חברת Vizio השיקה לאחרונה טלווזית LCD בגודל 58 אינץ' בעלת פאנל Razor LED, אשר מותאמת להצגת תוכן ביחס 21:9 – כמעט כמו בקולנוע
מסכי ענק וכמו כן גם טכנולוגיות המתיימרות להביא את החוויה הקולנועית אל הסלון הביתי כבר ראינו בחודשים האחרונים, אך למסך הטלווזיה החדש שהשיקה יצרנית האלקטרוניקה Vizio לאחרונה ישנם מספר מאפיינים אשר הופכים אותו לאחד המסכים היחודיים ביותר בשוק התצוגה כיום.
הרעיון מאחורי המסך המגה-רחב הוא העלמת הפסים השחורים אשר מופיעים בחלקים העליונים והתחתונים של הטלווזיה בזמן צפיה בסרטים (שצולמו ברובם בהתאמה למסכי הקולנוע) – זאת, בזכות יחס המסך הייחודי המאפשר לטלווזיה לתמוך ברזולוציה של 2560×1080. למרות שמדיית Blu-Ray סטנדרטית מסוגלת לתמוך בתוכן Full HD ברזולוציה מקסימלית של 1920×1080, הטלווזיה של Vizio כוללת מנגנון אשר מתאים את התוכן לרזולוציה הטבעית שלה – בדומה לתהליך ההתאמה שמתרחש כאשר צופים בתוכן באיכות רגילה בטלווזית HD רחבה. כמו כן, יש להניח כי מנגנון ההתאמה יפגע משמעותית באיכות התצוגה בעקבות מתיחת התמונה, אך היצרנית מבהירה כי הטלווזיה כוללת מנוע עיבוד עוצמתי במיוחד השומר על איכות התמונה גבוהה ככל שאפשר.
בנוסף לכך תומכת הטלווזיה בתצוגת תוכן תלת-מימדי באמצעות משקפיים מיוחדים והיא כוללת יחס ניגודיות של 1:1,000,000 , מנגנון התאמת בהירות אוטומטי לפי תנאי התאורה, שלט Bluetooth עם מקלדת QWERTY ואף מודם WiFi ותמיכה באפליקציות יעודיות. יש לציין כי בצפייה בתוכן ברזולוציות נמוכות (אשר הופכת את המסך הרחב לחסרון), תציג הטלווזיה בצורה אוטומטית מסך באחד מצדדיה אשר מאפשר גישה קלה לאינטרנט בעזרת שלל אפליקציות מבית Yahoo – כדוגמת רשתות חברתיות, תוצאות משחקי ספורט וצ'אטים. הטלווזיה כוללת כחמישה כניסות HDMI, כניסת קומפוננט אחת וגם חיבור קומפוזיט, VGA, אנטנה, שני חיבורי USB 2.0 וכניסה לכבל רשת. מחירה של הטלווזיה צפוי לעבור את רף ה-3,500$ ולפי הדיווחים היא תחל להימכר ברחבי העולם כבר בשבועות הקרובים.