משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
שלום, כבר כמה שנים לא יצא לי להתעסק במשחקי מחשב (אוניברסיטה וכו'). אני אוהב סימולטורים של מטוסי קרב ומשחקי הרפתקאות (קווסטים בסגנון של monkey island ודומיו). גם אהבתי מאד את star control II למי שעוד זוכר את זה. מה הולך היום בשוק מבחינת סוגי המשחקים האלו? על מה אתם ממליצים?
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/25251.html
-
- 3 תגובות
- 780 צפיות
-
-
מקור: http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25934821∂=rss&tag=gs_news&subj=6179684
-
- 55 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
-
-
נראה לי שיהיה הרבה יותר נגיש ונוח לחברים כאן להכנס לאיזה סטיקי של דרישות מערכות למשחקי PC היות ומדי יום נשאלת שאלה כזו או אחרת בנוגע לדרישות אלה. אתחיל עם המשחק שהנשאל ביותר CRYSIS פורסמו היום דרישות המינימום לקרייסיס הידעתם שהדרישות החדשות דורשות 16GB ? Minimum Requirements - CPU: Intel P4 2.8Ghz or AMD equivalent - RAM: 1GB - Video Card: 6800GT (256mb) or ATI/AMD Radeon 9800 Pro (256mb) - HDD Space: 16GB - OS: Microsoft Windows [XP and Vista I imagine] - Sound Card: DirectX 9.0c Compatible http://www.crysis-online.com/?id=405
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
-
http://www.gametrailers.com/player/25063.html תחשבו במולטיפלייר, אתה מרגיש ממש במציאות עם מגוון אפשרויות מגניבות!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המפרט צד ימין ^^ <======== לא אוהב ספורט, RTS FPS קצת RPG
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו מזהה את המשחק הזה? מתוך YNET : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3451734,00.html תודה
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
יש לי בעיה.. כשאני מנסה ליצור אז הוא אומר לי שאני צריך PARENTAL EMAIL או משהו כזה.. הבעיה היא שאני לא יכול לכתוב שם כלום! מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 675 צפיות
-
-
אני רואה שלא יהיה MU ישראל שוב פעם אז האם יש משחק חינמי דומה ואפילו טוב יותר ואם יש לו קהילה ישראלית עוד יותר טוב! תנו המלצות ממשחקים ששיחקתם/משחקים וכמובן שיפעלו לי על המחשב (מפרט בצד). תודה לעוזרים!
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
התחלתי ת'משחק עכשיו... הגעתי לשלב כזה שאני צריך לפרוץ תכספת .. הצלחתי ואז עליתי לסולם כזה למעלה ואני לא יודע מה לעשות זה אומר לי לעלות לגג.. איזה גג?? איפה הוא נמצא תודה לעוזרים נ.ב המשחק טוב?
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
כדאי להתקין את המשחק הנ"ל? איך הוא? טוב? תודה
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
Assassin's Creed Updated Hands-On נשמע מבטיח במיוחד
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
אני מנסה כבר כמה זמן להתקין עותק חוקי של המשחק ותמיד צצה לי בקשה כזאת יכול להיות בעיה עם הדיסק???? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הנה הגעתי למקום הזה שאני צריך לפתוח תשער אבל אבל זה לא נותן לפתוח לא מבין מה לעשות הנה תמונה.. ב M כתוב לי שאני צריך להגיע לכאן וגם החץ מביא אותי לכאן אבל אני לא יכול לפתוח תשער..
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
כידוע לרובכם מי שעשה הזמנה מוקדמת לאורנג' בוקס(אני!)יכול לשחק מהיום בבוקר בבטא של tf2...ואני חייב להגיד לכם שהמשחק מדהים!גראפיקה קטלנית(יש אפשרות חדשה של montion blur) דיבוב וסאונד מוקפדים ומצחיקים...והכל תואם לאווירה שהמשחק מנסה ליצור,כולל עיצוב השלבים.....כל מקצוע(ויש תשע כאלו...)שונה לגמרי מהאחר ולכל דמות יש אנימציות(אפשר למשל להתגרות ביריב ע"י לחיצה על g...ואז יש אנימציה מצחיקה כזאת בגוף שלישי....)וקול שונים.... בקיצור בזמן המועט ששיחקתי התרשמתי מאוד מהמשחק....מומלץ בחום.... נ.ב....אולי אח"כ אני אביא תמונות...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חזרתי למשחק היום, יש לי דמות קוסם רמה 70, ודי נמאס לי מדמות עם שתלויה במ-MANA. אני רוצה דמות שנלחמת בחרבות, אבל לא יודע איזה לבחור. מי הדמות הכי חזקה מבחינת DPS, ברמות הגבוהות כמובן (הנמוכות לא חשוב)?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למחשב ושיהיה אפשר להפעילו במסך מלא! זהה בדיוק למשחק הזה שנמצא פה http://www.webpacman.com/mspacman.htm רק שאני מחפש אחד במסך מלא
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
אני במשחק והכל פועל מצוין ואני לא מצליח לירות = \ אחרי שחזרתי שנתיים בזמן לאימונים ואני מגיע לאימוני מטרה ואני לא יכול לירות למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-


