עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by deelad,

    שלום. חבר שלי קנה מחשב חדש. מעבד CONROE E6600 ו 2GB זיכרון ויש לו כרטיס מסך 7900GT. עכשיו הבעיה שהמישחק לא רץ לו חלק - יש עצירות קטנות מידיי פעם. יש עוד מישהו עם בעיה כזאת? קראתי בפורום שצריך לשנות ב TASK MANAGER שמעבד אחד יעבוד אבל זה לא עוזר

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  2. Started by avivlevy,

    אני בשלב השני משמירה השניה. כשאני מגיעה ל"מבצר" של הצבא שלי..... אני צריך להדיעה למסוק שלמעלה אבל אני לא יודע איך??? HELP! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  3. אנשים , אני צריך עזרה ומקווה שהדבר אפשר במקרה הנתון התקנתי תמשחק לפני מלא זמן כבר ושיחקתי איזה בו הרבה זמן , וכבר ניראלי שהגעתי דיי רחוק עם המשחק ואז נאלצתי לפרמט תמחשב עקב פריצה למחשב , :s05: ולפני שבוע החלטתי שאני חייב להתקין ולפצח תמשחק אבל לא בא לי לעשות את כל המשימות שכבר עשיתי מחדש מישו יודע אולי על קוד שאפשר לקפוץ משימות ?

    • 6 תגובות
    • 621 צפיות
  4. Started by KKK,

    בסוף לא יוצא COD במלחמה מודרנית? :'(

    • 29 תגובות
    • 3.4k צפיות
  5. Started by Incomplete,

    אל תצביעו סתם , כל מי שמצביע שיתן גם סיבה .

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by Incomplete,

    • 8 תגובות
    • 958 צפיות
  7. בדיוק כמו בכותרת אני רוצה לדעת דרישות מערכת מומלצות ומינימום למשחק NHL 2006 תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  8. Started by thegame998,

    סרבר חדש של חבר שלי : 80.179.149.120:27820 עם אתם רוצים תכנסו עם זה לא חוקי לפרסם פה אז אני מצטער.

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  9. Started by stone cold,

    התחלתי לשחק בFlatOut 2 לצערי בגירסה הגרמנית :lol: אבל המישחק מגניב וקלט גם תהגה וגם תידית לצערי הרטט כרגע לא פועל מיסיבה לא ידוע ואני צריך ליבדוק למה ואם גם בידית הוא לא מזה אבל מהקצת ששיחקתי המישחק מאוד טוב ומאוד מומלץ לפחות לPC שלא מקבל הרבה מישחקי מרוצים ארקידים חוץ מהסידרה הממוחזרת וממוסחרת ניד פור פיכס בכל מיקרה כדי לכם לנסות תמישחק זה מזכיר קצת את סגע ראלי אם גרפיקה הרבה יותר טובה ופיזיקה נחמדה (לא מציאותית אבל מגניבה) וקחו תמונות מיגוגל תמונות-

    • 73 תגובות
    • 5.6k צפיות
  10. Started by pixilated,

    אני מעוניין לרכוש משחק של מירוץ מכוניות למחשב. אבל אני בכלל לא מכיר. מישהו יכול להמליץ לי על משחק טוב? ורק אם אפשר... שיהיה דגש על המירוץ ולא נגיד על משימות וכאלה אבל בכללי הכל טוב.

    • 24 תגובות
    • 3k צפיות
  11. Started by nadaviz,

    אני חושב שיצא כבר ל- PS2, אבל מתי זה יוצא ל- PC?

    • 8 תגובות
    • 851 צפיות
  12. Started by davidcohen,

    שלום!!! רציתי לדעת איך יורים ואיך נכנסים למכוניות בDRIV3R ?? ובקיצור את כל המקשים... תודה

    • 1 תגובה
    • 832 צפיות
  13. Started by dragon772,

    הוא עושה לי שגיאה באמצע התקנת משחק אחרי הדיסק השני מופיע ההודעה הזאת: http://img205.imageshack.us/img205/6218/5082uc1.jpg לחיצה על נסה שנית מופיעה עוד פעם ההודעה הזאת ולחיצה על התעלם מביאה את ההודעה הזאת: http://img205.imageshack.us/img205/1687/sddddme7.jpg שאני לוחץ אישור אז מופיעה זה: http://img207.imageshack.us/img207/211/sdfffdsn7.jpg מה לעשות?? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  14. Started by sasasa,

    1) נפני שהתחלתי לשחק התקנתי את הפאצ'ים 1.1 ו1.2 ולא היה לי ליבחור נמר!! ורציתי לשחק אז בחרתי ארייה... איך בוחרים נמר?? 2)יש לי 9600XT ואני לא יכול לבחור בכמה מהאפשריות של הגראפיקה כמו BLOOM שהכרטיס שלי תומך בו!! או DEPTH ON FIELD שאני לא יודע מהזה אבל הכרטיס שלי לא ניראה לי תומך באפשרות הזאת ועוד משהו אחד... כרטיס מעודכן למה אין BLOOM??!!?!?!!? :'(

    • 4 תגובות
    • 601 צפיות
  15. Started by nir_gamer,

    שלום חברים יש לי בעיה במשחק SIMS התקנתי את המשחק על מחשה אחד והוא פעל טוב לאחר מכן מחקתי אותו והתקנתי על מחשב אחר , ההתקנה עברה חלק . כאשר אני מפעיל את המשחק אז אני רואה את הסרט של ההתחלה ואז המשחק יוצא ל WIN האם יש למישהו רעיון ?? תודה

    • 11 תגובות
    • 865 צפיות
  16. Started by Dan1919,

    http://www.pixelrage.ro/downloads/Crysis-Official-Tech-Demo-(HiRes)/download739.html נשמע מבטיח.

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by yotam360,

    איך אני יכול להשיג את המטוסים של חיל האויר הישראלי??

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  18. Started by hardware maniac,

    http://img470.imageshack.us/img470/3199/smy2.jpg הפעלתי את כל 4 המפסקים של החשמל חיברתי את הטסלות הגדולות לקטנות[את כל הארבע] וחישמלתי לו תצורה איזה 10 פעמים ככה והוא כל פעם מחדש לעצמו את מד החיים שלו. מה עושים?

  19. Started by בייגל טוסט,

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=12208&type=wmv נראה פשוט מדהים אבל בטח יזחל על המחשב שלי.. עריכה: אופס טעות במשחק

    • 9 תגובות
    • 719 צפיות
  20. Started by timac,

    מופיע לי רק 4 שרתים ישראליים ואני יודע שיש יותר מה אפשר לעשות כדי להחזיר את כולם?? תמונה: עוד תמונה:

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  21. איפה שיש את הגלגלי שיניים האלה שצריך לטפס עליהם ובחדר הזה יש גם את הדרקונים האדומים האלה שמכפילים את עצמם..איך לעזאזל אני מטפס למעלה?? זה נראה כאילו בלתי אפשרי לקפוץ לגלגל שיניים שמעל הראשון שעולים עליו....אני מצליח לעלות רק על הראשון אבל לא מצליח לטפס למעלה יותר זה משגע אותיי

    • 7 תגובות
    • 672 צפיות
  22. Started by Vidati,

    חחחח אני יודע שזה נשמע ממש מפגר אבל נתקעתי בשלב שאני צריך לגנוב סוס אבל אני לא מוצא את מושב לסוס וחיפשתי בכל הבית ולא מצאתי... איפה הוא נמצא? תודה

    • 3 תגובות
    • 743 צפיות
  23. אורח McCartney
    Started by אורח McCartney,

    בסופו של דבר הסוני פליסטיישן3 יכלול 512 RAM XDR & GDDR3 ולא 256 http://effectu.googlepages.com/Console_Table.jpg נלקח מהאתר -http://www.news4gamers.com/ היתרון היחיד של המתחרות על הפליסטיישן3 זה הרטט עריכה : אל תקפצו ותתחילו לדבר על המחירים זה לא מעניין אף אחד עם תקנו את זה או לא ..

    • 38 תגובות
    • 3.9k צפיות
  24. Started by Coca Cola,

    אטארי מחפשת באטה טסטרס, אתם מוזמנים לנסות את מזלכם פה: http://www.atari.com/nwn2betatest/multiplayer/

    • 1 תגובה
    • 776 צפיות
  25. Started by ForresT,

    אני ממש בהתחלה,עברתי שלב אחד ואז אני בקטע שאני בתחרות שאני צריך לעוף גבוה עם המכונית,מישהו יודע באיזה כפתור עפים? גרסת PC

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות

דיונים חדשים בפורומים