Activision שוברת שיאים: משחק ההמשך ל-Call of duty 4 שוחרר רשמית לאחרונה, ואיתו הגיעו שיאי מכירות חדשים.
האם Call Of Duty: Modern Warfare 2, משחק הפעולה החדש מבית Activision, בדרך לשבור את שיאי המכירות ולהפוך לכותר הפעולה המצליח אי פעם? לפי נתונים שפורסמו באתר VGChartz.com, הוא בהחלט בדרך הנכונה. כבר ביום המכירות הראשון (יום ההשקה, 10.11.2009) שבר המשחק את כל השיאים, עם למעלה מ-7 מליון עותקים מקוריים של המשחק שנמכרו ברחבי העולם (למחשב האישי ולקונסולות ביחד). 4.7 מליון עותקים נמכרו בארה"ב ובבריטניה בלבד – כתוצאה מקמפיין פרסום נרחב ביותר של Activision שכלל מודעות, שלטים ואף פרסומות בערוצי טלווזיה – זאת בנוסף לציפיות המטורפות שיצרו סרטוני משחק וטריילרים בחודש שלפני השחרור.
לשם השוואה, הכותר המצליח Grand Theft Auto 4, מכר 5.9 מליון עותקים בשבוע הראשון להשקתו – הישג שנחשב למרשים בזמנו, אך כיום כמעט בטל בשישים לאור ההצלחה המסחררת של Modern Warfare 2.
בעוד העותקים ממשיכים להחטף ממדפי החנויות כמו לחמניות טריות, מומחים שונים מעריכים כי המכירות יגיעו לכ-18 מליון עותקים עד סוף השנה. בעקבות התמחור החכם של החברה (60$ לגרסה הרגילה, ומחירים גבוהים יותר לגרסאות בונוס למעריצים) תוך שבוע בלבד מהשקת המשחק, Activision צפויה לגרוף רווחים של בין 420 ל-600 מליון דולר. באתר GameStop, הידוע כספק משחקים אמין, מדווחים כי המשחק MW2 זכה ליותר הזמנות מוקדמות (pre-orders) מאשר כל משחק אחר שנמכר באתר אי פעם.
ייתכן שמדובר בקמפיין פרסום מצליח במיוחד, או שמא המשחקים המצליחים שפותחו ע"י Infinity Ward בעבר הם אלו שגרמו להצלחה, אך ככל הנראה מדובר בשילוב של השניים. דבר אחד בטוח: מדובר במשחק הוידאו המצליח ביותר של השנה.