עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני תקוע במשימה Up, Up And Away! http://www.gta-sanandreas.com/guides/missions/lasventuras.php#Up,%20Up%20And%20Away! ואני לא מצליח לעבור למישהו יש דרך?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  2. Started by LazyBoy,

    מחר יוצג הסרטון הראשון מהמשחק החדש! http://www.telltalegames.com/sam_and_max :jump:

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. האתר הרשמי: http://www.nival.com/homm5/ ביקורת של GS: http://www.gamespot.com/pc/strategy/heroesofmightandmagicv/index.html Patch: http://www.nival.com/homm5/files/

    • 452 תגובות
    • 57.2k צפיות
  4. אורח McCartney
    Started by אורח McCartney,

    http://ps3.ign.com/articles/706/706234p1.html

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  5. http://rockstargames.com/grandtheftauto4/ http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=195753 חוץ מאלה לא ידוע לי על עוד מידע. אבל לפי התאריך הרחוק מאוד אפשר להבין שהם יפעילו את המשחק על מנוע חדש =

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12137 איזו הפתעה, בחיים לא הייתי מעלה בדעתי שסוני "תאמץ" את הרעיון מנינטנדו. מה דעתכם? יש מצב גייטס יכריז על משהו דומה? ;D

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  7. מה אתם חושבים? באמת מת? אין יותר מה לחדש? אחרי שWARCRAFT3 שהיה אמור להיות היורש של של STARCRAFT האגדי איכזב, לא יצאו כמעט משחקים חדשים בסגנון. אני כמובן שלא מחשיב את משחקי שר הטבעות, שהם גרועים בעליל, או את WARHAMMER40K שלמרבה הצער לא תפס קהל. נניח שאני מתכנן לפתח משחק MMO בסגנון, מה הייתם רוצים שיהיה בו? מה לא? (MMO=massive online multiplayrer)

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  8. בקיצור השתמשתי ב 6 משימות עם צ'יטים מתוך 27 בלוס סאנטוס. זה טוב?

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3248738,00.html

  10. הי תהיתי מה הדרך הכי מהירה לעשות כסף ב OBLIVION... יש כל מיני נשקים שאני רוצה לקנות ולעלות ברמות, וזה עולה די הרבה כסף. המליצו לי לעשות שיקויים ופרחים וכאלה, אבל זה לא ממש עובד. נרשמתי ל ARENA, וזה כסף די טוב - אבל קצת קשה. מה הדרך הכי טובה לעשות כסף? בקשר ל ARENA, אני תקוע שם בתאומות האלפיות. זה ממש קשה! לא רק שלא נראה לי שאוכל לחסל את הזאת עם החרב לבד, גם יש את הסנייפרית הזאת בצד שאי אפשר להתקרב אליה ANY IDEAS?

    • 7 תגובות
    • 788 צפיות
  11. Started by PROSK8,

    אני מהשבכותרת לא זוכרזוכר מV עושים במשחק משבכו,רת כשאני כבר עברתי 64 אחוז מה עושים אחרי זה כדאי לעבור תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 742 צפיות
  12. במשחק LOTR-BFME2 [המשחק אסטרטגיה] בסוף המשחק יש ציונים, שניים מהציונים הם strategic skill ו-tactic skill והציונים שם די הזויים מה שמעלה את השאלה המתבקשת מה הם אומרים בכלל? עפ"י מה הם משתנים ובמה הם תלויים? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  13. Started by dvvon,

    יש לי מחשב עם 256 זיכרון וג'יפורס 4 MX תמליצו לי על משחקים יפים וחדשים שיכולים לעבוד בו נ.ב המונדיאל יפעל במחשב?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by adilevy20,

    מישהו יכול להגיד לי איך אני עובר את הבוס הזה בשלב של הגיהנום שבו הוא מוציא חלליות קטנות עם פנסים עליהם ? אני לא מצליח לפגוע במפלצת שום דבר לא מזיז לו אלא רק בחלליות הקטנות האלה אבל הוא כל הזמן מייצר חדשות תודה

    • 13 תגובות
    • 929 צפיות
  15. Started by LIOR42,

    איך רצים מהר כאילו דופקים ספרינט

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  16. Started by Roshos,

    האם ידוע על NFS חדש שאמור לצאת? ואם כן איפה אני יכול למצוא מידע עליו? (...לא בדיוק מתמצא באתר של ea)

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  17. יש לי דיירקס הכי חדש 9.0C עכשיו יש לי בעיה עם 2 משחקים EA המונדיאל והNFS החדש... שמעו מה קורה המשחק נפתח אני עושה אינסטל אחר כך אני מכניס את הקוד הוא שואל אותי אם אני רוצה דיירקס אני עונה לו לא ואז כלום לא קורה ההתקנה אמורה להתיל אבל זה לא קורה.. אין מצב שהתקנתי את המשחק קודם הוינדוס חדשדש :'( :'( :'(

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  18. Started by g191181,

    כאשר אני משחק הרבה זמן פתאום התמונה קופאת ואז אחרי כמה זמן הוא עובר לווינדוס עם הודעה ש nv4_disp הפסיק לעבוד נורמלי מה זה אומר ??? הצבעים של השולחן העבודה פתאום רק 16 במקום 32 וצריך לעשות למחשב ריסטרט בשביל לחזור למצב תקין. מה לעשות ???

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  19. אם מישהו בבקשה יכעול לעזור לי להבביא לי הורדה של אנריל טורנמינט 2004 בכמה שפחות חלקים בגרסה בטוחה שלא יהיה וירוסים זה יעזור לי מאוד כי אני ממש רוצה את המשחק הזה אז בבקשה תביאו לי קישורים למשחק הזה תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  20. שמתם לב, שלמרות שהרמה הגרפית של ה-PS2 וה-XBOX ירדה קשות, או ליתר דיוק- ההתפתחות העצומה במחשבים יחסית ל-PS2 ול-XBOX, מחירי המשחקים לאותן קונסולות נשארו מאוד מאוד יקרים יחסית לביצועים הגרפיים העלובים שיש להם. משחקים למחשב עם ביצועיים בהרבה אבל בהרבה יותר טובים עולים בערך אותו הדבר. זה ממש מוזר, ובטח עוד אחרי שיצא ה-XBOX360 המחירים עדיין לא יורדים. לפי דעתי חייבת להיות ירידה דרסטית במחירים של המשחקים ל-PS2 ול-XBOX עקב הרמה העלובה שלהם. כי גם אחרי הכול, משחקי מחשב באותה רמה עולים בהרבה יותר פחות. אני חושב שהמחיר הזה הוא יוצר את המחיר הגבוהה של המשחקים ל-XBOX360 כי זה יהיה דפוק שהמחיר של המשחקים יהיה דומה.

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. כל המשחקים היפים שאהבנו הכל!!! אפילו COD3 יהיה בלעדי ל קונסולות HALF LIFE 3 יהיה ל קונסולות הכל עובר לשם אין PC למה??????? :'( :'( :'(

    • 32 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by DS,

    מנכ"ל Activision(החברה המפתחת של CoD) הודיעה ש CoD 3 ייצא רק ל Wii ל PS3 ולאקס 360 הוא הודיע כי המכירות היו טובות אך ל360 המכירות היו מצוינות וזו הסיבה Gamer חבל........ טוב אולי יהייה לי תקציב לויי

    • 8 תגובות
    • 881 צפיות
  23. ראיתי באיזה חנות ולפי מה שהם אומרים 2.01 יותר טוב מ 1.51,אז זה איזה שהוא שידרוג ל 1.5 או שלא להתעסק עם זה, בכ"א קרובת משפחה שלי קנתה 2.01 ובדיסק שהיא קיבלה הופיעה שנה גירסה ל 2 (אני מקווה שלא ל 2.01 והם לא רשמו עד הסוף)

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  24. שלום, אז ככה יש לי HD מחורבן של 40GB ואני מנסה לחסוך במקום, עכשיו ראיתי שהשמירה של הסיסמ 2 לוקח מעל 400MB ואני לא רוצה למחוק את זה לאחותי אז אני שואל האם אפשר להעביר אותו לכונן המשני שלי במקום זה של הWIN? האם זה יגרום בעיות? :s05:

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  25. היי! יש ברשותי אקסבוקס שמחובר לרשת, לפי דעתי הוא מחובר על 10MBPS , איפה אני בודק את ההגדרה הזו ואם יש צורך משנה ל100MBPS? תודה!

    • 6 תגובות
    • 709 צפיות

דיונים חדשים בפורומים