משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
טוב, אז ככה. התקנתי את RA2. והמשחק כל הזמן נתקע בסרטים. בערך שניות אחרי שאיזשהו סרט מתחיל המשחק נתקע. למישהו יש אעיונות? מערכת ההפעלה שלי SP2?
-
- 4 תגובות
- 779 צפיות
-
-
בהתחשב בכל העדכונים הדרושים, כמה זמן לוקח להתקין WoW? מפרט: intel pentium D 915 2.8GHz 512MB DDR2 80GB SATA2 מהירות חיבור לאינטרנט: 1.5 מגה מחובר עם ראוטר לשני מחשבים בבית
-
- 7 תגובות
- 869 צפיות
-
-
-
שלום, אני מוכר משחקים חדשים כמו FIFA 07, DOOM 3, QUAKE 4, PRO EVOLUTION 6, NFS CARBON ועוד מלא... המחיר: 1=30, 4=100. למי שמעוניין שישלח לי אימייל ל- ozeini@walla.com
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אפשר קצת פרטים על החבילת הרחבה ומתי היא יוצאת בארץ? עכשיו זה הולך להיות אותו מחיר בתשלום החודשי? או שהם רוצים לעשות עלינו עוד כסף בנוסף שהרסו לנו את החיים?
-
- 7 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח משחק רשת ואנשים לא רואים את המשחק שאני פותח... יש לי ראוטר אבל כתוב לי שה-Listen port הוא 80 ועד כמה שאני יודע זה האינטרנט אז סביר להניח שהוא פתוח לא? מה יכולה להיותהבעיה פה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
כשהאנשים מדברים איתך תוך כדיי משחק יש רק טקסט, נראה לי מוזר? אני לא שומע אותם מדברים
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אז ככה: יש לי בעיה בסימס 2 שהתקנתי את המשחק במשתמש אדמין של המחשב ושמתי לו קראק מסוייים שפועל על Mini backup. כשאני מנסה להפעיל את המשחק במשתמש אחר במחשב אז הוא מראה לי הודעה: Unspecified Error משהו כזה.. מה יכולה להיות הבעיה? והבעיה ב-Unreal: אני מנסה לפתוח משחק רשת ואנשים לא רואים את המשחק שאני פותח... יש לי ראוטר אבל כתוב לי שה-Listen port הוא 80 ועד כמה שאני יודע זה האינטרנט אז סביר להניח שהוא פתוח לא? מה יכולה להיותהבעיה פה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
יש אפשרות להכניס שירים למשחק need for speed most wanted? כי השירים שם די ישנים.. לא משנה אם איזשהי תוכנה משהו? עכשיו שמעו עוד בעיה, שחיפשתי בחיפוש של אימיול את המשחק(nfs) אז היה כתוב "[PC GAME] Need for Speed Most Wanted + crack" כמובן שחשבתי שזה באנגלית כי בשפה אחרת היה כתוב לא?ב95 אחוז מהמקרים חחח אבל שזה הוריד והתחלתי להתקין שמתי לב לשפה כמו אנגלית אבל עם מילים שונות..נראה כמו ספרדית או איטלקית טוב חשבתי זה רק התקנה אבל גם במשחק הכל בשפה אחרת(כמעט) למשל הloading שם זה caricamento yes-si אז יש אפשרות להחליף שפת משחק או משהו כי אין לי כוח להוריד שוב......ועד שעברתי רבע משחק.... תודה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6163905.html?tag=latestnews;title;1 w00t!! :jump: והנה רשמים מעודכנים מהמשחק: CES 07: Hellgate: London Updated Impressions http://www.gamespot.com/pc/rpg/hellgatelondon/news.html?sid=6163906&om_act=convert&om_clk=newlyadded ולחדשות המרעישות ביותר:
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום בשביל להתקין את הבאטלפילד החדש צריך את 2? או כל גרסא אחרת.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
היי, יש לי battlefront ( כבר ממזמן ) ואני רוצה להתקין מודים שבהם אני אוכל לשחק תמיד כג'דיי ( זה ענק!!! ). מצאתי כמה מודים שאני חוש בשיעשו את העבודה ב-gamespot, אבל אני לא יודע איך להתקין אותם? אני חושב שפשוט צריך להעביר אותם לתוך תקיה בשם gamedata, אבל זה לא כלכך עזר, את מה צריך להעביר את כל מה שבא עם המוד? ומה צריך לעשות בשביל להפעיל אותם??? ואפשר להתקין ולשחק עם כמה מודים ביחד? ואת המודים אפשר לשים רק ב- instant action??? נ.ב אם יש למישהוא מודים טובים בשביל ג'דיים, אז זה יהיה מצוין!!! תודה מראש, יובל
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון שמתי לב שלא יצאו הרבה משחקים טובים בסגנון FPS, כמו פיר וCS שמאוד נהניתי מהם בזמנו... האמנם? אולי פשוט לא שמתי לב.. יש המלצות למשהו נחמד שמעביר תזמן, ולא כבד יותר מדי[כמו ריינבו סיקס החדש ביותר, צריך מיקרוסקופ בשביל להבין מה הולך במשחק..] תודה מראש, אושר
-
- 9 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אני מחפש המלצה למשחק אסטרטגיה, עכשיו מה שחשוב לי, זה בעיקר משחקיות רשת נוחה, וגרפיקה ממוצעת-טובה.. אבל לא משהו כבד.. ואם זה יהיה בסיגנון עתידי כזה או לפחות לא בסיגנון של ימי הבניים יהיה עוד יותר נחמד בתודה, PuLsE.
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כמה אנשים כאלה יש פה? פריקים של זה? אנשים שהיו מעוניינים לרכוש/לבנות ציוד היקפי למחשב שלהם? אני בניתי לעצמי ידית הילוכים מאוד ריאליסיטית (6 הילוכים+רברס), הנדברקס וקלאץ בנוסף להגה הקיים. הייתי שמח לדעת אם יש עוד אנשים בכיוון או שמתעניינים כדי לפתח את התחום בארץ ולבסוף להרים ליגה באחד הסימולטורים (כמו הליגה הגוססת של Grand Prix Legends). אישית אני מאמין ש Live For Speed הוא הסימולטור הריאליסטי ביותר אם נתעלם מ GPL אבל הנושא פתוח לדיון. אנשים רק תראו סימנים חיים
-
- 77 תגובות
- 7.4k צפיות
-
-
אהלןןןןןןן חבר'ההה היום רכשתי תמשחק הזה אחרי הרבה הרבה..... המלצות על המשחק המשובחחחח הזה שנראה לא רע....... ורק לפני רבע שעה התחלתי לשחק אני ממש בשלב הראשון וממש בהתחלה הינה זה התמונה: http://i13.tinypic.com/316qo2s.jpg ועכשיו מה עושים איך פותחים תדלת עם איזה מקש נראה לי שצריך לקחת ת- תדבר הזה ולשים בצורה של הדלת אבל איך מרמים איך פותחים תדלת הזאת תודה מראש לעוזרים!
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
משום מה הוא נותן הודעת שגיאה לאחר התקנה
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
זה מסוכן לשחק בלי אנטי וירוס שדולק ברקע אבל אני לא גולש בדפדפן אינטרנט.
-
- 9 תגובות
- 828 צפיות
-
-
http://www.basketsim.com/ על אותו סגנון אבל זה הרבה יותר אינטנסיבי תמהרו להירשם מי שרוצה, המשחק הזה חדש, רק נפתח, ולכן, אם תתחילו עכשיו ותמשיכו אתם תהיו בצמרת ולא תהיו בליגות התחתיות חח ;D יום טוב.
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
כי זה לא נפתח ב winrar, איך אפשר לאחד אותם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
כשיורים הסאונד נשמע לא טוב צרוד כזה ממה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בוקר טוב, תקראו פה : http://news.teamxbox.com/xbox/11651/Crytek-Next-Gen-Consoles-Are-Too-Weak-for-Crysis/ וציטוט קטן מהידיעה : תמיד טענתי שאין כמו ה-PC
-
- 9 תגובות
- 898 צפיות
-
-


