ענקית מסכי הפלזמה Matsushita וגוגל חוברות יחדיו ומכריזות על השקת קו מסכי פלזמה חדש אשר יאפשר למשתמשים לחפש ולצפות בקטעי וידאו מ-YouTube.
אם אתם מסוגלים לקרוא שורות אלו ובכל זאת המונח YouTube חדש לכם, אז אין לנו מושג איפה אתם חיים – אבל זה בטוח לא על כדור הארץ. פחות משנתיים לאחר הקמתו של האתר YouTube, כאשר השוק הוכיח את עצמו כבעל פוטנציאל עצום להצלחה, החליטה גוגל להאמין ב-YouTube ובשוק אותה היא מייצגת עד כדי כך, אשר הייתה מוכנה לשלם 1.65 מיליארד דולר במניות תמורת השליטה הבלעדית ב-YouTube. כעת, חברה נוספת מחליטה להאמין בפוטנציאל הרווחי ש-YouTube מחזיק באמתחתו, וחוברת עם גוגל בכדי לנתק את YouTube מהמחשב, ולהעביר אותה למקלט הטלוויזיה הביתי.
ענקית מסכי הפלזמה Matsushita וגוגל חוברות יחדיו ומכריזות על השקת קו מסכי פלזמה חדש אשר יאפשר למשתמשים לחפש ולצפות בקטעי ווידאו מ-YouTube ואף לחלוק בתמונות באופן מקוון בעזרת שירות אלבומי הרשת של Picasa. שיתוף הפעולה נחשף, כמה מפתיע, בתערוכת CES בלאס-ווגאס בו חשפה Matsushita את קו המסכים החדש שלה, ה-Panasonic VIERA PZ850. מסכי פלזמה אלו תומכים בשידור בהפרדה גבוהה ובעלי חיבור אינטרנט. המסכים יהיו זמינים בארצות הברית באביב השנה.
השירות יתאפשר הודות לגוגל ו-YouTube, אשר יספקו ל-Matsushita שרתים ייעודים המותאמים להעברת מידע באיכות גבוהה במיוחד בעבור מסכי טלוויזיה גדולים. הגישה לשירותים החדשים המוצעים על ידי YouTube ואלמובי הרשת של Picasa תתבצע בעזרת לחיצה פשוטה על כפתור מתאים בשלט.
שיתוף הפעולה הצפוי עם גוגל הוא מהלך נוסף של Matsushita בניסיון להגביר את מכירות טלוויזיות הפלזמה מתוצרתה, אשר סופגות מפלה קשה אל מול שוק מסכי ה-LCD, אשר ממשיך ומבסס את שליטתו בשוק הטלוויזיות הדקות. לדאבונה של Matsushita, לפי התחזיות, עד שנת 2011 מספר משלוחי טלוויזיות LCD יכפיל את עצמו, ויותירו את שוק מסכי הפלזמה מדשדש הרחק מאחור, עם נתח שוק של פחות משמינית מנתחה של הLCD-. עוד חדשות בנושא ניתן לשמוע מפוג'יטסו, מתחרה נוספת של Matsushita, אשר הכריזה בדצמבר האחרון על הפסקת יצור כל טלוויזיות הפלזמה מתוצרתה עד סוף מרץ השנה, מהסיבה הפשוטה שהן אינן רווחיות.