עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Interl-Conore,

    מה אתם חושבים על Rainbow Six: Vegas<? ;D

    • 6 תגובות
    • 596 צפיות
  2. Started by galh_5,

    שלום אני מחפש משחקים טובים וגם יש לי מפרט טוב אז אל תפחדו להביא כבדים כל המשחקים חוץ מהאסטרטגיה תודה

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by ביל וסבסטיאן,

    אני תקוע בו ולא מצאתי walkthrough

  4. Started by 114508534,

    ממש ממש בהתחלה יש משימה שצריך לעבור בכל העיר ולגבות כספים , יש קטע שמגיעים לתחנת דלק וצריך להציל את סאם מתוך הבית, ואז אחרי שהורגים את כולם בבית פורץ איזה איש מתוך דלת בבית ובורח , סאם אומר לך תעזור אותו ואז האיש נכנס לאוטו ונוסע , בשלב זה אין לי מושג מה עושים ניסיתי לירות עליו לא עובד , חשבתי לחסום את האוטו עם האוטו שלי , לא עובד , לפוצץ את האוטו לא עובד , אז איך לעזאזל עוצרים אותו ומה צריך לעשות שם

    • 11 תגובות
    • 847 צפיות
  5. Started by The Winter King,

    אפילו לא הגעתי למשחק עצמו - זמן הטעינה שלו כל כך איטי (וזה רק במשחק הזה) למישהו יש מושג?

    • 9 תגובות
    • 721 צפיות
  6. Started by lmlm,

    http://www.trustedreviews.com/article.aspx?page=8174&head=0

    • 7 תגובות
    • 694 צפיות
  7. אחותי ממש רוצה את המשחק של הסנטה קלאוס שקופץ מגג לגג ואוסף מתנות.. אם מישהו יודע איפה אני מוריד דחוף תודה!

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  8. Started by ^Z^,

    תודה.

    • 11 תגובות
    • 855 צפיות
  9. שלום כל פעם שאני מנסה להפעיל את המשחק, הוא מראה מסך שחור ואת הסמן עכבר של המשחק ואז יוצא לדקסטופ, כשהמשחק כביכול ממוזער ושאני מעלה אותו עם alt+tab אותו הדבר קורה שוב. בכל הזמן שהמשחק ממוזער העכבר של הווינדוס קיים אבל בלתי נראה, עד שאני סוגר את המשחק עם ctrl atl delete. יש לציין שהדבר קורה גם במשחקים אחרים, יותר ישנים, כמו Porsche Unleashed יש לי כרטיס מסך X800 pro 256 עם catalyst 6.8 (עשיתי בדיקה ב6.5 ועדיין לא עבד) תודה מראש דוד

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  10. Started by Salwaby,

    לא יודע למה אבל company of heroes מקרטע אחושליניג בקטעי מלחמה במחשב השני שלי (שימו לב לא הראשון במפרט ... הוא מקרטע בזה עם 6800gt ו 1gb ram) ואני לא יודע מה .. אני פשוט שמתי את זה על ההגדרות שהמשחק קבע בשבילי , לא נגעתי וזה כזה עובד ב slide show במלא קטעים נגיד עם מלא בניינים וחרוואטה כזה ... ולא יודע הוא לא נראה כזה כבד המשחק , גרפיקה יפה אבל ראיתי יותר .. וסתם דוגמא אני יודע שאי אפשר להשוות אבל f.e.a.r עובד אצלי מצוין על 1024 @ max עם פילטרים ... אז מה הבעיה ? ... יש משהו שאני צריך לעשות , כי אני אוהב את המשחק אבל הקרטועים מפריעים לי רצחחח ולא בא לי להוריד את הגרפיקה כי זה הורס את החוויה של המשחק , והמחשב השני (זה עם ה x1900xt ...) חחח שם זה עובד רצח מהר אבל של…

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Interl-Conore,

    יש כזה דבר DVI שיש לקונסולות? ??? (הדור הבא כמובן)

  12. Started by kfirlion,

    זה בטח יצא בארה"ב אבל רציתי לדעת כשזה יצא כמה זה יעלה בישראל, אולי מישהו מבין בזה ויוכל להגיד לי כמה זה יעלה

  13. Started by Interl-Conore,

    אני בוחר ב GTA VICE CITY בגלל ה מוסיקה ן ה STYLE WOW אני לא יכול להפסיק לשחק במשחק!! http://he.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto:_Vice_City_Soundtrack#Flash_FM

    • 35 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. Started by elad_jacoby,

    אני קונה מחשב חדש ואיתו אני רוצה לקנות גם ג'וויסטיק (אשמח אם תעזרו לי גם בבחירת ג'וייסטיק ראוי), איזה משחק מחשב אתם ממליצים לתעופה? לא חייב להיות קרב אבל גם קרב יתקבל. תודה.

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  15. היום ראיתי תכתבה הזות- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=10155 אחרי שחנויות אחרות כבר התחילו לשים תPS3 ותWII באתר שלהם וכידוע בקרוב תיהיה התערוכה הרצינית האחרונה לפני ההשקות של הWII והPS3 ככה שאני פותח תדיון הזה על דיווחים מהמליחמה הזות אז בבקשה תיתנו רק דיווחים ועל תתחילו לריב פה כל דיווח משמעותי שאתם קוראים על המילחמה הזות אתם מוזמנים לתת לינק שלו לפה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני מוריד דרך SababaDC את COH בקובץ MDF ורציתי לדעת האם זה בא עם קראק, זה שוקל איזה 4 ג'יגה? מזאת אומרת ללא תוכן? שאלתי שאלה מה לא ברור? אאאההה הבנתי אז מה איך אני יוכל למחוק את השיחה?

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  17. חבר שלי הביא לי Grand Theft Auto: Liberty City Stories (PS2) אכשיו... זה פועל אם הרבה מאוד לאגים! ראיתי בסרטונים,שלהם אין לאגים ( ה PS2 עמד הרבה זמן ולא נגעתי בן הרבה זמן) אז מה הבעיה או ה DISK או ה PS2? :'( :-[

  18. Started by DS,

    טוב אז אני אתחיל בביקורת מקדימה קצרה על המשחק: מי שלא מכיר ולא ראה את הסרט Scarface הנה פרטי עלילה: אתה טוני מונטנה, בזזו אותך ניסו להרוג אותך אבל לא ויתרת. אתה בקרב יריות מסעיר על חייך. אתה חייב לטוס מאותו מקום שאתה נמצא בו ולהתחיל הכל מ -0. אני מתכוון שהמשחק מספר את סיפורו של טוני מונטנה קובני מצוי שהיגר למיאמי בארה"ב מקובה. חברו מציע לו להתחיל להרוג אנשים ולהתנקש בהם בשביל כסף. בהתחלה זה קל אבל לאט לאט טוני מבין שכסף יהרוס לך תחיים. פרטים מוויקיפדיה: בשנת 1980 מגיעים אל חופי ארצות הברית 150,000 מהגרים קובנים אשר הוגלו על ידי פידל קסטרו, 25,000 מהם היו בעלי עבר פלילי. אל פצ'ינו מגלם את טוני מונטנה, אחד המהגרים הקובניים, בעל עבר פלילי עשיר. הוא שהה בכלא הקובני במשך חמש ש…

    • 6 תגובות
    • 843 צפיות
  19. Started by malcolmx9,

    קניתי מחשב במיוחד למשחקים לפני כמה חודשים, ועכשיו לא משחק בכלל ולא מוצא שימוש למחשב מרבית הזמן :-\. אני מחפש משחק יפה, להעביר את הזמן בכיף אחרי העבודה כשאני לא יוצא לאנשהו, וחשבתי על WOW כהכי מתאים לתפקיד. אני רק צריך אימות מבעלי המשחק, הוא שווה קניה? יש עדיין המון שחקנים בשרתים, או שכבר ישן מדי ועוד מעט יהיה ריק? עומד להזמין ב-160 מ-http://www.sendit.com

    • 40 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. Started by ROTFL,

    הגעתי למשימה בא צריך להציל את צוות הטנקים. הצלתי אותם, הובלתי אותם לטנקים שלהם והובלתי את הטנקים בביטחה דרך המינהרה (אפא שארבו להם חיילים עם נ"ט). ביציאה מהמנהרה מחכים לי 2 מסוקים שלצערי אינני מבין איך ניתן לחסלם. נראה שלנשק האישי (התת מקלע) אין השפעה עליהם והחיילים שאיתי לא ממש עוזרים לי. מה לעשות? איך ממשיכים הלאה? איך מחסלים את המסוקים הללו?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. כבר שנים שלא שיחקתי וממש בא לי תמליצו לי על איזה משהו מעניין לשחק שיעביר לי את הזמן בכייף מחשב 1.5 ג'יגה הרץ 250 מגה זכרון כרטיס מסך: גי פורס 4 כל משחק שהו העיקר שיהיה מעניין

    • 25 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by tombcatz,

    אני בהתלבטות.... תהיתי לעצמי האם אנשים שמשחקים BF2 פה,מתכוונים לעבור ל-2142? המשחק יוצא בקרוב,אחרי הכל [תאריך יציאה-17 באוקטובר...בדיוק חודש מעכשיו]

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by rap 4 ever,

    ההתקנה לוקחת הרבה זמן , היא תוקעת את כל המחשב איזה 3 פעמים והקראק לא טוב ביכלל http://i10.tinypic.com/358701t.jpg מישהו הצליח או יודע איך להפעיל ?

    • 3 תגובות
    • 544 צפיות
  24. יש לי חברים שאני משחק איתם ב-BF2 ואני רוצה למצוא אותם מיידית ובקלות, אני צריך איזה אתר או תוכנה שתוכל למצוא אותם לפי כינוי, אם אתם יודעים על תוכנה או אתר שאומר מיידית איפה המשתמש נמצא אז תשלחו לי קישור... (למשל אל תביאו לי אתר כמו BF2s.com כי הוא אתר שהוא לא אומר במיידית) Xfire ניסיתי, זה דיי מסובך

  25. Started by חן וייסמן,

    • 4 תגובות
    • 605 צפיות

דיונים חדשים בפורומים