משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה..רכשתי את המשחק האוריגינלי ועשיתי לו עדכון פאץ ל1.2 כשאני מעלה את המשחק הכול עולה וכשאני מנסה לעלות שלב או אימון לא משנה מה הוא פשוט נתקע ורושם RUNTIME ERROR VISUAL BASIC C++ ERROR וגם לפני העדכון זה מה שהוא היה רושם ניסיתי הכול סריקת ווירוסים ניקוי רגיסטרי הכול פשוט כולל להתקין את המשחק מחדש ועדכון הדרייברים..הוא גם רושם שיש בעיה עם MSDR.DLL שזה שייך לקובץ מהמשחק אני פשוט לא יודע עוד מה לעשות ואני עונה על דרישות המערכת..וכאשר אני מפעיל את המשחק הוא מראה לי MAIN MENU ואפשרות לשחק בהגדרות והכול ולשנות הכול.. PENTIUM D 3.2 DDR2 667 OCZ 1GB WIN XP SP2 HEB H.D 250 GB ASUS MOTHERBORD HIS X700 PRO ICEQ2 256MB/256BIT הכול מעודכן ופועל כראוי ויש לי כמובן גם עוד משחקים …
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
שאלה. סתם בא לי להעביר את השעמום, נזכרתי במשחק שאחות של חברה של ביקשה. קיצר, סתם, מה יותר שווה הסימס הראשון או הסימס השני?( כולל כל ההרחבות) מה כדאי יותר לשחק, בראשון או בשני, מה יותר כיפי...לא בקטע של גראפיקה. תודה ;D
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מחפש משחק מטוסים ארקדי כמו WINGS OF WAR לאבא שלי - לא קשה אבל עם גרפיקה טובה אקשן והמון כיף . כמה שיותר חדש מקווה לקבל את עזרתכם דרך אגב יש לו 6600 GT ו 1 גיגה זיכרון על AMD 939
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
אחד מהמישחקים הגדולים של הPS3 ל2007 היה אמור להיות VF5 אבל אחרי איבוד בילעדיות על מישחקים גדולים אחרים סוני איבדה גם בילעדיות על VF5 והוא יצא גם ל360 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12875 אז מה עוד מסמר בארון של הPS3 ?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני וחבר שלי ניסנו היום לשחק ביחד בNFSMW בLAN אני פתחתי חדר בתוכנה Hamachi והוא התחבר אליו בתוכנה אנכנו ראוים אחד את השני והכול טוב ויפה. עכשיו אנכנו נכנסים לשחק ובמשחק לLAN אני פותח חדר ואז הוא ראה את החדר בתפריט של הLAN ולוחץ לו להתחבר(עד עכשיו הכול הולך מצוין) אבל הוא רשום לו מתחבר הרבה זמן ולא קוראה כלום! למשהו יש מוסג למה? נ.ב יש לו ראוטר יש מצב שזה בגלל זה? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 888 צפיות
-
-
הורדתי כבר 2 פאצ'ים שונים של 1.3 אבל אף אחד מהם לא מתקין
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מחפש משחקי מלחמה שאפשר לטוס/לנהוג ברכב בחופשיות בלי שום קשר למטרה העיקרית (כמו :BF2,GTA SA וכו,) עדיף שהמשחקים יהיו ברשת.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. רק אתמול יצא לי לשחק במשחק הענק הזה עכשיו תראו זה ההגדרות שעשית במשחק ויש לי תכרטיס X1950XT 256MB יחסית כרטיס לא משו אבל חפיף..... תמונה: http://tinypic.com/view/?pic=4h2110y עכשיו זה תמונה מתוך ההגדרות שעשית כמו בתמונה הקודמת יענו מתוך המשחק: http://tinypic.com/view/?pic=42s8emh עכשיו מזה זה כול האפקטים של המשחק היא אפשר לעשות גרפיקה יותר גבוה מיזה.... אולי פאץ משו....... או שתגידו לי מה לשנות בהגדרות כי אני רוצה לשחק בכול האפקטים כאילו להנות מהמשחק עד הסוף תודה מראש לכול העוזרים (:
-
- 9 תגובות
- 957 צפיות
-
-
-
שלום לכולם לאחרונה נגלה לפני עולם המודים לGENERALSZH ומצאתי מוד ממש מגניב(לפחות ככה זה נשמע) מוד של המזרח התיכון, מלחמה בין ישראל לסוריה וכאלה. http://commandandconquer.filefront.com/file/MidEast_Crisis_Promotional_Trailer;67140 רק יש בעיה, הורדתי את הקובץ, וגיליתי שזה קובץ MOV , איך אני יכול להשתמש בקובץ כזה כמוד?!?! אשמח לקבל תשובה אני ממש רוצה לבדוק מה המוד הזה שווה (ואם תהיתם, אז גם אף נגן סרטים לא מנגן אותו) תודה מראש על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מאוד אהבתי את האקשן, זמן הקליע ובעיקר את העלילה האפלה. יש עוד משחקים בסגנון? (לא חייבים להיות חדשים)
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
שוב אני מחפש משחקים ישנים, והפעם זה משחק שיש לי חשבון לסגור איתו... (בגיל 12 לא הבנתי איך לאוייבים יש טנקים כשאני בקושי המצאתי את הגלגל ) אם יש אפשרות להוריד אותו חינם, אני מבקש עזרה במציאת לינקים להורדה. מגוגל התיאשתי... יותר מידי קישורים לCIV4... תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי NFS:C מקורי ואני מתקין את זה וזה לא מתקין עזרה דחוף!
-
- 8 תגובות
- 957 צפיות
-
-
למי שעוד לא מכיר את The Ur-Quan Masters: זו הגרסא החופשית (עדיין בפיתוח) של StarControl II - אחד מהמשחקים היותר מוצלחים שיצאו אי-פעם (לעניות דעתי). הגרסא מכילה את כל קטעי הדיבוב, הגרפיקה והסרטים של גרסת ה- 3DO, בתוספת פיצ'רים חדשים (חיפוש במפת הכוכבים, רימיקסים חדשים של המוסיקה). אתמול (19/12) יצאה גרסא 0.6, שהפיצ'ר המרכזי שלה הוא משחק אחד-על-אחד ברשת. לינק להורדה
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
היי אנשים , אני יודע שכבר הרבה התלוננו לגבי זה , ביצעתי חיפוש , מצאתי ת'רד של יותר מ 100 עמודים , ולא היה לי כוח לחפש שעות שם =\ בכל מקרה , הבעיה היא כזאת : התקנתי Vista לאחרונה , ומאז המשחק בקושי זז (רצוי לציין שגם עם XP הוא לא עבד מיודע מה) הורדתי את ההגדרות את המשחק שהכל על Medium 600\800 view distance 80% בקיצור , הגדרות דיי נמוכות . המחשב שלי הוא : AMD 64bit 3500 1024 DDR ATi X850 XT Pe MSI K8Neo Platinium Edition בקיצור , מחשב סביר + , להרצת המשחק הזה. רצוי לציין שגם בויסטה , אני הורדתי את ה Aero , ועכשיו הוא נראה כמו windows 98 יותר גרוע מ XP . בלי שום eye candy בלי כלום! אני סוגר את כל התוכנות לפני שאני מריץ את המשחק. המחשב פורמט לפני שבוע+ , ביצעתי בדיקת וירוס…
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-
-
-
מצורפת תמונה עם המשימה שאני אמור לעשות ! עם מה אני פותח/חופר/מנקב את הקבל של ENJAR ?! (אם לא ברור איזה משימה זאת תגידו ואני אפרט בדיוק איפה זה) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני תקוע בקטע של הכבל בביקתה אני יודע שלוקחים אותו עם החמאה איכשהו, אבל לא מצליח!!
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
יש לי LOSS ו CHOKE!! אין לי שום SPYWEAR או VIRUS אני מכבה את האנטי וירוס כשאני משחק :'(. מדובר על LOSS לא גבוה כ 1-4 אבל זה לא היה בעבר וגם יש יותר CHOKE :-[
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
איך המשחקיות של guild wars האם היא דומה לWOW שהיא מבוססת תור או יותר נכון תן מכה קבל מכה וכך הלאה או שהיא בזמן אמת בסגנון דיאבלו או Oblivion?(משחקיות הרבה יותר חופשית)
-
- 6 תגובות
- 866 צפיות
-
-
יש לי את הניד פוק ספייד החדש (קארבון) הורדתי ביוטרנט את המישחק זה ירד לי ב45 חלקים של ראר.. איך אני מתקין אותו? לחלץ את כל הקבצים? יותר מידי! אז איך?
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-


