עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sirexrv,

    מוזיקה וסרטים הם רוצים כסף ועל משחקים רשום חינם שווה הורדה?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. שלום! רציתי לשאול אם הכרטיס x1950xt יריץ את המשחק על גרפיקה גבוהה. אני יודע שצריך מעבד מהיר וזיכרון רם גבוהה בשבילו וכרטיס מסך לבד לא מספיק.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by TaMiRn2,

    אני משחק הרבה בשחקי רשת ורובם עובדים נורא טוב לאחרונה התחלתי לנסות את flyff הורדתי את המשחק והתחלתי לשחק אבל לפעמים כשאני משחק המשחק פשוט נתקע אבל אני לא מתכוון נתקע מבחינת זה ששום דבר לא זז או משהו כזה היצורים זזים במקום משתקלים ימינה ושמאלה אבל אני לא יכול לזוז מהמקום או להכות מפלצות...(אני יכול לשנות את הנקודת מבט בעזרת העכבר) יש לי 64x windows xp מהירות אינטרנט 1.5 כרטיס רשת ob 1/10/100/1000 אם זה קשור בכלל... כרטיס מסך 800 gt של ati ומעבד 6300e אם מישהו צריך שאני יפרט יותר על משהו שיגיד אני אשמח אם מישהו ינסה לעזור לי תודה... נ.ב כמו שהבנתי זה לא בעיה של פיירוול

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  4. Started by BEN903,

    איך הוא כדי להשיג ????? http://www.war-front.de/en/home.html

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  5. Started by shablull,

    יש לי בעיה מוזרה עם המשחק , הוא עולה חלק וכ 5 דקות אחרי שהוא פועל הוא זז לאט מאוד , ניסיתי להוריד רמת רזולוציה ולשחק עם ההגדרות ושום דבר לא עזר זה לא בעיית חומרה כי משחק כבד יותר COH עובד על אותו מחשב בצורה תקינה האם יש למישהו רעיון למה ?

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  6. Started by wow,

    תודה.

    • 0 תגובות
    • 455 צפיות
  7. היי כאשר אני משחק במשחק SH3 אני נמצא במפה של בית החולים,כאשר אני נכנס בדלת ספציפית המשחק קורס וקופצת לי הודעה שהדרייבר של הכרטיס מסך שלי חדל מלעבוד ואז אני צריך לאתחל את המחשב מחדש... מישהו נתקל עם התופעה הזאת? ***הדרייבר הוא 93.71*** הבעיה נרשמת בעוד משחק שנקרא THE HOUSE OF THE DEAD 3

  8. וגם כשאני מפעיל אותו הוא רוצה לעשות לי עידכון ומוריד איזה קובץ גדול לגירסה 1.4 נדמה לי,האם להוריד או שזה מיותר ?

  9. Started by RGod,

    הייתי רוצה לדעת מתי יוצא המשחק סוף סוף תודה .

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by navk2,

    אני משחק משחק,מסיים מפה כלשהיא, הולך ל BFHQ ורשום לי שם הכול על 0 למרות שאני יודע שהישתמשתי ועזרתי, וגם הרמה לא עולה ! והכנתי משתמש ! (אני לא על הדפולט)

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש פה מישהו שמשחק ברשת בשרתים פרוצים? מי שמשחק שירשום איזה גרסה המשחק שלו.. ושיתן תשרתים כי לי יש רק 2 שעובדים.. השאר רושמים שיש לי פינג גבוה

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  12. Started by ofir667,

    במשימה של A NEW LIFE כתוב לי retrieve the microfilm מישהו יודע מה צריך לעשות? ואיפה זה נמצא? (מה שצריך לעשות)

    • 41 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. שלום לכולם, אני כרגע בשלב שבו אני בבסיס הJBA בניו יורק ואני לא מצליח לפצח את הקובייה ההונגרית..אפשר מעט עזרה וכמובן שניסיתי אין ספור אפשרויות ופעמים לפצח אותה פשוט לא הולך לי..אפשר הכוונה לנושא (וכמובן אני מנסה שלא יהיה כפל מספרים בשורה או טור אך ללא הצלחה).

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  14. Started by shay12,

    בעולם הרביעי אחרי הבוס הראשון יש קטע שצריך לקפוץ על משהו כמה פעמים כדי להגיע למטה מישהו יכול לעזור לי בזה?

    • 4 תגובות
    • 619 צפיות
  15. Started by DarkMoh,

    המשחק כ"כ דומה לחבורת רוסים הולכים מכות לפני משחק כדורגל. או שההפך? LOL! LOOK AT THE FIRE ARROWS! MAKE THEN FLEE! KILL THE GENERAL! בסוף ריחמתי על האלה ששכבו למטה והכניסו להם בעיטות בבטן ]:

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  16. Started by 1900GT,

    הוא אומר לי שאני לא מחובר לאינטרנט. גם אחרי שעדכנתי לגירסא 1.20 מה עושים?? אולי זה בגלל שיש לי רשת?!?!?!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by bennnn,

    שלום אני משחק כרגע ב VAMPIRE.THE.MASQUERADE.BLOODLINES והגעתי לשלב הראשון אחריי הטוטוריאל....... שאלתי היא האםפ המשחק מאוד קשה ?וראיתי שרשמו שזה rpg אבל זה גם אקשן כזה מגוף ראשון ושלישי האם מומלץ להמשיך לשחק בו והאם מישהו סיים אותו ומוכן לתת חוות דעת? תודה כי אני התרשמתי שהוא מאוד יפה אבל אני לא יודע מה הסגנון ככ עדיין ואם הוא יהיה מאוד קשה....

    • 0 תגובות
    • 498 צפיות
  18. Started by Guarding angel,

    כנראה שהסוף לסדרת המשחקים המצוינת הזאת עוד רחוק מלהיות סוף http://silenthill5.net/

  19. Started by EyalRDT,

    בתחילת המשחק יש לי אפשרות לבחור בין gold ל yellow מה ההבדלים בין שני המצבים האלו? ועל אילו סגנונות לחימה(swordmaster trickster וכו') אתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  20. Started by The Dom,

    למשחק אני זוכר שקראו COSMO או משהו בסגנון.(הוא תורגם גם לעברית אני חושב) זה היה משחק הרפתקאה שאתה משחק בתור גיבור אדום (חייזר אדום כזה) שאתה צריך לעבור שלבים ולהילחם במפלצות. אני זוכר למשל שהיו מפלצות שעשויות מאור וכדי לחסל אותם צריכים להדליק את האור (הם חיים רק בחושך) ואותו דבר על מפלצות החושך. הייתה שם מפלצת של כלב מכני. אני זוכר 2 נשקים מהמשחק- מן מקל קסם כזה ורובה אור. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  21. Started by nVIDIA70,

    תגידו מה קורה בסוף של GTA San Andreas, זה מאד מעניין אותי (חבר שלי אמר לי שהוא עובר כנופייה מ-grova street או משהוא כזה. ועוד דבר, מישהוא יכול לשלוח לי לינק עם ציטים ל- San Andreas. בתודה מראש השליט העתידי שלכם

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by DS,

    מה יותר טוב- City LIfe או Tycoon City? יש לי את טייקון סיטי ועדיין לא שיחקתי בו אך כדאי גם לקנות את סיטי לייף?

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  23. Started by The Dom,

    מישהו קודם כול יכול להסביר לי על המשחק קצת ולתת חוות דעת.זה מבוסס על הסדרות?

    • 9 תגובות
    • 798 צפיות
  24. אני מפעיל את המשחק, עולה חלון שחור ואחרי כמה שניות אני נזרק לדסקטופ ומקבל מין מסך כחול כזה קטן שאומר ש"הכרטיס מסך והמעבד לא מתאימים" או משהו כזה... (אם צריך אני אעלה תמונה) עידכנתי את המשחק עם הפאטצ' הכי חדש, (אחרי שגם לפני זה הבעיה קרתה)- גירסה 1.3. ראוי לציין שהצלחתי להפעיל את המשחק בווינדוס XP. אשמח לפיתרונות/רעיונות. תודה לעוזרים מראש GigaDude

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  25. Started by owen10,

    שלום לכולם יש לי את המשחק מלא....התקנתי אותו והתחלתי לשחק יש לי בעיה במוזיקה של המשחק המוזיקה של הסרטים עובדת פצצה אני מתחיל לשחק....ולא שומעים את היריות או את הדיבור של האנשים שומעים רק מוזיקת רקע תעזרו לי בבקשה כי זה ממש לא כייף לשחק ככה וחיכיתי מלא למשחק הזה עכשיו אני מבואס קצת המשחק נראה פצצה, וכן התקנתי את הדרייבר הכי חדש של הכרטיס קול

דיונים חדשים בפורומים