משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
משחק הסימולציה החדש מהיוצרים של Darwinia המהולל. It's s full sacle thermonuclear war, no one can win. but you can try to lose the least... אם כן מישהו מעוניין במשחק ברשת? אני חייב לציין שאלה ה65 שקל(14.99 דולר עלות המשחק) וה65MB(גודל המשחק) הכי טובים שבזבזתי בחיים שלי.
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
מישהו יודע אם קיים אתר כזה? אשמח לדעת. כי אף פעם לא יודעים תוך כמה זמן משחק יגיע אלינו כאשר הוא משתחרר בארה"ב...
-
- 7 תגובות
- 858 צפיות
-
-
http://midwestgeek.blogspot.com/2006/09/top-10-lies-by-sony-road-to-ps3-launch.html ;D > ;D
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני במשימה שאני מקבל את ה Low Rider. אומרים לי להכניס אותה ל MOD GARAGE אבל הוא סגור..! פשוט יש לי סימון על המפה להכנס לשם ואני לא יכול, אין לי מושג מה עושים מכאן.. אודה לכם אם תעזרו...
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי את המשחק RAYMAN2 הבריחה הגדולה (מקורי) ואני מנסה ללא הצלחה להפעיל אותו תחת וינדוס XP האם ישנה דרך כלשהיא להפעיל אותו (על האריזה מצויין שהוא מיועד למע' הפעלה 95/98
-
- 5 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אחרי שהפעלתי את הגלגל שיניים הענק הזה מה עושים?. http://img142.imageshack.us/img142/8371/screenshot0003wd7.jpg יש איזה 5 דרכים ואת כולם כבר עברתי מה זה השטויות האלה שיעשו דרך אחת וזה הגיוני לחזור אחורה כל מה שעברתי או שיש דרך חדשה? פה זה אחרי שהורגים תמפלצת אז צריך לטפס ואז הדרך מובילה למקום שהייתי בו כבר והמפלצות שהרגתי מופיעות מחדש (איזה פלא) http://img82.imageshack.us/img82/4976/screenshot0001mr0.jpg
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הראשון זה Joint Task Force אני מתקין את המשחק ואז שם קראק (ניסיתי גם קראק אחר ולא עובד) זה רושם הודעת שגיאה: the aplication has failed to start because the aplication configuration is incorect.reinstalling may fix the problem לא מצאתי "הגדרות" או משהו בסגנון המחשב עצמו חזק. גיגה זכרון, 6600GT PCX. דרייברים מעודכנים והמשחק השני: riddick : escape from butcher bay מתקין את המשחק שם קראק, וכשאני מנסה להפעיל הוא מעלה רושם שהוא מעלה את המשחק , נהיה מסך ואז 2 הודעות שגיאה שגיאה שצריך גרסת Open gl 1.3 או יותר מתקדמת(ויש לי אני מניח...) והשניה אחריה: Visual C++ runtime win32_x86_sse2\sbzengine... abnormal program termination מה עושים...?
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
מדובר במשחק קטלני , יריות ללא סוף , לחימה קטלנית בעידן ההמודרני + , אבל מתיי הוא יוצא יש למישהו מושג ?!
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
מחפש משחקים עם גרפיקה טובה ועדיף יריות תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הסיבה היחידה שאני בכלל משחק במשחק הזה היא בגלל שהוא החדש בסדרה לכאורה ופשוט אין לי את 2006 ואני אוהב NBA (כי זה חרא של משחק בדוגרי ... copy - past שמעתם?) קיצר הסיבה שאני פותח את הת'ראד היא לא לקטול אותו אלא לשאול למה ה Turbo לא עובד ?! השחקנים זזים כמו נכים ... מה קורה פה ? זה אצלי או במשחק ? יש דרך לסדר ? כי אין לי כוח עכשיו להוריד את 06 תודה.
-
- 0 תגובות
- 530 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם קיבלתי 2 תיקיות - CD1 ו CD2 - יעני CLONE CD כיצד אני צורב אותם בכדי להפעיל את התוכנה אלכוהול ודיימון לא מזהים שום קובץ !?!?!?! תודה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=10532 כניראה שהוא יהיה איתנו עוד הרבה זמן
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קיבלתי היום את המשחק, ומתי שאני שם את הסיראל שעל הקופסא, אני מקבל מסך של ההסכם שצריך להסכים לו, אני לא יודע אם זה חשוב אבל המסמך ריק ואז אני לוחץ agree ומופיע לי מסך שאני חייב DirectX 9.0 ומעלה, וזה כותב את האתר של ווינדוס כדי להוריד את הדיירקט איקס. אבל העניין זה שכבר מותקן אצלי directX 9.0c וגם אם לא אז התקנתי אחרי זה והדבר עדיין ממשיך להופיע.. למישהו יש מושג איך לפתור את זה :s05:
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם... אני מפעיל BF2 אחרי ששמתי קראק והכל.. זה ניכנס למסך שחור אחרי 2 שניות חוזר לשולחן עבודה ולא קורא כלום ... עם זה קשור למפרט יש לי מפרט טוב למחשב לא יכול להיות שביגלל המחשב לא עובד יש לי מחשב טוב. מישו יכול לעזור לי ..?
-
- 4 תגובות
- 517 צפיות
-
-
כאחד שמחכה למשחק הזה בכליון עניים לאור המצב היבש במשחקי ז'אנר האימה, סוף סוף... יש תיקוה האתר IGN מציג תמונות מסך חדשות. אין ספק שהמשחק נראה מרשים ומבטיח, מחכה לו בנרות http://media.pc.ign.com/media/743/743607/imgs_1.html
-
- 29 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
זקוק להמלצה למשחקים שיתאימו למסיבה קטנה של 10-12 מחשבים. מנסיון קודם CS:S תמיד מוצלח, UT2004, Quake3 Instagib ונעשה גם ניסיון לשחק CrashDay בלי הרבה הצלחה. אני אשמח לקבל המלצות.
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בCOH פועל לי כאילו יש לי מחשב P4 עם GRFOECE 4 וזיכרון 256MB לוקח לכל משימה להיטען חמש דקות..עם אני רוצה לחזור לMAIN MENU לוקח לי 2דקות אני מפעיל את המשחק על רזולוציה 1024 על 768 על הגדרות מקסימום. כשאני נכנס למצב גף שלישי(שאני מתקרב לשחקן ורואה את השמיים מולי) המשחק נהיה איטי 20FPS אבל זה קורה רק כשאני מזיז עם העכבר את המסך...אם אני הסתכל על אותו הדבר בלי לזוז זה יעלה ל35... כשאני רואה סרטונים במשחקים הם זזים לאט ונקטעים באמצע... קיצר פועל קקה. ובF.E.A.R יש לי תקיעטת כאלה כשאני זז מתי שאני מפעיל FSAAX4 וזה קורה כשאני פותח דלדתות יורה במתכת מסתכל על הרבה טקסטורות... COD2 פועל לי מציון HL2E1 פועל מציון PREY פועל לי מציון למה אלה לא??
-
- 7 תגובות
- 787 צפיות
-
-
כשאני מפעיל פילטרים (AA ו AF) דרך הדרייברים כי אי אפשר דרך המשחק אז המשחק ניהיה איטי-נתקע בקטעי מעבר במשחק (בסרטונים שיש קרן או בעיטה חופשית) אבל במשחק זה עובד חלק זה בעיה במשחק או מה? יש לי X800GTO דרך אגב מה ההבדל שאני משנה בדרייברים של אומגה ביין DIRECT3D לבין OPENGL? שאלתי תשאלה הזאת כמה פעמים בפורום תצוגה ואף אחד לא ענה! תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אחי רוצה לרכוש PS2 ואני אומצר לו על PS3 או XBOX 360 ו WII והוא לא מוכן לשמוע. האם שווה לקונת כיום PS2 במצב הזה? זה יוצא לו דיי זול. מה דעתכם? הרכישה שווה היום במצב? או שווה לחכות שהקונסולות הדור הבא יתבססו בשוק?
-
- 10 תגובות
- 929 צפיות
-
-
-
שלום לכם אנשים וואלה נתחיל ככה התפריט של המשחק בן זונה שירים מהזה יפים הרבה אפשרויות בחירה והכל.. המשחק ממש ממש ממש לא התלהבתי פשוט ניראה כמו אנ בי איי 2000 לא יודע למה מהזה מגעיל \= .. הרבה זמן לוקח לו לטעון תמשחק... ממש הרבה.. לא מרוצה ממנו... נ.ב אני מת להוריד קצת משחקים לסוני למישהו יש המלצות למשחקים יפים מכוניות , מלחמה מודרנית,משחקים לשתי שחקנים.. תציעו אני פתוח להצעות
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
Ensemble Studios making real-time strategy based on Bungie's money-making first-person shooter for Xbox 360s and PCs; Web site now live. http://www.gamespot.com/events/x06/story.html?sid=6158816&pid=935835&tag=topslot;action;1
-
- 3 תגובות
- 952 צפיות
-
-
יצא לי להניח את ידי על NBA LIVE 2007 היום בדיוק חזרתי ממשחק מותח heat vs suns אז נתחיל מההתחלה שזאת אומרת גודל המשחק הוא טופס די הרבה מקום כמו כל משחק מודרני 3.5GB אחרי ההתקנה המאוד מהירה נכנסים למשחק ונתקעים בתפריט פשוט יפיפה אחד הכי יפים והמושקעים שראיתי הכולל ווידיאו של כל שחקן שמוצד כרקע בתפריט ולפני זה כמובן סרטון הכניסה האיכותי אחרי כל זה אפשר להתחיל לדפדפן בין התפריטים והאפשרויות החדשות ויש המון! לדוגמא הם שילבו את ESPN עם המשחק ככה שאפשר לקבל דיווחים חיים,סטטיסטיקות שונות וכמובן סרטונים.יש כמה פינות מאוד מעניינות כמו הרגעים הכי גדולים של...ושם נמצאים כל הסופרסטארים כמו וייד,גיימס נאש וכו . יש להדגיש שעקרונית יש טעינות במשחק אבל הן כל כך מהירות שלא תרגישו אותן כ…
-
- 34 תגובות
- 2.5k צפיות
-


