משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ניסיתי פשוט לחשוב על הכל ולא מצאתי פתרון. יש לי מחשב די ישן יחסית,AMD 900MHZ עם MB RAM 384 ועם כרטיס חדש סבבה יחסית FX 5500 . משום מה לא עולים לי משחקים כמו NFS החדש, SONIC החדש ועוד כמה (FIFA 07 עולה כמו גדול). כל פעם שאני מפעיל אני מקבל הודעת שגיאה בסגנון הזה Sonic Riders has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. תיאור: AppName: sonicriders.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: sonicriders.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 00119beb וזהו, פשוט לא נכנס למשחק, חיפשתי מידע בגוגל על הבעיה אך ללא פתרון. למישהו יש הצעה? תודה מראש!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שיחקתי באובליביון אתמול. עד אתמול שיחקתי במשחק בערך חודש והוא עבד מצויין.. אתמול באמצע ששיחקתי פשוט אובליביון נכבה, הופיע מסך כחול המחשב עשה ריסטרט ומאז הוא לא עובד יותר (כשמנסים לעשות LOAD זה פשוט יוצא מהמשחק)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לרגל הגעת מחשב הגיימינג החדש שלי (ראו מפרט) - נשאר לי רק לקנות מסך. לא אסטרטגיה או RPG. משהו עם אקשן ועלילה מעניינת אבל בלי בלבולי מוח מיותרים. אהבתי את SCCT , MAX PAIN II ו-HITMAN. מחפש משהו יותר SCIFI תודה מראש לכולם.
-
- 39 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
http://www.portablefreeware.com/all.php תחת הקטגוריה GAMES. ד"א - גם שאר הקטגוריות מ-א-ו-ד מעניינות.
-
- 0 תגובות
- 956 צפיות
-
-
היום שיחקתי ב-FretsOnFire ואני חייב לציין שזה משחק ממכר, מעביר את הזמן כמו שצריך וכמובן דורש מיומנות מסויימת שצריך לצבור. אחרי שהתמכרתי למשחק הזה, אני מחפש עוד משחקים טובים באותו סגנון, לא חובה עם גיטרה, אבל רצוי שהשירים יהיו כמה שיותר עדכניים ומוכרים. תודה!
-
- 5 תגובות
- 830 צפיות
-
-
עוד ניתן להשיג את המשחק הזה בחנויות? מצאתי רק את הFrozen Throne..
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם משהו יכול לעזור לי במשחק Marvel - Ultimate Alliance אני תקוע די בהתחלה עם הדלת הזאת (הכחולה)- כיצד ניתן לפתוח אותה פליז! הנה תמונה: http://img342.imageshack.us/my.php?image=marvel0000rd6.png תודה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
-
-
זה עובד לכם אאחרי שהתקנתם את הפא'ץ? ואם כן, מישהו משחק? אשמח לדעת אם יש עוד מלבדי כאלו שמשחקים במשחק הזה.
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעיה - ואולי מישהו מכם יוכל לעזור. יש לי פלייסטיישן2 חביב (אבל יפני) עם צ'יפ מאעפן (S-BOX) והחלטתי שלחבר לו HD יהפוך אותו להרבה יותר כיפי ושימושי. ניסיתי באמצעות winHIIP וגם באמצעות HDLDUMB להתקין images על הכונן ואז העברתי אותו לפלייסטיישן והרצתי HDloader שצרבתי על דיסק (לא באמצעות memory card exploit) הHDL רואה את ההארדדיסק ואת הImages שמותקנים עליו אבל נסיון להריץ את המשחקים מביא מסך שחור ועצוב. אין לי מושג מה הבעיה, למישהו מכם יש נסיון בעסק? תודה מראש,
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
משחק בו כרגע אחלה משחק. הגעתי לבוס הראשון ולא מצליח לעבור אותו. יש למישהו טיפים?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
-
http://www.elfyourself.com/?userid=e4db8430d3348eec39e0ff8G06121410 ;D
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קניתי את המשחק התקנתי אותו על המחשב אבל כשאני מנסה להפעיל אותו לאחר ההתקנה הוא עושה לי מסך שחור כאילו הוא נכנס אל המשחק אז יוצא וכותב לי את ההודעת ''שלח'' ו ''אל תשלח'' תמונה של ההודעה:
-
- 9 תגובות
- 893 צפיות
-
-
קהילת הBF עושה מאמצים גדולים להרים שרת ישראלי לBF2142 ידוע לי שיש כאן כמה חברים שמשחקים BF2142 על מנת להרים את השרת אנחנו צריכים להראות שיש קהילה גדולה חיה ובועטת כנסו לפה --> http://forum.vgames.co.il/showthread.php?p=13597&posted=1#post13597 הרשמו לאתר וכתבו כי אתם משחקים BF2142 ותשמחו לראות שרת ישראלי. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אתם חייבים לראות, משהו פשוט מדהים! http://media.worldofwarcraft.com/bc-cinematic/en_US/bc-cinematic-en.avi
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני רוצה משחק שיראה לי למה המחשב מסוגל... כרטיס מסך 1950p איזה שמחק אתם ממליצים לי לשחק שינצל את הכרטיס? תודה
-
- 6 תגובות
- 832 צפיות
-
-
חבר שלי שיחק ב need for spped:most wanted הוא שמר את המשחק שלו ועזב את המשחק שלו במסך של השמירה (לאחר ששמר). אמא שלו רצתה לשחק בקלפים של הווינדוס וכשניסתה לצאת מה NFS היא מחקה לו את השמירה. מאז הוא לא שיחק/שמר ב NFS כך שכלום לא כנראה לא נכתב על המקום הזה. השאלה היא אם יש מצב לשחזר את השמירה ? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 812 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12560 בקיצור אתר אינטרנט שאמור היה להיות אתר שניבנה על ידי מעריצי PSP ניבנה על ידי סוני :lol:
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
איך אני הורג את המפלצת הגדולה שמחזיקה את חברה שלי ,והאם זה השלב האחרון?
-
- 1 תגובה
- 526 צפיות
-
-
מתי יוצא AGE OF EMPIRES 3 :THE WAR CHIEFS בישראל אני מת כבר!! חסכתי כבר כסף לזה
-
- 6 תגובות
- 928 צפיות
-
-
במשחק שוחרר לפני שבוע ו.... שכחתי לפרסם אותו ביניכם, זה משחק מירוץ מכוניות עם גרפיקה ופיזיקה מאוד נחמדים, אישית חשבתי שזה כל משחק מכוניות לא משהו אבל גיליתי שהוא מאוד כייפי אהבתי את החלק של המכוניות המתנגשות שווה הורדה, תהנו! :xyxthumbs: :xyxthumbs: להורדה: http://gamershell.com/download_16702.shtml
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
סיימתי את כל הבוסים,אחר כך סיימתי את כל המרוצים ואני על 99% מהקריירה...מה נשאר לעשות?
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-


