עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by LazyBoy,

    מקור איזה כיף, נורא אהבתי את Renegade

    • 8 תגובות
    • 970 צפיות
  2. Started by mambo,

    שלום, כבר כמה שנים לא יצא לי להתעסק במשחקי מחשב (אוניברסיטה וכו'). אני אוהב סימולטורים של מטוסי קרב ומשחקי הרפתקאות (קווסטים בסגנון של monkey island ודומיו). גם אהבתי מאד את star control II למי שעוד זוכר את זה. מה הולך היום בשוק מבחינת סוגי המשחקים האלו? על מה אתם ממליצים?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  3. Started by klayton,

    http://www.gametrailers.com/player/25251.html

  4. Started by SciFi7,

    מקור: http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25934821∂=rss&tag=gs_news&subj=6179684

    • 55 תגובות
    • 6.6k צפיות
  5. Started by messi,

    למישהו יש המלצה למשחק מכוניות טוב?

    • 10 תגובות
    • 975 צפיות
  6. Started by bsphere,

    איזה משחק עדיף ולמה? (למישהו שחדש בתחום של משחקי אונליין). בכלל כדאי להכנס ל BF2142 כל כך הרבה זמן אחרי שהוא יצא ?

    • 32 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. Started by simonsix,

    נראה לי שיהיה הרבה יותר נגיש ונוח לחברים כאן להכנס לאיזה סטיקי של דרישות מערכות למשחקי PC היות ומדי יום נשאלת שאלה כזו או אחרת בנוגע לדרישות אלה. אתחיל עם המשחק שהנשאל ביותר CRYSIS פורסמו היום דרישות המינימום לקרייסיס הידעתם שהדרישות החדשות דורשות 16GB ? Minimum Requirements - CPU: Intel P4 2.8Ghz or AMD equivalent - RAM: 1GB - Video Card: 6800GT (256mb) or ATI/AMD Radeon 9800 Pro (256mb) - HDD Space: 16GB - OS: Microsoft Windows [XP and Vista I imagine] - Sound Card: DirectX 9.0c Compatible http://www.crysis-online.com/?id=405

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Liran3331,

    המשחק השתחרר ל PC ב 18.9.07 ההתקנה שוקלת 12.5GB, ואומרים שאחרי ההתקנה התיקיה שוקלת 50 GB (בגלל שהסרטוני מעבר הם באיכות HD) בקיצור צריך HD גדול

    • 138 תגובות
    • 14.5k צפיות
  9. מה המשחק שכולם שחקו אצלכם במחשבים בבית הספר? אצלינו זה היה Prehistorik 2 (by Titus Interactive) הינה סרטון של השלב הראשון

    • 119 תגובות
    • 15.7k צפיות
  10. יש דבר כזה?

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  11. http://www.gametrailers.com/player/25063.html תחשבו במולטיפלייר, אתה מרגיש ממש במציאות עם מגוון אפשרויות מגניבות!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Guarding angel,

    המפרט צד ימין ^^ <======== לא אוהב ספורט, RTS FPS קצת RPG

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by sharon669,

    מישהו מזהה את המשחק הזה? מתוך YNET : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3451734,00.html תודה

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  14. יש לי בעיה.. כשאני מנסה ליצור אז הוא אומר לי שאני צריך PARENTAL EMAIL או משהו כזה.. הבעיה היא שאני לא יכול לכתוב שם כלום! מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  15. Started by oorlevi,

    אני רואה שלא יהיה MU ישראל שוב פעם אז האם יש משחק חינמי דומה ואפילו טוב יותר ואם יש לו קהילה ישראלית עוד יותר טוב! תנו המלצות ממשחקים ששיחקתם/משחקים וכמובן שיפעלו לי על המחשב (מפרט בצד). תודה לעוזרים!

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by gerdamen,

    התחלתי ת'משחק עכשיו... הגעתי לשלב כזה שאני צריך לפרוץ תכספת .. הצלחתי ואז עליתי לסולם כזה למעלה ואני לא יודע מה לעשות זה אומר לי לעלות לגג.. איזה גג?? איפה הוא נמצא תודה לעוזרים נ.ב המשחק טוב?

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  17. Started by tom892,

    כדאי להתקין את המשחק הנ"ל? איך הוא? טוב? תודה

  18. בתור מנוי של Fileplanet קיבלתי Serial. אני מוריד את הבטא ברגע זה במשקל 1.5GB.

    • 60 תגובות
    • 5.6k צפיות
  19. Started by LazyBoy,

    Assassin's Creed Updated Hands-On נשמע מבטיח במיוחד

    • 3 תגובות
    • 917 צפיות
  20. Started by mosh18,

    אני מנסה כבר כמה זמן להתקין עותק חוקי של המשחק ותמיד צצה לי בקשה כזאת יכול להיות בעיה עם הדיסק???? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  21. Started by Slavikik,

    הנה הגעתי למקום הזה שאני צריך לפתוח תשער אבל אבל זה לא נותן לפתוח לא מבין מה לעשות הנה תמונה.. ב M כתוב לי שאני צריך להגיע לכאן וגם החץ מביא אותי לכאן אבל אני לא יכול לפתוח תשער..

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  22. Started by amit123,

    כידוע לרובכם מי שעשה הזמנה מוקדמת לאורנג' בוקס(אני!)יכול לשחק מהיום בבוקר בבטא של tf2...ואני חייב להגיד לכם שהמשחק מדהים!גראפיקה קטלנית(יש אפשרות חדשה של montion blur) דיבוב וסאונד מוקפדים ומצחיקים...והכל תואם לאווירה שהמשחק מנסה ליצור,כולל עיצוב השלבים.....כל מקצוע(ויש תשע כאלו...)שונה לגמרי מהאחר ולכל דמות יש אנימציות(אפשר למשל להתגרות ביריב ע"י לחיצה על g...ואז יש אנימציה מצחיקה כזאת בגוף שלישי....)וקול שונים.... בקיצור בזמן המועט ששיחקתי התרשמתי מאוד מהמשחק....מומלץ בחום.... נ.ב....אולי אח"כ אני אביא תמונות...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. חזרתי למשחק היום, יש לי דמות קוסם רמה 70, ודי נמאס לי מדמות עם שתלויה במ-MANA. אני רוצה דמות שנלחמת בחרבות, אבל לא יודע איזה לבחור. מי הדמות הכי חזקה מבחינת DPS, ברמות הגבוהות כמובן (הנמוכות לא חשוב)?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by chris_u16,

    למחשב ושיהיה אפשר להפעילו במסך מלא! זהה בדיוק למשחק הזה שנמצא פה http://www.webpacman.com/mspacman.htm רק שאני מחפש אחד במסך מלא

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  25. אני במשחק והכל פועל מצוין ואני לא מצליח לירות = \ אחרי שחזרתי שנתיים בזמן לאימונים ואני מגיע לאימוני מטרה ואני לא יכול לירות למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה לעוזרים..

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות

דיונים חדשים בפורומים