עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. במצב Association, כשאני לא עושה simulate אלא משחק את המשחק, אני משחק אותו רק על 3 דקות למחצית ואז המשחק נגמר ב40 או 50 בערך... כשאני עושה simulate המשחק נגמר ב120 בערך. כשאני משחק את המשחק, זה משפיע על הקבוצה/שחקנים? כי נראה לי שזה מוריד מהערך כשהמשחק מסתיים ב50 כשהוא אמור להסתיים ב120. או שזה חכם וזה לפי יחס?

  2. Started by eladbu,

    ראיתי כמה סרטונים של המשחק וחבר שלי בחול קנה היום את במשחק והתאכזב עמוקות ויש לו מחשב מטורף דרך רימוט כיוונתי לו הכל על HIGH יכולתי לאמוד את הגרפיקה רק דרך פרינט סקרינים אבל זה נראה ממש לא בכיוון!אני טועה???

    • 165 תגובות
    • 16.9k צפיות
  3. Started by EcSm,

    משתלם הכוונה אם יוצא זול יותר מהארץ בהפרש שמצדיק זאת (נאמר, במקום 200 תקבל משחק ב150). מעוניין לשמוע על אתרים או חנויות ששולחות לארץ במחיר סביר (לשקלל את המחיר יחד עם עלות המשלוח).

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by EcSm,

    אתמול נפתח פעם ראשונה שרת Steam ישראלי . אני למשל יכול לשים לב להתחברות מהירה יותר ליוזר. גם אתם שמים לב למשהו? הנה הכתבה: http://www.vgames.co.il/article/3557.html

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by dan9,

    אני שואל באמת?? http://www.reloaded.org/index.php

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  6. Started by HaEsrimVeArba,

    מישהו משחק בזה? אני מחפש שותפים למשחק. דיון וכו..

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  7. Started by Tanya,

    הי. יש לי רשימה ארוכה של משחקי מחשב שאני רוצה לקנות. 90% מהרשימה אלה משחקים שתמיד חסרים במלאי בכל אתרי המשחקי מחשב בישראל. [והם אף פעם לא חוזרים למלאי, כבר חיכיתי יותר מידי זמן]. אני חושבת לקנות מחו"ל, גם אם זה ייקח שבועיים להגיע,לפחות אשיג את המשחק. יש לכם המלצות? אתרים בחו"ל שכבר יצא לכם לקנות מהם משחקים? [רצוי אתרים עם מלאי גדול שמתעדכן כל הזמן]. אני מעוניינת באריזה מקורית לכן אני לא רוצה אתרים שניתן להוריד מהם את המשחק המקורי בכסף, תודה.

    • 33 תגובות
    • 4.8k צפיות
  8. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=307462 קיצור אנסמבל (החברה שהביאו לנו את אייג' אוף אמפיירס ומפתחים את הספין אוף השני של היילו) הודיעו כי נתננו אור ירוק להתחיל בפיתוח של משחק תפקידים מבוסס וורלד אוף וורקרפט רק...בעולם של היילו

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  9. שלום. לפי מה שהבנתי NBA 2K9 לא מציע משחק מרובה-משתפפים על גבי הרשת (online multiplayer), אלא רק על אותו המחשב (offline). האם זה נכון?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אזז ככה המשחק החדש יצא היום לא ידוע לי בדיוק מתי הוא יתומכר בארץ וגם לא אכפת לי לכל אלו שרוצים תמשחק עוד היום תישלחו הודעה אלי לפרטי

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by huber,

    בהחלט מבצע מעניין. אם לא היה לי את רב המשחקים כבר הייתי הולך על זה: http://store.steampowered.com/sub/1134

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by shnozlid,

    אני ואחי מעוניינים לשחק אחד נגד השני בפרו אבולושן. יש לנו שתי מקלדות אחת מהחיבור הרגיל ואחת USB. כשאני נכנס למשחק יש רק controller1 ואין אפשרות ל controller 2. משמע איננו יכולים לשחק. מישו יכול לשפוך קצת אור על העניין? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by fish123,

    לאחרונה יצאו כמה כותרים לWWII, כמו Brothers in arms וCall of Duty 5, אבל מה באמת עדיף? יש גם את סדרת באטלפילד ועוד הרבה משחקים, אז איך אני אדע מה הכי כיף ומה כדאי לשחק? נ.ב. קיבלתי את Brothers in arms החדש limited edition אבל אני לא יודע אם כדאי לשחק בו, מה אתם מציעים לעשות? ;D

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  14. Started by naoriko,

    נתקעתי במשחק שיפרתי את האוטו כמה שאפשר עשיתי את כל כל כל המשימות לא נשאר כלום לקחתי את האחרון האחרון שאני יכול לקבל שיפרתי אותו בכל בצבעים ואין לא נפתחות משימות ואני רק ב-47% של המשחק...! מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Ido.G,

    שלום, אני והחברים רוצים לקנות מתנה לחבר. המשחק שעל הפרק הוא WWE 2009. הבעיה- בארץ הוא יקר מדי. הפתרון- להזמין מחו"ל. אני מתלבט בין game.co.uk ל play-asia. עלות המשחק בשקלים עם המשלוח הכי זול מפלי אסיה היא 210 שקלים. עלות המשחק מ גיים.יוקיי היא 230 שקלים. היתרון של game.co.uk היא המשלוח המהיר יותר. ההצהרה היא על 4-6 ימים, לעומת 6-10 ימים. בעקרון לא היה כזה משנה, אבל אנחנו גם ככה באיחור של חודש. בעקרון ה 20 שקל האלה לא ממש משנים- אבל רציתי לדעת באיזה משלוח יש יותר סיכוי שהמכס יתפסו את המשחק. PLAY ASIA שולחים במעטפה- שזה טוב. איך לי מושג איך האנגלים שולחים. בכל מקרה, מאיפה לדעתכם עדיף להזמין? תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by sgt_flippy,

    מהו המשחק רשת המוני שאתם ממליצים כי אני רוצה לשחק במשחק רשת שדומה ל -mu (כן כן אתם יכולים לסקל אותי באבנים) אבל אני פשוט אוהב את הסגנון של המשחק הזה יש המלצות?

    • 6 תגובות
    • 838 צפיות
  17. http://www.gametrailers.com/player/30272.html בתור חובב RPG מוזר לי שהמשחק הנ"ל הצליח לא להגיע לתשומת ליבי, אבל אם אני מבין נכון הוא שוחרר כרגע רק בגרמניה (רק בגרמנית?).

    • 28 תגובות
    • 4k צפיות
  18. Started by mor873,

    Medal of Honor או אחים לנשק לא זוכר ביוק (לא מתכוון ל cod5) מה שם המשחק והאם יצא כבר ? הרשימה החדשה לא מופיע

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  19. ביעקרון המישחקים שאני רוצה שיעבדו לי ממש חלק וברזולוציה סבירה הם far cry 2 gta 4 nfs uncover זה המיפרט מעבד אינטל c2d e7200 כרטיס מסך ati hd4859 1g זיכרון 2g

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  20. שלום אני עומד לקנות מחשב למשחקים, אולם אחד הדילמות שלי זה המעבד, כיוון שע"פ הידוע לי השוק כן הולך בכיוון של שימוש במספר ליבות אני רציתי לברר איזה מהמשחקים הבאים כן משתמש במרובעי ליבה: רד אלרט 3 GTA 4 NFS UNDERCOVER ואם משיהו במקרה יודע אם SC2 יתמוך במרובע ליבות. המחשב הולך לשרת אותי הרבה שנים ואיני מתכוון לבצע שידרוגים בלוח אם או במעבד לפחות אני לא רוצה, השאלה שלי אם עדיף לשים על PHENHOM9550X4 כ760 ש"ח, או לשים על ATHLON X2 5200 מחצית מהסכום הזה. חשוב לציין שכנראה אני לא אבצע OC.

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  21. Started by sha1823,

    ניסיתי את המשחק על וינדוס xp 64bit על הגדרות הכי גבוהות רץ חלק אחרי זה התקנתי ויסטה 64 ביט שמתי את המשחק על הגדרות הכי גבוהות רץ לי חלק אבל יש כאלה תקיעות קטנות כאלה מעצבנות עדכנתי את כל הדריבים שמתי את הfix של ati הכל ושום דבר כאילו יש בעיה עם להפעיל את זה על ויסטה המחשב שלי הו א e8500 3.8ghz 4 גיגה ראם hd4870 512mb תעזרו לי ואגב אם אפשר את הגרסה האחרונה של הfix ל ati והורדתי גם את הדרייבר החדש לכרטיס מסך הגרסה 8.11 לא יודע אם הfix כלול שם

    • 2 תגובות
    • 787 צפיות
  22. Started by dante123,

    אהלן. לרוב שאני מפרמט אנ ילא יכול לשחק בהם לאחר הפירמוט. אני מניח שזה מכיוון שהמשחק גם מתקין קבצי הפעלה בנבכי כונן C. מישהו יודע איך אפשר לגבות אותם כך שאם אני אחזיר אותם לאחר הפירמוט אני אוכל לשחק כרגיל?

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  23. Started by simonsix,

    שם המשחק:Call of Duty® World @ War ז'אנר: משחק יריות מגוף ראשון FPS פיתוח המשחק- Treyarch הפצה- Activision מס' שחקנים- 1 + מולטי תאריך יציאה-11/14 נובמבר (אירופה/אמריקה) אקטיביז'ן כהרגלה בקודש דואגת בכל סוף שנה לשחרר כותר חדש בסידרת המופת Call of Duty לאחר שנשברו כל השיאים בשנה שחלפה עם הכותר המוצלח מכולם cod4 שפותח ע"י אינפניטי להזכירכם המשחק חצה את מכירות 10 מיליון עותקים (!) השנה הגיעה תורה של טרייארץ' לסיים לפתח את הכותר הבא בסידרה וזו בהחלט משימה בלתי אפשרית לא רק משום שזו חזרה למלחמת העולם ה II אלא בעיקר משום שההצלחה של cod4 היתה פנמונלית ויהיה קשה מאוד לשחרר כותר שיצליח להתקרב לרמה ההיא ובעיקר שיצליח למכור כמות גדולה של עותקים. הכותר הפעם לא מקבל מ…

    • 962 תגובות
    • 118.4k צפיות
  24. כמה זמן זה דואר אקספרס??

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  25. Started by guynemni,

    שלום. כשאני נכנס למשחק יש לי מסך שחור למשך איזה 5 דקות רק עד שאני נכנס לתפרית הראשי. ולאחר מכן יש לי בערך עוד 5 דקות לחכות הטעינה של המפה ובין כל שלב לסרטון. וב-COD 4 הכל עבד לי מצויין. למישהוא יש הצעות? (כבר התקנתי מחדש 4 פעמים)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים