הקדימון הראשון של Avengers: Endgame הפך באופן רשמי, כצפוי, לשיאן הפופולריות ב-24 השעות הראשונות שלו – ויש גם קריצה מפתיעה מכיוונו של דדפול שהפכה לנושא שיחה מרכזי במרשתת
אחרי ההצלחה האדירה של קודמו והסיום המגה-מותח, היה קשה מאוד לצפות שיקרה משהו אחר: הטריילר של Avengers: Endgame עבר את היממה הראשונה שלו ברשת עם מעל 40 מיליון צפיות (ומיליונים רבים של הצבעות חיוביות מצד המעריצים) בערוץ הרשמי של אולפני מארוול בלבד – ועתה יש לנו את הציוץ הרשמי שמבשר על 289 מיליון צפיות משולבות בכל הפלטפורמות והערוצים בתוך 24 שעות מרגע ההשקה, מה שמהווה שיא בינלאומי ועולמי חדש, עם זינוק נאה מעל השיא הקודם של 230 מיליון צפיות שהיה שייך ל-Avengers: Infinity War.
הקדימון החדש סייע לסרט שבדרך לשבור גם את שיא הפופולריות בציוצים ובשיחות בפלטפורמת הטוויטר, עם מעל לחצי מיליון כאלו בתוך יממה אחת בלבד – ולמרות שנותרו לפנינו עוד קצת פחות מחמישה חודשים של מסע פרסום נרחב ומתוכנן היטב, נראה כי כבר עכשיו אפשר להכיר ש-Endgame מתקדם אל עבר אחת מההשקות הגדולות ביותר שידעה הוליווד אי פעם, עם סיכוי אמיתי לתפוס את המקום הראשון ולשבור את כל השיאים הקיימים.
בין כל הקריצות הקטנות למעריצים אדוקים וחורי העלילה שכבר זכו לניתוחים מעמיקים בהקשר של הטריילר החדש, נראה כי הפתעה אחת שמעסיקה רבים נוגעת למחטף שבוצע לכאורה עבור הדומיין avengersendgame.com.
גולשים רבים ציפו בצדק כי כתובת זו תוביל אותם לאתר ייעודי כלשהו שעוסק ביצירה שבדרך או לכל הפחות יכוון אותם מחדש אל מידע באתר הרשמי של אולפני דיסני או אולפני מארוול – והופתעו לגלות במקום זה הכוונה אל עמוד הסרט Once Upon A Deadpool של אולפני פוקס, אשר מהווה גרסה מרוככת של הלהיט Deadpool 2 שמותאמת גם לקהל יעד צעיר יותר, כולל מספר קטעים חדשים שיוצגו לראשונה, עם השקה מתוכננת בסוף השבוע הבא.
רבים ברשת תוהים כעת האם מדובר במחטף ממשי שביצעו אנשי פוקס כחלק מהחיבה הגדולה של דדפול ליצירתן של בדיחות ויראליות עם מודעות עצמית, או בשיתוף פעולה מתוחכם של אולפני דיסני – אשר עתידים לרכוש את פוקס ואת הזכויות לדדפול (וגם ל-X-Men ולאינספור דמויות וסדרות סרטים אחרות) בעתיד הלא רחוק. נכון לעכשיו עדיין אין תשובה או התייחסות רשמית כלשהי לעניין המשעשע הזה, כך שאתם מוזמנים בהחלט לספק לנו את התיאוריות שלכם.