עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by No_Man,

    לאחר שימוש חד פעמי ב-Modem Booster, ה-ICQ לא מצליח להתחבר. האינטרנט עובד כרגיל. ה-ICQ הוא הבעיה היחידה (לפחות כרגע). מה לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  2. טוב סוף סוף פעם ראשונה סרקתי ותגידו לי מה למחוק או שבכלל לא [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  3. Started by eins,

    שלום קניתי מחשב חדש, בלי כרטיס מסך, הכרטיס מסך של אינטל הוא על הלוח. כאשר אני מכניס דיסק או DOK שיש בו קבצי ויאדיו, לפני שאני מספיק לעלות להפעיל את הקובץ בווינדוס ישר אני מקבל הודעת שגיאה של exploer.exe בפירוט מופיע הקובץ XVID.DLL ו גם לפעמים הודעת שגיאה של הקובץ drwtsn32.exe. עכשיו הורדתי קודק של XVID, התקנתי SP2 הורדתי IE7 דרייבים של הכרטיס מסך.. שום דבר לא עוזר מישהו אולי מכיר את הבעיה ?

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  4. מכל מה שבדקתי אני מצליח לשמוע רק טלויזיה(ממיר מחובר למחשב) ואני לא מצליח לשמוע תסאונד של קבצי וידיאו ואני לא שומע מוזיקה. מה הבעיה? כמובן שעדכנתי דריוורים וקודקים. עריכה: סידרתי את זה. כנראה מישהו או משהו עשה MUTE לWAVE.

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות
  5. :s05: בעיקר בקהילות שיתוף הקבצים, נוהגים לפצל קבצים לתיקיות RAR רבות. למה? האם יש סיבה שגם אני אשמור על הכונן הקשיח שלי קבצים חשובים כשהם מאוחסנים בתיקיות RAR?

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  6. Started by lir@n,

    שלום כולם ! יש לי אופיס 2003 מותקן על המחשב, בגלל שכל המחשב שלי באנגלית הוא אוטמטית מתקין את האופיס ללא תמיכה במילון עברי מה שלא מאתר ומוצא שגיאות כתיב, אני מקליד מאוד מהר ויש פעמים שמתפספסת לי פה ושם אות וזה דיי בעייתי בלי הסימון האדום והמרגיז מתחת לאתר אותה, ניסיתי קצת לשחק בהגדרות ספליניג וגרמר והבנתי שאני צריך להוריד איזה קובץ מסויים או משהו בסגנון, אני אודה לכם אם תכווינו אותי לקובץ \ תאירו את עיניי לפיתרון בתודה מראש, לירן

    • 2 תגובות
    • 785 צפיות
  7. יש לי רפידשייר פרמיום, אני זקוק להגדרות נכונות של התוכנה ע"מ שתהיה תאימות בינהם. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  8. אני מקבל את ההודעה הזאת Windows Media Player encountered a problem while playing the file. For additional assistance, click Web Help. כאשר אני לוחץ על web אני מקבל את ההודעה הבאה You've encountered error message C00D11B1 while using Windows Media Player חיפשתי בגוגל אבל לא הבנתי את הפיתרון. אשמח לעזרה תודה

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  9. אני משתמש בתוכנת אנטי ווירוס AVAST ואני לא מוצא את האפשרות של לכבות את המחשב אוטומטי אחרי הסריקה מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  10. Started by arthur16,

    בזמן האחרון יש לי בעיה אני שם שיר בווינאמפ או כל תוכנה אחרת וזה משמיעה לי כזה בדיליי או שנקטע לפעמים כאילו שהמשחב מעומס יותר מידי וכלום לא עובד אצלי- לא אימיול לא כלום וזה עדיין עושה ככה ויש לי מחשב בסדר ואין לי מושג ממה זה קרה מישהו יודע מה הבעיה תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 787 צפיות
  11. שלום לכם, רציתי לשאול שאלה עד לפני כמה הפוקר בפייסבוק עבד לי חלק בלי שום בעיות ומשום מה פתאום לפני כמה ימים הוא פתאום קופא לי באמצע משחק ואז אני חייב לסגור את הדפדפן ולהיכנס מחדש לאתר וככה כל פעם ואני לא יכול לשחק בכלל.. עד היום שיחקתי באקספלורר 6 (לא אוהב את 7 ו-8 מבחינת עיצוב והסדר תפריטים) וכמובן הורדתי את הדפדפן של גוגל ופיירפוקס וגם שם הוא קופא. מה עליי לעשות ? תודה רבה לעוזרים ושיהיה לכולנו שבוע טוב.

    • 3 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. Started by purple-hey,

    יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור באחד המחשבים. הבעיה שהמחשב הספציפי הזה לא מתמודד טוב עם קבצי CAB וRAR. בהתקנת תוכנות שמשתמשות בפורמט דחיסה - CAB , המחשב אומר שאינו מצליח לאתר את הקובץ למרות שפיזית הוא קיים בכונן\כונן נייד\דיסק. במידע ואני מצביע על הקובץ ידנית, אני מקבל הודעה שישנה בעיה בקובץ\ רשת\דיסק ההתקנה. מה שלא הגיוני הוא שאותם התוכנות במדוייק מפעילות שני מחשבים נוספים אצלי בבית ללא שום בעיה. בעיה נוספת, אני מוריד הרבה , משתמש בIDM בהורדה של קבצי RAR מהאינטרנט. המון קבצים יוצאים פגומים. אותם הקבצים בהורדה ע"י מחשב ע"י אותו הIDM יוצאים תקינים לחלוטין. חשוב להגיד שהמחשב נקי ומטופל היטב, כול התוכנות נוסו על מחשבים נוספים אצלי בבית ומחשבים נוספים. בשאר המחשבים אין …

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  13. Started by free fraek,

    יש אפשרות לעשות דבר כזה?

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  14. למי שלא הבין את הבעיה מהכותרת אז הסיפור הוא שניסיתי לחבר את המחשב לטלויזיה והצלחתי רק הבעיה שאני לא רואה צבעוני אלא בשחור לבן וזה ממש לא נוח לראות עם זה סרטים וכו'... מה לעשות??? נ.ב גם כשעשיתי את זה דרך הכרטיס עצמו ולא דרך תוכנה זה עבד בשחור לבן... :nixweiss:

    • 6 תגובות
    • 665 צפיות
  15. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    למה זה??? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני מנסה לגלוש באתר והופה זה עובר לי לה http://69.50.190.131/?to=dname&from=in בלי לשאול אותי ... לא יודע מזה אפילו

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שדרגתי את המחשב, את המערכת הפעלה והתוכנה כבר לא עובדת... משום מה הקובץ DLL שמראה קבצי JPEG גורם לשגיאה (כאשר שאר הקבצים הוא מפעיל...) בכל אופן אני מרגיש בלי ידיים ככה... האם מישהו מכיר תחליף ראוי לתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  18. שלום, לאתרים הבאים יש עיצוב דומה עד כדי זהה. מה שגורם לי להאמין שהם משתמשים במערכת או תבנית ספציפית כלשהי. מישהו מכיר? banggood.com gearbest.com geekbuying.com everbuying.net ניסיתי לחפש באינטרנט ללא תשובה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  19. שלום משהו יודע מתי צריכה לצאת הגסה הסופית של kaspersky 8??

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  20. שלום, המחשב שלי עבד עם עשרות (!) תוכנות נגד ספייוואר וקבצי ריגול למיניהם, אבל עדיין לא הגעתי לתוצאות מי יודע מה. אם מישהו פה מכיר תוכנה טובה (עדיף חינמית) אשמח להמלצות. שמעתי שלמיקרוסופט יש תוכנות מעולות. אני לא רוצה משהו פשוט כמו עשרות התוכנות שמפוזרות ברשת, אני צריך משהו מקצועי. תודה.

    • 6 תגובות
    • 639 צפיות
  21. אני רוצה לעבור לויסטה 64 בשביל לנצל את כל הראם שיש לי, אבל כשהתקנתי המודם לא עובד כי אין לי דרייברים מתאימים. המודם מדגם : sb4200 של מוטורולה. תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 743 צפיות
  22. Started by borg,

    אני צריך תמונות איכותיות ברזולוציה מאוד גבוהה של גלשני רוח, לצורך השתלה של תמונה על תמונה. המטרה היא לקחת תמונה של גלשן רוח, ולהשתיל עליה תמונה של אדם שעומד על הגלשן ומחזיק בידית של המפרש, כך שזה יראה כאילו שהוא גולש בים עם גלים גבוהים, או יוצא מ"צינור", ולפתח את התמונה בגודל של 60hX40w בערך. מישהו יכול בבקשה לעזור לי למצוא תמונות מתאימות (חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי תמונות מתאימות ברזולוציה גבוהה)?

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  23. שלום רב, יש לי בעיה מתמשכת שכאשר אני רוצה להציג סרטון באתר מסוים .. כמו YNET.. זה פשוט רושם שזה מתחבר ושם זה נתקע. אבל ביוטיוב לדוגמא זה עובד בסדר גמור.. לא יודע אם זה קשור אבל ניסיתי למחוק temp internet files וכאלה.. תודה מראש =)

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  24. Started by bazuka,

    מישהו מכיר אולי תוכנה טובה בעברית לניהול מחסן? שאני יכול לעדכן את כל הפריטים שיש לי במחסן ואת הכמות וכל פעם שאני מוציא אז אני מוריד מהמלאי ולהיפך? התוכנה גם צריכה להנפיק חשבונית כלשהיא או משהו.... בנוסף אני צריך תוכנה לניהול תקציבים.... תקציב שנתי כולל. כמה הולך על זה וכמה על זה... משהו פשוט. לא מי יודע מה יש למישהו אולי? המון המון תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. כל פעם שאני מפעיל תתוכנה אימיול אחרי כמה דקות הוא עושה לי חלון כזה וכתוב סגור כל הזמן זה קורה וניסיתי להתקין גירסה יותר חדשה וזה לא עובד מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה למי שעוזר הנה תמונה של הבעיה

    • 5 תגובות
    • 998 צפיות

דיונים חדשים בפורומים