ענקית הקמעונאות האמריקאית שבעבר הצליחה להפוך לאחד מהכוחות הבולטים בשוק הטאבלטים תודות למכשירי ה-Kindle Fire כשלה השנה כשלון חרוץ עם הסמארטפון הראשון מתוצרתה, ה-Fire Phone, שהתפרש עבורה להפסדים של קרוב ל-200 מיליון דולר.
באמאזון מודעים היטב לכשלונו של ה-Fire Phone ואפילו מצאו את הסיבה לכך לטענתם – מחיר שלא היה תחרותי מספיק בהתחשב במתחרי השוק. עם זאת, נראה כי ההפסדים הגדולים שגרם ה-Fire Phone לא מרתיעים את אמאזון שגם הצהירה על נכונותה ליישם את הלקחים אותם למדה בגירסה הבאה של המכשיר. נקווה כי ה-Fire Phone השני אכן יציע תמחור הרבה יותר תחרותי – וגם לא יזיק אם ניתן יהיה להשתמש בו בצורה ראויה גם מחוץ לצפון אמריקה.