הנה משהו שלא שומעים בכל יום – המפיצה הגרמנית Deep Silver, בעלת הזכויות על המותג Dead Island שנוצר במקור על ידי Techland, הודיעה כי המפתחת Yager (זו שהביאה לנו את משחק הפעולה המדהים Spec Ops: The Line) הפסיקה את עבודתה על כותר ההמשך Dead Island 2, והמשחק למעשה נמצא במצב המתנה עד שתימצא מפתחת חדשה שתדע לקחת את המושכות לידיה ולסיים את העבודה.
לא ברור מה היא הסיבה האמיתית לברוגז שנוצר בין המפתחת למפיצה (התיאור הפוליטקלי קורקט שקיבלו הוא "חזון שונה" לכל אחד מהצדדים), אך אנחנו חייבים לציין שאנחנו די מאוכזבים מהידיעה – נורא רצינו לגלות איך יראה משחק כמו Dead Island כשהוא מגיע ממפתחת שהוכיחה את כוחה דווקא ביצירה של אווירה ועלילה בוגרת, אנושית ואפלה מאוד. מאפיינים שמהווים את ההיפך המוחלט מכל מה שראינו במסגרת עלילת משחקי Dead Island עד היום.
https://www.youtube.com/watch?v=D6h987UqYr4
נקווה שב-Deep Silver יצליחו למצוא מפתחת ראויה להמשך הדרך – כזאת שתימנע מאיתנו עוד אסון דוגמת Escape from Dead Island שהושק בשנה שעברה.
יש עוד מקום למשחק כזה בכלל? נראה בדיוק כמו דד לייט
המפתחת המקורית techland עשתה את dead light אחרי שהמפיצה של dead island זרקה אותה (כי dead island riptide היה מעפאן רצח)
ואז techland הוציאו את אחד ממשחקי הזומבים הכי טובים והמפיצה תקועה בלי מפתחת
ולפי התגובות של yager, דיפ סילבר ראתה את ההצלחה של דד לייט ורצתה שכפול מדויק שלו, בנוסף לשחרור קרוב של המשחק.
yager רצו להתרכז יותר בסיפור ובתסריט ובליטוש של המשחק (כמו כל מי ששיחק spec ops הבחין) ולכן נוצר הפיצוץ.
חבל שדיפ סילבר הולכת בדרך של ea וactivision.
אבל זה בדיוק העניין. אם דיפ סילבר היו שולפים את הראש מהתחת ונותנים לtechland לעבוד הם לא היו מקבלים העתק דד לייט הם היו מקבלים את דד לייט עצמו
זה רק מראה לי שהכישלון שהוא dead island/riptide (הראשון פחות השני יותר) הם נטו בגלל דיפ סילבר