משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התקנתי תמשחק ויש כמה בעיות במשחק שרציתי לשאול לגביהם: מה הסיפור עם השמירות ואיך מתקנים את הבעיה? למה שיורים במשיהו הדם נראה לא אמיתי כזה שחור אדום כזה לא ריאליסטי..? מה עושים עם הבאגים שזה יוצא מדי פעם מהמשחק? יש תיקון? תודה לעזורים.
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש משחקי אופנועים ,לא חייב מרוצים אני מעדיף שתהיה עיר שיהיה אפשר להסתובב בה עם האופנוע למרות שגם תחרויות זה בסדר.. שיחקתי כבר בMotoGP 07 ובTest Drive Unlimited אין עוד משחקים טובים בדור שלנו ?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני מחפש DEMO של משחקים שירצו לבד - כלומר שהמשחק ישוחק בעצמו במין לופ שחוזר על עצמו, מאיפה ניתן להשיג DEMO שכזה ??
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
אהלן התקנתי היום את ביושוק ואחרי שהסרטון הקצר של ההתחלה נגמר (שהוא אומר שהוא נועד לדברים גדולים) ואני מגיע למן מעגל אש כזה - הכל בלאגן ויש מלא טקסטורות חתוכות ואי אפשר להבין כלום. בהתחלה גם לא ראו עכבר בתפריטים אבל אחרי ששמתי את הפאטץ' שמשנה את השיידרים ל 2.0 אז זה הסתדר. מצורפת תמונת מסך. נ.ב. חיפשתי בדיון הרשמי ולא מצאתי את זה - מצטער מראש אם זה נשאל כבר. [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משחק כרגע ב HL2 E2 אורנג בוקס.ממש בהתחלת המשחק כאשר אני רואה את הוידאו הראשון ביחד עם אלכס על המסך לאחר תיקון החשמל המשחק לאחר דקת וידאו על המסך נתקע ויוצא למסך של וינדואס.מישהו נתקל בבעיה הזאת??? אפיזוד 1 עבר ממש חלק. ???
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
המפרט בצד... הדמו עבד מצויין הכל על MAX 1280*1024 אבל המשחק עובד פשוט גרועה... לממממה?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
23.2.2009 החלק הראשון של המוד שוחרר! הורדה: http://commandandconquer.filefront.com/file/;98041#Download ***צריך עותק של C&C 3 מעודכן ל 1.09 כדי לשחק*** בשלב זה יש רק את הGOI והIDF, ואין סינגלפלייר. משאבים: http://www.isotx.com/mec2/?page=7658.0 מפות: http://www.isotx.com/mec2/?page=7659.0 IDF: יחידות: http://www.isotx.com/mec2/?page=7676.0 מבנים וכוחות: http://www.isotx.com/mec2/?page=7669.0 GOI: יחידות: http://www.isotx.com/mec2/?page=7677.0 מבנים וכוחות: http://www.isotx.com/mec2/?page=7662.0 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------…
-
- 55 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
אני כבר לא יכול לחכות לכותר השלישי בסדרה האדירה הזו! ללא ספק זה אחד המשחקים היחדים שניתן לאמר עליהם "מרגשים", עלילה עשירה, דרמטית ומציאותית ממדרגה ראשונה, משחק שגורם לך לחשוב על מה שקרה לאיש הזה כאילו הכרת אותו במציאות...
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
איזה משחק ענק כל שלב ושלב מיוחד וכיף לשיחוק גרפיקה ופיזיקת משחק מדהימות ומנוע קל יחסית וזה שהמשחק קצר עושה אותו עוד יותר טוב כי הוא קצר ואיכותי כל שלב מתוכנן מעולה.. אהבתי תשלב בונוס בסוף במטוס שחושבים שזה נגמר
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
אף פעם לא שיחקתי במחשק מהז'נר , ואני רוצה לנסות. אפשר המלצות בבקשה ? שמעת Command & Conquer טוב.
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק פתחתי אותו והתחלתי משחק חדש...היה את הסירטון המקדים והכל....ואז שהוא נגמר ואני צריך להתחיל לזוז ולשחק אני לא יכול לזוז!!! ניסיתי עם כל הלחצנים במקלדת ובעכבר והמשחק לא מגיב... מישהו יודע מה לעשות ? אולי זה משהו באפשרויות?
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/44208.html לא מגוחך?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
אני משחק כרגע באפיסוד 1 ורציתי לדעת כאשר מגיעים לשלב שנקרא urban flight ישנה בריכה גדולה של מים שבצידה דלת ובצד השני שלטר כאשר מורידים את השלטר הדלת נפתח ומחשמלת את המים! אבל לא הצלחתי לעבור לכוון הדלת? מישהו יודע איך???
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פתחתי כרגע קלאן חדש ואני צריך שחקנים טובים ואקטיבים לקלאן קוראים quality כרגע אנחנו 4 ואנחנו צריכים עוד 3-6 שחקנים כל מי שמועניין וחושב שהוא מתאים שיצור איתי קשר זה הטימספיק שלנו 212.143.230.120:2008
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
למי שיש COD1 מקורי ובא לו להחליף איתי בCS,CZ ועוד כמה משחקים בסטים שידבר איתי בפרטי
-
- 3 תגובות
- 618 צפיות
-
-
אני צריך קובץ מהתיקייה \Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32 בשם Crysis.exe כן כן,הוא נמחק לי אל תגידו לי לבקש באשכול הראשי :
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
-
שלום לכולם חבר הביא לי מחו"ל את האורנג בוקס הבעיה שלי היא שכאשר אני משחק המשחק רץ נפלא על המערכת אך לאחר כמה פסילות הוא נתקע בשלב ה LOADING ב EPISODE 1 אני מריץ את המשחק עם ויסטה מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אני תקוע שם בתוך החללית חייזרים או מה שזה לא יהייה קצת אחרי שמגלים אותה לראשונה שההר הענק מתחיל להטמוטת אני לא מבין לאן ללכת שם אני אוכל סרטים... אולי מישהו מכיר אתר עם SAVE לאחר היציאה משם?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
כמו בכל שנה, אתר משחקי האינדי (מפתחות עצמאיות קטנות) gametunnel.com ערך את פרסי השנה שלו. השנה אני ממליץ על אימורטל דפנדר, ככל הנראה אחד ממשחקי הטאואר דיפנס הטובים ביותר שנוצר, קודוס רוק לג'נס, משחק סימס מופשט עד לבסיס שבו מקימים להקה, ודיטרמנס, משחק עם מכניקת חרבות דומה לדיי ביי דה סורד הזכור לטובה בו שולטים ישירות בתנועת החרב. משחקים רבים נוספים מחכים לכם, הגיימרים העצלים שמתעלמים מהשוליים המצויינים שהתפתחו בתעשיית המשחקים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחת הסיבות שהפסקתי לשחק זה כי הזום הרגיל של המחשק, קרוב מאד לשטח הקרב, ואתה לא יכול לקבל תצוגה טובה כמו שאתה מצפה לה, אלא אם כן תמקם את המסך על הר גבוה ותראה את הכל. אבל פעם אחת, אני לא יודע על מה לחצי, זה לא מופיע בשום אתר בשום מקום. פשוט לחצתי על משהו שנתן לי לעשות Zoom ללא הגבלה פשוטו כמשמעו. אם מישהו יודע איך עושים את זה? או האם יש דרך אחרת לעקוף את הזום של ברירת המחדל. אנא שיכתוב תודה מראש! [br]פורסם בתאריך: 31.12.2007 בשעה 16:05:16 טעויות קורות :\\\מנהל בבקשה להעביר לפורום משחקים תודה!!
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
אנא הביעו את דעתכם בנושא הכותר הבא מסדרת וורקראפט עלייה כולנו גדלנו עוד מימי היסודי.
-
- 20 תגובות
- 2k צפיות
-
-
איזה מוזיקה קלאסית הייתם שמים אם הייתם משחקים במשחק יריות כגון splinter cell:ct תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
הרבה זמן לא שיחקתי בGTA ברשת , עכשיו אני בה להפעיל זה נכנס אבל שאני לוחץ להכנס לסרבר זה לא עושה כלום , משהו שמע על בעיה כזאת ? ויכול לעזור בבקשה ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


