עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by bennnn,

    שלום לכולם נתקעתי במשחק הנל בשלב 7 אחריי שאני לוקח סוס........ובורח מהזקן אז אני עוזב באיזו שלב את הסוס ועולה על הר אבל אין לאן ללכת! חרשתי את כל המסך פשוט אין לאן ללכת מישהו יודע מה עושים שם????תודה

    • 6 תגובות
    • 700 צפיות
  2. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי דיסק של PES6 מקורי...אין לי את הקופסא והחוברת(נאבדו לי-אני שם בגלגלת את הדיסקים)רק את הדיסק. רציתי לדעת איך אפשר לשחק PES ברשת כי רשום לי password מה זה הסיסמה הזאת? אם הסיסמה רק על הקופסא אז יש דרך לשחק אני נגד חבר שלי ע"י IP כמו בפיפא שלא חייבים דרך חדרים? תודה!

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  3. Started by משתמש כבד,

    <<<<<יש לי את המפרט בצד, איזה משחקים יעבדו עליו סבבה עם עשיתי OC למעבד ולכרטיס אם יש משחקים כמו CS אני ישמח

  4. Started by Y-T-M,

    קניתי את המשחק nfs carbon חיברתי אליו את ההגה שיש לי שהוא :microsoft sidewinder precision racing wheel זה הגה+גז וברקס עכשיו במשחק עצמו הברקס לא עובד לי ניסיתי את ההגה גם על nfs most wanted וגם יש אותה בעיה בדקתי במחשב עצמו בלוח בקרה בבקרי משחק אם יש בעיה והוא מראה לי שהברקס בסדר גמור אני חייב עזרה דחוף תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. Started by Pika007,

    גם אזרחי וגם קרבי, אחד מכל סוג אם אפשר לא מצאתי שום משחק שבאמת שווה. אני מקבל בקרוב סוף סוף ג'ויסטיק נורמלי (Logitech wingman attack 3) וצריך משחקים טובים אזרחי חשבתי על microsoft flight simulator 2004 אבל לא מצאתי שום דבר נורמלי לסימולטור מטוסי קרב S: תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 792 צפיות
  6. Started by dorish,

    שלום אני מחפש כבר כמה ימים מקום להורדה של המשחק מי שלא מכיר זה משחק משנת 96 97 וזה משחק כדורגל כול מידע בקשר לעתכונים למשחק ומקום הורדה יעזור מאוד תודה ולא באמיול כי שם לא ממש מצאתי משהוא טוב ומועיל ממש תודה משחק נוסטלגיה ממש מומלץ

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  7. Started by YAHOOGEEK,

    כותרת ^^, חבילת ההרחבה למשחק המהמם WOW, יותר מ 8 מיליון שחקנים ובצדק!! מישהו מתכנן לקנות את המשחק? WORLD OF WAR CRAFT THE BURNING CRUSADE http://www.worldofwarcraft.com/index.xml הפתיחה הרשמית של המשחק (של כל השרתים החדשים והכל) היום ב 2 בלילה (MIDNIGHT 12 GMT +0). העותק שלי כבר בדרכי אלי

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. Started by kisin,

    http://www.destructoid.com/new-ghostbusters-game--29260.phtml

    • 5 תגובות
    • 731 צפיות
  9. יעזור לבנות מחשב לפי צרכים

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  10. Started by davidcohen,

    שלום, יש לי את המשחק pro evolution sccer 6 אבל יש לי בעיה עם הבעיטות... המקלדת יותר מידי רגישה ולחיצה הכי קטנה וכבר המד של החוזק מגיע עד הסוף והכדור עף ... רציתי לדעת אם יש אפשרות להוריד את הרגישות של המקלדת או דרך אחרת לסדר את זה!!! תוד מראש

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  11. Started by puuma,

    שלום יש לי בעיה עם האופציה של השמירה במשחק. אני לוחץ על שמירה וזה לא נותן לי אפשרות לשמור... אולי חסר לי קובץ או שזה יכול היות באג? אם מישהו יכול לעזור תודה :s05:

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  12. Started by the red dragon,

    איפה אפשר לקנות XBOX 360 ? בארץץ? עם מהשישו מכיר מקום הוא אתר הוא מהשו שאפשר לקנות בו XBOX 360 רק מארץ!

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by gameplan,

    משחק שיהיה עם עלילה מעניינת הכי חשוב,שיעבוד טוב על fx5200 ו 256rdam (גם אם זה על ההגדרות הכי נמוכות) אשמח לשמוע המלצות מקס פיין ג'י טי איי כבר מיציתי ,אשמח לשמוע כל סוג של משחק בין אסטרטגיה לפעולה... תודה.

    • 7 תגובות
    • 674 צפיות
  14. Started by natan805,

    התחלתי לא מיזמו לשחק במשחק הזה אני רק בשלב השני .אבל יש דבר שאני לא מבין במשחק הזה שיש כוונת על אחד הרכבים שאתה מתחרה איתם ואז יש לך למעלה משהו כזה שאם אתה לוחץ על ctrl הוא מתרוקן .אין לי מוסג מזה עושה ומה זה משפיע משהו יכל להסביר לי ? אני יודה לו

    • 6 תגובות
    • 972 צפיות
  15. שלום לכולם. טורניר לBF2 יוצא לדרך. יש פה לא מעט חברה שמשחקים בBF2. למה שלא תקימו קבוצת HWZONE ותצטרפו? אז קדימה בואו ותוסיפו את עצמכם. http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1003399

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  16. מה נשמע אנשים... שבוע טוב. נתקעתי במשחק ספלינטר סל בשלב הראשון הראשון ממש בהתחלה נכון אני יורד במדרגות מחסל את כולם אחר כך מתקתק במחשב שם פותח לי תגישה לדבר הזה שאני צריך לפצח תקוד ואז עולה ואז מפצח תקוד ואז יש לי 60 שניות לברוח מהמקום מה אני עושהההה ניסיתי להוזיז עם הדבר הזה תמדרגות כדאי שאני ינסה לברוח מהמאורר הזה אבל אני לא מצליח מישהו יכול אולי לעזור לי בזה, בקיצור תודה מראש! ועם אפשר תפאץ' הכי חדש שיש!

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  17. Started by Cupid Me,

    ^ תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by DS,

    כל הזמן כל הזמן כל הזמן וזה לא בעיית כתיב יש לי מינוס בחשבון של הבנק. עכשיו באמת נזכרתי למה מחקתי ומכרתי אותו קודם, בגלל שמתחילים לשחק יום במשחק ואז צונחים למינוס ובגלל שהשמירה האוטו' מפגרת לשמור כל הזמן על אותה שמירה קודמת, אין לי איך לצאת מהמינוס!!!1 אני במינוס של 200 אלף וזה יורד ויורד עוד ועוד.........

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  19. Started by לא אומר,

    שלום אני חדש פה.. ורציתי לבקש עזרה!! אם מישו יכול להביא לי את המשחק evil genius או starcrapt או את שניהם אני ישמח מאוד!! אני ממש מבקש!! אני מחפש את המשחקים האלה כבר שבועות ואני לא מוצא מאיפה להוריד.. אז בקשה תיהיו נחמדים ותביאו לי את אחד מהמשחקים האלו או את שניהם!!! בבקשה!! :'( :'( :'( :-[ :-[ :-[ :(

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  20. אוקיי יש שניים... אחד זה משחק שעוד שיחקתי בו כשהיה חלונות 3.11 אתה מתחיל את המשחק בפגישת עסקים בסאונה ואז כשאתה מגיע אתה רואה שם גופה ושומע משטרה ובורח.. אתה צריך למצוא את הרוצח.. הדבר היחידי הנוסף שאני זוכר מהמשחק הזה הוא שיש איזה קטע שבו אתה צריך לשרוף פח אשפה אחרי שזרקת פנימה דף נייר עם קוד לאיזה לוקר שתגיע אליו יותר מאוחר.. אם מישהו מוצא את זה הוא המלך שלי..! משחק שני זה משחק שאתה כלב בלש.. וחוץ מזה אין לי מושג בקשר לפרטים עליו. גם משחק מאוד ישן, אתה כלב ויש כלבות זונות וכאלה יש מצב למשחק ישראלי לא בטוח... תודה מראש ![br]פורסם בתאריך: 13.01.2007 בשעה 16:25:54 שניהם קוואסטים

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  21. Started by gameplan,

    לפי דעתי אחד המשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם אם לא הכי טוב.. יש למישהו מושג אם יצא עוד פרק או בכלל דיאבלו 3? אם אפשר גם מקור או משהו תודה.

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  22. התקנתי היום את המשחק... ואחרי שהפעלתי אותו הוא פשוט לא עולה... אני נכנס, יש כמה לוגואים של החברות מגיעים ל-LOADING... ה-LOADING לוקח בערך שנה ואז שהוא נעלם הוא עובר למסך שחור... שם אני כבר נכנע ויוצא מהמשחק בעזרת מנהל משימות. האם זה קשור לכרטיס מסך שלי? (זה שבמפרט מימין) יש לציין שכל הזמן אני שומע סאונד של המשחק... תודה לעוזרים מראש

    • 11 תגובות
    • 930 צפיות
  23. שברתי כזה פסל גדול ועמוד ענק ועדיין שום דבר מיוחד לא קרה.

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  24. Started by motiyair,

    שלום לכולם, האם מישהו מכיר את המשחק הזה? שיחק? יש לי כמה שאלות: 1.האם יש דרך במשחק להפריד את החיילים? או הדרך היחידה שאני מכיר לשלוח את החיילים למקום מסויים הוא להסתכל עליו. האם יש שיטה אחרת? 2. האם ניתן לתת לחחילים פקודה כמו "זרקו רימון" או משהו בסגנון? 3. האם ניתן לאבזר את החיילים בנקודות האיבזור? 4. איפה ניתן לקרוא קצת על הנשקים? (מה טוב, מה טוב יותר).

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  25. אני משחק CSS... אבל חשבתי על משהו קצת יותר של טקטיקה- כדאי לי AMERICA'S ARMY?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות

דיונים חדשים בפורומים