במקביל להכרזה על אבן דרך מרשימה של פופולריות, Bethesda משחררת את חבילת הטקסטורות המשופרות הענקית עבור כותר התפקידים הפוסט-אפוקליפטי שלה
Fallout 4 כבר חגג יום הולדת שנה ואף מתקרב במהירות ליום בו תמלא שנה וחצי מאז הושק לראשונה, אבל למרות "הגיל" המכובד הזה הוא מסרב לרדת מהכותרות – הפעם לא בשל תוכן עלילתי חדש או תלונות כלשהן מצד שחקנים עצבניים, אלא בגלל חבילה שמעניקה שיפור נוסף לרזולוציות העצמים והמשטחים השונים בעולם המשחק, אשר דורשת מהמשתמשים הורדה והתקנה שגדולה יותר מהכותר המקורי עצמו!
החבילה החדשה שזמינה רשמית לשחקני ה-PC של הכותר קיבלה את השם Official HD Texture Pack ומתמקדת בשיפור נוסף עבור כמעט כל אלמנט גראפי במשחק – כאזר נראה כי מרבית השיפורים הם בנקודות קטנות שכלל לא בטוח שהענקתם להן תשומת לב כלשהי עד עכשיו. האם זה שווה 58 ג׳יגה-בייט מנפח האחסון הזמין במערכת שלכם? זה תלוי מאוד במידת הפרפקציוניזם הגראפי שלכם, כנראה, אך אי אפשר להכחיש את העובדה שמדובר בבונוס מרשים מצידה של המפתחת Bethesda Game Studios, עם השקעה בלתי מבוטלת גם בפרטים הקטנים ביותר.
זה אותו ה-Fallout שאתם מכירים (ואוהבים?) – אם כי בתוספת נפח ענקית. מצליחים לזהות את הגירסה הרגילה ואת הגירסה המשופרת לעומתה?
כרטיס GeForce GTX 1080 מוגדר בתור הדרישה המעודכנת להרצה של Fallout 4 באיכות מירבית יחד עם חבילת הטקסטורות החדשה, ונראה שיש לכך סיבה די טובה, כאשר מדיווחים עולה שהפעלה של הכותר ברזולוציית Ultra HD דורשת כ-5.5 ג׳יגה-בייט של זכרון גראפי, וזאת ללא תוספים ומודים שונים שכנראה יעלו בקלות את נפח הזכרון הנדרש ליותר מ-6 ג׳יגה-בייט – מה שיחייב שימוש בכרטיסים גראפיים עם נפח זכרון של 8 ג׳יגה-בייט, כמו ה-GTX 1080 האימתני המדובר.
אולי בתזמון שתוכנן מראש ואולי לא, פיט היינס, אחד מבכיריה של המפתחת Bethesda גם הכריז כי Fallout 4 עקף לאחרונה את Skyrim האלמותי, והפך לכותר המצליח ביותר של החברה עד היום. היינס לא נתן פירוט מספרי לצד הכרזה מעניינת זו, אך אנחנו יודעים כי Skyrim הצליח למכור כמות מרשימה של כ-20 מיליון יחידות בשלוש שנותיו הראשונות בשוק, כך ש-Fallout 4 הגיע לכאורה לכל הפחות למספר הזה בתוך קצת יותר משנה בלבד – מה שגם מעיד על כך שידו עוד נטויה והפוטנציאל להגיע להיקף מכירות של 30 מיליון עותקים ויותר במהלך השנים הקרובות הוא מוחשי מאוד. שאפו.
השוואה נוספת בין הגירסה הסטנדרטית לגירסה עם חבילת טקסטורות העל החדשה
עדיין אין לנו רמז במה יעסוק המשחק הבא של החברה המוכשרת הזו, אך אין ספק שיהיה עליו להיות משהו מאוד מיוחד על מנת להאפיל על הנתונים הענקיים הללו – ואנחנו מקווים מאוד שהעבודה עליו כבר נמצאת בעיצומה בימים אלה ממש.
האם הדגש על הפרטים הוא זה שסייע ל-Fallout 4 להפוך למשחק הכי מצליח של Bethesda אי פעם?
Alex Mendreker
שמעתי על זה
Dan Cohen-Nehemia
Ze'ev Dryfus
כמה שיותר יותר משובח
ואיך אני מוריד את זה? חח