עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. E3 לשנת 2008 נגמר וראינו איזה 100 טריילרים, טיזרים והדרכות על משחקים חדשים. בחרו את 5 המשחקים שהכי הקסימו אתכם ואתם מתים לשחק בהם (ללא דירוג, לא משנה לאיזו פלאטפורמה, לא משנה מתי ישוחרר). 5 המשחקים שהכי קסמו לי: 1) MIRROR'S EDGE 2) FAR CRY 2 3) RESIDENT EVIL 5 4) SPORE 5) PRINCE OF PERSIA: NEXT GEN * שימו לב, GTA4 ו MGS4 כבר יצאו ולכן לא בחרתי אותם.

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by sagim194,

    אוקי קניתי מחשב חדש(כרטיס מסך HD4870 ומעבד Q6600) עכשיו במהלך המשחק אני מריץ את כריסיס חלק לגמרי (על ההגדרות הכי גבוהות). אבל מידי פעם כשאני מת ולוחץ על העכבר כדי לחזור לצק פוינט הוא נטקע ולא מגיב. עכשיו ממה זה יכל להיגרם? מזה שיש לי ויסטה 32 ביט (שמנצלת רק 3.15 גיגה במקום 4) או בגלל שהקראק לא טוב? בבקשה תעזרו לי :'( תודה

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  3. Started by liortaib,

    תגידו נגיד יש לי מסך 24 עם רצולוציה 1900x1200 וכרטיס מסך 4870 רציתי לשאול שאני יפעיל מישחק מסוים על רזולציה של המסך עצמו אוטומטית או שעל כמה הכרטיס מסך יכול להריץ את המישחק?

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  4. Started by jackhammer,

    מישהו יודע מה קרה לאתר GAMER? פתאום הוא נסגר...

    • 6 תגובות
    • 4.7k צפיות
  5. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם. אז ככה היום הלכתי לחבר שלי וראיתי שיש לו את המשחק הזה , אז התקנתי אותו אצלו בשביל לבדוק איך הוא אבל נוראה הסתבכתי בשליטה. לא הצלחתי להבין שם כלום אז חיברתי את הגוייסטיק שלו (תמונה בהמשך) וגם שם לא הבנתי כלום . כל המקשים פועלים אבל השחקן זז רק אחוריה וקדימה וכשלוחצים על מקשי החצים אז זה תמיד פותח לי תפריט שונה (נשקים וכאלה) . השאלה שלי זה איך לסדר נורמלי את המקשים ? וגם הם תמיד אומרים לי איך לעשות טריקים ואין לי מושג לאיזה מקשים הם מתכוונים , איך אפשר לדעת ? תודה מראש . (הגוייסטיק) http://ultrapro.co.il/products/90307

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  6. Started by SuperStyle,

    בבקרי המשחקזה מראה שיש לגיטרה 10 לחצנים: '>http://www.zix.co.il/viewer.php?id=495176715.JPG"] אבל יש רק 7: כל הצבעים START ו BACK כל השאר זה תנועה. אז מה זה 8,9,10 ??? ואחרי STAR ו BACK יש מקש של חצים ואז יש מקש אם סימן של הבוקס אבל הוא לא עושה כלום במשחק ולא בהגדרת הבקר. וגם יש שני חיבורים: 1.'>http://www.zix.co.il/viewer.php?id=485320835.jpg"] זה חיבור מהמודם אבל מה זה עושה? 2.'>http://www.zix.co.il/viewer.php?id=23970954.jpg"] של מה החיבור הזה ומה הוא עושה?? בבקשה תענו אל כל השאלות תודה

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  7. Started by Moty_p,

    איאפשר לפרוץ את החרא הזה? כואב הלב שזה לא עובד צריך לפתוח שרתים ישראלים כדי שיפתחו לנו את האיפים..

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by asaf556,

    איך אני מכניס את הקודים למשחק ניסיתי אבל לא הולך לי אשמח אם אני אקבל הסבר ברור לא כמו במעבדת הdna אני לא מוצא איך לשים שם [br]פורסם בתאריך: 18.07.2008 בשעה 15:16:40 עזרה בבקשה

    • 1 תגובה
    • 981 צפיות
  9. אפשר להוריד אותו?

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  10. Started by amitey,

    מחפש משחקים בסגנון של RED ALERT אבל קצת יותר מתקדמים - יש למישהו המלצות?

    • 5 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. Started by EAD,

    אז אני יודע שמשחקים כמו UNREAL 3 וכמו Mass Effect ועוד תומכים בפיסיקה. מישהו התנסה עם זה? לקח משחק כמו Mass Effect יחד עם כרטיס סטייל 260 או 280GTX או משהו כזה, ובדק איך זה נראה ואיך הביצועים ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני משחק על winXP הכל הולך חלק במשחק הכל סבבה ואז כשאני רוצה לשמור אז המשחק פשוט נתקע יצויין שזה הופיע רק בשלב יחסית מתקדם במשחק אחרי ששיחקתי כמה שעות ובהתחלה זה לא היה ככה...מה עושים??

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  13. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1991064316/m/1381029176/p/1 למי שמתעצל לקרוא, מסתבר שהם לקחו קראק של חבורת הפורצים RELOADED למשחק R6Vegas בשביל להריץ את המשחק ללא CD ;D

    • 19 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by ShayGTi,

    המסך הוא HITACHI 32 והרזולוצייה די ייחודית: 1366X768 יש דרך לשנות את הרזולוציה של המשחק ל1366X768? איזשהו TOOL או משהו...?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. זקוקה לעזרה נואשות ! הורדתי מייפל סטורי למחשב חדש עם כרטיס מסך צלצ מיימד ואני לא מצליחה לראות דבר ! רק לשמוע. מה עושים ??? אנא עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  16. למשל אם אני אשחק לדוגמא ב-Assassin's Creed, Gears Of War, Crysis פתאום המחשב אחרי כמה דקות ממזער לי את המשחק לשורת משימות. זה קרה לי בכל המשחקים, בהתחלה חשבתי זה באג שיש במשחק אחד. אבל ראיתי שזה בשאר המשחקים גם ככה. מה עושים ? יכול להיות שזאת בעיה בכרטיס מסך ? תודה לעונים.

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. Started by kobiatti,

    שמתי לב ששמים תמשחק במלא benckmarks ... לא הבנתי מה הדרישות הגבוהות במשחק הזה?!?! אני עם geforce5700 והרצתי אותו סבבה לאללהה למה שמים אותו בבנצ'מארקים?

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  18. Started by x-pac,

    אני רוצה המלצה למשחק אסטרטגיה חזק שלא יהיה מהפשוטים משחק עם קצת מורכבות ושיביא לי אתגר אמיתי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  19. Started by Royz,

    הגרסה החדשה 2.1 יצאה עם מלא שיפורים פתחתי פה פעם דיון מושקע עם הרבה תמונות ומידע - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=319349.0 על מנת לשחק במוד צריך: 1)להוריד סטים אם אין. 2) משחק המבוסס על המנוע SOURCE של half life 2 כמו: hl2, hl2dm, hl2 ep1, hl2 ep2, dod source, css,tf2 3) Source SDK base מ steam tools (שוקל קצת וצריך אותו בשביל להפעיל כל מוד של hl2) יש המון שינויים מהגרסה קודמות: - 2 New Maps - 3 New Game Modes - Tons of fixes - Plenty of additions - Lots of balance changes For more check out our Readme Be sure to also check out our Player Guide while you download! קישור לסרטון הרשמי של המשחק: http://www.gamershell.com/download_23070.sht…

    • 4 תגובות
    • 911 צפיות
  20. Started by haimon_v,

    המשחק מוחרם או משהו? אף אחד לא מתייחס אליו? למה?

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  21. מעבד E6700 OC 3.200 כרטיס מסך 8800GTS 512 G92 OC משחק על פרטים הכי גבוהים. אני מאמין שמשהו מגביל את המערכת.

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  22. יש לי משחק ישן של L.A.P.D השוטר הרובוט משחק הדמו יש לי ואני רוצה להתקין אותו אבל הוא לא קורא ווינדוס אקס פי ניסיתי לשנות במאפייני ההתקנה לווינדוס 98 זה לא נכנס גם כן האם יש דרך כלשהי להתקין את המשחק בכל זאת ?!

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  23. שלום, הורדתי את המשחק בכמה חלקים כאשר חילצתי את אחד מהם (שכולם ביחד) קיבלתי קובץ iso אותו ניסתי לפתוח בדימון טולס אך כאשר ניסתי להכניס אותו לכונן הוירטואלי... המחשב ביצע ריסטארט לאחר הריסטארט המשחק נקלט בכונן הוירטואלי אך כל פעם שאני לוחץ עליו כדי לקבל את מסך ההתקנה המחשב מבצע רר תודה לעוזרים חשוב-זה לא קרה לי אם משחק קודם שהורדתי

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  24. Started by ag43,

    אני מתכנן להתחיל לשחק STALKER בפעם הראשונה והבנתי שיש מוד כזה שאמור לשפר את חווית המשחק עשרת מונים. אשמח לפירוט על המוד הנ"ל והאם הוא מתאים גם למי שמשחק בפעם הראשונה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. המחשב מספיק חזק, CSS פועל ב1920x1080 חלק 150FPS +- תמונה: http://img389.imageshack.us/img389/9712/aaprobbt9.png

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות

דיונים חדשים בפורומים