חנות המשחקים הפופולרית מכולן עברה מהפך חזותי נוסף שינסה לוודא כי תראו תכנים שבאמת מעניינים אתכם
אם יש לכם מחשב אישי בבעלותכם וחיבה כלשהי, אפילו שולית, למשחקים – סביר להניח כי יצא לכם לבקר בחנות הגיימינג של Steam לפחות פעם אחת במהלך שיטוטיכם ברשת. האנשים שמאחורי הפלטפורמה הענקית מודעים היטב לפופולריות שלה, וכעת מציגים עדכון שלה (Discovery Update 2.0) שנראה כאילו הוא נועד לוודא כי גם מי שמבקר בעמוד אחד בלבד שלה יקבל כמות מירבית של מידע רלוונטי.
העמוד הראשי החדש של Steam כולל כעת אפשרות לצפות במספר תמונות מתוך כל כותר שמוצג בו, כאשר במקביל נראה כי ההנחיה של אנשי האתר לפרסם תמונות שמציגות משחקיות ולא אילוסטרציות כלליות החלה לחלחל (אם כי עדיין מופיעות תמונות BullShot רבות שאינן אילוסטרציות, אך גם לא בדיוק מציגות את המשחקיות האמיתית שצפויה לשחקן). כמו כן, מופיעה במקום בולט תגית או תגיות אשר מסבירות מדוע כל כותר מופיע בעמוד הראשי – בין אם בשל היותו חדש וטרי, בין אם בשל היותו במבצע ובין אם בשל היותו רב מכר.
בנוסף, ריחוף עם סמן העכבר מעל כותר מוצר למשל שניה יביא לתפריט עם תיאור טקסטואלי של המשחק – וגם פירוט הציוני שקיבל מהצרכנים, שעד כה הופיעו רק לאחר כניסה לעמוד הכותר עצמו. טאץ' קטן אך נחמד שיוכל לחסוך בזמן לחלק מהגולשים.
מבצעים והנחות מופיעים כעת באופן בולט ומוגדל מתחת לתפריט המשחקים הראשי, משחקים שפופולריים אצל חברי ה-Steam שלכם יופיעו בתת תפריט משלהם במרכז העמוד, רשימת המשחקים הנמכרים ביותר והמשחקים החדשים ביותר שנמצאת בתחתית המסך הראשי כוללת כעת תת-תפריט שמציג גם הוא תמונות מתוך הכותרים – ויש גם תפריט התאמה אישית שיאפשר לצרכנים לבחור אילו משחקים וז'אנרים יוצגו עבורם יותר ואילו יוצגו פחות.
כל השינויים הללו אינם מהפכניים במיוחד, אך הם כן מזכירים לנו, בפעם המי-יודע-כמה, של-Steam חשוב מאוד לשמור על גולשיהם מרוצים בכל מצב ובכל דרך – וגם לגרום להם לרכוש כמה שיותר מתוך 6,000 הכותרים השונים שזמינים בשירות כיום, באופן טבעי.
מה דעתכם על השידרוג? ספרו לנו בתגובות!