עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. כמו שכתוב בכותרת.. אז מה עשים ? תודה

    • 61 תגובות
    • 4.5k צפיות
  2. Started by R3gM4n,

    באתי לכאן כנציג השרת הישראלי לBF2 (אני אדמין בו, אז אם יש תלונות, או הודעה פרטית כאן, או בפורום בVGAMES או בXFIRE או MSN) כל שחקני משחק הרשת המדהים הזה יכולים להתפקד בדיון הזה, אם אפשר, אנא בהודעה שימו את מספר המתפקד, שם (לא חייב אמיתי, אפשר כינוי), ניק במשחק (בלי PREFIX), ואם יש, XFIRE או MSN. הנה, דוגמא: 1 תמיר tnauman Xfire: tnauman פרטים על הקהילה הישראלית למשחק: bf.vgames.co.il שרת ישראלי מדורג: 213.8.254.138:16567 שרת וייב: 213.8.254.38:16567 שרת TeamSpeak: 84.94.230.165:2525 בלינק הראשון עם הפורום תוכלו לראות FAQ למשחק, מדריכים למינהם, שרת FTP לקהילה עם סרטונים של משתמשים ועוד. דיון ראשי על השרת, כולל חוקים, רשימת אדמינים ועוד כמה דברים נחמדים על השרת: http://forum…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שמותאמים לג'יסטיק תודה

    • 7 תגובות
    • 885 צפיות
  4. Started by Toxin II,

    בדוגרי, המשחק שווה קנייה או לא? אני בלבטים קשים... אחרי 4 שנות משחק בUT99 ו-3 בUT2004 אני מתבלט אם שווה בכלל לקנות את UTIII הדמו היה חמוד, אבל לא הצליח להדהים אותי כמו קודמיו... והבנתי שהוא מאוד בעייתי בכל התחום הטכני...

  5. היום בבוקר סיימתי את EP2 (למעשה אתמול בלילה ועשיתי SAVE ממש לפני סירטון הסיום ורק היום ראיתי אותו). ממה שראיתי בוויקיפדיה אז עוד אין תאריך יציאה אבל אולי זה לא מעודכן שם...

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by guitarsuite,

    שלום לכולם!! אני יודע שאני קצת בדיליי אבל אני מאוד אוהב את המשחק הזה אז שוב חזרתי לשחק בו.... התקנתי אותו והפעלתי ....הכל עולה אבל הוא זז לבד.....מזה?? אני לא מצליח לשלוט בו לפעמים אני מצליח לכמה שניות ואז הוא עושה מה שבא לו... עכשיו.... מה זה יכול להיות?? דריוורים אולי?? משהו ?? אין לי מושג חייב את עזרת המומחים... תודה רבה מראש...

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  7. החלטתי להתחיל לשחק ב-MMORPG כלשהו ובגלל היותי בצבא רוב השבוע, הבנתי שאין טעם לשלם תשלומים חודשיים והחלטתי ללכת על האופציה של Guild Wars המאפשר קנייה חד פעמית של המשחק ללא תשלום חודשי. לאחר בדיקה קצרה הבנתי שיש שלושה כותרים למשחק: Guild Wars, Factions ו-Nightfall וכן גרסת הרחבה אחת - Eye of the North. שאלתי היא, מה הוא הכותר שעדיף להתחיל בו? האם זה משנה בכלל? וכן, האם יש Trial כלשהו למשחק, איזושהיא התנסות קצרה למשחק לפני שאקנה אותו?

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  8. אני נכנס למשחק ואחרי חצי דקה זה יוצא.. לא משנה לאיפה אני נכנס.. יש לי ויסטה.. אני כמעט בטוח ב100 אחוז שזה בגלל זה.. מה אני צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה..

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  9. Started by LIOR42,

    שאני בא להתקין את המשחק הוא מוציא לי הודעה undefined מה אני עושה עם זה

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  10. Started by shaibend,

    הורדתי באימיול את המשחק brain.bin ניסיתי להפעיל אותו באמצעות cue maker ו daemon tool אך ללא הצלחה- המשחק מותקן על המחשב אבל כשאני מנסה להעלות אותו מופיעה הודעת שגיאה שהדיסק לא תקין.... יש למישהו קראק למשחק או רעיון אחר להפעיל אותו? יש לי קצת ניסיון עם הפעלת קבצי iso אז לא נראה לי שטעיתי בהפעלה.... תודה

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  11. Started by mega1234,

    אחרי שבשנה שעברה הוציאו את Star Wars: Empire at War, משחק RTS מבוסס סדרת מלחמות-הכוכבים, חוזר סטודיו Petroglyph, אשר הוקם בשנת 2003 מיוצאי סטודיו Westwood המפורסם, עם משחק אסטרטגיה חדש - Universe at War: Earth Assault. המשחק החדש, שאין לו שום קשר עם Star Wars, יופץ על ידי Sega ויצא למחשב האישי לקראת סוף השנה האזרחית. המשחק החדש, שאמור להיות הראשון מני רבים בסדרת הדגל החדשה של הסטודיו, עוסק בפלישה של תרבות חייזרית בשם "ההיררכיה" לכדור הארץ. "ההיררכיה" משעבדים את הגזע האנושי לעבודה במכרות, כשרק השחקן יכול להסיר את עול העבדות ולהחזיר מלחמה. Universe at War נשמע בהתחלה כמשחק RTS סטנדרטי למדי, אך יש בו נופך טקטי דינמי במיוחד שהופך אותו לשונה: כל היחידות במשחק ניתנות לשינוי וש…

    • 31 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. Started by huber,

    http://www.jonandbrad.com/2007/12/17/evolution-of-the-fps-27-years-of-fragging/

    • 2 תגובות
    • 876 צפיות
  13. מישו יכול בבקשה לעלות את כל קבצי ה .INI שיש בתיקיה SADA-OFFLINE/SYSTEM כי שיחקתי שמה בקבצים כדי לעשות WINDOWED ובטעות נחקתי אותם :\ ועכשיו המשחק לא עולה ואין לי כוח להתקין מהתחלה אז מישו יכול בבקשה ?[br]פורסם בתאריך: 19.12.2007 בשעה 15:03:00 תודה על העזרה חברה !!

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  14. Started by manticore,

    מישהו יודע איפה נמצאות השמירות של המשחק הזה? הייתי באמצע והייתי צריך להתקין ווינדוס מחדש ועכשיו אני לא יכול למצוא את הפרופיל שלי שם ואת השמירות

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  15. Started by free fraek,

    אני מחפש כאלה לאחי הקטן..

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  16. או שיש איזה אחוז קטן שאפשר לעשות משהו? יאלהה איזה באסהה אני משחק בזה כל יום .

    • 6 תגובות
    • 895 צפיות
  17. אהלן, קודם כל,wow משחק מדהים... התקנתי את המשחק,ואחרי ההתקנה הוא מבקש שאני יתקין את הדרייבר NVIDIA ForceWare 163.44 Driver ושאם אני לא יעשה את זה המשחק ייקרוס,לא הורדתי את הדרייבר הזה הורדתי את ההכי חדש,ואחרי שאני מוריד אותו,הוא לא רושם לי את ההודעה הזאת יותר,כאילו הכל בסדר, והוא ממשיך לקרוס...משהו מוזר...וכן...ניסיתי גם להוריד את אותו דרייבר בידיוק זאת גירסת בטא...ועדיין... מישהו נתקל בבעיה הזאת ? דרך אגב,מי שאוהב גוף ראשון,חובה לארגן את המשחק....

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  18. Started by averaraz,

    משחק דיי כיפי לדעתי בסגנון '"ירה כפי יכולתך" תוך כדי המשחק משחקים ב3 דמויות שלכל אחד מהם סוגי נשקים שונים, יש אפשרויות לשידרוג. כמו כן משחקים באחד החלקים האחרונים של המשחק ברובוט. בהחלט מומלץ בתור משחק קליל שמעביר את הזמן בכיף.

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  19. Started by LazyBoy,

    מחר בצהריים (שעון ארה"ב) 3D Realms תשחרר סרטון קצר מDuke Nukem Forever. זו פעם ראשונה מאז שנת 2001 שמראים סרטון מהמשחק שעבר תהפוכות רבות במהלך השנים והחליף מנוע גרפי 3 פעמים. http://www.gamespot.com/news/6184131.html?tag=latestnews;title;1 עריכה: הסרטון עלה לרשת.

    • 65 תגובות
    • 7.1k צפיות
  20. Started by wooper,

    היי אני רוצה לקנות half:life:orange box האם זה כולל את half life:counter strike

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  21. האתר גיימספיי פירסם את עשרת משחקי הפיסי הטובים לשנת 2007 http://goty.gamespy.com/2007/pc/index.html קלעו כמעט במדויק לבחירות שלי בחירות של אתרים נוספים יעודכנו כאן IGN פירסמו את רשימת משחקי השנה שלהם http://bestof.ign.com/2007/pc/22.html נבחרי השנה כדלקMן: משחק הפיסי של השנה הוא -Bioshok משחק האקשן -Gears of War משחק הירייות מגוף ראשון -BIoshock משחק הפאזל של השנה-פורטל משחק המירוצים-DIRT משחק התפקידים- The Witcher משחק האסטרטגיה- World in Conflict גרפיקת השנה-קרייסיס משחק הרשת -WIC המשחק cod4 לא הגיע למקום הראשון באף קטגוריה

    • 156 תגובות
    • 16.1k צפיות
  22. התחלתי לשחק במשחק ויש אלמנטים במשחק שכל הזמן משתנים מדובר על סלעים וחלק מהעצים ניסיתי לשחק בהגדרות אבל לא עזר אני ינסה תדריבר האחרון ליראות אם זה יפתור תבעיה אבל בגלל שהמשחק כבר הרבה זמן בשוק אז אם זה בעיה מוכרת בבקשה תגידו לי אני על ויסטה 32 ביט

    • 5 תגובות
    • 621 צפיות
  23. מצאתי איזה קישור להורדה של ה TECH DEMO לא יודע מזה העם מישהו ניסה אותו ? הנה קישור :http://www.gamershell.com/download_18983.shtml FALLOUT3 הולך להיות משחק התפקידים הכי טוב של 2008 לדעתי ,וואי כמה זמןם עבר מ 2 חחח אין עדיין תאריך יציאה רשמי אז מה שנשאר זה לחכות באסה .(מתישהו ב 2008 ) הנה אתר הרשמי של המשחק : http://fallout.bethsoft.com/eng/home/home.php

    • 7 תגובות
    • 929 צפיות
  24. Started by nehmia,

    אסטרטגיה או משהו לא כל כך משנה הזאנר רק לשרוף זמן(לפני גיוס מרץ..) אחד שיוכל לעבוד על המחשב שלי..מפרט למטה

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  25. Started by achiya1,

    הרבה לא אוהבים את הפרו החדש אבל אין ישראלים כמעט ברשת יש פה אנשים שמשחקים במקרה?

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות

דיונים חדשים בפורומים