משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום.. יש לי COD4 ורציתי לשחק עם חבר שלי באינטרנט. הוא נכנס לשרת מסויים ואמר לי להיכנס, אני מנסה ואז זה אומר לי את זה: "The server is for low ping players only". ובדקתי ויש לי שם בערך 300 פינג. עכשיו מה הבעיה, שכל הסרברים שלי ככה! זה מ-200 עד ל-450!!! ואצל חבר שלי זה בערך 125, והוא משחק חלק... וגם ב-BF2 זה מעצבן כי אני יכול ללכת ולירות על מישהו שנה פתאום הוא הורג אותי בירייה, ואני בודק ויש לו 15 פינג... יש לציין שאני בנטוויז'ן עם תשתית בזק. גם לכם יש את הפינגים האלה? א רק אלה מנטוויז'ן? תודה על התשובות...
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שאני בא לשחק אז מופיע לי כן או לא שזה שואל אם אני רוצה הפעיל ב-safe mod או לא ואז בשניהם שאני לוחץ המשחק כאילו בא ואז נתקע וחקתי והתקנתי כמה פעמים והתקנתי את כל התוכנות שהמשחק מבקש מה עושים? תודה
-
- 9 תגובות
- 863 צפיות
-
-
רק UT3 נשאר מבית היוצר של סדרת המשחקים של Hitman ו Freedom Fighters (אחד המשחקים האהובים עליי), מגיע סיפורו של אדם קיין. בעל, אב לבן ובת, עובד מסור ומה שנקרא All around good guy. כל זה נעצר בפתאומיות כשבנו של אדם יורה בעצמו עם האקדח של קיין. נישואיו מתפרקים, אישתו לוקחת את הבת שלהם ועוזבת, חייו מתרסקים והוא נופל לצד השני של החוק. מבצע עבודות מזדמנות בשביל ארגון פשע. זאת כמובן עד שהוא יוצא לשוד שבמהלכו עובר אורח נהרג. אדם קיין נתפס ונשלח לכלא עד לביצוע גזר דין המוות שקיבל. בכלא, הוא פוגש את לינץ', בחור מסתורי שחווה איבודי הכרה ומתעורר מבלי לדעת מה קרה. הוא בכלא אחרי שהתעורר לאחר איבוד הכרה שכזה ומצא עצמו עומד מעל גופת אישתו. בדרך לביצוע גזר הדין, שניהם נחטפים ע"י קבוצה ו…
-
- 122 תגובות
- 14.1k צפיות
-
-
שלום שיחקתי בקול אוף דיוטי וסיימתי את הסינגל פלייר עכשיו אני בא לשחק במולטי פלייר ופתאום המשחק זז לאט לגמרי, ואני רואה שמעבד על 100% עכשיו את הסינגל אני מריץ על הכל הכי גבוה ועובד חלק יכול להיות זה בגלל שאין לי מקורי? וזה עוד בתפריט העכבר זז לי לאט
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
אני תקוע במשחק,בנקודה שאני לייד המכונית הצהובה שרואים לה את השילדה ואת המנוע מקדימה הגעתי ואז הייתה רעידת אדמה ומין דברים כחולים כאלה באוויר והגשר שאני עומד עליו נחצה לשניים מטפסים לחלק השני והוא נחצה לשלוש ואז אני תקוע לא יודע לאן ללכת מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
התקנתי FARCRY... שמתי הכל על ההגדרות הגבוהות ביותר והמשחק רץ לי על מהירות כפולה...זה קרה לי גם עם GTA SA... בהתחלה חשבתי שזה בגלל שיש לי מעבד כפול ליבה אבל אני כבר לא בטוח... אני אודה מאוד לעוזר...
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
-
-
שלום. כרגע אינ מוריד למשתמש שלי ב steam (כן שילמתי על זה) את המשחק call of duty4. אמרו לי שזה משחק כבד ולא כל מחשב מסוגל להפעיל אותו. הייתי רוצה לדעת מהן הדרישות מינימום שצריך ממחשב.. אני לא מבין בתחום אבל אני יכול להגיד לכם כמה דברים שאני כן יודע על המחשב שלי: מעבד amd ליבה כפולה (וכתוב 64 לא יודע מה זה אומר) כרטיס מסך inno3D Gforce 7300gs (כן אני יודע זה לא כרטיס הכי חזק שיש) יש לי מגה512 ראם ג'יגה160 דיסק קשיח ואני מחובר לאינטרנט ע"י wifi למחשב השני בבית, שמחובר לאינטרנט 1.5 מגה.
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם פתחתי שרת והכול עובד מצוין חוץ מזה שאנשים לא יכולים להיכנס למשחק איך אני מסדר את זה שאנשים יוכלו להיכנס ולשחק תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 568 צפיות
-
-
משום מה הבאס במשחק גבוהה מדי. לא רק ברדיו (השירים שלי), אלא בכלל במשחק. חיפשתי בהגדרות משהו בקשר לזה, אבל לא מצאתי. מישהו יודע מה יכולה ליהיות הבעיה? זה פשוט משגע אותי
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום.. אני חדש. רציתי לציין קודם כל שהפורום שלכם נראה ממש יפה ולפי מה שהתרשמתי גם יש פה אחלה של קהילה וברמה. אז שאפו. האמת בגלל שנרשמתי לפה זה כי התקנתי לפני כמה דקות Test Drive Unlimited, וכשאני מנסה לשחק את המשימה הראשונה זה כותב לי משהו TDU Server Unavailable.. מה יש לעשות בנידון? תודה רבה וסופ"ש טוב
-
- 0 תגובות
- 521 צפיות
-
-
שלום, נתקעתי בשלב מסויים בcrysis - השלב שלאחר שמחלצים את האישה והאיש שאיתי אומר לי שהוא ישמור עליה ואני יחסל את הטנקים. התחלתי ללכת וראיתי טנק אז יריתי על האדם שיורה עליי ממנו והטנק ממשיך לנסוע לבד ולירות עליי ! איך אני אמור לסיים את זה? אני לא מצליח להכנס אליו! תודה!
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי להתקין שוב את המשחק CNC 3 [היה לי אותו לפניכן על הXP] ושאני מתקין ההתקנה פשוט מתה... אני מחכה איזה 20 דקות והיא לא זזה... והיא מגיבה והכל מישהו יכול לעזור לי? תודה נפתרה הבעיה: הפתרון... לכבות ולהדליק את המחשב, להוציא ולהכניס את הדיסק
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
חברים שלי התחילו לשלוח לי אתמול לינקים לקריסיס המלא ורציתי לשאול האם הוא באמת כבר יצא לשוק ?
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
יצא GTA- Liberty City Stories למחשב?
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום, אתם יוכלים להציע לי משחיק יריות של מלחמת העולם השנייה בסגנון של COD2 ? תסדרו אותם לפי סדר העדיפויות, נגיד: 1.COD2. .2 3. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, חוץ מ F.E.A.R הגירסא הראשונה ישנים עוד משחקים... אני צריך שתגידו לי מזה כל משחק ומה יצא אחרי מה... אז יש את F.E.A.R "הרגיל"- הראשון והמקורי combat - משחק הרשת של fear ומה אלה: ??? Extraction Point Perseus Mandate ויש עוד?
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
פרשתי לפני כמה חודשים מ BF2... בהחלט ה MP הכי מהנה ששיחקתי בו עד עכשיו. במיוחד אהבתי את האספקט של הרכבים. אני מתלבט אם לקנות COD4 או CRYSIS... שיחקתי ב SP של COD4, נהניתי מכל רגע. המנוע מעולה, האווירה... פשוט כיף. שיחקתי בדמו של CRYSIS, לדעתי הרבה פחות טוב מ COD4. פשוט דמו ממוצע. אבל בביקורות אומרים שהוא (CRYSIS) שילוב של BF2 ו CS עם מנוע חדש... עד כדי כך? שיחקתי CS, גם משחק מעולה. ולא חסרו לי הרכבים, פשוט משחק שונה. לעומת זאת אנשים אומרים ש COD4 מולטיפלייר זה הדבר כי טוב שקרה להם.. יש פה אנשים ששיחקו בשלושתם? יש מצב להשוואה קטנה?
-
- 84 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, תודה אני משחק על הדיפולט, נראה לי קוראים לזה Regular, בכל אופן אני רוצה להתקדם ברמה בכדי שיהיה יותר מאתגר.
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מצאתי את כל המיניאונס עוד פעם הגעתי אליו אבל לא מצליח להזיז לו משהו יודע איך הורגים אותו?
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
קניתי LOGITECH RUMBLE II CORDLESS ובינתיים אני מנסה אותו על POP3. רציתי לדעת האם עדיף להשתמש בבקר השמאלי הרגיל או ב"כובע" השמאלי? וסתם המלצות לשימוש מהנה.
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
-
-
די נהנתי מ-supcom וההרחבה יצאה כבר לפני זמן מה! http://www.gamespot.com/pc/strategy/supremecommanderforgedalliance/index.html?tag=tabs;summary למישהו כבר יצא לשחק? אני אשמח לשמוע ביקורות.
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יודע שהמשחק קצת ישן...מלפני שנתיים /שלוש..אבל בכל זאת : אני לדעתי באחד המסכים האחרונים > שניקרא CHACKPOINT פיצצתי ספינה פיתאום מגיע מסוק יש לי משגר טילים > פוגע בו פעם או פעמיים והוא מסרב להתפוצץ מה אני מפספס כאן ? למה כזה קשה להוריד את המסוק הזה ? THX
-
- 6 תגובות
- 770 צפיות
-
-
אני בשלב שבו מפוצצים ספינה ואז אמורים להגיע מסוקי תמיכה. אני צריך להגן עליהם מפני מסוק אויב אבל הבעיה שאני לא רואה אותו או שומע אותו אני רק רואה אותו חג במפה וכמגיעים המסוקים עם כוחות התמיכה הם לא רוצים לנחות (אני יכול ראות אותם) נב מסוק האויב גם לא יורה
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-


