משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כרגע סימתי את מקס פין 2 (שוב...התגעגתי). חשבתי להתקין את המוד שנקרא Mission: Impossible - New Dawn, הבנתי שהוא בין המוצלחים. http://newdawn.paynereactor.com/index.html יש עוד כמה שעות הורדה אז חשבתי אולי בינתיים אני יברר קצת מידע מישהו פה ניסה אותו? ההתקנה מסובכת? כמה זמן משחק הוא נותן? אגב מקס פיין 2 כל כך יותר טוב מכל משחק אקשן ששיחקתי בו בשנתיים האחרונות וגם בלי מנוע מדהים, לדעתי הוא נראה מספיק טוב בשביל לצאת גם היום.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לסוני לשקול הורדת מחיר משמעותית בשנה הבאה האם מחירה הגבוה של קונסולת הפלייסטיישן 3 יכניס את סוני לצרות במלחמת הקונסולות? בכירי Sega ו-Ubisoft, שתיים מחברות המשחקים הגדולות והמצליחות בעולם, חוששים שכן, והם אינם מתביישים עוד להביע את דעתם לאחר שהאנליסטים המוסמכים של חברת DFC פרסמו דוח' יוצא דופן בנושא. איוו גלמונט, מנכ'ל Ubisoft, סיפר לכתבי סוכנות הידיעות האמריקאית Bloomberg כי 'לאחר המשלוחים הראשונים, מחיר הפלייסטיישן 3 חייב לרדת כדי לא להפוך למכשול'. גלמונט מאמין, אם כן, כי כבר בתחילת 2007 חייבת לבוא ההנחה הראשונה. מנכ'ל חטיבתה האמירקאית של Sega, סקוט סטיינברג, אמר דברים דומים בראיון לאתר המשחקים GameDaily. 'עבור משפחות רבות, המחיר גבוה מידי'. גם סקוט מזהיר את סוני שלא לי…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.hellgatelondon.com/ המשחק שאני הכי מחכה לו מכולם
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
היי, לא מזמן נזכרתי בסדרת המשחקים הישנה של legacy of kain, ומאחר שלא שיחקתי בה אני רוצה לשחק עכשיו, אבל אני רוצה להתחיל את כל הסדרה מהתחלה בסדר הנכון. ( אני יודע שהגרפיקה מחורבנת והכול אבל המשחק גדול ) אני יודע שהמשחק הראשון הוא blood omen שיצא בשנת 1997, אבל אני לא מתכוון לשחק בו כי הוא כבר ממש ממש ישן, הוא שונה מכל שאר המשחקים בסדרה בסגנון שלו, רואים הכול ממבט על והכל פשוט שונה ומיושן. המשחק השני הוא legacy of kain- soul reaver שיצא בשנת 1999, אבל זה מוזר, כי במשחק הזה אתה משחק עם הערפד הכחול הזה, ולפי מה שהבנתי הוא נראה כזה מעוות בגלל מה שקיין עשה לו, ואני חושב שקודם כל צריך לשחק במשחק שבו אתה קיין ואתה עושה לערפד הכחול ( לא זוכר איך קוראים לו ) את מה שהוא עשה לו, …
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
עליתי רמה במשחק ועכשיו ניתנת לי ההזדמנות לבחור סוג של לוחם, או יותר נכון לבחור את דרך הלחימה שלי. מה לבחור? מה הכי טוב? בבקשה לפרט על היכולות של דרכי הלחימה השונות! ד"א, המשחק מאוד מאוד מזכיר את דיאבלו 2, (שמממש ממש אהבתי, פשוט חרשתי) ועל פי מה שאני זוכר הכי אהבתי את הדמות שיכולה להחיות יצורים כדי שיעזרו בלחימה, מי מבין היכולות הבאות מסוגלת לעשות זאת? היכולות: Storm, Earth, Warfare, Spirit, Defense, Nature,Hunting, Rogue תודה!
-
- 11 תגובות
- 882 צפיות
-
-
http://www.ngemu.com/index.php?action=post&id=2062 לא בדקתי
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי גייםפאד כפול ומחפש משחקים שאפשר לשחק אחד נגד השני או באותו זמן ולא פסילה פסילה...... סוג המשחקים: הכל. תודה רבה מראש! אני ממש מעריך את זה! אתם אנשים טובים! כבוד!
-
- 20 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
תראו את הסרטון המדהים הזה , איזה גראפיקה מדהימה וצל מדויקת ,מי חושב שלא? חבר שלי טוען שהגראפיקה של סאן אנדרס יותר טובה מהגראפיקה הזאת מי חושב ככה? ושאלה אחרונה איזה גראפיקה יותר טובה של project8 או של SanAndreas ? תודה לעוזרים. והוא גם טען שהצל של סאן אנדרס יותר טוב ? מה דעתכם של איזה משחק הצל יותר טוב? http://youtube.com/watch?v=vXFpJRg4ZaE&mode=related&search=tony%20hawk%20%20project%208
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק בגירסה של רילודד ואחרי השלב הראשון המשחק קורס.. מה לעשות איך אפשר לתקן את זה? אה וכל החנונים פה שחושבים שאני יקנה את זה שבו בשקט!!
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
עולם הגורל הוא שמו של משחק תפקידים ישראלי חדש, המיועד לשימושם של משתתפים רבים, ובמובנים רבים הוא מעין הצגה מקוונת. תקציר העלילה היא נבואה עתיקה על קרב נורא, שיביא את יום הדין על האנושות ויכחיד אותה. כדי למנוע את הגשמת הנבואה המציאו המדענים מכונת זמן, שבה נוסעים המשתתפים במטרה לשנות את העבר וכך למנוע מהנבואה מלהתגשם. המשחק הוא עולם מדומה, שאליו יכולים הגולשים להיכנס על ידי אימוץ של דמות המייצגת את אחד האזרחים באותו עולם. כל משתתף הוא דמות אחרת, וכל מהלך של הדמות הוא פועל יוצא של שיקול דעתו של השחקן. כללי המשחק נקבעים בידי המאסטר, במקרה זה המחשב, שהוא גם הבורא, השליט והשופט, והוא זה שממלא את עולם המשחק בדמויות מפחידות, במפלצות, בסכנות ובדמויות שלא ניתנות לשליטת השחקנים…
-
- 6 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום אני חדש ומקווה להשתלב בפורום מי משחק פה בקונטר סטריק ברשת ??? יש לי סרבר מי שלי אם מישהו רוצה לשחק
-
- 13 תגובות
- 995 צפיות
-
-
תמליצו לי בבקשה על כמה משחקים טובים למחשב לחופש כי משעמם רצח , אני רוצה משחקי פעולה או מרוץ תודה.
-
- 7 תגובות
- 905 צפיות
-
-
איך עוברים את המשימה אם האופנוע שאני צריך לעלות על המטוס ? אני לא מצליח הוא תמיד בורח לי
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי GRAN TURISMO 4 ובחוברת ההסברים אין אנגלית אז אני לא יודע כלום על המשחק :-X :-\ חיפשתי יש כמה שפות אבל אין אנגלית ואני לא מבין איך לשחק :'(
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
im in shlav 5 in Game f.e.a.r and i dont know what to do pleas help me i have some message in the game from number 455-456-345 and he tell me to go somewhere and i dont know where i have to go plz someone help me!
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חיפשתי בחנויות בארץ אבל נדה יש אולי חנויות נוספות באינטרנאט אולי גם מהעולם אבל שמקבלות כרטיס אשראי ישראלי
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
יש לי את המקורי עם 1.3 PATCH אז אשר אני לוחץ "PLAY NOW" המשחק פשוט נתקע ולא נכנס לשרת פנוי כמו שהוא אמור לעשות,כך כתוב במדריך. או כאשר אני מנסה להכנס לא דרך ה ICON הרגיל )PLAY BF2( אלה דרך PLAY BF2 ONLINE NOW! זה לא מתחבר למשתמש מה זה באגים של החברה? או מה זה? גם אצל חבר שלי ככה :
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הגעתי למקום שיש שם משהו שאפשר לסובב אבל לא קורה כלום. הנה תמונה מהמקום שאני נמצא בו: http://img176.imageshack.us/img176/6513/prince7ip.jpg אם מישהוא מזהה ויודע מה צריך לעשות בבקשה שיגיד לי.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
אני במשימה שצריך לעלות לגג של הכלא ולהרוג את מורלו עם רובה צלפים אבל אם אני עושה כוונת תראו איך רואים ... [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 831 צפיות
-
-
מדובר על משחק בסביבת דוס שראיתי לפני כ-7!!! שנים.(כנראה שהוא ישן עוד יותר). מדובר על משחק המכיל משחקי חשיבה שאחד מהם(היחיד שאני זוכר) הוא שאתה מקבל אוסף של צורות ואתה צריך להרכיב אותן לצורה אחת מסוימת(רמת הקושי די גבוהה). אם מישהו חושב שיודע על מה לעזאזל אני מדבר, אשמח לתגובות. תודה.
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
האם אפשר לקנות שרתי RANKED ישראלים? ואם כן למ יש רק ISRAELI RANKED SERVER אחד?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
מצאתי אתר נוסטלגיה מצויין !!! עם כל המשחקי וידאו הישנים ,שרובנו גדלנו עליהם :yelclap: וזה בחינם הנה תהנו http://www.everyvideogame.com/
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-


