משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אם אני לא טועה gamespot עושים בנצ'ים לכרטיסי מסך על כל משחק אבל אני לא מוצא את זה באתר. אם מישהו יוכל להדריך או להביא קישור בכיוון (לא משנה המשחק) אשמח. תודה.
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
קניתי תמישחק הזה " BIOSHOCK "... קראתי בדיונים שהוא מישחק טוב עכשיו שאני מתקין אותו הוא בסוף עושה לי " Download Auto Patcher " ? אני לא יודע מה זה יש לי אינרטנרט 3 מגה והוא כל הזמן אומר לי " Chack your Internet " משהו כזה ........... המישחק הזה עלה לי הרבה כסף עם יש פיתרון לבעיה הזאת תגידו לי או שאני יחזיר תמישחק ? מה אתם אומרים.. [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 988 צפיות
-
-
קצת פרטים: גודל : 1.15 גיגה. בדמו יש את נברחת ספרד, צרפת, ארגנטינה, טורקיה, ברזיל ופורטוגל. ויש אפשרות בחירה של 2 מגרשים. לינקים להורדה : http://www.pesleague.com/index.php?page=credit_agricole_sponsor_officiel_pes2008 http://www.pesleague.com/download_demo.php http://www.gamershell.com/download_21146.shtml#Europe http://4players.de/4players.php/download_start/PC-CDROM/Download/46386.html http://www.pcaction.de/?article_id=614352 http://www.pcgames.de/aid,614367/Download_Demo/Sportsimulation/Die_Demoversion_zu_Pro_Evolution_Soccer_2008_ist_da/ ftp://ftp.4players.de/pub/pc/pes2008/pes2008demo_setup.exe http://gameswelt.de/pc/downloads/demos/detail.php?item_id=6…
-
- 64 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה התקיית שמירה במשחק dirt? משום שאני לא מוצא אותה גם לא במסמכים,וגם לא בתיקיות המשחק..... אודה לתשובה
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למשחק מלחמה משהו אמיתי ומציאותי יש המלצות?
-
- 4 תגובות
- 624 צפיות
-
-
אהלן, בגדול NWN2 הוא משחק סביר (אבל די מעצבן), עם המון בעיות טכניות. חשבתי לתת לו עוד הזדמנות לאחר שיצאו לו מספר פאצים (נדמה לי 7) ובעוד שבועיים יוצאת לו חבילת הרחבה. מישהו יודע האם בעיות המצלמה/זמן טעינה/וכדומה נפתרו ע"י הפאצים? תודה.
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום, איך עוברים את הקטע שבו נמצאת פצצה בתוך הרכב המחושמל (שהתנגש בספק כוח בתחנת חשמל) ? תודה
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני בחופש ומשום מה כל המשחקים שניסיתי לשחק לא מצאו חן בעיני ופתאום נזכרתי בKOTOR2 שהזנחתי בזמנו. אני משחק בו עכשיו ונהנה מאוד. כרגע אני לקראת סיום ומחפש המלצה למשחק בסגנון, לאו דווקא מהשנים האחרונות.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משהו טוב שאפשר לשחק בו לא רק ברשת? חשוב שיהיה חינמי ושיהיה איכותי (גרפיקה) ומעניין. תודה...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם מישהו זוכר, פתחתי ת'רד על בעיה של סאן אנדראס ועכבר. מישהו הציע להדליק את מצב התאימות לWIN 98. הכל עבד מצויין עד השבוע האחרון. פתאום כל פעם שאני מדליק את המשחק, הוא מחליט לקרוס עם הודעת שגיאה של דבאגר (בלי הVISUAL STUDIO והדבאגר שלו כנראה שהשגיאה תיהיה של השלח אל תשלח). אם אני מכבה את מצב התאימות, המשחק עולה מצויין, נדלק ואשפר לשחק, אבל שוב העכבר לא עובד. (רק לפעמים נזכר שצריך לעבוד ). אם לא כל כך הבנתם, אני אסכם ככה: מצב תאימות -> המשחק קורס בלי מצב תאימות -> עכבר לא עובד תודה למי שיוכל/ינסה לעזור ???
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/mseries/m3coupe/2007/experience/game/content.html
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
hi ,i am a new player to oblivion i did one quest in town that got me few items now they have red hand over them and i cant sell them now i am guessing that this stole items and i need to go some where to sell them where can i sell them or should i just drop them ? i all so like to ask about enchant weapon use or chargs i find one and his power run out i tryed in magic and spell shops but cant find how to recharg it ...? well hope one of u can help me thx:) p.s sorry for the bad english i cant type in hebrew on this pc
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
הגיע לידי עותק של DEUS EX האגדי... ללא ספק קלאסיקה אבל הגראפיקה בהתאם. אני ממש לא ז*נת גרפיקה אבל כל הדמויות הקרטוניות האלה עם האווירה הקלסטרופובית משהו די מורידות מהimmersivness של כל העניין. מה שאני רוצה לדעת,ולא מצאתי בעצמי, זה האם יש מוד כלשהוא שקצת מוסיף קצת ice candy למשחק כמו שאני יודע שעשו לקלאסיקה אחרת, הלא היא SystemShock 2.
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
שלום, ברשותי CS1.6 ורציתי לבקש מכם, חברי פורום יקרים, עצה לגבי קינפוג איכותי למשחק, כדי שאוכל לקבל את הפינגים הכי טובים. אז ככה: יש לי חבילת 1.5Mbps הורדה עם 512Kbps העלאה. פיירוול של WinXP SP2 (צריך לפתוח פורטים כלשהם?) ואנטי-וירוס של avast! (אם זה משנה...). שמעתי שישנן כל-מיני פקודות כמו "rate xxxx" או "cl_updaterate" וכו' והמון אתרים מסבירים על "מה כדאי לרשום שם", אבל אירופה וארה"ב נבדלות מישראל (אשר משם אותם האתרים והשחקנים), לכן אני פונה אליכם בבקשה זו. תודה רבה מראש.
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום! מה נסגר בסוף עם Soldier of Fortune הוא יוצא למחשב או לא ? ואם כן באיזה תאריך?! תודה
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
זה משגע אותי כ"כ הרבה זמן עבר ועדיין לא יצא פאץ' נורמאלי שיסדר את זה. המשחק עלה לי 200 שקל כואב בכיס שאני לא יכול לשחק רבע שעה מבלי לתת מכות לשלוחן בגלל הקריסות. עובדים על זה בכלל?
-
- 9 תגובות
- 739 צפיות
-
-
למישהו יש המלצה לאיזה משחק פעולה יריות משהו טוב אין לי במה לשחק עכשיו אני צריך המלצה אם יש לכם תחזירו תשובה.
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
עם כל הכבוד לז'אנר הפעולה ומשחקי התפקידים ז'אנר האסטרטגיה לפי דעתי הוא הכי טוב ומקפחים אותו במיוחד כי בזמן האחרון לא יצאו משחקים טובים... TIBERIUM WARS זה דיי אכזבה וגם ההמשך ל TOTAL ANNHILATION רק WARCRAFT III בזמן האחרון וההרחבה שלו סיפקו ועדיין מספקים את הסחורה למרות שאם יהיה תחלופות אני יהיה מוכן לנסות בכל רגע אז קיצר יש לכם המלצות? או שאני יאלץ לחכות לSC2?
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/adventure/globalconflictspalestine/index.html?tag=result;title;0 בתמונות הוא נראה מעפן אבל בכל זאת מעניין אותי אם מראים רחובות מדוייקים של ירושלים וכו'. (יש כמה תמונות של ירושלים בגיימספוט) מישהו שיחק?
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
טוב אז המשחק יצא........משחק ממש יפה..........גרפיקה ממש חמודה כמובן לא ברמה של dirt אבל סגנון ארקייד ממש חמוד. הוא זהה לממשחק שיצא ל אקס בוקס 360.... רק יש בבעייה -המשחק לא עובד עם גוייסטיק.....מישהו פתר תבעייה?
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אחרי שהלך לתיקון לאור הבעיות שנוצרו, הוא חזר: http://game-monitor.com/GameServer/213.8.254.138:16567/Israeli_RANKED_Battlefield_2_by_FREAK.html
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה אני הורידת מפות למשחק Battlefield 2 אני מתקין אותם אני יכנס למשחק שחק במפות החדשות זה מתחיל לעלות את מפה אבל באמצע הוא יצא ממשחק לשולחן העבודה מה בעיה שאני לא יכול לשחק במפות החדשות???
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-
-
הכוונה- כלי נשק מציאותיים,חיילים, ללא מפלצות :s05:, יריות גוף ראשון
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תראו המחשב שלי די ישן ורציתי לשאול אם המחשב יכול בערך להפעיל תמשחקים fifa 2008 nba 2008 nfs carbon ומשחקים כאלו הפפרט של המחשב זה: pen 4 2.40 ghz GEFORC 7600GT 256 MB AGP 512 RAM יש לי עוד סטיק בבית של 512 פשוט לא שמתי עדיין מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
סיימתי את gta: san andreas (כן.. באיחור של כמה שנים.... אין הרבה זמן לשחק כשאת הסטודנט ) יש טעם לשחק גם ב vice city?
-
- 5 תגובות
- 634 צפיות
-


