משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי להפעיל על 1024X768 + AAX2 ללא AF והמשחק קרטע ניסיתי ללא AA וללא AF ועדיין קרטע הגעתי למצב ששמתי על 800X600 ללא פילטרים וקרטע המפרט AMD 3200 VENICE 2X512 X800GTO2@X850XT זהו בעיקר ניסיתי לחזור לסטוק ולא עזר שאר המשחקים עובדים טוב כמו AGE OF EMPIRES3 על MAX יש לציין שפעם פיר עבד לי טוב על 1024X768 כולל AAX2 למישהו יש רעיון?
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
אני מתכוון למשחק האסטרטגיה .אם אתה באמת שחקן חזק ..אגב אני יודע איך לשחק ברשת כי שחקתי אם הרבה ככה שאין מה להסתבך רק תרשום את האי סי שלך ואני יכנס אליך
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
תקשיבו... בhl2 episode one אני לא יכול להפעיל את הhdr בצורה מלא רק bloom(אין בכלל את האפשרות,לא שהיא קיימת אבל לא עובדת) וגם בכל המשחקים שקשורים אליו(cs.hl2 והדמו של דארק מסייח..)כשאני משנה את ההגדרות אחרי שהתחלתי את המשחק אז הוא נתקע ואני חייב לסגור את המשחק דרק הtask maneger (כתוב שהתוכנית לא מגיבה)מישהו יודע מה אני יכול לעשות?
-
- 12 תגובות
- 863 צפיות
-
-
קודם כל, אני מאמין שפה יש הרבה יותר אנשים שיש להם את השלט הזה(DUAL ACTION של LOGITECH), מאשר בפורום חומרה. אז נתחיל. קניתי את הדואל אקשן (הראשון) לפני 4 שנים בערך, והוא עשה בעיות (אחרי שנה וחצי) שהסטיק השמאלי זז קצת ימינה אוטומטית בלי לגעת בכלל. אז ככה שבכל המשחקים השחקן הלך לי ימינה כברירת מחדל, ולא עמד במקום כברירת מחדל. אז הלכתי לחנות שממנה קניתי והחליפו לי. עכשיו, לפני חצי שנה בערך עוד פעם זה קרה לי, אך משום מה זה קורה אחרי מספר דקות, ולא ישר שמתחילים לשחק. אז הלכתי לחנות ולא רוצים להחליף לי, כי הם מחברים את זה לזמן קצר (2-3 דקות), ומנתקים. אז אולי מישהו נתקל בבעיה זו ויודע איך לסדר? או שמע, זה נזק בלתי הפיך? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
באמצע ההתקנה זה עושה לי שגיאה בקשר לקובץ וידאו אחד ואי אפשר להמשיך את ההתקנה בלעדיו הקובץ נקרא: clip25.vp6 והוא נמצא בקובץ ראר בשם: 0compressed למישהו יש את הקובץ הזה או יודע באיזה דיסק הוא נמצא בגירסאת הדיסקים? תודה לעזורים
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
מי שכיום בערך בן 20+, זוכר בוודאי את המשחק NEED FOR SPEED II SE. הוא יצא אחרי NFSII הרגיל והיה SPECIAL EDITION שבו נוסף מסלול חדש והכל עבר לתמיכה ב 3DFX ! מצאתי את הדמו (6 מגה מצחיקים חח) אבל אני לא מוצא בשום רשת שיתוף את המשחק(מוצא אבל אין מקורות) ולא יכול לקנות אותו מן הסתם . . . 1997, דאא. מישהו יעזור לסבא למצוא את המשחק האבוד שלו ? מצאתי VODOO 5 5500 משומש ואני רוצה לשחק איתו את ה NFSII SE. מישהו יודע איפה אפשר להשיג או יש לו? תודה מראש וככה זה נראה ב 1997 על פנטיום 166, 32 RAM ו כרטיס ה VOODOO הראשון שנכנס לעולם התלת מימד של המשחקים. זו תחילת האבולוציה. תראו את האבק, הטיפות של הגשם, הגרפיקה הכללית שהייתה בגדר הגרפיקה של UNREAL 3 דאז ב1997 על כרטיס VOODOO 3DFX
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר שבוע עPATCH 1.06 UK לFEAR ואני לא מוצר מישהו יודע איך ניתן להשיג? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=10070 אוף איתם הרבה מהמומנטום ירד גם מחירים גבוהים מהצפוי וגם הגנה אזורית מיזדינת
-
- 7 תגובות
- 897 צפיות
-
-
מחפש את כל משחקי הדמו של FEAR החדשים תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
-
-
טוב אז אני בשלב שהגשר שאני אמור לעבור שבור וצריך להגיע לשם איכשהו...... איך לעזעזל מגיעים לשם??? כבר הרגתי את כולם הייתי בכל מקום מקום אפשרי אפילו ב"עולם" השני שעוברים דרך הפורטלים... איך מגיעים לשם?? אני אמור לפגוש איזה צבא שם או משהו כזה.... תודה!!!!!
-
- 2 תגובות
- 861 צפיות
-
-
בהגדרות תצוגה במשחק מסוים היה לי אפשרות של ANTI ALIAING מה זה? היה שלא יהיה בכלל או 1 או 2 או 3 מה לבחור? ומה זה בכלל?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי טוב כמו שכתוב בכותרת אני מחפש המלצות למשחקים שאני אוכל לשחק עם חברים במיני לאן פארטי עם 4 שחקנים, אני מעדיף שהמשחק יהיה FPS, משהו עם פעולה והריגות, אני לא צריך את המשחק הכי כבד בעולם ( אחד מהחברים בעל 6600GT ואני א רוצה להעמיס על המחשב שרת ), זה כמובן ממש יעזור ויהיה מצוין אם במשחק יהיה אפשרות לשים בוטים כי אנחנו רק 4 ( ואל תמליצו על CS בבקשה ) תודב רבה, יובל
-
- 34 תגובות
- 3k צפיות
-
-
החופש חרשתי על הרבה משחקים אז בקיצור בבקשה תביאו לי המלצות למשחקים שיש ואולי לא ייצא לי לשחק בהם לא אכפת לי מאיזה סוג העיקר שיהיה כיף לשחק בו ושתיהיה גרפיקה טובה
-
- 7 תגובות
- 811 צפיות
-
-
חלק אמרו לי שהמולטיפלייר שלו לא טוב האם זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
כי זה עומד על 106 סיבובים [ ] שזה בערך 3 שעות נסיעה רצוף [ ] חיפשתי בכול ההגדרות ואני לא מוצא איך להחליף. תודה.
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
אחרי הרבה זמן המתנה 2.7 סוף סוף יצא המון חידושים בגרסא הזאת * New Multiplayer Missions Interdiction (Close Combat Coop map) SF Snakeplain (Huge Coop map with driveable vehicles and Javelins) Steamroller (a big Close Urban Combat map with up to 6 floors in height). * New Training Missions HMMWV Driving Training Course (Learn how to operate the features of the driveable Hummer) HMMWV Gunnery Training Course (Learn how to operate the .50cal CROWS) Javelin Deployed Training Environment and Live Fire Exercise (Learn how to operate and deploy the Javelin Weapon System) * Implemented Vehicles Crows HMMWV system (Driveable Hummer with one of the two t…
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי חבר'ה, לפני משהו כמו 3 שנים שיחקתי במשחק של כמה שחקנים על מסך אחד, כל אחד משחק דמות קטנה שנראית כמו תולעת (אם אני זוכר נכון) אתה בוחר לפני השלב נשקים כמו להביור, רובה, פצצות ויש גם מלכודות (booby traps). השלבים עצמם במסכים של אדמה שניתן לחפור בה ע"י פיצוצים... המשחק מתרחש במקביל, כלומר ללא תורות והמטרה כמובן לחסל את המתחרה השני. לגבי הגרפיקה היא ממש מיושנת הייתי אומר משהו בסגנון lemmings או worms הראשונים... למישהו יש רעיון מה השם?
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
בבקשה אני לא רוצה שזה יהיה דיון מילחמה עוד פעם אז שה כל אחד יגיד רק את דעתו ואם יש דברים שהם לא בגדר עובדות אז תיכתבו את זה טוב אני יתחיל- XBOX360-אני חושב שבסך הכל ה360 נותן תרומה מלאה לכסף למי שאוהב מולטיפליר ברשת ה360 גם טוב למי שאוהב מישחקי מרוצים\יריות\מכות וכו אבל יש לו בעיה חמורה בRPG יפנים\מישחקים מקורים\וכו לי אישית מאוד מפריע שהוא לא קים ביפן מבחינת נתח שוק כי רוב המישחקים שאני אוהב הם יפנים אבל למי שאוהב מישחקים מארצות הברית ואירופה יש תמיכה טובה מבחינת חברות צד שלישי הLIVE ארקיד זה גם דבר נחמד אומנם אני מישתמש באמולטורים אבל למי שאין PC או לא מבין בתחום זה דבר נחמד שאפילו נינטנדו "גנבה" בכל מיקרה בארץ המכשיר יקר מידי לדעתי וחבל אבל למי שי…
-
- 13 תגובות
- 992 צפיות
-
-
זה אני או המחשב גרוטאה שלי?
-
- 10 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אני בגג של בניין בהתחלה, הורדתי את השרשרת ואני לא מוצא כלום יותר
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שאני מנסה לשחק במולטיפלייר בקול אוף דיוטי 2 (לא קניתי אם אתם מבינים..) ושאני ניכנס לסרבר מסויים זה אומר לי ככה: **** Has been kicked via punkbuster ושאני מבטל את הפאנקבאסטר זה אומר לי שאני צריך להפעיל אותו אותו דבר גם במישחק war Rock שאני ניכנס לאיזה שהוא סרבר מעיפים אותי ויש אותה שגיאה כמו בקול אוף דיוטי מה אני צריך לעשות?
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
-
היום חבר הביא לי את המשחק F.E.A.R מקורי כשאני בא להתקין אותו אז זה מבקש מימני קוד , מישהו יכול להביא לי את הקוד הזה?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו יודע למה קונסולה חזקה יותר ממחשב עולה פחות ממנו? :
-
- 9 תגובות
- 794 צפיות
-
-
מחשב עם 127 משחקים שונים טלפונים סלולריים עם 125 כותרים פלייסטיישן 2 עם מאה כותרים בדיוק נינטנדו DS עם 52 משחקים PSP עם 33 כותרים בלבד אקס-בוקס 360 עם 20 כותרים חדשים פלייסטיישן 3 עם 18 משחקים ווי וחמשת משחקיו גיימבוי אדבנס עם 2 כותרים אקס-בוקס, גיימקיוב והפלייסטיישן 1 נמצאים בתחתית הטבלה ובתחילת עידן השכחה עם כותר אחד בלבד לכל קונסולה. מקור : http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=99891
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-


