משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס מסך GEFORCE 8800GTS 640MB 1GB DDR2 667MHZ INTEL E6300 1.86GHZ איזה משחקים אתם ממליצים לי לשחק?
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
אני לא שומע כלל במשחק מההתחלה שמתחילים במים אבל את הסרט הראשון אני כן שומע ולפי מה שראיתי יש בעיות למשחק עם ווינדוס ויסטה 64 ביט (כל שאר המערכות עובדות נפלא) מישהו נתקל בבעיה יש לזה פתרון?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני משחק במשחק ויש לי מקלדת של מיקרוסופט ככה שיש לי כפתורי ווליום במקלדת וכל זה כל פעם שאני מגביה מנמיך לוחץ על מקש כלשהו של המקלדת שלא קשור למשחק אז המשחק עובר להיות במקום על מסך מלא אז על חלון רגיל ככה שאני רואה את השולחן עבודה ובחלון קטן את המשחק... יש איזה פתרון לבעיה זו ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני נכנס לתוך המשחק אז זה מראה לי מסך בכל מיני צבעים ואין לי מושג מה הבעיה זה המשחק היחידי שרץ ככה.. כמו בתמונה מה אני עושה?? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
יש לי P4 2.8Ghz 1GB 6600GT זה יעבוד בצורה נורמלית או שלא לנסות בכלל?
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103130.html כל כך נכון... אה, והוא מדבר מהר... מאוד ! ראיתי תרטון פעמיים כדי להתחיל להבין משהו, אבל מה שהבנתי היה פשוט נכון ! מצטער אם כבר פרסמו את זה, לא מצאתי את זה בחיפוש.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
למה אומרים שהם סתם פורט מסריח ? גרפיקה אחת הטובות שראיתי, משחקיות ממש ממש טובה, אפילו שזה חוזר על עצמו, זה כיף.. כאילו בנו את המשחק הזה בישבלי, מוטרף לגמרי !! איזה כיףףף... אה, חוץ מהעלילה שנראה כאילו לקחו אותו מסרט אקשן גרוע.. "תזהר, IT WENT BE EASY !!" אני סופר דופר ממליץ ! וגם אחרי שמסיימים אותו זה ממש כיף לרוץ ולירות כמו פלסטנאי ששכח לקחת את הכדור היומי... ד"א, אני מריץ אותו על הכול על MAX חוץ מהצל שהוא על LOW וגם הרזו' שלו על LOW, עם 4AA ו 4 AF ! ורואים סוף הדרך... ותודה רבה רבה ל (G) שהמליץ לי על המשחק !!
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
נראה מושקע. נראה טוב.. סוף סוף משחק נורמלי, סופר מושקע עם סופר מציאותיות כמו שאני אוהב. מדהים. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/103158.html?playlist=featured
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לי כרגע במה לשחק במחשב מישהו יכול לתת לי המלצה באיזה משחק טוב לשחק המערכת שלי כזאת: GEFORCE 8800GTS640 INTEL E6300 1.86GHZ 1GB DDR2 667MHZ למישהו יש המלצה?
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
זהו, נמאס. קניתי מחשב ב-6,000 והוא עומד כמעט ללא שימוש. החלטתי לרכוש את המשחק הטוב ביותר מכל ז'אנר שאני אוהב. להלן הרשימה: פעולה: Bioshock - Limited Edition (בפריק) תפקידים: Neverwinter Nights 2 - מישהו יכול להמליץ על משחק תפקידים יותר טוב? אסטרטגיה: Command & Conquer 3: Tiberium Wars יש המלצות/הערות?
-
- 41 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס מעפן (במפרט),עכשיו לפי מה ששמעתי בדמו אפשר לשחק עם ps 2.0 אבל במלא אי אפשר זה נכון?,ואם כן יש אולי איזה פאטץ' או משהו שמאפשר לשחק איכשהוא עם כרטיס שתומך רק בpixe shader 2.0? אגב אותה שאלה לגבי medal of honor airborne
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום.. הורדתי מהאתר gamershell את המשחק המלא הנסיך הפרסי חולות הזמן.. ההורדה חוקית. עכשיו שאני בא להתקין הוא רושם לי password..מאיפה אני מביא לו סיסמה עכשיו?! (בuser name רשום admin( תודה...
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הורדתי אותו בחינם כלומר חוקי מ- gamershell (המלא). אחרי זה התקנתי הכל בסדר ,שיחקתי אבל יש בעיה יש לפעמים שהמשחק נתקע לשתי שניות וממשיך לעבוד וגם אחרי רבע שעה של משחק המשחק מתרסק לגמרי ויש הודעת שלח אל תשלח. ניסיתי להתקין עוד פעם אבל לא מחקתי את השמירות והפרופיל וזה לא עזר אותן בעיות. יכול להיות שהבעיה היא בשמירות או בפרופיל כלומר לנסות להתקין את המשחק בלי אותם הדברים הנ"ל?
-
- 10 תגובות
- 948 צפיות
-
-
http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=512103&sid=127 אם בא לכם קצת נוסטלגיה... תהנו!
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
כאשר אני לוחץ על איקון המשחק הוא מופעל משמיעה קולות אבל מראה משך שחור מה עושים ??? חשוב לציין ב AMD של אחי זה עובד
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
C&C 3 HELLGATE Blizzard president Mike Morhaime ארוך אבל שווה קריאה.
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
http://gaming.amd.com/us-en/default.aspx תהנו...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
:s05: שלום לכולם מבקשת עזרה!! בהתקנת ultima8 ב XP הצלחתי לעשות התקנה ידנית דרך cmd במחשב אך נתקלתי בקוד בעייתי 286.333 של המשחק שקשור לקוד אבטחה כלשהו. ולפי ההוראות אני צריכה לסדר את הקבצים Autoexec.bat config.sys ואין לי מושג איך להמשיך. יצרתי אותם דרך cmd אבל אני מפחדת להרוס משהו במחשב ואני צריכה הדרכה הדף בו נעזרתי: http://www.wcnews.com/webmirrors/tech/gamefaq/ultima8.html תודה, קרן :hi: :hi:
-
- 5 תגובות
- 733 צפיות
-
-
המשחק יצא! מוזמנים לחלוק את כל החוויות התמונות והביקורות כאן אני אישית מאוד ציפיתי למשחק ואני הולך לרכוש אותו ברגע שיגיע לחנויות בארץ, בעיקר אני מחכה למולטי שלו שאני מקווה שהולך להיות טוב כמו בMOHAA !
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
אני וחברים שלי רוצים לשחק במשחק ברשת וזה עובד סבבה וזה, רק שאי אפשר לשחק עם כל הצבאות, ואפשר רק עם שניים, מישהו יודע למה? ואולי איך אפשר לשחק עם כולם? כי הרי ברגיל(לא ברשת) אפשר לשחק עם כולם.. תודה רבה =]
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
ברגע שאני נכנס למשחק (ל CS 1.6 בויסטא (32) ) המשחק מראה את שני האנשים של CS אבל נכנס למצב NOT RESPONDING ואז הוא אומר CLOSE PROGRAM or Wait for responding מה עלי לעשות?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על Premier Manager 2008? משחק יפה (ואני לא מדבר על גרפיקה בכלל). הוא מסובך או שאחרי משחק קצר מבינים הכול? מי שיש לו תמשחק אשמח לשמוע את דעתו!
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
תודה.
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-
-
איך גורמים למשחק המדהים הזה לעבוד עם ויסטה 64? יש לי אותו מקורי (כולל כל חבילות ההרחבה) וכיוון שהחברה פשטה את הרגל לפני כמה שנים, לא יהיה עזרה מהם... יש למישהו רעיונות?
-
- 8 תגובות
- 721 צפיות
-


