משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
[ltr]they were much better a decade ago... look at #8... #6 is pretty funny as well...[/ltr] [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לשחק נמלולים על XP המשחק מסרב לפעול, הוא עולה, אך המקלדת והעכבר אינם מגיבים במסך הפתיחה. "תאימות לווינדווס..." לא עוזרת. ניסיתי להעזר ב-DosBox ששמעתי עליה הרבה תשבוחות אבל את הנמלולים שלי שחקתי על חלונות 95 ואני בן דור של חלונות 95 אין לי מושג בגו בדוס מצאתי שזה קצת מסובך להתעסק עם התוכנה בלי לדעת DOS האם משהו יכול להאיר את עיני?? הכיצד להפעיל את המשחק?
-
- 1 תגובה
- 712 צפיות
-
-
בכותרת?
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני תקוע במשימה השניה של הקוסמים מה אני צריך לעשות בחדר המיוחד נתנתי ליצור את הספר בשביל שיתרגם לי ואו תרגם לי אבל אני לא יודע מה לעשות
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
יש לי את המשחק אקס מן החדש, כל פעם שאני מפעיל אותו עולה לי ארור: "frequency out rage" ולדעתי זאת בעיה עם המסך יש לי מסך של view sonic- graphic series g90f+b ניסיתי לשחק עם הרזולוציה והתדרים מהגבוהה לנמוכה וזה לא עזר, שומעים ברקע את המשחק אבל רק רואים את הארור שכתבתי למעלה אם מישהו יודע מה לעשות תודה מראש!!! ;D
-
- 7 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מישהו יודע מהשם של הקטע שמתנגן ברקע בטריילרים של האלף לייף 2? קטע טכנו כזה? בבקשה עזרה. תודה לעוזרים :]
-
- 8 תגובות
- 752 צפיות
-
-
בעת הפעלת משחק מתקבלת ההודעה הבאה..מה זה אומר? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
thare is big different between medium and high settings in BF2 but only taxture is high there is different i was played and i didnt saw any different? ???
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
טוב שמעו עוד כחודש יהיה לי כסף לקנות XBOX 360 או 1900XTX אם מעבד כפול ליבה של AMD אבל אני לא יודע מה עדיף אני אוהב משחקי פעולה FPS ומשחקי מרוצים וגם מכות אל תתחשבו במה שיוצא יותר זול פשוט תגידו מה עדיף לקנות בלהיתחשב במשחקים שיצאו. :-*
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אז ככה יש לי סיריאל מקורי לגמרי של אנריל ואני מעוניין להחליף עם סיריאל של גנרלס זירו או הרגיל לא משנה אם מישהו רוצה שישלח הודעה בפרטי
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
הורדתי את הFEAR דמו, אבל אין לי שם רזולוציה של 1280*1024
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי עוד מאת יום הולדת הורים שלי לא יודעים מה לקנות אז עם שאלו אותי אני חשבתי על פליישטישן 2 הוא לא יודע מה בבקשה תנו לי רעיונות על מהשו [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אז ככה, חזרתי לשחק במשחק, בפעם שעברה לא ממש הצלחתי שם יש לי את הגרסה LFS_S2_ALPHA_Q כמוהן שזה דמו, לשאלה הראושנה, כיצד אני פותח את המכוניות האחרות? יש לי רק 3 מכוניות שם. יש לכם טיפים לנסיעה טובה יותר? כי קצת קשה לשלוט במכוניות, אממ דברים לספר על המשחק שאני צריך לדעת?
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=24525221
-
- 33 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
הגעתי לפרק השמיני, הוא מתחיל ואז נתקע, כאילו יש טיסת מסוק של שעה. יש סאונד וגם זז לאט אבל לא מגיע לשום דבר... קרה למישהו? ניסיתי להוריד את הביצועים אבל זה לא עזר. :s05:
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום יש לי משחק בדיסק של DVD ואני רוצה להתקין את זה במחשב הישן שלי שאין לו כונן DVD. אני יודע איך להפוך את הדיסק DVD לפורמט BIN בתוך המחשב[דרך ALCOHOL 120%] אבל אני לא יודע איך אפשר לפצל את זה למספר של דיסקים רגילים בפורמט BIN (אני יודע איך לצרוב קבצי BIN אז אל תרשמו איך לצרוב את זה) תגידו לי איך אפשר לעשות את זה ובאיזה תוכנה עדיף בתוכנת ALCOHOL או NERO או MAGICISO תודה לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
מה זה: http://www.gamespot.com/news/6152490.html טובעים אותם? תגידו לי מה זה אומר כי אני לא יודע אנגלית טוב בבקשה.
-
קודם כל, קניתי את המשחק אתמול ותאמינו לי אומנם לא הספקתי לשחק הרבה אבל הרבה זמן לא שיחקתי במשחק כזה...אין לי מילים לגביו..ואני לא יושב הרבה בד"כ לשחק...אבל המשחק ממש אבל ממש יפה ומהנה...גרפיקה נחמדה, סאונד מדהים, אווירת משחק מותחת וכיפית ביותר!) בקיצור יש איזה משהו שעוד לא הבנתי...הגעתי לקטע שהוא הלך לעבודה (הרוצח כביכול, ברח לי השם שלו...) עכשיו רודפים אחרי מפלצות ומופיע לי על המסך "GET READY" ואז מופיע לי כל מיני סימנים כאלה שם (צהוב, כחול, אדום ועוד איזה צבע..כמו המשחק הזה..) עכשיו מתי שנדלק לי הצבע אני פשוט לוחץ על הצבע (נגיד צהוב משמאל, אני לוחץ על שמאל..וכן הלאה..) וזה לא עושה כלום אני עושה את זה בדיוק וזה ממשיך לתת לי הודעה של "Failed"... מה בדיוק אני צריך לעשות בש…
-
- 5 תגובות
- 900 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7706 ולמי שלא מבין איזה מנהל באוניברסיטה לקח XBOX מיחדר שרתים ונתן לילד שלו לשחק בזה אבל הוא לא הבין שעל הXBOX התקינו לינוקס והישתמשו בו כשרת לחסוך בעלויות
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
תגידו איך אני מנצח את המפלצת הגדולה הכוונה לרובוט הזה בגובה של בניין אני לקראת סיום המשחק ואני הרגתי איזה 5 כאלה והם לא מפסיקים לבוא ואני לא יודע מה לעשות כל פעם אני יורה עליהם מלא RPG דרך צ'יטים כי לא הייתה לי ברירה אז מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
אין ספק שהמשחקים של ימיינו מתחילים לראות מדי יום יותר אמיתיים, אם מסתכלים 15 שנה אחורה, רואים איזה התקדמות עבר עולם המשחקים אין ספק שהמשחק הכי יפה היום הוא CRYSIS הוא נראה פשוט מדהים, וזה גורם לחשוב איפה עולם המשחקים יהיה בעוד 15 שנה, אז הנה תמונה ליד תמונה, מצד ימין תמונה מהמשחק, ומצד שמאל תמונה אמיתית
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
hi i need cd key for cs somebody here have it and can give me it ? i buy the game but guys stole it to me :'( so if somebody have it and dont need
-
- 8 תגובות
- 880 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מפרסם פה הודעה לחיפוש מישהו שירצה לבנות איתי ועם כמה מחבריי משחק - לא משחק בדרישות גבוהות בכלל,. משחק בסגנון של פיפוש למי שמכיר, עם עלילה נחמדה והרבה בדיחות שרוטות מקווה שאתם עדיין איתי אז תמשיכו לקרוא בבקשה, יש לנו את החלק היצירתי, זאת אומרת את העלילה ואת הרעיון ואת הדמויות ואת כל הקטע הזה, כמובן שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה וכל רעיון נשמע ונשקל. עכשיו, מה שאנחנו מחפשים זה בעיקר את המתכנת, כי את הידע חסר לנו, מתכנת, ומישהו בעיקרון שמבין עניין ושיוכל לעבוד על הקטע הטכני, משחק בכיוון של 2 מימדים בעיקרון. יש שאלות ? משהו שכחתי?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-


