עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by redti,

    אהלן.. רציתי לדעת אם מישהו פה בפורום הצליח לשחק generals או הראשון או zero hour עם חבר דרך הdirect ip ושיש לו או לחבר שלו רשת שלא מבוססת על חייגן

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by InFecT[0]r,

    שלום לכולם... יש לי בעיה שכל פעם שאני ניכנס למשחק או בא לפתוח אותו וישר נסגר אני מסתכל בניהול משימות ואז אני רואה שהוא נפתח לשניה ואז נעלם *הסרתי והתקנתי חדש *מחקתי כל דבר שקשור למשחק אפילו מהרגסטרי *עשיתי אתמול ריפט לווינדוס (לא ביגלל זה) ועדיין לא עובד *והוא תמיד אבל ופיתאום לא עובד *הורדתי את המשחק שוב לא אותו קובץ בדיוק ממקום אחר ועדיין אותו בעיה *אין לי ווירוסים משהו יכול לעזור לי ?

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  3. Started by sheff2k1,

    יש דרך לשנות את המקשים במשחק? חיפשתי בתפריטים ולא מצאתי כלום. כל גרסה אותו סיפור: EA מתסבכים את הפונקציונאליות של המשחק

    • 2 תגובות
    • 783 צפיות
  4. פשוט כנסו לאתר ואתם לא תבינו איזה משחק ענק זה הולך להיות- http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2089 יש במשחק פשוט כל מה שאפשר לחלום עליו, גרפיקה מרהיבה, נשקים מגניבים, כשפים שולטים, אופן לחימה מטריף, משחקיות וטקטיקת משחק, ואי אפשר להתעלם מהסביבה והאויבים החייתיים שיש שם, תהיו בטוחים שאני קונה את המשחק ישר כשזה מגיע לחנויות ;D פשוט אי אפשר לתאר במילים את ההתרשמות שלי, אתם חייבים להיכנס לאתר ולראות בעצמכם

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by uzixsi,

    נגיד הורדתי משחק ב-ntsc ל-ps2 יש אפשרות להמיר את זה איכשהוא שיהיה אפשר לשחק בזה?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות
  6. שלום לכולם, לפני כמה ימים הדקנתי את המשחק החדש אובליביין כדי שהתרשם מהביצועים שהמחשב החדש מסוגר להפיק, ובאמת הוא מריץ אותו על רמה ממש גבוהה בלי תקיעות או פרייזים, הבעייה היא שמדי פעם פתאום המשחק נעצר ויוצא, או פשוט עושה ריסטרט! מישהוא יודע למה הדבר הזה קורה?

    • 5 תגובות
    • 965 צפיות
  7. Started by The Man123,

    יש לי בעיה בNFL STREET 2 מתי שאני משחק משחק ונגמר המשחק אז יש אחרי היציאה שלי מצב של טעינה ותמיד זה נתקע בטעינה ואני לא יודע מה לעשות למישהו יש פיתרון לבעיה הזאת אולי ? (נ.ב - זה קורה לי בכול המצבים של המשחק לא רק במשחק רגיל זה תמיד נתקע בטעינה!)

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  8. הייתה לי שמירה ש SAN ANDREAS, עברתי דיי הרבה. היום מצאתי ברשת שמירה של 100% מהמשחק. שיחקתי בשמירה, ובטעות שמרתי אותה על השמירה שלי (מתוך ההרגל) :'( :'( :'( :'( :'( האם אפשר לשחזר איכשהו?

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. בגלל הזמן החופשי שיש לי ועודף חשיבה, החלטתי לשאול אותכם המומחים- מהי מערכת המחשב האידאלית כיום מבחינת מחיר שכוללת אורך חיים לטווח הארוך ביותר למשחקים. אם אני לוקח מחשב ממוצע פלוס, נניח AMD 3000 עם 6600GT הוא יחזיק עוד שנה שנתיים עד שמשחקים יפסיקו לסחוב ברמה סבירה למה שעכשיו? אם ככה, האם זה אורך החיים של מחשב ממוצע שכזה ואויל עדיף ישר לקנות מחשב יקר אבל שמחזיק להרבה יותר זמן? לדוגמא מחשב כמו AMD 3800 X2 עם 7800GTX יחזיק נניח 3 שנים? זרקו הערכות, מערכות וטווח זמן סביר לדעתכם.

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by GRiM,

    כפי שידוע לחלקכם, היה לי מחשב מאוד ישן (המפרט בחתימה עדיין ) והחלפתי אותו לא מזמן (AXP3000/NF7-S/1GB/MX440). שיחקתי בכמה משחקים עדכניים כמו Juiced, GTA:SA, Postal 2, Swat 4 - עובדים לא רע עם גראפיקה לא רעה (עם ה-MX440). המשחקים האחרונים שהצלחתי לשחק בהם במחשב הישן היו עד שנת 2002 בערך, חלקם כמובן לא עבדו. עכשיו אני מחפש משחקים טובים שיצאו מאז שנת 2002, אשמח לקבל ממכם הצעות (תוסיפו בבקשה גם תמונות). תודה, לילה טוב.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by nehmia,

    היש דרך?

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  12. Started by nore0,

    גמרתי את המשחק פעם אבל אני לא זוכר מה צריך לעשות כאן http://img441.imageshack.us/img441/88/dgfdg7ej.jpg http://img179.imageshack.us/img179/3099/hasdaf8zz.jpg http://img179.imageshack.us/img179/1191/dsfdsf7qf.jpg http://img441.imageshack.us/img441/1620/gfds4df.jpg

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  13. אני לא האבתי לישמוע על שלט פשוט יותר שנינטנדו התחילה לדבר על זה (לפני המצגת) וב360 זה ניראה רעיון מטומטם כי הוא כבר מספיק זמן בשוק ולשנות שליטה באופן משמעותי יבלבל תשוק אומנם סוני הצליחה בזה אם הPS1 אבל זה דפק לקוחות ישנים שבחלק מהמישחקים היו חיבים דול שוק אני גם מאוד מקווה שהם לא יחכו תנונצקו מספיק סוני עשו חצי חיכוי עריכה- http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=97906

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אז קודם כל, אני אסביר את השאלה, אומר את דעתי ומה אני חושב שיקרה בנוגע לסוגייה. השאלה היא מאוד פשוטה: מי ינצח במאבק על השליטה בתחום הגיימינג: המחשב או קונסולות המשחק? בשנים האחרונות אפשר לראות כיצד יותר ויותר משחקים מיוצרים באופן בלעדי לקונסולות המשחק בעוד שהמחשב נשאר מאחור מבחינת כמות המשחקים. אין לי עובדה לתת לכם למה אנשים מעדיפים קונסולות על-גבי מחשבים (בעולם המערבי). אני רק יודע שזה קורה ועלתה בי המחשבה "מה עומד לקרות עם המחשבים?". למעןם האמת, התווכחתי על זה עם חבר שלי. עכשיו אני אעבור לדעתי האישית: אני חושב שאנשים פוחדים ממחשב כי הוא "מסובך". קחו למשל אנשים מבוגרים שאין להם ראש להתחיל להתעסק עם מחשבים - הקונסולות פותרות להם את הבעיה - מכניסים את הדיסק ומתחילים לשח…

    • 61 תגובות
    • 4k צפיות
  15. תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  16. Started by GodOfGames,

    בגרסאת הPS2 אפשר לשחק על 2 יעני על אותו מסך טלוויזיה אם כן אז איך?ואם זה כיף ואיך זה נראה ?שתי השחקנים משחקים על אותו המסך או המסך נחצה לשתיים ..? ואם מישהו יכול להעלות תמונה או סרטון של איך שזה נראה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. הגה דיי נחמד של לוג'יטק MOMO RACING, וסתם הוא יושב לי בצד ולא שיחקתי בו המון זמן..מחפש משחק סימולוטור אפשר להגיד, משהו מציאותי שמעביר חוויה מציאותית (אם ישנו משחק כזה)

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. דבר ראשון שאני משחק סאן אנדראס אני בוחר את הרזולוציה הטבעית של ה LCD והכל סבבה, אבל מה... אני רואה כזה משהו מעצבן פסים כאלה כמו שמסתכלים על אספלד רותח (כביש ביום קיץ חם), מה זה החרא הזה איך מבטלים תגועל נפש הזה, זה מפריע בטירוף!! דבר שני זה שהתקנתי את הONLINE של MTA לסאן אנדראס, וכל מה שאני רואה שם זה מרוצים שאי אפשר לצאת מהאופנוע\מטוס מהם, לא דדמץ או משחק חופשי כמו שיש ב MTA של וויס סיטי... איך בכל זאת יש אולי אפשרות לשחק דד מץ גם בסאן אנדראס???? תודה! (:

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום אנשי הזון אני חשבתי למי אני יפנה עם השאלה הזאת ולא חשבתי פעמיים (אנשי הזון תותחים) אז ככה אני נמצאה במשימה של הבנק ששם צריך לדפוק 50000 יורו אני פשוט במקום כזה שאני לא יודע לאן ללכת אני הפעלתי את שני המנגננונים שכביכול צריכים לתת לי אישור כניסה לכספת אני הפעלתי שניים מהם האחרונה נמצאת במשרד שאני לא יכול להיכנס עליו בשום דרך על הדלת מנגננון שהוא שבור והוא מופיעה בצבע אדום ובנוסף לכך הוא עם גלים של חשמל(שבור מת) ו זהו ואני פשוט לא יודע כבר לאן ללכת אההה ולא הפעלתי שום אלארמים למינהם מי שעבר את המשימה אנא חברה עזרו לי תודה

    • 6 תגובות
    • 697 צפיות
  20. Started by eladbu,

    יש לי אפשרות לקנות את ה xbox 360 במחיר של 3000 שח כולל הכל האם זה כדאי והאם יש מספיק משחקים או שקיים ציפ לקונסולה?

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  21. Started by parker8,

    הגעתי למשימה 7-You Better Watch Out ... סיימתי את שני הדברים הראשונים-הרגתי את שני האנשים שביקשו ממני (לא זוכר את השמות, זה לא עקרוני כ"כ) עברתי לדבר השלישי-"החזרת קלטת הוידאו", חרשתי על כל הבניין, עד שמצאתי חדר אחד עם שני מחשבים וכמה מסכים, ועוד מכשיר וידאו... כשאני מגיע למכשיר וידאו אז יש הוראה כזאת, שאם אני לוחץ E, אז זה "Steal the video tape"... חשבתי שזה מה שפותר את המשימה של "החזרת הקלטת הוידאו" אך אני רואה שטעיתי... יש מקום אחר שבו נמצאת הקלטת שאותה אני צריך לגנוב? כי אני רואה שזה לא עזר... (יש לציין שעברתי על כל הבניין לפני ששאלתי כאן, אז אני די מיואש מכך...) או שזה בכלל באג במשחק? תודה לעוזרים מראש נ"ב אני מאמין שזה בטח בעייה מוכרת כאן, אם אני עושה SAVE בזמן משימ…

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  22. Started by tronado,

    המשחק עולה כמעט תמיד אבל כשאני מנסה להכנס למשימה הוא מתחיל לטעון אותה ובאמצע הוא מודיע לי שיש בעיה עם הDIRECTX ויוצא מהמשחק

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  23. אני הגעתי לסוף שלב 10 איפה שאני צריך להחיות שם את האיש (CPR) והוא החליט לא לעבוד לי והוא תוקע את המחשב ואז לאחר כמה שניות המסך לא מקבל נתונים (יש הודעה כזאת במסך) וזה קורה רק שם למישהוא יש פיתרון

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  24. Started by bluemail,

    למי עבד המשחק על 5200 של נוידיה

    • 9 תגובות
    • 936 צפיות
  25. Started by dragon772,

    איך בודקים בזמן משחק את ה fps?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים