי כאנטר סטריק שמתי cd-kay וזה מה שהוא אמר מה זה?? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 778 צפיות
-
-
כן כן! האתר חזר. הנה קישור http://www.ckemu.com/PCSX209setup.7z
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
אני בשלב 2..נראה לי שזה שלב 2..קיצור ממש בהתחלה אני נוהג עם איזה אחד מגיע לעיר כזאת כולם שם עם גיבנות בע קיצץ הוא עוצר אותי ליד מלון אני לוחץ על i יש שם מפתח לאיזה חנות אני מגיע.. יש שם שוטר ששומר בכניסה ומפרטרל ואניצריך ללכת מאחוריו ולהתגנב אני הולך מגיע לחדר אז פותח תדלת ובתוך החדר יש עוד דלת שמובילה אותי לחדר הבא..קיצור איך שאני םותח הוא תופס אותי נראה לי צריך לנסות איזה משו זה כותב לי הוראה אבל אני לא מבין אותה..משו ללכת נגד הכיוון לא יודע ניסיתי המון פעמים.. מישו יודע מה צריך לעשות?בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
hallo somebody know if will be a new counter strike or source will stay the newest?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק נראה טוב מקודמיו, גריפקה מצוינת (לא כמו oblivion ), אבל מאוד טובה הקטע שכל כמה שניות הוא עוצר את המשחק, המשחק זז חלק על 7800gt אבל כל כמה שניות יש עצירה כנראה כפול ליבה, מישהו שמע משהו על זה
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הגעתי לשלב של השדה תעופה עברתי את החלק הראשון והגעתי למקום שאני לא יודע מה צריך לעשות בו, מישהו עבר את השלב הזה ויכול להגיד לי מה אמורים לעשות שם? כי ניסיתי כבר הרבה מאוד פעמים לעבור ולא הצלחתי, יש שם מצלמות ומעליות שלא עובדות.
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
-
שלום! טוב, קצת אחרי שקיבלתי את הרחפת, התקדמתי, ואז תיקנתי את הרמפה עם הבקבוקים, התקדמתי עוד קצת ואז הגעתי לשטח קצת יותר פתוח, שמולי יש שער שבדיוק סגרו לי אותו... ויש מין מבצר כזה מולי. אני נכנס אליו, הורג את כולם, ויוצא החוצה חזרה, בינתיים המסוק ה BZ הזה רוצח אותי... ואז אני מתקדם במקום והדרך היחידה שלי היא לחזור לרחפת. אני אמור למצוא משהו שפותח את אחד השערים, אבל לא מצאתי כלום, סתם ירד לי חיים... מה אני אמור לעשות? זה מתג מסויים או מה? תודה רבה
-
- 12 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אני התקנתי אותו ועכשיו שאני נגיד נכנס לאוטו אני לא יודע איך לצאת ממנו וגם העכבר שם הוא זז הפוך...\ מה אניי יכול לעשות ואיך משנים את זה?
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
התקנתי אותו... הפעלתי אותו... שיחקתי 4 שעות... עברתי יותר מחצי משחק... שמרתי... יצאתי... יום אחרי אני בא להפעיל את המשחק והוא לא עובד... מחיקה של המשחק והתקנתו כמו בפעם הראשונה.. המשחק עולה פעם אחת וזהו !! מה עושיםםםםםםםםםםםםםם ?!?!?!?
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה כשאני מפעיל את המשחק אני רואה את הצלליות בצורה מגעילה במיוחד... יש לי כרטיס מסך (ATI Radeon 9700pro)....הבנתי שככה זה בכרטיסים של ATI מה שרציתי לשאול זה האם יש פאטץ' מסויים שמסדר את הצלליות? תודה לעוזרים. נ.ב. עשיתי חיפוש בפורום אבל לא מצאתי פאטץ' (אם יש בכלל).
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על האון ליין של Medal Of Honor: Pacific Assault???
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
לא מוצא חלקים בשביל הדוקטור או אוכל בשביל אחד האנשים שם... כל מי שמשחק במשחק אם אפשר עזרה.. תודה (=
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
http://www.pcarena.org/index.php?subject=viewNews&sg=games&id=2969
-
- 6 תגובות
- 723 צפיות
-
-
hello can you pleas tall where is funest to play on source or on condition zero on online? ?
-
- 4 תגובות
- 880 צפיות
-
-
לכל אוהבי משחקי הTOMB RAIDER למיניהם: באפריל אמור לצאת משחק TR חדש ה7 בסידרה הנקרא Tomb Raider Legend פרטים וSCREENSHOTS בhttp://www.tombraider.com/ תהנו
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
חברה יש לי כרטיס מסך gforce 6200 256 mb 512 ram ddr 2 intel 3000 mhz ואני רוצה להתקין את המשחק הזה Ubersoldier שהדרישות המומלצות שלו ג'יגה
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יצא הדמו של המשחק הזה, שאמור להיות בכלל לא רע, משתמש במנוע של FEAR, ומשלב אלמנטים של אימה. הנה לינק: http://www.fileshack.com/file.x?fid=8610 בכל מקרה התקנתי את הדמו, הכל טוב ויפה רק שאין סאונד בכלל, ולא משנה מה שעשיתי ואיך ששיחקתי עם המאפיינים של הסאונד לא הצלחתי לגרום לו לפעול. גם לכם יש את הבעיה הזאתי או לפחות פתרון לה?
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofstarcraft/news.html?sid=6146918 הגרפיקה לא נראית משהו והוא מיעוד לסוף 2007, לא יודע, נראה לי מאכזב.
-
- 10 תגובות
- 969 צפיות
-
-
קיבלתי הגה כח למחשב....חיה ביותר אבל חוץ מNFS;MW אין לי עוד מחשקים תנו המלצות למשחקי מרוץ טובים + משחקים של ג'יפים כאלה.........
-
- 5 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
בשלב הראשון במשימה הראשונה אחד המטרות היא: secure The I-Mac 10 לא הבנתי מה צריך לעשות בזה חיפשית בכל השלב לא מצאתי כלום עשיתי הכל חוץ מזה אין לי מושג מה צריך לעשות בזה וזה דופק אותי אני לא יכול לעבור שלב
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-


