נותר עוד קצת יותר משבוע עד להשקה הרשמית של חלונות 10, ומכונת השיווק ויחסי הציבור של מיקרוסופט נכנסת להילוך המירבי שלה – עם פרסומת רשמית ראשונה, באורך דקה.
נראה כי במיקרוסופט החליטו לשווק את המערכת החדשה עם מינימום תצוגות טכנולוגיות שעלולות לשעמם את הצרכן הממוצע, ומתמקדים לאורך רובה של הפרסומת בצילומי הילוך איטי של ילדים מכל רחבי העולם, עם רק כחמש שניות של הצגת המערכת עצמה לקראת הסוף.
האם זה אפקטיבי? אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם:
https://www.youtube.com/watch?v=Gu6vmNz-PhE
קישורים נוספים:
חמודים.
אבל נראה לא קשור.
מאוד יעיל. הפרסומת יוצרת קשר רגשי בין המוצר לצופה וזה כל המטרה.
איזה קשר רגשי ..
יכולה להיות הפרסומת הכי רגשית שיש ואז היא נגמרת ואני נזכר שאחד המונופולים הכי גדולים בעולם עומד מאחוריה.
כאילו ילדה מאפריקה ממש צריכה את חלונות 10.. זה מה שיעשה לה את היום..
בלשון המעטה, לא אהבתי את הפרסומת הזאת. מתיזה ציניות לכל עבר .
מיקרוסופט לא ידועים ביכולת שלהם לקרוא את השוק. הם לא מבינים את הצרכנים.
נראת פרסומת אפורה ומשעממת וזה יותר מדי ברור שהם מראים רק ילדים. הם גם לא תפסו את הילדים בסיטואציות כל כך מצחיקות או חמודות.
^ לדעתי הם לא התכוונו לתפוס אותם בסיטואציות כאלו זה אמור להיות פרסומת אוירה של ילדים שמחים.של משהו משפחתי אוניברסלי פשוט. לשדר שלכל אלו שהם לא בסטייל של אפל ולא גיקים של לינוקס אלא פשוט 'אנשים רגילים' =וינדוס שלכם.
אבל לדעתי מידי באויר ולא יוצר חיבור. כלומר שאני רואה מישהו עם אוזניות- ישר חושב קוקה קולה, שאני רואה משפחה – לא חושב וינדוס.
יוסי, זה עדיין ניראת פרסומת סטרילית למרות שהם מנסים להיות אוטנטים. זה מזוייף. שים לב שכל הבגדים של הילדים מאוד נקיים ואופנתיים. זה לא נראה סיטואציות מהעולם האמיתי. זה הכל מזוייף ומבויים.
רואים שהם מתאמצים אבל לא יודעים מה הם עושים.
באפל זה גם בדרך כלל סטרילי אבל הם יודעים טוב מאוד מה הם עושים. למיקרוסופט אין את הנסיון שיש לאפל בהכנת פרסומות וייצור תדמית.
נו נו.
כל מיקרוסופט הגדולה , כל הפרסומאים שהם שכרו , ואין להם סרגון אחד שיאיר את עיניהם.
לא בסרקזם, ברצינות.
כנראה שהאסטרטגיה שונה או משהו. כנראה שהם לא רוצים להיות מלוטשים כמו אפל.
יוסי אתה חושב שאם מיקרוסופט היתה רוצה לעשות מחר סרט ברמה של PIXAR היא היתה יכולה בלי בעיה? אתה חושב שPIXASR יכולים לכתוב מערכת הפעלה בלי בעיה? לא לכל חברה עם כסף יש את היכולת ליצור את כל המוצרים האפשריים בעולם. לפעמים חברות מפשלות גם עם מוצרי הדגל שלהם אז מין הסתם כשהם עושים סרט תדמית הם יכולים גם לפשל אם זה לא התחום שלהם.
אבל לא נראה לי שהיא מנסה לבד..
בטוח שהיא עובדת עם משרדי שיווק מובילים.( אולפני צילום לא קשורים לכאן שכן תוכן התסריט הוא הפחות מוצלח.)