עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. יש לי משחק מקורי\חוקי (far cray) איך מוספים אליו תוספות והרחבות להורדה? איפה יש קישורים, ואיך מתקינים אותם במשחק?

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  2. Started by badmama,

    לילה טוב, בגלל העבודה והלימודים, זוהי השעה היחידה שבערך יש לי זמן לשאול אתכם. אני יודע שאי אפשר להעביר שמירות משחקן לשחקן, אבל בכל זאת, יש איזה משהו, SAVEGAME, טרייניר, WHATEVER שפותח לי את כל המכוניות במשחק? אין לי זמן למצב קריירה ואני רוצה למבורגיני! תודה לכם ולילה טוב!

  3. Started by musari,

    אמור היה לצאת מישחק בשם S.T.A.K.L.E.R או משו בסיגנון פשוט ברח לי השם השמועות אמרו על מנוע גרפי מדהים...מישו יודע משו?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Black Knight,

    התקנתי את Painkiller במחשב החדש, והוא פשוט טס.. מהר מדי. במחשב הישן שהוא הרבה יותר חלש הוא אמנם קירטע אבל פעל כמו שצריך לאט. איך אפשר שלא יפעל כל כך מהר? שלא יזוז כל כך מהר ז"א...? תודה

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by WarMachine,

    הבעיה שלי היא כזאת, המשחק מתרסק בדיוק כאשר צריך להציל את הדוקטור הזאתי, לא משנה מה אני עושה אי אפשר לעבור את הקטע הזה, התבאסתי רצח אבל לא הכל אבוד, מי שכן הצליח לעבור את הקטע הזה או סיים את המשחק אני אודה לו מאוד אם הוא יעלה לי לכאן Save או ייצור איתי קשר. למי שלא יודע תיקיית המשתמש של המשחק ממוקמת ב-Documents and Settings\Username\My Documents\Ubisoft\R6Vegas בתודה מראש. השלב המדובר הוא: Vertigo Spire , tower bar

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  6. Started by The Dom,

    כשאני נכנס לשרתים מישראל אני מקבל פינג של 350- 1000 ... כשאני לוחץ טאב זה מתחיל עם 350 ויורד לאט לאט ל20 אבל בצד זה כותב לי שיש לי פינג עצום! לעוד מישהוא זה קרה? יש לי חבילת אינטרנט רגילה של 1.5 מגה ב013 אין לי תוכנות שפועלות ברקע תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 849 צפיות
  7. אחרי שהגיעו אלינו SC:DA וrs:vegas אתם עדיין חושבים שלקרייסיס דרישות גבוהות ? כמו שדיברו פה לפני כמה חודשים : מעבד דואל קור 1.5 GB ראם כרטיס מסך 6600 מעלה. אז אתם עדיין חושבים שיש לו דרישות גבוהות ?

    • 13 תגובות
    • 978 צפיות
  8. אתם יכולים להמליץ על משחקים שאפשר לשחק ב2 אנשים (מקלדת+גיימפד) חוץ ממשחקי ספורט למיניהם, יש באראגון אבל לפי מה שהבנתי המשחק זוועה.... קוראים לזה CO-OP?? והאם אתם יכולים להמליץ לי על משחקים שכיף לשחק אותם עם גיימפאד (הדבר היחיד שעולה לי בראש עכשיו זה Psychonauts...) (אם זה משנה זה Logitech Cordless Rumblepad 2) (כמה סוגריימים!!!) תודה מראש!!!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by dd7,

    תודה

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  10. http://www.gamespot.com/special_features/bestof2006/index.html אני כבר הצבעתי והשפעתי

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by moshe20,

    שלום הורדתי את קומנד אנד קונקר אפיסוד 1 שני חלקים של 4 גיגה שבהם אמורים להיות כל המשחקים שלהם איך אני אמור לפתוח אותם זה מופיע בתור קיבוץ אבל שאני פותח מופעים לי מלא קבצים קטנים וזה לא מתאים לתוכנה דימון טולס תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  12. ערב טוב......... שלום אני צריך פאץ' למשחק Rainbow Six Vegas בבקשהה זה דחוף תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by TAsraf,

    אז ככה מי לא מצפה למשחק ההמשך למשחק הקודם Mafia מי לא נושא תקווה בלב שיודיעו סוף סוף רישמית על Mafia 2 אם לא אתם אז אני כן לדעתי זה אחד המשחקים היותר טובים שיצאו מעולם אז ככה קצת קצת מידע על Mafia תמצאו כאן: http://he.wikipedia.org/wiki/Mafia:_The_City_of_Lost_Heaven תמונות כאן: http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=3590 אז ככה לשמועות שרצות כבר 5 שנים ברשת על Mafia 2 שמועה #1: בדצמבר ה16 2003 הודיעה חברת Illusion Softworks על המשחק Mafia 2 ושפיתוח המשחק יערך מספר חודשים קישור לשמועה : http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=99480&skip=yes (באנגלית) שמועה #2: בעקבות התווכחויות בין מנהלי חברת Illusion Softworks פוטר דניאל וורה המתכנת הראש…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by liav12,

    המשחקים האלו מדהימים..מישהו מודע לגבי עוד משחקים בסגנון??

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by kobi-50,

    אני נמצא בגשר והוא לא רוצה לעבור לי מה אני עושה עכשיו?

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  16. קניתי את המשחק והתקנתי אותו והכל עובד... עשיתי עידכון וכל זה ואני מפעיל תמחשק ומתחיל לשחק עם הדמות שלי הדבר הראשון זה שאני מביא ל"אבא" שלי את הפרוות שלו ואז הוא אומר לי לעשות מסחר עם מישהו ושאני יוצא מהדלת המחשב עושה לי ריסטרט... WTF?

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  17. Started by HaVoC_850,

    יש למישהו מושג אם מתוכננת הרחבה למשחק הזה אפילו עם הגדרות די בינוניות ממש ממש נהניתי ממנו הוא היה כל כך קצר =(

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  18. Started by sahargt,

    יש לי בעיה במחשב החדש במשחקים כגון Launch Gothic III, Microsoft Flight Simulator X זה עובד לאט ומקרטע מעבד קונרו Intel Core 2 Duo E6600 Conroe 2.4GHz 4M sharing L2 Cache LGA 775 Processor לוח אם ASUS P5B DELUXE דיסק קשייח WD 320GB 7200RPM/16MB SATA2 320KS ספק כוח ENERMAX PSU LIBERTY 500W PFC מארז GIGABYTE ALUMINIUM 3D AURORA 570 SILVER BLACK LED כרטיס מסך XFX 8800GTX זיכרון CORSAIR DDR2 1024MB 300MHZ CL4

    • 7 תגובות
    • 869 צפיות
  19. Started by gmppaz,

    שלום לכולם, לפני מספר חודשים קניתי ממישהו חשבון Steam ובו CSS והאלף לייף 2, שיניתי את כל הפרטים (סיסמא, אימייל, שאלה סודית) פרט לשם משתמש שלא ניתן לשנותו. הכול עבד טוב והייתי מבסוט (ושיחקתי כמה חודשים). אתמול, לאחר כמה חודשים שלא שיחקתי, החלטתי להתקין את המשחק והתוכנה כדי לשחק. עשיתי הכול כמו שצריך, אך בעת הכניסה לחשבון, התוכנה אומרת לי שהשם משתמש לא נכון או הסיסמא שגויה ואני ניסיתי מספר וריאציות עם אותיות גדולות, קטנות וכל מה שניתן לעשות (השם משתמש והסיסמא נכונים ב-100% מכיוון שרשמתי את זה על דף וכמובן החבאתי אותו שלא יגלו אותו ) ובכל זאת הוא ממשיך לכתוב לי זאת... ניסיתי כמובן שיחזור סיסמא ומשתמש אך משום מה, הם עוד לא שלחו לי אפילו אימייל אחד! מה אני צריך לעשות? אנ…

    • 6 תגובות
    • 782 צפיות
  20. Started by tgen,

    כמו בקאונטר סטרייק... פילטר שבעזרתו אני יכול לראות רק סרברים שלא עוברים מס' מסויים של פינגים... בדקתי בפילטרים שם ולא מצאתי דבר כזה...

    • 0 תגובות
    • 474 צפיות
  21. http://www.gamespot.com/news/6163545.html וכמובן שיש תמונה. כמה צפוי שיש שם רק אחת וחצי שנראית ~טוב .

    • 12 תגובות
    • 993 צפיות
  22. Started by slip,

    איך שהבנתי יש בוטים או משהו אבל כמה בוטים שלא הורדתי אף אחד מהם לא הצליח.מישהו יודע עם מה ואיך לעשות SINGLE PLAYER מול המחשב בCOUNTER STRIKE 1.6

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by avivlyaviv,

    הנה התטריל למשחק Ghost Recon Advanced Warfighter 2 המשחק אמור לצאת לXBOX360 לPC ולPS3 הPC אמור לצאת בסוף מרץ 2007[] והגירסה לXBOX ב9 למרץ יש פה עוד מידע uתמונות אני אישית מאוד מאוד מחכה למשחק! הGRAW היה משחק מעולה אבל היה בו הרבה מה לשפר!

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by WarMachine,

    לאלו מביניכם שלא מעודכנים, שוחרר הדמו של המשחק הזה, מהיוצרים של Operation Flashpoint הנוסטלגי והמצוין, המשחק אמור להוות את הממשיך הרוחני של OFP או בקצרה מדובר כאן בסימולצית לחימה מודרנית מתקדמת ביותר,ריאליזם לשמו. כרגע אני מתקין את הדמו, אני אחזור עם רשמים בהקדם. לינק להורדה: http://www.fileplanet.com/171876/170000/fileinfo/ArmA-Demo אוקי אחרי משחק קצר הרשמים שלי הם כאלו: המשחק רץ חלק לגמרי על ההגדרות הכי גבוהות, גרפיקה בהחלט מספקת אם כי לא מצוינת אבל המהות במשחק הזה היא לא בגרפיקה. המשחק ממש ממש קשה, כל מהלך צריך לתכנן מראש, שתיים שלוש פגיעות ואתם מתים, מפות ענקיות פשוט, שליטה די פשוטה בחיילים שלכם, והריאליסטיות פשוט צועקת מהמשחק הזה. רצוי לציין שסגנון משחק איטי ומחושב כ…

    • 37 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. Started by Interl-Conore,

    לכל מי שיש לו אפשרות שיפתח שרת STANDALONE SERVER על המחשב שלו .... בתקייה של המשחק תמצאו LUNCH STANDALONE SERVER נעשה משחקים : ותביאו את ה IP שבחרתם

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות

דיונים חדשים בפורומים