עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ronit54,

    יש לי בעיה במשחק Beijing 2008, על ההתחלה הוא שואל אותי אם אני רוצה להרשם לאיזה אתר ואני לא יכול לסמן לו את האופציה השנייה שאני לא רוצה. לא מופיע לי הסמן של העכבר ולא כלום. מישהו יכול לעזור לי?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום האנגלית שלי לא משהו והייתי שמח אם הייתה אופציה לעצור את המחשב בעת שיחה עם דמויות כדי לקרוא בקצב שלי... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  3. יש איזה שלב של איזה מפלצת שוכבת בתוך קופסא כזאת אם מים כתומים ואני לו יודע מה צריך לעשות ואני צריך להגיע לנקודה ירוקה ואני לא מצליח ניסיתי הכל ויש ליד הנקודה דבר סגול אני לא יודע מה לעשות השלב הזה אחרי המפלצות הגדולות ואני לא יודע מה לעשות תעזרו לי בבקשה!

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  4. Started by ilay22,

    ל

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  5. Started by -AKEL-,

    פעם כשהייתי מוסיף את החפצים לתקיה של Downloads זה היה מוסיף לי אותם בלי שום כל בעיה... למה עכשיו הוא לא מוסיף לי אותם??? :s05:

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  6. שלום, הורדתי את הטסט דרייב והוא נתן לי רכב להשכרה נסעתי לאיזה סוכנות בחרתי רכב ומשם נסעתי למשימה הראשונה ובכניסה הוא אומר לי טורניר או תחרות או משהו כזה ואני עושה לו START והוא נתקע מה עושים???

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  7. Started by Lanzar,

    אח שלי קנה את את C&C Kane Warth ושהוא מתקין ומנסה לעלות את זה הוא מקבל הודעה ש Tiberium Wars חייב להיות מותקן... מה שהוא קנה זה תוספת ? לא משחק בפני עצמו ?!

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  8. Started by Alex89,

    יש כזה משחק כמו יוגיאו (YU GI OH) אבל יותר מעניין עם כל החוקים? או שאולי יש משחק של יוגיאו אבל עם כל הכללי?[br]פורסם בתאריך: 3.08.2008 בשעה 12:57:34 יש כזה? אין כזה?

    • 1 תגובה
    • 907 צפיות
  9. Started by Alex89,

    ?

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  10. אין ברשותי את הקונסולה - מעוניין להריץ את המשחקים על המחשב במקום.... מישהו מכיר אמולטור שעובד ל- XBOX360 ?

    • 6 תגובות
    • 3.3k צפיות
  11. Started by cb,

    אחרי שהתקנתי תמשחק ...שוב (חח היה בא לי רצח!! לא שיחקתי בו מהפעם הראשונה שסיימתי אותו,משחק גדול). יצאתי לאחר כמה שלבים... והדסקטופ שלי הופיע כך: http://i35.tinypic.com/2l8eyya.jpg בהתחלה גם כל השירים שעל השולחן עבודה היו נראים ככה אבל אחרי ריסט הם חזרו לעצמם,כולל הראר שיש שם.. אבל משום מה כל שאר הסמלים נשארו דפוקים...זה משגע אותי,מישו יכול לעזור? אם זה לא הפורום הנכון תעבירו את הנושא שלי...

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  12. Started by Guarding angel,

    מי שזוכר היה משחק של חברת סגה בקניונים אתה יושב בתוך קוקפיט (תא טייס לעילגים) ,זה מן סימולטור ארקייד כזה שבו אתה בוחר מטוסים כגון F14; MIG 1.44 ועוד כאלו יש כול מיני שלבים ובכול שלב יש בוס מטוס B52 טנק ענקי ספינת אוויר ענקית עם צריחים שיוצאים מכול עבר מישהו זוכר את המשחק?

  13. Started by huber,

    מישהו הגיע לדרקון והצליח לחסל אותו? אני נהרג מייד במכה הראשונה שהוא מנחית למרות שאני כבר בדרגה 21 (עשיתי את המשימות בדרך, כולל משימות הביניים).

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by 125,

    אתמול החלטתי להתקין שוב את המשחק, פעם אחרונה ששיחקתי בו זה היה בתקופת השביתה ( לפני חצי שנה ) התקנתי פאץ 1.6-1.7 וכשאני מנסה להתחבר לסרבר יש לי ERROR : code post gfx mp ff *יש לי את המשחק המקורי . מה אני עושה?!?! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  15. אני אוהבת משחקים בסגנון הזה ,אבל TQ לא סחף אותי ואני לא יכולה להצביע על סיבה מסוימת. מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  16. איך גורמים למשחק ישן לעלות בחלון בגודל 1:1 ולא במסך מלא שם הוא משנה את הרזולוציה?? עוד לא מצאתי משהו שיעזור לי לעשות את זה. כשהמשחק עולה, הוא עולה במסך מלא ברזולוציה 1024X768, וכשאני עובר לשניה לאיזה תוכנה בוינדוז (מסנג'ר למשל) הוא מחזיר חזרה לרזולוציה הרגילה של הוינדוז, וזה ממש מעצבן אותי. אני לא רוצה לעבור למצב 1024X768 אלא שהמשחק (משחק ישן, מיועד עוד לwin98) יפתח בחלון שגודלו בדיוק 1024X768 פיקסלים במסך שלי... למרות שהמסך שלי גודלו הוא 1600X1200. מקווה שהבנתם אותי, תודה !

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  17. Started by shlomo1441,

    המשחק רץ חלק עד שהגעתי לשלב של הספינה.אך שאני בא לסיים את השלב המישחק רוצה לעשות שמירה (AUTO SAVE) המשחק ניתקע בויסטה(32BIT) נפתח לי חלון של ווינדואס אומר שהמישחק ניתקע וללחוץ על סגור. ניסתי להוריד את כל הגרפיקה לLOW וזה לא עזר המישחק ניתקע בשמירה. שיחקתי לא במסך מלא והסתכלתי על הזיכרון והמעבד והכל עבד בסדר. טמפ' כרטיס במנוחה 57 במאמץ 75. פאץ 1.2.1 למישהו יש פתרון? CORE 2 DUO E8200@ OC 3.2GHZ OCZ 1024X2 @ 800MHZ RADEON SAPPHIRE 4850 512MB DDR3 GYGABYTE P35

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  18. Started by Alex89,

    מדיי פעם המחשק ניתקע לאיזה חצי דקה או יותר. קראתי באיזהמקום שזה עובד על 3DFX (כי זה מה שהיה באותו זמן) ואין מה לעשות אלה אם לקנות כרטיס מסך ישן מה שנישמע ממש מצחיק. בכל מקרהיש פתרון?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Oxygen87,

    http://www.gamespot.com/pc/adventure/thelostcrown/index.html?tag=tabs;summary משחק הרפתקאות ? מישהו שיחק ? הוא בסגנון של CSI ? חקירות ? תודה

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  20. Started by matan100,

    שלום , אני רוצה בבקשה פיפא בעברית ולא משנה איזה שנה בעברית ואני רוצה משחק מלא ולא דמו בתודה מתן .

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by simonsix,

    http://www.fileplanet.com/promotions/redalert3/ למנויי fileplanet שימו לב שיש רמז על דרישות המערכת Recommended Specifications: Operating System - Windows XP or Windows Vista (32-bit) CPU - Multiple cores or Hyper-threading Graphics Card NVIDIA GeForce 6800 or higher, ATI Radeon X1800 or higher RAM 1 GB Sound Card DirectX 9.0c compatible

    • 118 תגובות
    • 15.1k צפיות
  22. איזה משחקים מתאימים לשלט ? איזה משחקים מאפשרים לשחק 2 על המחשב - יש לי 2 שלטים אלחוטיים ומתאם למחשב... תודה...

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. Started by liordavid,

    שלום... קניתי את המשחק SIMS 2 דלוקס ולאחר מכן קניתי את א. The Sims 2 Teen Style Stuff ב. The Sims 2 IKEA® Home Stuff איך אני יכול לשחק בסימס 2 כאשר יש לי את שני חבילות התוספות, אם זה אפשרי בכלל... תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  24. אני מנסה לשנות במשחק את הCONTROLERS ואני לא מוצא אפשרות כזאתי. מישהו יודע איך משנים אותם ?!

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  25. Started by omfglol,

    https://www.cal-online.co.il/he-IL/Cal/prepaid/Pages/welcome.aspx רציתי לדעת אם אפשר להשתמש עם הכרטיס הזה בשביל התשלום החודשי ל World of warcraft?

    • 2 תגובות
    • 973 צפיות

דיונים חדשים בפורומים