Overwatch של המפתחת הנודעת ממשיך לצבור פופולריות בקצב עצום, ומציין מכירות בהיקף של 15 מיליון יחידות
חברת Blizzard, שהתפרסמה לאורך השנים תודות לשלושה מותגים עיקריים שהיוו עבורה מנוף צמיחה חסר תקדים, הפתיעה רבים כשהחליטה להיכנס אל השוק העמוס של משחקי הפעולה המקוונים מגוף ראשון עם Overwatch החדש, אותו חשפה לראשונה לפני קצת פחות משנתיים.
היו רבים שפיקפקו ביכולתה של המפתחת הוותיקה ליצור מתכון ללהיט מוצלח שאינו נתלה על סדרות המשחקים המוכרות והמקובלות שלה, אך Overwatch הוא בחודש מאי והצליח להוכיח לכולם שלא כדאי לזלזל ביכולות של בליזארד – עם ציון ממוצע גבוה מאוד של 91 מתוך 100 מהמבקרים, קרוב ל-10 מיליון שחקנים שהראו התעניינות והתנסו בבטא הפתוחה, ולא פחות משבעה מיליון שחקנים שהחליטו לרכוש אותו בעלות של כ-60 דולר בעשרת הימים הראשונים מאז הושק.
כעת, בחברה מכריזים בגאווה על שיא מרשים עוד יותר – 15 מיליון אנשים כבר רכשו את Overwatch והצטרפו אל הקהילה המקוונת שלנו, בקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 ובמחשבים האישיים, בתוך מעט יותר מחודשיים מאז הושק באופן מלא. בבליזארד הוסיפו כי השחקנים חוו מעל ל-500 מיליון שעות משחק במשולב (כלומר 33 שעות משחק בממוצע לכל אחד מאלה שרכשו את המשחק), וציינו מכירות שוברות שיאים בקטגוריית ה-PC הן בשוק הסיני והן בשוק הקוריאני.
Overwatch נראה כמו מתמודד משמעותי ביותר לתואר סיפור ההצלחה הגדול ביותר של שוק הגיימינג לשנת 2016, ואם להתבסס על יכולתה המוכחת והמוכרת של החברה שיצרה אותו לספק תמיכה איכותית לכותריה גם שנים אחרי שהושקו (שמתחילה לבוא לידי ביטוי במשחק הנוכחי רק עתה עם תוספים כגון חבילה תכנים ברוח האולימפיאדה, או גיבורה חדשה ראשונה שנוספה לסגל לאחר ההשקה וכדומה).
למעשה, נראה של-Overwatch יש פוטנציאל ממשי להפוך לכותר המצליח ביותר של בליזארד מאז ומעולם, תודות להיותו אחד מהראשונים שלה שמיועדים הן למחשבים והן לקונסולות – 15 מיליון השחקנים שהמשחק השיג הם כבר יותר מ-12 מיליון השחקנים להם זכה World of Warcraft בשיא הצלחתו, לשם ההמחשה, והפוטנציאל להמשך הצמיחה הוא גדול מאוד.
אתם כבר הצטרפתם אל מועדון המעריצים הזה? שתפו בתגובות.
Yoni Segev