משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
התקנתי לא מזמן את המשחק..(דיסק מקורי) ותראו מה הוא רושם לי אחרי שאני מתקין ולוחץ על PLAY המפרט שלי מופיע בצד.. XP PRO SP1 ניסיתי לעשות התקנה מחדש ד"א... [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך להמליץ על משחק לחבר ששיחק כבר בWARCRAFT 3 האגדי ורוצה משחק אסטרטגיה מעולה שמבחינת דרישות מערכת קטן , כלומר יורץ יפה על ידיי מחשב משרדי אפילו (ברמה של PENTIUM 3 או CELERON )
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שוחרר טריילר חדש באיכות גבוהה, כולל צילומי in game: http://www.fileshack.com/file.x/9369/Team+Fortress+2+Trailer תגובה שלי לטריילר: ואוו! זה גאוני! זה גאוני! גאוני!!!
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים של gta 3 אחד התקנה והשני לשחק {play} רציתי לדעת אם ניתן לשחק ללא הדיסק play ואיך עושים את זה.
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
הורדתי פיפא 2002 וניסיתי להתקין אותו, לא היה ממש מה להתקין אז פשוט נכנסתי למשחק, זה נכנס והכל, ואז כאשר לחצתי להיכנס למשחק עצמו זה נטען ויצא... ונתן דוח שגיאות כזה... ניסיתי להפעיל אותו במצב compability של ווינדוז 98\2000\95 וכלום לא עוזר... זה עדיין נכנס למשחק, וכשאני מפעיל אותו נטען - ויוצא. עזרו לי בבקשה, מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 670 צפיות
-
-
בפרק של הסירה אחרי פיצוצה איך מחסלים את ההליקופטר או מתחמקים ממנו אודה על כל עזרה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
מה לדעתכם המשחק הכי יפה שיצא עד היום?? שכל אחד יכתוב את דעתו....
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
על פי האתר 360 monster כנראה שהכותר dead rising 2 הבא יהיה כותר בלעדי לסוני פליסטיישן 3 כנ"ל resident evil 5 ,אבל הכל בגדר שמועות וחקירות.. http://www.360monster.com/newspost.php?id=0000001138
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני יגדיר את זה כך: משחק מהמם! , הגרפיקה הפס קול שמגיע בדיוק בזמן הנכון,האווירה.ממליץ לשחק בו משחק מאוד יפה ומהנה.לבעלי מחשב חזק בלבד!הציון שלי 9+
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מוריד אותו הוא נראה טוב מאוד לפי התמונות מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6156976.html?action=convert&click=latestnews&tag=latestnews;title;3 :yelclap: :yelclap: :yelclap:
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
"נחשף טרלייר ראשון של GTA4 " http://video.google.com/videoplay?docid=3913745262811179417&q=gta
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כבר לא אקסקלוסיבי ל PS3 ....... יוביסופט הודיעו רשמית שזה גם מגיע ל 360 Ubisoft Announces Assassin's Creed For Xbox 360, Not PS3 Exclusive http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9645 :xyxthumbs: :yelclap:
-
- 10 תגובות
- 829 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/search.html?qs=quake%20wars⊂=m&stype=11&type=11 תלחצו על MOVIE2 ו MOVIE 1. זה משחק פשוט חבל"ז
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
-
בעיה קשה בגנרלס! אחרי 20 שניות של משחק כל הבסיס של מתפוצצ סתם!! מה עושים? ניסיתי את כל הצבאות בכל המפות ניסיתי לשנות באופשיינס דברים אבל שום דבר לא עוזר.. למשהו זה מוכר אולי?
-
- 4 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום!! יש לי את המשחק GTA SA במחשב אבל שאני נכנס אליו אחרי שהוא עובר את הסרטונים וצריך להיכנס לתפריט הראשי, המחשב יוצא מהמשחק ופותח דו"ח שגיאות... עד לפני חודש המשחק פעל טוב מאוד ורץ חלק ובלי בעיות...עשיתי הפסקה של שבוע ועכשיו הוא לא נכנס. כבר הסרתי והתקנתי מחדש ולא הסתדר, ניסיתי גם למחוק את תקיית השמירות בנוסף להסרה אבל זה לא מסתדר. זה הדו"ח שגיאות: מה אני צריך לעשות כדי לסדר את זה??? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9646
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
שלום התקנתי את MOH ואני לא מוצא את ההגדרות של הפילטרים וכל זה...אפשר לשנות רק את הרזולוציה ואת הטקסטורות...מישהו יודע איפה שאר ההגדרות? תודה
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
assassins creed יגיע גם למחשב ולאקס בוקס 360!!! (רישמי) http://pc.ign.com/articles/729/729414p1.html http://xbox360.ign.com/articles/729/729877p1.html הולך להיות משחק סוס!!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי הורדתי את המוד 1.5 MIDEAST CRISIS דרך התוכנה MODTOASTER אני מפעיל את המוד וכשאני נכנס לSINGEL PLAYER אי אפשר לבחור שום צד,לא את ישראל וגם לא את סוריה,רק משימות הSKRIMISH פתוחות הנה הבעיה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.companyofheroesgame.com/ אחד המישחקים של הקיץ. ד"א הדמו שוקל פאקינג ג'יגה וחצי.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-


